Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#861202 Πολύ μου αρέσει. Τι διαστάσεις έχει; Μήκος πλάτος ύψος βάρος και χώρο αποσκευών;
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#861293 Τι διαφορά θα έχει το νέο; Οι πωλητές λένε πως δεν αλλάζει τίποτα το ουσιαστικό.
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#861310
MONMAN έγραψε: αρκεί να μην υπάρχει μεγάλη υψομετρική διαφορά στην διαδρομή που να είναι αρκετά μεγάλη να ζεσταθεί ο κινητήρας και να ... σβήσει!


Τι εννοείς με αυτό;
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#861313 Αν ξεκινήσω απο το Ιπποκράτειο για τον περιφερειακό - Θεσσαλονίκη όλο ανηφόρα :iconcool: σαν την Κατεχάκη στον Καρεα για τους Αθηναίους - μπαίνοντας στον περιφερειακό μπορεί για αυτά τα 2-3 χλμ να εχω μέση 6-7 λιτρα στα 100 χλμ

Αν κινηθώ στο ίδιο υψόμετρο απο Ιπποκράτειο προς Βούλγαρη μέσω Καραμανλή για τα ίδια χλμ 3-4 λιτρα μέση κατανάλωση

Μέχρι και τα google maps το ξέρουν και αν δηλώσεις το αυτοκίνητο ως υβριδικό δεν σου προτείνει ποτέ τον Περιφερειακό και μάλιστα σου βγάζουν πράσινο φυλλαράκι και κατι εξοικονομήσεις καυσίμου 30-40% :) αν πας μέσα απο την πόλη
Τώρα που ξήλωσαν τις λαμαρίνες του μετρό και ανέβηκε η θερμοκρασία μόνο απο μέσα :s_yes
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#861314 Άρα στις ανηφόρες δεν λειτουργεί (ή μόνο συμπληρωματικά) ο ηλεκτροκινητήρας αλλά ο βενζινοκινητήρας γι'αυτό και η αυξημένη κατανάλωση;
Αυτές οι ανηφόρες είναι 100-200μ, μετά φαντάζομαι επανέρχεται.

Τι γίνεται σε συνθήκες ανάβασης βουνού που υπάρχει μια μικρή ανηφορική κλίση; Αν πηγαίνεις με 40-50 κι εκεί πάλι παίζει ο βενζινοκινητήρας;

Αυτό που λες ότι θα σβήσει όντως συμβαίνει ή μόνο υπό έντονες συνθήκες;
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#861315 Τις 3 πρώτες μέρες του Απριλίου εχω κάνει συνολικά 52 χλμ εκ των οποίων τα 35 ηλεκτρικά
δηλαδή με σβηστό τον θερμικό κινητήρα!

Χιλιόμετρα πόλης σε ώρες με κίνηση και η μέση κατανάλωση κάτω απο τα 4 λίτρα.

Το άναμμα σβήσιμο του θερμικού είναι κάτι που το αποφασίζει ο υπολογιστής του αυτοκίνητου .
Εγω μόνο σε επίπεδο δρόμο με την τεχνική pulse and glide μπορώ να το επιβάλω , δηλ πατάς το γκάζι αποφασιστικά ,πιάνεις τα 50 που είναι το όριο στην πόλη ,αφήνεις τελείως το γκάζι και μετα το πατας τόσο όσο να διατηρείται η ταχύτητα με την ένδειξη EV αναμμένη.

Αν θες να την δεις υπάρχουν πολλά βίντεο με αυτόν τον τίτλο ...
Άβαταρ μέλους
By edmond
#861320 Το δικό μας Cross (στην δουλειά) γράφει μόνιμα 3άρια. 3.8-3.9 ξέρωγω έγραψε πέρσι με κλιματισμό το καλοκαίρι.
Όσο και να το πηγαίνεις μαλακωσιά για να ξεγελάσεις το θερμικό, θα ξελιγώσεις την μπαταρία και θα δουλέψει έπειτα παραπάνω για να ρεφάρει.
Έτερον εκάτερον δλδ.
Οδηγείς όπως θα οδηγούσες έτσι κι αλλιώς και ο υπολογιστής κανονίζει μόνος του.
Το λέω κρίνοντας και εξ ιδίων στο δικό μου hybrid.
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#861323 Σε ταξίδι με 130 πατημένα σταθερά στο μεγαλύτερο κομμάτι, πχ Αθήνα - Ακράτα, τι μέση θα έχει; 5.5-6;
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#861334 +-6 λίτρα ανάλογα τις καιρικές συνθήκες

https://www.youtube.com/watch?v=nBtm3onu3cM

λίιγο χαμηλότερα απο αλλά απλά βενζινοκίνητα B-SUV
το autoτρίτη εχει ενα συγκριτικό τους στα 120 km/h
https://www.autotriti.gr/data/news/prev ... _36276.asp

Ο υβριδισμός της toyota δεν είναι μόνο η μπαταρία και οι ηλεκτροκινητήρες αλλα και η λειτουργία του κινητήρα σε κύκλο atkinson που βοηθάει την οικονομία στην ΕΟ .
Μην περιμένετε όμως τα αποθέματα ισχύος ενός 1.0 /1.2 turbo πάνω απο τα 130-140 και ίσως καίει και περισσότερο απο αυτά ,10-11 λίτρα στα 170 ...

https://www.youtube.com/watch?v=bxUn_uDuwMU
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#861469 120-130 καλά είναι, παραπάνω για καμιά προσπέραση. Δίνει ροπή στην προσπέραση πχ από 130 στα 150 ή αγκομαχάει; Εγώ πιστεύω ότι δίνει.
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#861836 To Yaris Cross Hybrid είναι γρηγορότερο στις ρεπριζ 60-100 80-120 απο τα turbo 1.0 /1.2 αλλα εχει 20-30 χλμ μικρότερη τελική , αυτό εννοώ οταν λεω οτι ψηλά δεν παει γιατί ... κόφτης :innocent:

https://www.autotriti.gr/data/news/prev ... _82413.asp

και απο την ίδια πηγή οι επιδόσεις του captur lpg που ενδιαφέρει πολλούς αφου σε € είναι το ίδιο οικονομικό στα καύσιμα αλλα δεν εχει την απόκριση των ηλεκτροκινητήρων που είναι χωμένοι στο e-cvt ...

https://www.autotriti.gr/data/news/prev ... 217781.asp
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#861856 Μια χαρά είναι και τα 170, για μένα τουλάχιστον. Πάνω από 150 δεν έχω πάει ποτέ κι αυτό για λίγο σε προσπέραση. Οπότε αν είναι καλό σε 120-150 και δεν τρέμει το σύμπαν όλα καλά
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#862306
Dimitris_P έγραψε:Πάνω από 150 δεν έχω πάει ποτέ


Πλάκα κάνεις τώρα...
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#862555 Τι να σου πω, δεν έτυχε. Θα ήθελα να πάω μια Autobahn μια Κυριακή πρωί να το τερματίσω :metalo: