Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#860020
Geo f1 έγραψε:Οκ καλος χρυσος κλπ δε λεω.
Αλλα στην Ρεντ μπουλ πηγε το 2005 και απο το 2009 αρχισαν να κερδιζουν.
Επισης στην παντοκρατορεια της Μερκ παλι ο Νιουι ηταν στους ταυρους και επαιζαν για την 3η θεση.

Οποτε αν παει στην Φερραρι το 2025 μην βαζουμε αμεσως τον πηχη ψηλα.
Σιγουρα ομως μια τετοια κινησει θα ταραξει ακομα πιο πολυ τα νερα

Αποδεικνύεις την αμπαλοσύνη σου. Τον Νιούι δε θα τον πάρει η Φεράρι για να τον έχει αυτή, θα τον πάρει για να τον στερήσει από τους άλλους και για να διαλύσει το team της RBR
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#860023 Ήταν 3οι εξαιτίας και της Honda και του party mode της Μerc.
Α , και της λαδιάς στους κινητήρες της Φερραρι.
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#860030
Corto Maltese έγραψε:
Geo f1 έγραψε:Οκ καλος χρυσος κλπ δε λεω.
Αλλα στην Ρεντ μπουλ πηγε το 2005 και απο το 2009 αρχισαν να κερδιζουν.
Επισης στην παντοκρατορεια της Μερκ παλι ο Νιουι ηταν στους ταυρους και επαιζαν για την 3η θεση.

Οποτε αν παει στην Φερραρι το 2025 μην βαζουμε αμεσως τον πηχη ψηλα.
Σιγουρα ομως μια τετοια κινησει θα ταραξει ακομα πιο πολυ τα νερα

Αποδεικνύεις την αμπαλοσύνη σου. Τον Νιούι δε θα τον πάρει η Φεράρι για να τον έχει αυτή, θα τον πάρει για να τον στερήσει από τους άλλους και για να διαλύσει το team της RBR


Πςςς τι ειπε ο ανθρωπος :roll:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#860120
mousatos έγραψε:Α , και της λαδιάς στους κινητήρες της Φερραρι.


Συνεχίζεις με την χαζομάρα;
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#860768 Mercedes ‘changed everything but haven’t solved fundamental issue’ – Wolff :svivhaha:

Mercedes still haven’t mastered the latest technical regulations despite making many changes to their car design over the last two years, says team principal Toto Wolff.

The team abandoned its previous concept soon after its 2023 car was launched and produced the extensively revised W15 for this year. However after the first three races they are fourth in the championship.

Wolff said the team’s cars have not lived up to the predictions made by their simulations under the current rules.

“I think we’ve lost our way at the beginning of ’22 because all our tools and systems [previously] gave us cars that were winning championships every single year,” he told Fox at the Australian Grand Prix. “Then the new regulations were very much around the ground effect, that means all the suction happens through the floor, and we came out with a car that showed all the promise in the data and in the wind tunnel, but it didn’t deliver.

“Since then we’ve changed everything: The layout, the suspension, the drivers’ position, the gearboxes. But it seems that the fundamental issue is, at the core, we haven’t solved that.”

Last year’s Mercedes failed to win a race last year and its predecessor only took a single victory. Wolff said the W15 is only a slight improvement over their previous two cars.

“It’s a little bit the same since two years,” he said. “I think this one is the best of the bad.
:s_rofl

“It’s a better platform to work on but it’s still not a car that a driver feels really good about throwing in the corner at 200 miles an hour.”

The car appears to be especially susceptible to changes in temperature. Lewis Hamilton was pleased with its balance in final practice at Albert Park, then failed to reach Q3 a few hours later.

“After FP3… he said that the car is the best in three years,” said Wolff. “He had so much rear downforce and he feels confident.

“We didn’t change the car a lot. The track temperature changed by five degrees, believe it or not, so that’s nothing, and the car transformed from something that was the best in three years to something that is undriveable.” hahaiv:

“We are looking at everything and there’s something which our technology is not showing us because this window of performance is so narrow where the aero works or it doesn’t,” he added. “The wind picked up in the afternoon, that plays a role but we haven’t really been able to pinpoint it.”

Wolff said Mercedes will have to sacrifice more of their race weekends in order to understand what they need to do to improve their car.

“We are coming to a point now that we probably need to experiment every single race, not only on Friday, because our performance seems to get worse throughout the weekend,” he said. “We are good on Friday and we are good in some of the sessions on Saturday but the more grip we have, the faster it goes, the more we reach the performance ceiling of the car. And our data shows us it’s not the ceiling.”

Χμμ αυτο το μονοθεσιο δεν ηταν πιο πολυ ραμενο για τον Sir Lewis? Που επιτελους τον ακουσαν σε σχεση με το 2022 + 2023??
Ο κερατας παλι στο καλυτερο σημειο εκανε την σωστη κινηση να φυγει!!!!Του το αναγνωριζω αυτο :s_roses

https://www.racefans.net/2024/03/29/mer ... sue-wolff/
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#860773 Παντως πλακα εχουνε ολοι τους τελικα (οχι μονο η Μερσεντες γιατι το εχουμε δει απο πολλους).

Στις δοκιμες του χειμωνα δηλωναν εντυπωσιασμενοι και οι 2 οδηγοι με τη συμπεριφορα του μονοθεσιου και λεγανε οτι ξεπεραστηκαν τα προβληματα του παρελθοντος. Επισης ελεγαν οτι πλεον το μονοθεσιο "ακουει" στις αλλαγες σεταπ και μπορουνε να το φερουνε στα μετρα τους.

Και στον πρωτο αγωνα στα ελευθερα σκελη που παιζανε σε χρονους με τους μπροστινους, παλι μελι σταζανε οι οδηγοι για το νεο μονοθεσιο.

Με το που σφιξανε οι κωλοι στις κατατακτηριες και ειπαν τα χρονομετρα την αληθεια, αρχισανε παλι οι κωλοτουμπες και το θαψιμο του μονοθεσιου :lol:
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#860777 Εδω βεβαια βλεπουμε ποσο κοινος ειναι ο Λουης και οχι αυτο το τρομερο που τον παρουσιαζαν ολα αυτα τα χρονια οι μιστες.

Παλια με τον πυραυλο λεγανε
Μα και ο οδηγος παιζει μεγαλο ρολο που κατευθυνει την ομαδα, που ξερει να στηνει το μονοθεσιο μπλα μπλα και μπλα μπλα και δωστου..
Και ολα αυτα γινονται αμμος στον ωκεανο οταν το μονοθεσιο ειναι....ΧΡΕΠΑΚΙ!
Εκει περα αρχιζουν οι γκρινιες (my worst start, the car is bad, the rocketship (τιτλος και για τους ταυρους και για την μακλαρεν :lol: )
Οποτε ενας ακομα μυθος καταρρεει...Τα λεγαμε και παλιοτερα βεβαια οτι θελουμε να τον δουμε και σε ενα κακο μονοθεσιο να δουμε απο τι μεταλλο ειναι φτιαγμενος ο κ goat...
Και ειδαμε...Αλεκος παμε για αλλα :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#860941 https://www.msn.com/el-gr/sports/other/ ... 9cb2&ei=16

Ααα δεν ήξερα οτι η Honda συνεχίζει αλλού το 2026 . Γι'αυτό τόση πρεμούρα να εγκαταλείψουν όλοι το πλοίο της red-bull νωρίς; :lol:
Κάτσε ρε Νίούϊ να σε καμαρώσουμε και με τους κινητήρες-χρέπια της Ford. Στάσου , μύγδαλα.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#860964 To ότι δεν ήξερες κάτι τόσο βασικό και παρόλα αυτά σχολιάζεις ακατάπαυστα με πλήρη βεβαιότητα δεν νομίζω να εντυπωσιάζει κανέναν :lol:
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#861240
Corto Maltese έγραψε:To ότι δεν ήξερες κάτι τόσο βασικό και παρόλα αυτά σχολιάζεις ακατάπαυστα με πλήρη βεβαιότητα δεν νομίζω να εντυπωσιάζει κανέναν :lol:


Για να λέμε και του στραβού το δίκιο, περιγράφεις την πεμτουσία του φόρουμ.

Σόρρυ @Πανίκα, αλλά έπρεπε να ξέρεις τι αγόρασες. :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#861242 Ναι , είναι αλήθεια οτι έχει αναφερθεί Πολάκης αλλά με τόσες ακατάπαυστες απουσίες από το φόρουμ , πού να το μάθω ; Δείξε μεγαλοψυχία.
Εγώ ήξερα για αποχώρηση honda από F1 και συνέχεια εξέλιξης του κινητήρα απ'τη red-bull , μόνο.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#861880 Εκανε καναδυο καλους (για την ακριβεια οχι κακους) αγωνες και δεν κρατιεται για ανανεωση συμβολαιου ο Τσεκος!

Perez expects decision on Red Bull future to be made 'within next month'

https://www.formula1.com/en/latest/arti ... MzF4qnm5Yy
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#861882 Ο Τσεκο παντα στην αρχη της χρονιας, εκει μεχρι το Μπακου πχ πηγαινε καλα...
Μετα τον επαιρνε η κατω βολτα...

Η μετα το εραβαν για τον Μαξ :s_tongue
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#862149 Πέθανε ο Ted Toleman, ο άνθρωπος που έφερε τον Ayrton Senna στη Formula 1


https://www.newsit.gr/athlitika/pethane ... 1/4055569/