Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By g8777
#860646
markvag έγραψε:Την συντηρούν οι τωρινοί.

Φαντάζομαι πως επειδή έκαναν τόσο καλή δουλειά, θα τους δίνουμε τα τριπλάσια λεφτά και θα συνεχίσουμε το ιδιαίτερα πετυχημένο μοντέλο, έτσι;;


ΓΚΑΙΜΠΕΛΣ :roll:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#860651
g8777 έγραψε:
markvag έγραψε:Την συντηρούν οι τωρινοί.

Φαντάζομαι πως επειδή έκαναν τόσο καλή δουλειά, θα τους δίνουμε τα τριπλάσια λεφτά και θα συνεχίσουμε το ιδιαίτερα πετυχημένο μοντέλο, έτσι;;


ΓΚΑΙΜΠΕΛΣ :roll:



Η πρωτοφανής αύξηση στα διόδια ήταν προαπαιτούμενο για να περάσει ο μεγαλύτερος οδικός άξονας της χώρας στην ΤΕΡΝΑ


:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#860676
kubiak έγραψε:ΛΑ-ΤΕΡΝΑ ΦΤΩΧΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΟΔΙΑ

:s_rofl :s_rofl :s_rofl
Άβαταρ μέλους
By g8777
#860749
Αναλυτικά πώς διαμορφώνονται οι τιμές στα διόδια:
Τύριας 2,70 ευρώ (από 2,10 ευρώ, αύξηση 28,5%)
Παμβώτιδας 1,55 ευρώ (από 1,20 ευρώ, αύξηση 29,1%)
Μαλακασίου 1,90 ευρώ (από 1,40 ευρώ, αύξηση 35%)
Σιάτιστας 1,90 ευρώ (από 1,50 ευρώ, αύξηση 26%)
Πολύμυλου 1,90 ευρώ (από 1,40 ευρώ, αύξηση 35%)
Μαλγάρων 0,90 ευρώ (από 1,20 ευρώ, μείωση 25%)
Θεσσαλονίκης 0,55 ευρώ (από 0,50 ευρώ, αύξηση 10%)
Ανάληψης 2,35 ευρώ (από 1,80 ευρω, αύξηση 30%)
Ασπροβάλτας 1,10 ευρώ (από 0,90 ευρώ, αύξηση 22%)
Μουσθένης 2,15 ευρώ (από 1,60 ευρώ, αύξηση 34%)
Καβάλας 1,85 ευρώ (από 1,40 ευρώ, αύξηση 32%)
Ίασμου 1,80 ευρώ (από 1,40 ευρώ, αύξηση 28%)
Μεστής 2,20 ευρώ (από 1,70 ευρώ, αύξηση 29%)
Αρδανίου 1,60 ευρώ (από 1,20 ευρώ, αύξηση 33%).
Στους κάθετους άξονες της Εγνατίας

Ιεροπηγής 1,85 ευρώ (από 1,40 ευρώ, αύξηση 32%)
Ευζώνων 2,40 ευρώ (από 1,80 ευρώ, αύξηση 33%)
Προμαχώνα 1,90 ευρώ (από 2 ευρώ, μείωση 5%)
Στρυμονικού 1,90 ευρώ (από 1 ευρώ, αύξηση 90%)


Θες και γελακια Ντίμη. :s_roses

https://www.ieidiseis.gr/auto-moto/2410 ... 50-pinakas
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#861144 Μέχρι το Φθινόπωρο του 2024 θα είναι έτοιμος, σύμφωνα με πληροφορίες, ο οδικός άξονας Δημάριο-Ελληνοβουλγαρικά σύνορα, τμήμα του κάθετου άξονα της Εγνατίας Οδού «Ξάνθη-Σύνορα».

https://www.msn.com/el-gr/news/other/%C ... 98c0&ei=37

Edo με taxi μέχρι να ετοιμαστεί το ΕΛ τμήμα θα έχει ρημάξει το Βουλγαρικό από τις επιχωματώσεις καθώς είναι έτοιμο εδώ και σχεδόν 10 χρόνια. Το τμήμα συνδέει την Ξάνθη με τα χιονοδρομικά του Παμπόροβο και μάλλον είναι κάτι που θα στερούσε πελάτες από τα ΕΛ χιονοδρομικά των Σερρών και Δράμας ( Φαλακρό) . Γι'αυτό οι καθυστερήσεις στο τμήμα μας είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ.
Έχοντας κάνει τη διαδρομή επισκεπτόμενος τα Πομακοχώρια είμαι σχεδόν βέβαιος οτι η διαδομή Δημάριο-Εγματία θα είναι έτοιμο μετά από 10 χρόνια. Διότι το υπάρχων οδικό δίκτυο είναι επιπέδου κακοσυντήρητου νησιώτικου δρόμου , εκτός κι αν νομίζει κανείς οτι θα έβρισκε δρόμους-αεροδρόμια στα Πομακοχώρια. Το άρθρο δεν το ξεκαθαρίζει αλλά ουσιαστικά αναφέρεται στα 6-7 χλμ που αφορούν το τμήμα Σύνορα-Δημάριο . Από το 1998 ακόμη κατασκευάζονται αυτά τα 6-7 χλμ.......... , και τα υπόλοιπα είναι δρόμοι ( δρομάκια) φτιαγμένοι επί Χούντας.

"Σε διαδικασία διαγωνισμού από την Εγνατία Οδός Α.Ε. είναι και το τμήμα Μελίβοια-Δημάριο, η τύχη του οποίου θα κριθεί από το ΣτΕ λόγω της αντιμαχίας ανάμεσα στους συμμετέχοντες που διεκδικούν το έργο." ----> ούτε σε 10 χρόνια από τώρα θα είναι έτοιμο.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#861544 Ποιο Φαλακρό ρε μουσάτε; Πότε δουλεύει το Φαλακρό για να κάνει και lobying στην οδοποιία;
Άβαταρ μέλους
By edmond
#861555 Στα λιμανάκια τι σκ@τά φτιάχνουν τόσο καιρό και έχουν μονοδρομήσει το κάθε ρεύμα?
Οριακά περνά το αστικό λεωφορείο-φυσαρμόνικα!!
2 φορές έχω πετύχει στουκίδι μιας και πέφτουν πάνω στα jersey, αναγκάζοντάς μας να κάνουμε όπισθεν και να πηγαίνουμε από τον πίσω δρόμο για να πάμε στην Βάρκιζα :rant:
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#861559 Μάλλον είναι το σύνηθες "έργο"- σήριαλ πρό εκλογών. "κάνουμε έργα εμείς" , "ψηφίστε μας" . Τόσο τους κόβει.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#862750 Έκανα σήμερα το Θεσσαλονίκη - Ηγουμενίτσα και μου έκανε εντύπωση το σε πόσα σημεία της Εγνατίας Οδού υπήρχαν κλειστές λωρίδες και η κίνηση διεξάγονταν από μία μόνο λωρίδα :dizzy:
Πέρα φυσικά από το κλειστό τούνελ στο Μαλακάσι.