Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#860318 Βασικά έχει έρθει η ώρα να το αλλάξεις.

Εγώ το δικό μου το παντρεύτηκα γιατί πριν 2 χρόνια που είχα την ευκαιρία δεν το έδωσα, και τώρα που υπάρχουν άλλες πιεστικές υποχρεώσεις δυσκολεύομαι να το συντηρήσω σωστά. Αντί για τον Σπανό πλέον το πηγαίνω στον μάστορα της γειτονιάς, αλλά για κάθε ένα πρόβλημα που λύνει προκύπτουν άλλα και πανάκριβα.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#860319
PeterPan έγραψε:Εγώ αυτό που πόσταρα το πόσταρα για να υμνήσω τη BMW και κυρίως τον N47 2.0 diesel κινητήρα της :metalo:

Τροχαλία στροφάλου χαλάει σε κάθε αμάξι.

Αλλά εγώ το οδήγησα χωρίς ψυγείο. :lipsealed:

Τροχαλία στροφάλου δεν το λες συνηθισμένη βλάβη,αν έσπαγε ο ιμάντας ..........οκ, το λες λίγο πιο σύνηθες.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#860320 Δε νομίζω να το αλλάξω διότι δε θέλω να δώσω λεφτά για αμάξι αυτή τη στιγμή. 'Ενα αξιοπρεπές αμάξι θέλει 15-20.000€.

Το αμάξι το έχω εδώ για τις 10-12 μέρες κάθε μήνα που εργάζομαι Γερμανία. Δουλειά πάω με τα πόδια.

Και πάλι που το κρατώ πολύ είναι. Σκέφτηκα να το κατεβάσω το καλοκαίρι Ελλάδα για 4 μήνες.

Και τα χρήματα στο service δεν είναι τρελά προς το παρόν. Αν σκάσει κανένα turbo ή dpf θα δω. Το πηγαίνω για service σε έναν Έλληνα που έχει δικό του συνεργείο και δούλευε σε BMW και τα αγαπά και ξέρει απ' έξω και ανακατωτά αυτό το μοντέλο. Επομένως κάνει καλή δουλειά και δε με γδέρνει όπως η αντιπροσωπία. Άσε που η αντιπροσωπία θέλει ραντεβού, με το που πας σκας λεφτά για διαγνωστικό κτλ...
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#860321
bill33 έγραψε:
PeterPan έγραψε:Εγώ αυτό που πόσταρα το πόσταρα για να υμνήσω τη BMW και κυρίως τον N47 2.0 diesel κινητήρα της :metalo:

Τροχαλία στροφάλου χαλάει σε κάθε αμάξι.

Αλλά εγώ το οδήγησα χωρίς ψυγείο. :lipsealed:

Τροχαλία στροφάλου δεν το λες συνηθισμένη βλάβη,αν έσπαγε ο ιμάντας ..........οκ, το λες λίγο πιο σύνηθες.

Η τροχαλία στροφάλου στο BMW ήταν λαστιχένια στο εσωτερικό της. Λογικό είναι από τον καιρό... Ουσιαστικά έσπασε όταν έδωσε μίζα για να πάρει μπρος. Κόπηκε το λάστιχο...

Εικόνα

Ο ιμάντας είχει 15 χρόνια και 230.000 χλμ και ήταν ακόμη οκ :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#860322 για πολλές πλαστικούρες διαβάζω στον κινητήρα των BMW και με τις θερμοκρασίες όλα αυτά μετά από χρόνια σκορπάνε. Αλλά ξέρουν οτι το target group τους έχει λεφτα.
Άβαταρ μέλους
By elvet
#860333 Δεν είναι και τόσο παράξενη βλάβη. Εχει λάστιχο, απορροφάει έντονους κραδασμούς στος diesel, λόγω χρήσης ή και ακινησίας αν σκληρύνει το ελαστικό, σπάει. Το έπαθα σε Alfa romeo 1,9, 280000km
Άβαταρ μέλους
By markvag
#860348
PeterPan έγραψε:Μετά είδα ότι κάηκε και μια xenon δεξιά. Μετά από 15 χρόνια και 230.000 χλμ όλα αυτά... ΆΛλαξα και τις δύο με NightBreaker Osram . Έπρεπε να βγει ο θόλος της μπροστά ρόδας :dizzy:


Λόγω των ξένον, υπάρχουν 3 τρόποι:

1) Ανοίγεις ένα μικρό πορτάκι στο πλαστικό του θόλου (υπάρχει ένα) για να μπεις στο φανάρι, διαστάσεων να χωράει οριακά ένα χέρι, κάνεις γιόγκα με την παλάμη σου πέσα στο φανάρι, αποσυνδέεις τη λάμπα, τη βγάζεις, βάζεις την καινούρια και την συνδέεις με το φις. ΟΛΕΣ αυτές οι κινήσεις θέλουν ιδιαίτερες ικανότητες στη γιόγκα και τα δάχτυλα και η παλάμη να κάνουν κινήσεις για τις οποίες δεν έχουν εξελιχθεί. Α, και όλα στα τυφλά.

2) Βγάζεις τον θόλο. Πιθανώς και τον προφυλακτήρα.

3) Βγάζεις προφυλακτήρα (αλλά παίζει να μην γλιτώσεις και τον θόλο).

Και αυτό ακόμα και για τα μικρά που δεν είναι ξένον ή λεντ...

Γι' αυτό εδώ και 6-7 μήνες μου έχει καεί η δεξιά λάμπα στα μικρά και δεν την έχω αλλάξει... :lol: :lol:

Αν ήταν απλές λάμπες (όχι ξένον), η αλλαγή θα ήταν 2 λεπτά... :rant: :rant: Δεν έχω καταλάβει γιατί δεν μπορούσε να είναι απλό και για τα ξένον... :protest: :protest:


Εντωμεταξύ οι ξένον έχουν πολύ μεγάλη διάρκεια ζωής, αλλά τα μικρά δεν είναι ξένον και έχουν πολύ μικρότερη ζωή... Και θέλουν ακριβώς την ίδια διαδικασία... :rant: :s_shout :s_shout
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#860351 Την μια Xenon την άλλαξα πέρσι με ένα κόστος περίπου €250 αν θυμάμαι καλά. Είχε κρατήσει 15 χρόνια. Η άλλη δουλεύει ακόμα άψογα.

Με τα Matrix Led και τα laser αναρωτιέμαι τι παίζει από κόστος, αλλά κατά πάσα πιθανότητα If I have to ask, I probably can't afford them.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#860364
markvag έγραψε:
PeterPan έγραψε:Μετά είδα ότι κάηκε και μια xenon δεξιά. Μετά από 15 χρόνια και 230.000 χλμ όλα αυτά... ΆΛλαξα και τις δύο με NightBreaker Osram . Έπρεπε να βγει ο θόλος της μπροστά ρόδας :dizzy:


Λόγω των ξένον, υπάρχουν 3 τρόποι:

1) Ανοίγεις ένα μικρό πορτάκι στο πλαστικό του θόλου (υπάρχει ένα) για να μπεις στο φανάρι, διαστάσεων να χωράει οριακά ένα χέρι, κάνεις γιόγκα με την παλάμη σου πέσα στο φανάρι, αποσυνδέεις τη λάμπα, τη βγάζεις, βάζεις την καινούρια και την συνδέεις με το φις. ΟΛΕΣ αυτές οι κινήσεις θέλουν ιδιαίτερες ικανότητες στη γιόγκα και τα δάχτυλα και η παλάμη να κάνουν κινήσεις για τις οποίες δεν έχουν εξελιχθεί. Α, και όλα στα τυφλά.

2) Βγάζεις τον θόλο. Πιθανώς και τον προφυλακτήρα.

3) Βγάζεις προφυλακτήρα (αλλά παίζει να μην γλιτώσεις και τον θόλο).

Και αυτό ακόμα και για τα μικρά που δεν είναι ξένον ή λεντ...

Γι' αυτό εδώ και 6-7 μήνες μου έχει καεί η δεξιά λάμπα στα μικρά και δεν την έχω αλλάξει... :lol: :lol:

Αν ήταν απλές λάμπες (όχι ξένον), η αλλαγή θα ήταν 2 λεπτά... :rant: :rant: Δεν έχω καταλάβει γιατί δεν μπορούσε να είναι απλό και για τα ξένον... :protest: :protest:


Εντωμεταξύ οι ξένον έχουν πολύ μεγάλη διάρκεια ζωής, αλλά τα μικρά δεν είναι ξένον και έχουν πολύ μικρότερη ζωή... Και θέλουν ακριβώς την ίδια διαδικασία... :rant: :s_shout :s_shout

Κιττενζζζ
Αυτά -και να ξαναφάω- τα είχα στο μεγκάν για πρωινό :lol:
Είχα κερδίσει και στοίχημα για το πως αλλάζεις λάμπες σε δαύτο, με τον...χαμένο να μην το δεχόταν ακόμα και όταν είχε βάλει το χέρι του μέσα στο φωτιστικό σώμα, σκυμένος μέσα στο θόλο :ninja: "δεν μπορεί, κάνεις πλάκα ότι γίνεται έτσι" έλεγε... :lol:
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#860379
markvag έγραψε:
PeterPan έγραψε:Μετά είδα ότι κάηκε και μια xenon δεξιά. Μετά από 15 χρόνια και 230.000 χλμ όλα αυτά... ΆΛλαξα και τις δύο με NightBreaker Osram . Έπρεπε να βγει ο θόλος της μπροστά ρόδας :dizzy:


Λόγω των ξένον, υπάρχουν 3 τρόποι:

1) Ανοίγεις ένα μικρό πορτάκι στο πλαστικό του θόλου (υπάρχει ένα) για να μπεις στο φανάρι, διαστάσεων να χωράει οριακά ένα χέρι, κάνεις γιόγκα με την παλάμη σου πέσα στο φανάρι, αποσυνδέεις τη λάμπα, τη βγάζεις, βάζεις την καινούρια και την συνδέεις με το φις. ΟΛΕΣ αυτές οι κινήσεις θέλουν ιδιαίτερες ικανότητες στη γιόγκα και τα δάχτυλα και η παλάμη να κάνουν κινήσεις για τις οποίες δεν έχουν εξελιχθεί. Α, και όλα στα τυφλά.

2) Βγάζεις τον θόλο. Πιθανώς και τον προφυλακτήρα.

3) Βγάζεις προφυλακτήρα (αλλά παίζει να μην γλιτώσεις και τον θόλο).

Και αυτό ακόμα και για τα μικρά που δεν είναι ξένον ή λεντ...

Γι' αυτό εδώ και 6-7 μήνες μου έχει καεί η δεξιά λάμπα στα μικρά και δεν την έχω αλλάξει... :lol: :lol:

Αν ήταν απλές λάμπες (όχι ξένον), η αλλαγή θα ήταν 2 λεπτά... :rant: :rant: Δεν έχω καταλάβει γιατί δεν μπορούσε να είναι απλό και για τα ξένον... :protest: :protest:


Εντωμεταξύ οι ξένον έχουν πολύ μεγάλη διάρκεια ζωής, αλλά τα μικρά δεν είναι ξένον και έχουν πολύ μικρότερη ζωή... Και θέλουν ακριβώς την ίδια διαδικασία... :rant: :s_shout :s_shout
Τις ψείρες τις έχω αλλάξει, μία φορά τη καθεμία. Κόστος περίπου 10€ η μία. Μπαίνουν από πάνω, δε θέλει πολλές ταρζανίες, απλώς καλό είναι να έχεις μικρά χέρια. Δεν έχω μικρά χέρια αλλά τα κατάφερα.

Για τις xenon υπάρχει το πορτάκι αλλά το καπάκι της λάμπας έχει 5 βίδες, δε μπορείς να τις ξεβιδώσεις μόνο με το καπάκι.

Βγάζεις τον μπροστινό θόλο, θέλει 8-9 βίδες. Δε χρειάζεται να βγει ο προφυλακτήρας. Αλλά για να είσαι πιο άνετος θέλει να σηκωθεί το αμάξι.

Έβαλα τις Osram NightBreaker με 120€ σύνολο συν τα περαστικά.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#860469
PeterPan έγραψε:Τις ψείρες τις έχω αλλάξει, μία φορά τη καθεμία. Κόστος περίπου 10€ η μία. Μπαίνουν από πάνω, δε θέλει πολλές ταρζανίες, απλώς καλό είναι να έχεις μικρά χέρια. Δεν έχω μικρά χέρια αλλά τα κατάφερα.


Έλα ρε! Κάτσε να το ψάξω μπας και...

PeterPan έγραψε:Για τις xenon υπάρχει το πορτάκι αλλά το καπάκι της λάμπας έχει 5 βίδες, δε μπορείς να τις ξεβιδώσεις μόνο με το καπάκι.


Στο δικό μου τουλάχιστον κουμπώνει, οπότε θεωρητικά μπορείς από το πορτάκι. Τονίζω το θεωρητικά! :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By pik.
#860610 Εικόνατο δικο μου Ε90 ειναι του 2005... :lol:

μετα απο ολο αυτο το μαζεμα που του εχω κανει(ηταν αφημενο στην τυχη του)φαινεται να μην εχει κανενα προβλημα.
στο μεταξυ το προσεχω αρκετα το σηκωνω συχνα για να το καθαριζω και απο κατω μονος μου ,το ψαχνω με φακους :lol: :s_biggrin και το εδωσα για πληρες detailing κινητηρα εσωτερικο + κεραμικη επιστρωση
Πολυ σημαντικο επισης που το αυτοκινητο εχει γκαραζ πλήρως κλειστο και δεν το ακουμπανε τα καιρικα φαινομενα.

αυτο που εχω καταλαβει ειναι οτι δεν πρεπει να περιμενεις να σε στειλει το αμαξι στον μαστορα ,αλλα να το κυνηγας εσυ με συχνες λογικες αλλαγες σε διαφορα σημεια. Και ακομα και αν χαλασει κατι,πρεπει να εισαι προετοιμασμενος γιατι πλεον ειναι πολλων ετων .Υπολογιζω ενα χιλιαρικο παντα στην ακρη αν τυχει τιποτα να το εχω ετοιμο.
Επισης ρολο παιζει η χρηση,εδω στο νησι οι ρυθμοι ειναι αστειοι ,δεν εχω πιασει πανω απο 145 ουτε με σφαιρες ,πολυ επικινδυνο.

Ομως δεν το αλλαζω ,μονο τα τελη κυκλοφοριας μου την σπανε,αλλα δεν το αλλαζω .