Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#860442 Ναι το είδα αυτό, το 979 αυτονομία που αναφέρεις παρακάτω αναφέρεται σε μικτή;
Άρα σε ένα ταξίδι που θα το πατήσεις και λίγο, ίσως και σε καμία προσπέραση, ένα 700ρι είναι αναμενόμενο (θεωρητικά, δεν έχω κάνει πράξεις)


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#860461 "Ρε παιδιά πως θα πάμε απ' το Μιλάνο στη λίμνη Κόμο? Υπάρχει τρένο?"
"Τι τρένο ρε πλεμπαίε, πληβείε? Θα μπούμε στο sharenow (carsharing πλατφόρμα υπό τη σκέπη του Freenow) θα νοικιάσουμε ένα όχημα και είσαι έτοιμος."
"Ωραία και ποιο θα πάρουμε?"
"Έχει ένα 208 και ένα c3 έξω απ' το ξενοδοχείο. Ποιο θες?"
"Το 208 γιατί Μ αρέσει εξωτερικά και το c3 πολυμορφικιζει, οπότε μιεχ".
Οπότε κύριοι Peugeot 208, 1,2t, allure eat8.

Όχημα ενός έτους, με 17.000 δύσκολα χλμ. όπως φάνηκε γιατί κανείς δεν του φέρθηκε με στοργή αν κρίνω από τα σημαδακια στο εξωτερικό.

Εσωτερικά με δυσκόλεψε λίγο το layout του καντράν αλλά ρύθμισα θέση με τέτοιο τρόπο ώστε έβλεπα τα πάντα. Επίσης δεν βρήκα ποτέ πως γινόταν η σύνδεση με το Android auto.

Να πω την αλήθεια μου, στην αρχή δεν με τρέλανε σαν όχημα. Δεν κράτησε όμως για πολύ αυτό το vibe. Υπέροχα ευέλικτο εντός πόλης, σπιρτοζος κινητήρας, σχετικά καλό κιβώτιο (θα αναφέρω παρακάτω τα αρνητικά του).

Στην autostrada με εντυπωσίασε η πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Αρκετά ξεκούραστα ετρωγε τα χλμ. Μ άρεσε πολύ. Με 7η ταχύτητα είχε 2.500 σ.α.λ. στα 120 χλμ.

Ευχάριστη έκπληξη ο εξοπλισμός του για νοικιαρικο. Δεν του έλειπε σχεδόν τίποτα. Άντε μόνο οι προβολείς ομίχλης και το ψηφιακό καντράν.
Θέλει λίγη εκμάθηση η οθόνη και ευτυχώς δεν χρειαστήκαμε κλιματισμό για να χαθούμε στα μενού.

Κάποια αρνητικά.
Καλή η ποιότητα αλλά ήδη είχαν ξεκινήσει οι μικροτριγμοί.
Χώρος ποδιών πίσω, μετριοτατος.
Η ανάρτηση εντός πόλης θα κοπανησει σε εγκάρσιες ανωμαλίες.
Το κιβώτιο σκορτσαρε στο κατέβασμα από 3η προς 2α ταχύτητα. Και επίσης πολύ συχνά δεν λειτουργούσε το start stop.
Ο κινητήρας έφερνε κραδασμούς στο εσωτερικό.
Ωστόσο είχε πολύ καυλιαρικο ήχο στο ρελαντί και στο ανέβασμα.
Δεν παράτησα κάποια συγκλονιστική διαφορά μεταξύ των προγραμμάτων οδήγησης.

Δεν έχει κάνει άδικα επιτυχία όλα αυτά τα χρόνια που κυκλοφορεί. Με τα 130 άλογα θα ταν ακόμα καλύτερο φαντάζομαι.

Μου άρεσε.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#860463 Για πες μας και πόσο κόστισε το carsharing
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#860478 123€ τη μέρα με επιπλέον ενεργοποιημένη την επιλογή για ταξίδι εκτος Ιταλίας.
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#860549 Κάτι ψιλοκαταλαβα ότι δεν ήταν και η πιο value for money επιλογή.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#860553 Πηγαινε-ελα με τρένο πρέπει να είναι πρπ 10 ευρώ το άτομο.
Άβαταρ μέλους
By A-Viper7
#860659
mirage έγραψε:Πηγαινε-ελα με τρένο πρέπει να είναι πρπ 10 ευρώ το άτομο.


+1 Τόσο περίπου ήταν το 2019.
Άβαταρ μέλους
By alexm
#861911 Υπάρχει άνθρωπος που να ενδιαφέρεται για review σε Fiat panda cross?
Έχει κάνα 10 ημερο που το παρέλαβα οπότε πιστεύω ότι μπορώ να εκφέρω ολοκληρωμένη άποψη
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#861913
alexm έγραψε:Υπάρχει άνθρωπος που να ενδιαφέρεται για review σε Fiat panda cross?
Έχει κάνα 10 ημερο που το παρέλαβα οπότε πιστεύω ότι μπορώ να εκφέρω ολοκληρωμένη άποψη

Καλοταξιδο να ειναι. Φυσικα να γραψεις
Άβαταρ μέλους
By markvag
#861981 Μιας που το θυμήθηκα... Τις προηγούμενες ημέρες οδήγησα την C- Class W203 του πατέρα μου. Μοντέλο 2004, f/l, 1,8kompressor 163 άτια και το 5άρι αυτόματο της Mercedes, έκδοση Elegance (η πολυτελής). Το αμάξι έχει πλέον 500.475χλμ και εμφανισιακά έχει τα θεματάκια του (κάποια μικρο-χτυπήματα και γρατζουνιές, όχι κάτι άλλο), αλλά μηχανολογικά συντηρείται με επιμέλεια και πάντα είτε αντιπροσωπεία, είτε τελευταίως σε εξειδικευμένο συνεργείο και πάντα αλλάζεται ότι έχει θέμα. Προφανώς λάδια, ξύδια, βαλβολίνες κιβωτίου αλλάζονται ευλαβικά.

Λοιπόν, το εσωτερικό δεν είναι αυτό που θα περίμενε κανείς από MB και, όπως είπα έχει τις φθορές του με τα χρόνια (φυσιολογικές θεωρώ, και μάλλον λιγότερες απ' ότι θα περίμενα), αλλά όλα δουλεύουν άψογα.

Η θέση οδήγησης ρυθμίζεται σε όλες τις κατευθύνσεις, αν και δεν άλλαξα τίποτα και το κράτησα όπως το είχε ο φάδερ, που κάθεται σχετικά ψηλά, μιας και με την εξαίρεση του ύψους βολεύτηκα. Ρύθμισα μόνο τους καθρέφτες.

Ο κινητήρας (με 500Κ χλμ θυμίζω) εννοείται παίρνει μπρος άμεσα, ακούγεται υγιέστατος (και λίγο), δουλεύει σαν καινούριος και γενικά δεν δείχνει σε τίποτα κατά τη λειτουργία του τα χλμ που έχει στην πλάτη του. Αντίστοιχα και το κιβώτιο, ανεβοκατεβάζει ταχύτητες εξαιρετικά ομαλά (συνήθως δεν το καταλαβαίνεις καν), αν και δεν είναι και το πρώτο όνομα σε ταχύτητα. Δεν μας ενδιαφέρει προφανώς εδώ η ταχύτητα των αλλαγών, αλλά η άνεση. Το τιμόνι κανονικό βάρος, τείνει προς το αξιοπρεπές σε αίσθηση ( :lol: ), τα φρένα ΟΚ (αν και δεν τα δοκίμασα στα όριά τους), οι επιταχύνσεις χορταστικές από το ρελαντί (κομπρέσσορας :inlove: , ο οποίος σε πιο... ενδιαφέρουσες επιταχύνσεις ακούγεται πολύ ελαφρώς, ίσα να θυμίσει την παρουσία του :inlove: :inlove: ). Η ανάρτηση άνετη και, χωρίς δυστυχώς να το ζορίσω στις στροφές, είμαι αρκετά σίγουρος πως θα πλησιάζει τη βάρκα στο γυαλό :lol: :lol: Μας ενδιαφέρει αυτό; ΚΑΘΟΛΟΥ. Το αμάξι είναι αγχολυτικό, ταξιδεύει πολύ άνετα, μπαίνεις Θεσσαλονίκη, βγαίνεις Βλαδιβοστόκ ατσαλάκωτος. :inlove: Ήσυχο, άνετο, απλά πάει. :inlove: :inlove:

Το κερασάκι είναι ότι με την ήρεμη οδήγηση στην οποία σε κατευθύνει, η κατανάλωση είναι κάτω από 8lt / 100 χλμ (συνήθως παίζει μεταξύ 7,5 - 7,8). Δηλαδή άνετα έχεις 800χλμ αυτονομία.


Προσωπικά το σκέφτηκα σε κάποια φάση να δώσω την μπεμπέκα και να πάρω αυτό, να δούμε αν θα πιάσει το εκατομμύριο χλμ, αλλά δυστυχώς κάποια πράγματα δεν μου ήρθαν όπως τα περίμενα, και δεν έκατσε η φάση, οπότε παίζει πολύ το ενδεχόμενο να πουληθεί. Θα δείξει το επόμενο διάστημα.

Η σύγκριση με το δικό μου πάντως είναι πολύ ενδιαφέρουσα, καθώς πρόκειται για αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας, ίδιας τιμής, κοντινής ιπποδύναμης και premium και τα δύο. Ε, η μέρα με τη νύχτα. Ακόμα και το ταξίδι στην εθνική, που και το δικό μου είναι εξαιρετικό, είναι διαφορετικό. Εξαιρετικά και τα δύο, αλλά διαφορετικά!
Άβαταρ μέλους
By bill33
#862278 Ford C MAX βενζινη, στην δουλειά. Καλο είναι,πολύ ευρύχωρο ειδικά μπροστά. Το δεύτερο αμάξι που οδηγάω εδώ, χειροκίνητο.Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#862307
markvag έγραψε:Μιας που το θυμήθηκα... Τις προηγούμενες ημέρες οδήγησα την C- Class W203 του πατέρα μου. Μοντέλο 2004, f/l, 1,8kompressor 163 άτια και το 5άρι αυτόματο της Mercedes, έκδοση Elegance (η πολυτελής). Το αμάξι έχει πλέον 500.475χλμ και εμφανισιακά έχει τα θεματάκια του (κάποια μικρο-χτυπήματα και γρατζουνιές, όχι κάτι άλλο), αλλά μηχανολογικά συντηρείται με επιμέλεια και πάντα είτε αντιπροσωπεία, είτε τελευταίως σε εξειδικευμένο συνεργείο και πάντα αλλάζεται ότι έχει θέμα. Προφανώς λάδια, ξύδια, βαλβολίνες κιβωτίου αλλάζονται ευλαβικά.

Λοιπόν, το εσωτερικό δεν είναι αυτό που θα περίμενε κανείς από MB και, όπως είπα έχει τις φθορές του με τα χρόνια (φυσιολογικές θεωρώ, και μάλλον λιγότερες απ' ότι θα περίμενα), αλλά όλα δουλεύουν άψογα.

Η θέση οδήγησης ρυθμίζεται σε όλες τις κατευθύνσεις, αν και δεν άλλαξα τίποτα και το κράτησα όπως το είχε ο φάδερ, που κάθεται σχετικά ψηλά, μιας και με την εξαίρεση του ύψους βολεύτηκα. Ρύθμισα μόνο τους καθρέφτες.

Ο κινητήρας (με 500Κ χλμ θυμίζω) εννοείται παίρνει μπρος άμεσα, ακούγεται υγιέστατος (και λίγο), δουλεύει σαν καινούριος και γενικά δεν δείχνει σε τίποτα κατά τη λειτουργία του τα χλμ που έχει στην πλάτη του. Αντίστοιχα και το κιβώτιο, ανεβοκατεβάζει ταχύτητες εξαιρετικά ομαλά (συνήθως δεν το καταλαβαίνεις καν), αν και δεν είναι και το πρώτο όνομα σε ταχύτητα. Δεν μας ενδιαφέρει προφανώς εδώ η ταχύτητα των αλλαγών, αλλά η άνεση. Το τιμόνι κανονικό βάρος, τείνει προς το αξιοπρεπές σε αίσθηση ( :lol: ), τα φρένα ΟΚ (αν και δεν τα δοκίμασα στα όριά τους), οι επιταχύνσεις χορταστικές από το ρελαντί (κομπρέσσορας :inlove: , ο οποίος σε πιο... ενδιαφέρουσες επιταχύνσεις ακούγεται πολύ ελαφρώς, ίσα να θυμίσει την παρουσία του :inlove: :inlove: ). Η ανάρτηση άνετη και, χωρίς δυστυχώς να το ζορίσω στις στροφές, είμαι αρκετά σίγουρος πως θα πλησιάζει τη βάρκα στο γυαλό :lol: :lol: Μας ενδιαφέρει αυτό; ΚΑΘΟΛΟΥ. Το αμάξι είναι αγχολυτικό, ταξιδεύει πολύ άνετα, μπαίνεις Θεσσαλονίκη, βγαίνεις Βλαδιβοστόκ ατσαλάκωτος. :inlove: Ήσυχο, άνετο, απλά πάει. :inlove: :inlove:

Το κερασάκι είναι ότι με την ήρεμη οδήγηση στην οποία σε κατευθύνει, η κατανάλωση είναι κάτω από 8lt / 100 χλμ (συνήθως παίζει μεταξύ 7,5 - 7,8). Δηλαδή άνετα έχεις 800χλμ αυτονομία.


Προσωπικά το σκέφτηκα σε κάποια φάση να δώσω την μπεμπέκα και να πάρω αυτό, να δούμε αν θα πιάσει το εκατομμύριο χλμ, αλλά δυστυχώς κάποια πράγματα δεν μου ήρθαν όπως τα περίμενα, και δεν έκατσε η φάση, οπότε παίζει πολύ το ενδεχόμενο να πουληθεί. Θα δείξει το επόμενο διάστημα.

Η σύγκριση με το δικό μου πάντως είναι πολύ ενδιαφέρουσα, καθώς πρόκειται για αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας, ίδιας τιμής, κοντινής ιπποδύναμης και premium και τα δύο. Ε, η μέρα με τη νύχτα. Ακόμα και το ταξίδι στην εθνική, που και το δικό μου είναι εξαιρετικό, είναι διαφορετικό. Εξαιρετικά και τα δύο, αλλά διαφορετικά!



Όταν έχεις συνδρομή στο ΚΑΠΗ αλλά to έχεις ξεχάσει λόγω άνοιας... :s_rofl