Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#857858
Red Garland έγραψε:
bebes έγραψε:Δωρεά – μαμούθ πρώην καθηγήτριας: Ένα δισεκατομμύριο για δίδακτρα φοιτητών στο κολέγιο Άλμπερτ Αινστάιν

https://dailypost.gr/kosmos/dorea-mamoy ... -ainstain/




Φανταστείτε τι σημαίνει για έναν φοιτητή και την οικογένειά του το υπάρχον σύστημα ανώτατης εκπαίδευσης της Αμερικής που αντιδρούν λες και τους έδωσαν το σημαντικότερο δώρο στη ζωή τους.


Οποιοσδήποτε θα αντιδρούσε ετσι αν του χάριζαν 200.000 δολάρια.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#857861 Δεν του χάρισαν 200Κ να τα φάει στα μπουζούκια, του χάρισαν δωρεάν πανεπιστημιακές σπουδές. Ελπίζω να είναι αρκετά σαφής η διαφορά.
Εξηγεί επίσης γιατί είναι μια κακή ιδέα το να μπουν δίδακτρα σ'αυτές.
Άβαταρ μέλους
By Red Garland
#857863
Χρήστος Λάππας έγραψε:
Red Garland έγραψε:
bebes έγραψε:Δωρεά – μαμούθ πρώην καθηγήτριας: Ένα δισεκατομμύριο για δίδακτρα φοιτητών στο κολέγιο Άλμπερτ Αινστάιν

https://dailypost.gr/kosmos/dorea-mamoy ... -ainstain/




Φανταστείτε τι σημαίνει για έναν φοιτητή και την οικογένειά του το υπάρχον σύστημα ανώτατης εκπαίδευσης της Αμερικής που αντιδρούν λες και τους έδωσαν το σημαντικότερο δώρο στη ζωή τους.


Οποιοσδήποτε θα αντιδρούσε ετσι αν του χάριζαν 200.000 δολάρια.

Σίγουρα, ελπίζω να είναι αντιληπτό από τον οποιοσδήποτε ότι όταν κάνεις την ανώτατη εκπαίδευση εμπορευμα,
αυτό που πιστεύεις εσύ και ο nass δηλαδή*, στην απόλυτη έκφρασή του aka στις ΗΠΑ οδηγεί σε αυτό το video μόλις πας να το ακυρώσεις έστω για λίγο, και έστω σε 1 πανεπιστήμιο σε μια περιοχή όπως το Μπρονξ.
Αυτοί λοιπόν κλαίνε από χαρά επειδή έπαψε να ισχύει για αυτούς το να πληρώνουν αυτό το τρελό ποσό για να γίνουν γιατροί, κάτι που στην Ελλάδα είναι αυτο-νό-ητο.

*και σε αυτό που πατάει η νεοφιλελεύθερη Ευρώπη(α.κ.α οι core οικονομικές ελευθερίες να εφαρμόζονται και στην Παιδεία)
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#857865 Αυτό που σας διαφεύγει είναι ότι στην περίπτωση της Ελλάδας δεν πρόκειται να βάλουμε ανθρώπους που θα σπούδαζαν δωρεάν να πληρώσουν. Πρόκειται να τους δώσουμε την δυνατότητα να μην χρειαστεί να ξενιτευτούν για να σπουδάσουν.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#857868
Χρήστος Λάππας έγραψε:Αυτό που σας διαφεύγει είναι ότι στην περίπτωση της Ελλάδας δεν πρόκειται να βάλουμε ανθρώπους που θα σπούδαζαν δωρεάν να πληρώσουν. Πρόκειται να τους δώσουμε την δυνατότητα να μην χρειαστεί να ξενιτευτούν για να σπουδάσουν.

Στο Ηνωμένο Βασίλειο, ΣΗΜΕΡΑ πληρώνουν όλοι δίδακτρα. Ξένοι και ντόπιοι. Κάποτε και εκεί ήταν δωρεάν.

Εδώ πληρώνουμε (τα περισσότερα) μεταπτυχιακά ήδη, αν μπουν και τα ιδιωτικά, τότε γιατί να μην ζητηθούν δίδακτρα και στα δημόσια; Έχει γίνει κι αλλού.

Ο Μητσοτάκης εξάλλου δεν κρύβει ποιανού την πολιτική θαυμάζει και την αντιγράφει σε κάθε ευκαιρία.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#857872
Anonymous Founder έγραψε:Στο Ηνωμένο Βασίλειο, ΣΗΜΕΡΑ πληρώνουν όλοι δίδακτρα. Ξένοι και ντόπιοι. Κάποτε και εκεί ήταν δωρεάν.

Ναι αλλά για να αποπληρώσεις μετά την αποφοίτηση τα δίδακτρα ( φοιτητικό δάνειο που εγκρείνεται σχεδόν σε όλους πλην πλουσίων ίσως) πρέπει ο μισθός σου να είναι υψηλός και οι δόσεις αποπληρωμής να βρίσκονται στα επίπεδα του 5-10% του μισθού. Αν το ποσοστό είναι πιο πάνω, δεν θα πληρώσεις ποτέ και θα είναι σαν να φοίτησες δωρεάν.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#857875
Χρήστος Λάππας έγραψε:Αυτό που σας διαφεύγει είναι ότι στην περίπτωση της Ελλάδας δεν πρόκειται να βάλουμε ανθρώπους που θα σπούδαζαν δωρεάν να πληρώσουν. Πρόκειται να τους δώσουμε την δυνατότητα να μην χρειαστεί να ξενιτευτούν για να σπουδάσουν.


Αυτό που σου διαφεύγει είναι πως αυτό δεν προκύπτει από πουθενά. :lol:

Αλλά και να ισχύσει, δεν έχει καμία σχέση με το αν θα πρέπει να ανοίξουν ιδιωτικά πανεπιστήμια.


mousatos έγραψε:Ναι αλλά για να αποπληρώσεις μετά την αποφοίτηση τα δίδακτρα ( φοιτητικό δάνειο που εγκρείνεται σχεδόν σε όλους πλην πλουσίων ίσως) πρέπει ο μισθός σου να είναι υψηλός και οι δόσεις αποπληρωμής να βρίσκονται στα επίπεδα του 5-10% του μισθού. Αν το ποσοστό είναι πιο πάνω, δεν θα πληρώσεις ποτέ και θα είναι σαν να φοίτησες δωρεάν.



:dizzy: :dizzy: :dizzy:

Τί λες;;; :dizzy: :dizzy: Δεν θα μπορείς ποτέ να αγοράσεις ή να κατέχεις με οποιοδήποτε τρόπο (πχ κληρονομιά) σπίτι ή οποιοδήποτε περιουσιακό στοιχείο αν δεν είσαι ενήμερος στο φοιτητικό σου δάνειο. Γιατί θα στο κατασχέσουν άμεσα.

Επίσης, στην Αμερική, το φοιτητικό δάνειο (για κάποιον λόγο) είναι το μόνο χρέος από το οποίο δεν απαλάσσεσαι ούτε με προσωπική χρεωκοπία! Κοινώς, αν σου τύχει το οτιδήποτε στη ζωή σου και δεν είσαι πάντα ενήμερος με το φοιτητικό σου δάνειο, πολύ απλά ΤΕΛΕΙΩΣΕΣ!

Φυσικά, ασχέτως των παραπάνω, το επιχείρημα αυτό είναι τελείως παράλογο! Με την ίδια λογική, εσύ γιατί δεν πας να πάρεις 100 δάνεια και να μην τα πληρώσεις ποτέ; Θα έχεις παρτάρει δωρεάν!
Άβαταρ μέλους
By Red Garland
#857907
Χρήστος Λάππας έγραψε:Αυτό που σας διαφεύγει είναι ότι στην περίπτωση της Ελλάδας δεν πρόκειται να βάλουμε ανθρώπους που θα σπούδαζαν δωρεάν να πληρώσουν. Πρόκειται να τους δώσουμε την δυνατότητα να μην χρειαστεί να ξενιτευτούν για να σπουδάσουν.

Σου διαφεύγει ότι δεν είπα ότι το νομοσχέδιο φέρνει δίδακτρα, αλλά σου παρουσίασα ποιο είναι το πρότυπο του τι πιστεύεις.
Αυτό είναι τι σημαίνει η ανώτατη εκπαίδευση να είναι εμπορευμα. Έχει τιμή. Και αν δεν έχει τώρα κάποια στιγμή θα αποκτήσει.

Όπως είπαν οι προλαλήσαντες μια χαρά πληρώνεις για ανώτατη εκπαίδευση ενώ πριν ήταν δωρεάν, δεν καταλαβαίνω πού προκύπτει η σιγουριά σου για το τι πρόκειται να γίνει ενώ είναι πασιφανές ότι το ρεύμα ιδιωτικοποίησης της Παιδείας θα μεταφραστεί κάποια στιγμή και σε δίδακτρα στα προπτυχιακά.
Καλό είναι δε να κοιτάμε και λίγο στο μέλλον όταν έρχονται τέτοια νομοθετήματα και επίσης να έχουμε infromed απόψεις από τα μέχρι τώρα ιστορικά συμβάντα.
Για το μέλλον των επόμενων γενιών μιλάμε άλλωστε.
Με ένα πρόχειρο reality check έχουμε μόλις φρεσκότατη παρέμβαση της ΝΔ να πληρώνουμε για κάτι που πριν ήταν δωρεάν a.k.a απογευματινά χειρουργεία.

Τέλος όποιος νομίζει ότι με αυτό το κατα τα άλλα αντισυνταγματικό νομοσχέδιο δεν θα ξενιτεύονται οι νέοι για να σπουδάσουν ας μου κρατήσει λίγη γλαρόσουπα.
Μάλλον είναι περιττό να αναλυσουμε το γιατί αυτοί που ξενιτεύονται δεν το κάνουν μόνο επειδή δεν πέρασαν στις πανελλήνιες στις σχολές της επιθυμίας τους.

g8777 έγραψε:
Στο σχέδιο νόμου έχουν γίνει οι ακόλουθες αλλαγές:


α) Έχει προστεθεί στους ορισμούς (άρθρο 132) ο νέος όρος «εκπαιδευτική συμφωνία» –απαλείφοντας τις συμφωνίες πιστοποίησης (validation) και δικαιόχρησης (franchising) στις οποίες γινόταν ρητή αναφορά στο προς διαβούλευση νομοσχέδιο. Αυτή η αλλαγή έγινε για να συγκαλύψει το γεγονός ότι, βάσει της σχετικής νομοθεσίας, όλα τα υπάρχοντα ιδιωτικά κολέγια που λειτουργούν σήμερα με εκπαιδευτικές συμφωνίες πιστοποίησης (validation) και δικαιόχρησης (franchising) θα μπορέσουν να «ανωτατοποιηθούν», μετατρεπόμενα σε παραρτήματα ξένων πανεπιστημίων. Μάλιστα, η «εκπαιδευτική συμφωνία» μπορεί να συνάπτεται μεταξύ του αρμόδιου οργάνου του μητρικού πανεπιστημίου με φυσικό πρόσωπο ή ένωση προσώπων (παράγραφος ε)!

β) Στο προς διαβούλευση νομοσχέδιο αναφερόταν ρητά ότι, “προκειμένου η Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.) να δώσει τη σύμφωνη γνώμη της στην αδειοδότηση, απαιτούνταν η πιστοποίηση των Νομικών Προσώπων Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (δηλ. των ιδιωτικών πανεπιστημίων) βάσει συγκεκριμένων, προκαθορισμένων, διεθνώς αποδεκτών και εκ των προτέρων δημοσιοποιημένων σε κανονιστικές πράξεις της ΕΘ.Α.Α.Ε., ποσοτικών και ποιοτικών κριτηρίων και δεικτών, εναρμονισμένων με τις Αρχές και Κατευθυντήριες Οδηγίες για τη Διασφάλιση της Ποιότητας στον Ευρωπαϊκό Χώρο Ανώτατης Εκπαίδευσης”. Στο κατατεθέν νομοσχέδιο έχουν πλήρως απαλειφθεί τα κριτήρια! Άρα, το κράτος δεν θα ασκεί κανέναν επί της ουσίας έλεγχο και η ΕΘ.Α.Α.Ε. θα λειτουργεί ως «τροχονόμος» ιδιωτικών συμφερόντων στην πανεπιστημιακή εκπαίδευση.

γ) Στο προς διαβούλευση νομοσχέδιο αναφερόταν ρητά ότι «απαγορεύεται στο παράρτημα να διανέμει μέρος των εσόδων του σε οποιοδήποτε πρόσωπο, περιλαμβανομένων των ιδρυτών του». Η φράση αυτή έχει απαλειφθεί από το κατατεθέν νομοσχέδιο. Αυτό σημαίνει ότι, εάν ένα ξένο πανεπιστήμιο ιδρύσει παράρτημα με πλειοψηφική συμμετοχή στο μετοχικό κεφάλαιο του Νομικού Προσώπου Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (όπως επιβάλλεται βάσει του νομοσχεδίου), τότε είναι δυνατή η διανομή εσόδων μέσω μεταφοράς κερδών στο μητρικό ίδρυμα. Είναι η πλέον ξεκάθαρα διατυπωμένη και πέρα από κάθε αμφιβολία απόδειξη ότι τα Νομικά Πρόσωπα Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης συνιστούν κερδοσκοπικά και όχι μη κερδοσκοπικά πανεπιστήμια.

δ) Στο κατατεθέν νομοσχέδιο αφαιρέθηκε η διάταξη που προβλέπει μέχρι 12 ώρες εβδομαδιαίας εργασίας για τις/τους καθηγήτριες/ητές των Νομικών Προσώπων

Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης. Επίσης, αφαιρέθηκε η διάταξη που όριζε ότι τα στοιχεία των μελών ΔΕΠ αναρτώνται στον ιστότοπο του μητρικού ιδρύματος. Πρακτικά αυτά σημαίνουν ότι θα υπάρχει πλήρης αδιαφάνεια για τα βιογραφικά των καθηγητ(ρι)ών των Νομικών Προσώπων Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης και ότι θα εργάζονται σε συνθήκες «ακαδημαϊκής γαλέρας».

ε) Στο κείμενο του νομοσχεδίου που τέθηκε στη διαβούλευση, και συγκεκριμένα στο άρθρο 36 παρ.3, τα ΑΕΙ εξαιρούνταν ρητά από την αρμοδιότητα που αποδίδεται στο υπό σύσταση Κέντρο Ανάπτυξης Πιστοποίησης και Αξιολόγησης του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ), η οποία αφορά την πιστοποίηση του εκπαιδευτικού υλικού των εξ αποστάσεως προγραμμάτων σπουδών. Η απάλειψη της κρίσιμης φράσης «..εκτός των λοιπών ΑΕΙ της χώρας» από το κείμενο που κατατέθηκε στη Βουλή θέτει, εκ των πραγμάτων, τα εξ αποστάσεως προγράμματα των ΑΕΙ υπό την αίρεση της έγκρισης του ΕΑΠ και συνεπώς καταστρατηγεί το αυτοδιοίκητο. Πέραν τούτου, οι αρμοδιότητες του υπό σύσταση Κέντρου προοιωνίζονται έναν άναρχο πολλαπλασιασμό των εξ αποστάσεως προγραμμάτων σπουδών, ακόμα και προπτυχιακών, μέσω των Νομικών Προσώπων Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης. Με τον τρόπο, αυτό αφενός το ΕΑΠ παύει να είναι ο κύριος δημόσιος πάροχος εξ αποστάσεως τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στη χώρα, αφετέρου μια ειδικού σκοπού μορφή εκπαίδευσης, η εξ αποστάσεως, γενικεύεται χωρίς όρια και προϋποθέσεις.



https://www.ethnos.gr/paideia/article/3 ... nomosxedio




:s_yummy :s_yummy :s_yummy

Τι παρήγγειλες vs Τι σου έφερε ο Πιερακάκης.
Οι τύπου έχουν αναγάγει την μπίζνα σε άλλο επίπεδο.
Πάνε και τα Harvard πάνε και τα "και καλά" αυστηρά(γιατί ποτέ δεν ήταν) κριτήρια, πάνε και τα μη κερδοσκοπικά και τα πολυπόθητα έσοδα στο ΑΕΠ κτλ.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#857940
Anonymous Founder έγραψε:Αυτή την στιγμή στην Κύπρο, είναι 20Κ το χρόνο. Σύντομα και εδώ, η CVC σκοπεύει να ανοίξει ιατρική στο "χλιδάτο" Ελληνικό. Θα την ανοίξει ΣΙΓΟΥΡΑ με την υπόσχεση "διορισμού" στα ιδιωτικά της νοσοκομεία. Είναι η μόνιμη ιστορία που πασάρουν όλοι αυτοί, "ελάτε για να βρείτε δουλειά αμέσως, έχουμε δίκτυο, έχουμε γνωστούς, θα σας βάλουμε όπου γουστάρετε".
Βέβαια, η ιατρική θέλει και ειδικότητα. Πού θα κάνουν ειδικότητα όλοι αυτοί άραγε; Πάλι στα ιδιωτικά νοσοκομεία της CVC; Γιατί για να βρουν εύκολα στην Ευρώπη, από άγνωστο πανεπιστήμιο, δεν θα πόνταρα ούτε ένα ευρώ...
Και πόσους θα "διορίσει" στα ιδιωτικά νοσοκομεία της; Γιατί υπάλληλοι είναι ελάχιστοι, οι περισσότεροι είναι με μπλοκάκι μιας και ούτε κανονικές εφημερίες έχουν (πλην των παιδιατρικών), ούτε τίποτε.
Είναι πολύ πιθανόν λοιπόν κάποιοι να σκάσουν ένα τρελό ποσό, και να ψάχνουν κατόπιν να δουν αν θα μπορέσουν να γίνουν γιατροί. Γιατί και οι εργοδότες, ΔΕΝ είναι τόσο λακαμάδες. Ξέρουν πως από εκεί θα βγει ο κατιμάς, μιας και θα μιλάμε για ανθρώπους που δεν μπορούν να πιάσουν ιατρική με την αξία τους.
Τόσο αφοπλιστικά απλό είναι, αλλά σε ποιον να το πεις και ποιος να σε πιστέψει;
Πάρτε λίγο "αναγνωρισμένα πτυχία" νοσηλευτικής να γουστάρετε.
https://www.ot.gr/2023/11/30/epikairoth ... -kollegio/


Εδώ τακτοποιούνται τόσα χρόνια όλοι αυτοί που πήγαν Ιταλία και Ανατολική Ευρώπη και γύρισαν πίσω γιατροί και δεν θα τακτοποιηθούν αυτοί που θα έχουν και μια προοπτική για τα ιδιωτικά νοσοκομεία;

Προφανώς έχεις την εντύπωση ότι όλοι οι γιατροί που υπάρχουν σήμερα στην Ελλάδα έχουν πτυχίο από Ελληνικό Κρατικό Πανεπιστήμιο :lol:

Μόνο από τον κύκλο μου γνωρίζω πολλά άτομα που δεν μπορούσαν να περάσουν ιατρική εδώ και πήγαν Ιταλία για να πάρουν πτυχίο και επέστρεψαν γιατροί μετά από δέκα χρόνια σπουδών. Άλλος τακτοποιήθηκε στο ΕΣΥ, άλλος δουλεύει ως ιδιώτης, άλλος έγινε μικροβιολόγος και έχει αυτή την στιγμή τρία μικροβιολογικά εργαστήρια (ας είναι καλά ο Covid και τα rapid tests).

Για να μη μιλήσουμε για οδοντιάτρους και φαρμακοποιούς! :lol: Το κλασικό που ο πατέρας έχει έτοιμη την δουλειά, το παιδί δεν παίρνει τα γράμματα για να περάσει φαρμακευτική / οδοντιατρική, οπότε τον στέλνουμε έξω να πάρει το ρημάδι το χαρτί, να μην πάει χαμένη στρωμένη δουλειά! Άτομα, που όχι απλά δεν μπορούσαν να περάσουν σε μια σχολή εδώ, αλλά δεν μπορούσαν ούτε να περάσουν την τάξη στο Λύκειο (πραγματικό περιστατικό!).

Εδώ είχα οδοντίατρο, που ο γιος του έκανε μεταπτυχιακό στην Ελλάδα (για να γίνει χειρούργος οδοντίατρος) μετά το πρώτο πτυχίο στο εξωτερικό και μου έλεγε ο πατέρας ότι επειδή ήξερε τους καθηγητές στην Σχολή, πήγαινε και έκανε ΑΥΤΟΣ τα εργαστήρια του γιου (επεμβάσεις) για να περάσει τα μαθήματα και να πάρει το μεταπτυχιακό!

Ρωτήστε πόσοι καθηγητές των ΤΕΙ έκαναν "διδακτορικά" σε γειτονικές χώρες, όταν αποφασίστηκε ότι έπρεπε να έχουν διδακτορικό για να κρατήσουν την θέση τους. Ρωτήστε πόσοι πετάγονται Βουλγαρία για να πάρουν "πτυχία" παιδαγωγικής και σήμερα διδάσκουν τα παιδιά σας!

Το να συζητάμε ΤΩΡΑ για την ιδιωτική Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και την ποιότητα των πτυχίων τους είναι είτε υποκριτικό είτε δηλώνει πλήρη άγνοια του τη ισχύει εδώ και δεκαετίες δυστυχώς στην χώρα μας. :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#857957
Red Garland έγραψε:Καλό είναι δε να κοιτάμε και λίγο στο μέλλον όταν έρχονται τέτοια νομοθετήματα και επίσης να έχουμε infromed απόψεις από τα μέχρι τώρα ιστορικά συμβάντα.


Εικόνα

axel12p έγραψε:Το να συζητάμε ΤΩΡΑ για την ιδιωτική Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και την ποιότητα των πτυχίων τους είναι είτε υποκριτικό είτε δηλώνει πλήρη άγνοια του τη ισχύει εδώ και δεκαετίες δυστυχώς στην χώρα μας. :thumbsdown:


Συμφωνώ, επειδή υπάρχει ένα πρόβλημα, να το μεγενθύνουμε όσο δεν πάει άλλο και επιπλέον να φορτώσουμε και τους φοιτητές με δάνεια που θα τα κουβαλάνε για μια ζωή! :s_thumbsup :s_thumbsup

Είναι νομίζω η καλύτερη δυνατή αντιμετώπιση. Δεν θα μπορούσα να σκεφτώ τίποτα καλύτερο! :s_yes
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#857960 Και πάλι, αγνοείτε μια κατάσταση στην οποία χιλιάδες Έλληνες ξενιτεύονται για να πάρουν το πτυχίο τους ώστε να μπορέσουν να δουλέψουν στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό, πληρώνουν ήδη δίδακτρα στο εξωτερικό ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ πληρώνουν την διαμονή τους και τα έξοδα τους σε μια ξένη χώρα.

Διαμονή και λοιπά έξοδα μπορούμε ουσιαστικά να τα μηδενίσουμε ή να τα διοχετεύσουμε ώστε να τα εκμεταλλεύεται η Ελλάδα.

Το άλμα λογικής εδώ είναι να προεξοφλεί κάποιος πως αυτό θα σημάνει ότι η δωρεάν παιδεία θα πάψει να υφίσταται.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#857961 Θελω να γνωρισω αυτους που αντι να πανε να σπουδασουν ιατρικη στην Τσεχια - Ιταλια, φυσικη / μαθηματικα στην Γερμανια, φιλοσοφια στην Γαλλια πχ, θα καθισουν εδω να πληρωσουν λεφτα σε πανεπιστημιοποιημενο κολλεγιο για να γλυτωσουν το κοστος διαμονης

Δεν θα πρεπει να υπαρχουν ηλιθιοτεροι :svivhaha:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#857962
g8777 έγραψε:Έχουμε τίποτα νουμερακια πρόχειρα για

-τα διαφυγοντα κέρδη χοχοχοχοχ του ελληνικού κράτους από την φοιτητική μετανάστευση ( που άπαξ και ιδρυθούν ιδιωτικά πανεπιστήμια θα menoume ellada χιχιχχιχιχιχιχιχ)

- από το σχέδιο ( νομικό πλαίσιο, στόχοι, κυρώσεις κλπ) που έχει εκπονηθεί χεχεχεχεχεχε

- τό ύψος της επένδυσης που αναμένεται μόλις η ελεύθερη αγορά τοποθετήσει τον αγκώνα της;

η απλά έτρεξαν παβλωφικα σάλια ( και ουχί,προς θεού χοχοχοχο δεν μυριστηκαμε καινούργιο κρατικό μασταρι να θηλασομεν) και μπήκατε για να μας υπενθυμίσετε το ποσοστό λίπους των γλουτών σας;




Απ'

:s_roses
Άβαταρ μέλους
By pro
#857964
Χρήστος Λάππας έγραψε:Και πάλι, αγνοείτε μια κατάσταση στην οποία χιλιάδες Έλληνες ξενιτεύονται για να πάρουν το πτυχίο τους ώστε να μπορέσουν να δουλέψουν στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό, πληρώνουν ήδη δίδακτρα στο εξωτερικό ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ πληρώνουν την διαμονή τους και τα έξοδα τους σε μια ξένη χώρα.

Διαμονή και λοιπά έξοδα μπορούμε ουσιαστικά να τα μηδενίσουμε ή να τα διοχετεύσουμε ώστε να τα εκμεταλλεύεται η Ελλάδα.

Το άλμα λογικής εδώ είναι να προεξοφλεί κάποιος πως αυτό θα σημάνει ότι η δωρεάν παιδεία θα πάψει να υφίσταται.


Και πάλι αγνοείς ότι αν κάποιοι κάτοικοι μιας χώρας θέλουν να γίνουν αστροναύτες δεν είναι υποχρέωση της χώρας να κάνει διαστημική σχολή. Η Ελλάδα αυτή τη στιγμή παρέχει μια τεράστια γκάμα επιλογών στους νέους της για σπουδές - αν κάποιος δεν ικανοποιείται ας πάει στη ΝΑΣΑ.

Το κενό λογικής είναι να έχεις 100 παραδείγματα από Ελλάδα και εξωτερικό για το που πάει το πράγμα και να επιμένεις ότι δεν μπορούμε να ξέρουμε τι θα γίνει.