Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Retro
#849163 Καλησπέρα παιδια κι από εμένα. πολύ ενδιαφέροντα τα όσα έχουν γραφτεί σε αυτό το νήμα.

Θα ήθελα να σας ρωτήσω, αν έχει κανεις εμπειρία από εισαγωγή αυτοκινήτου από Ιταλία (κυρίως) και εναλλακτικά Βέλγιο. Είναι πιο σύνθετη διαδικασία από την Γερμανία; :help:

Ευχαριστώ πολύ
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#849168 πιο ευκολο στη Γερμανια με πινακιες εξπορτ.Πολυ καλυτερα αυτοκινητα επισης(υποδειγματικη συντηρηση/πολλα εξτρα)
Άβαταρ μέλους
By Retro
#849170 Ναι καταλαβαίνω, αυτό αντιλήφθηκα διαβάζοντας και το thread αυτό. Το πρόβλημα είναι ότι θα ήθελα να φέρω υβριδικό. Συγκεκριμένα το lexus nx300 και υπάρχει αρκετά μεγάλη απόκλιση στις τιμές με την Γερμανία...
Αν είναι υπέρμετρο το ρίσκο από χώρες εκτός Γερμανίας...τι να πω.. θα σκεφτώ και εναλλακτικές επιλογές..
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#849171 Είναι ακριβότερο στη Γερμανία σε σύγκριση με Ιταλία Βέλγιο?
Ίδιος εξοπλισμός?
Άβαταρ μέλους
By Retro
#849177 Ναι αν και στην Γερμανία έχει κυρίως νεότερες χρονολογίες είναι κατά μέσο όρο σχεδόν 20% πάνω... Για αυτό μπαίνω στον πειρασμό.. :s_crazy
Άβαταρ μέλους
By Retro
#849196 Ευχαριστώ πολύ για τον σύνδεσμο. Θα κοιτάξω και γενικότερα τις επίσημες αντιπροσωπίες όπως έχουμε πει. Σχετικά με την Γαλλία είχα την εντύπωση οτι υπάρχει πρόβλημα τις export plates. Ισχύει κατι τέτοιο;
Άβαταρ μέλους
By panos4tw
#853681 Η διαδικασια για export plates στο Βελγιο ειναι επισης εξαιρετικα απλη, με 240 ευρω σε γραφειο (π.χ. KikiTrans, Ελληνιδα) που αναλαμβανει τετοιες διεκπεραιωσεις εχεις μεσα σε λιγες ωρες πινακιδες+ασφαλεια για 1 μηνα.
Άβαταρ μέλους
By giorgos asa
#859232 καλησπέρα σε όλους θα ήθελα τη πολύτιμη βοήθεια σας (εμπειρία σας) Θέλω να αγοράσω (καινούργιο) αμάξι αντιπροσωπείας στη γερμανία (λειψια) και να το φέρω εισαγωγή στην ελλάδα . Η αγορά θα γίνει στην εταιρία του ξαδέρφου μου (εμπορία αυτοκινήτων) για να μη πληρώσω το γερμανικό φπα και το ζητάω πίσω αφού θα πληρώσω ελληνικό φπα έτσι κ αλλιώς λόγο ότι θα είναι πρώτη ταξινόμηση ελλαδα ..
Σκέφτομαι να το φέρω οδικώς μέσω σερβίας αλλά έχω αγχωθεί λίγο με αυτά που ακούω στα σύνορα . θα ήθελα τη βοήθεια σας πως βγάζω το χαρτί Τ1 ώστε να μη συναντήσω πρόβλημα με πινακίδες κόκκινες γερμανίας , επίσης αν ξέρει κάποιος αν θα συναντήσω κάποιο πρόβλημα επειδή θα γίνει αγορά σε εταιρία με άλλο όνομα και θα το παραλάβω εγώ . Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Άβαταρ μέλους
By manoliossss
#860053 Καλημέρα!! Τα 1.6 diesel 160ps edc της Renault τι λένε; Είναι το ίδιο αξιόπιστα με τον 1.5 ; Γιατί μου έχουν μπει κάτι δαίμονες για κάτι talisman που χαζεύω στα εξωτερικά
Άβαταρ μέλους
By manoliossss
#860060
edmond έγραψε:Πςςςς Talisman!!!.... :inlove: :inlove:
Βρες το και σε station και είσαι άρχοντας!!! :metalo:
Μωρέ εγώ και station το έπαιρνα αλλά ποιος ακούει την γκρινια της γυναίκας ( τι την θες την νεκροφόρα και τα σχετικά!)… Μόνο το rs6 θα έπαιρνα κι ας ακουγα την γκρινια..στα αλλά συμβιβάζομαι !
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#860062 Έχω την αίσθηση ότι είναι αρκετά αξιόπιστα. Νομίζω ότι είναι με καδένα και κάπου είχα διαβάσει ότι θέλει τέντωμα η καδένα γύρω στα 100 με 120 χιλιάδες χιλιόμετρα.

Πέρα από το μοντέλο του κινητήρα, περισσότερο θα με ανησυχούσε το γεγονός πως δεν θα ήξερα πως έχει χρησιμοποιήσει το diesel αυτοκίνητο ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Αν το είχε δηλαδή για ταξίδια ή το είχε για σπίτι-δουλειά, με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει για το φίλτρο dpf.

Αν και το Talisman πιστεύω ότι δύσκολο να το είχε κάποιος για μέσα στην πόλη.

Εξαιρετικό αυτοκίνητο και πολύ καλές οι τιμές του για αυτά που προσφέρει. Κάτι μόνο που θα με προβλημάτιζε είναι το θέμα των ανταλλακτικών μιας και το μοντέλο δεν είχε εισαχθεί Ελλάδα.
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#860402 Φιλαράκι πήρε ένα Α3 από Γερμανία πριν μερικές ημέρες και έκανε μία στάση από Μπρνο να τα πούμε. Μου είπε ότι με πινακίδες Zoll πλέον οι Σέρβοι και οι Σκοπιανοί (Β.Μακεδόνες για κάποιους) ζητάνε 200€ έκαστοι. Αυτό ξεκίνησε από το 2023 και μετά.

Ισχύει αυτό;