Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#846201
Dimsabas έγραψε:Ποιο Drive μωρέ; Στο δικό μου το αδούλωτο θα μπει.


Μιλάμε με PM. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By djalma
#846359
REALZEUS έγραψε:
HighFidelity έγραψε:Η λύση λοιπόν είναι τα όργανα στο κέντρο!


Επιμένεις σε αυτό το λάθος βλέπω. :lol:


Σύντομη γνωριμία με Μ2 και με σεβασμό στο ξένο αυτοκίνητο:

1) Δύναμη από το ρελαντί ως τον κόφτη σαν 5λιτρο ατμοσφαιρικό! Ελάχιστο lag. Πατάς και απλά εκσφενδονίζεσαι, με το 8άρι αυτόματο να δουλεύει άψογα. Στο χειροκίνητο mode λίγο πιο αργό από ένα PDK, αλλά πιο ομαλό. Δεν μπορώ να συγκρίνω με την άτμο GT4 RS, με την οποία απλά με πήγαν βόλτα, αλλά έμοιαζε πιο κούφια η Porsche χαμηλά, ενώ ψηλά, εκρηγνύονταν!!! Η BMW ήταν πιο "ατμοσφαιρική", χωρίς ξεσπάσματα, και ας ήταν τούρμπο! Έμοιαζε λίγο με την πανίσχυρη Ferrari 599 :inlove:, απλά με λιγότερη δύναμη, παντού.

2) Απίστευτο κράτημα, με τα Michelin PS 4S! Γυρνούσε φυσικά στο παραμικρό πάτημα του γκαζιού, λόγω ισχύος, αλλά το ASR με τα 10 στάδια, σε κρατούσε στο 1/4 ανάποδου τιμονιού, χωρίς να αγχώνεσαι. Ο handler της, που το έβγαλε τελείως off, χρειάστηκε και full opposite lock... :help:

3) Η πρόσφυση στην ευθεία ήταν το στοιχείο που με εντυπωσίασε περισσότερο. Η δική μου 330i E92, με 272 άλογα, σπινάριζε παντού και πάντα, στο άτσαλο γκάζι, και την έκοβαν τα ηλεκτρονικά. Αυτή η Μ2, με 460 άλογα, απλά έβρισκε πρόσφυση και εκτοξεύονταν! Το αποδίδω κατά 1/3 στα φανταστικά της λάστιχα, άλλο 1/3 στην γεωμετρία της ανάρτησης και τελευταίο 1/3 στο αυτόματο κιβώτιο και τα νέα ηλεκτρονικά που παραμετροποιούν την παροχή ισχύος.

4) Η ενεργή της ανάρτηση ήταν σχεδόν τέλεια στον γυρισμό από το βουνό στην πόλη. Σφιχτή σχετικά, αλλά δεν κοπάνησε πουθενά. Σε ένα σημείο μόνον πιάστηκε εξαπίνης, σε σημείο που ξέρουν οι Βόρειοι, εκεί που αρχίζει και τελειώνει η νησίδα, πριν την είσοδο της Θέρμης. Εκεί λοιπόν συντονίστηκε και χοροπηδούσε σαν καγκουρό για 200 μέτρα στις εγκάρσιες!!!

5) Φρένα δεν χρειάστηκαν ιδιαίτερα, αλλά η δύναμη τους ήταν συγκλονιστική, μια φορά που χρειάστηκαν.


Για μένα ιδανικό καθημερινό αυτοκίνητο η 2άρα κουπέ (όχι αναγκαστικά η extreme Μ2, την M240i θα προτιμούσα λόγω τιμής και τετρακίνησης). Στην Cayman ζορίζεσαι να μπεις-βγεις (είμαστε και mid-late 40s πλέον...), ενώ αν θες και λίγο χώρο αποσκευών και να βάλεις ένα άτομο ακόμα πίσω (βασικά μόνο για σακ-βουαγιάζ κάνει), είναι μονόδρομος η BMW.


ΥΓ: Συνεχίστε να μιλάτε για τα περίπτερα... :s_crazy


Αγαπητέ Αλέξανδρε, η m240i θεωρώ πως είναι το ιδανικότερο αυτοκίνητο στην καθημερινότητα. Από άποψη μεγέθους, κύλισης, ανάρτησης και.. ησυχίας! 6 μήνες τώρα κυκλοφορώ με την f22 του 2018, χειροκίνητη και είναι απίστευτη. Το μοναδικό ελάττωμα της είναι ότι.. καίει! kudos για το test drive και το review!
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#846372
REALZEUS έγραψε:Έχει μπλοκέ Κωστή.
Noμίζω αυτό πρέπει να μετράει πολύ στην πρόσφυση στην ευθεία που λες.
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#846463 Μετράει κυρίως στους στροφές, όταν πρέπει να διορθώσεις με ανάποδο τιμόνι.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#846468 Το mdif είναι ενεργό δεν είναι απλό μπλοκέ .Έχει πολυδισκο συμπλέκτη οπότε μάλλον παίζει ρόλο και στην ευθεία.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#847026
djalma έγραψε:Αγαπητέ Αλέξανδρε, η m240i θεωρώ πως είναι το ιδανικότερο αυτοκίνητο στην καθημερινότητα. Από άποψη μεγέθους, κύλισης, ανάρτησης και.. ησυχίας! 6 μήνες τώρα κυκλοφορώ με την f22 του 2018, χειροκίνητη και είναι απίστευτη.


Που είσαι χαμένος εσύ, φίλε μου; Την έδωσες την Z4?


kostis20 έγραψε:Το mdif είναι ενεργό δεν είναι απλό μπλοκέ .Έχει πολυδισκο συμπλέκτη οπότε μάλλον παίζει ρόλο και στην ευθεία.


Ισχύει αυτό. Βέβαια η φυσική δεν καταργείται...
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#856025 Toyota Yaris πρώτες εντυπώσεις, περισσότερα μετά τη γνωριμία σε βάθος, πλάτος, μήκος.
Νοικιάρικο με 22+Κχλμ.Υποθέτω νοικιάρικη έκδοση, 1500 μεν, σιδερένιες ζάντες με πλαστικά καπάκια δε.
Εμφάνιση γούστα είναι αυτά, μια χαρά είναι αλλά δεν με ενθουσίασε, πολύ φλύαρη εξωτερική σχεδίαση. Μέσα καλύτερα.
Κινητήρας1500άρι 3κύλινδρο (ή μισός 3λιτρος 6κύλινδρος, όπως το βλέπει κανένας) με 125 ατμοσφαιρικά άλογα στις 6600 (ροπές στις 4800). Έτσι μου αρέσουν οι κινητήρες. Κι ας είναι λίγο θορυβώδης. Πατάς και ανεβάζει ανεβάζει ανεβάζει, χωρίς να ξεψυχάει χαμηλά.
6 ταχύτητες, το ανακάλυψα αφού στην Αττική οδό σκεφτόμουν για λίγο, “σαν πολύ κοντή είναι η 5η αλλά τραβάει καλά (νόμιζα ότι θα ήταν κανένα 1,0-1,3) θα σήκωνε πιο μακριά σχέση, βρε λες να έχει και 6η;”, και είχε! Και ωραιότατο κιβώτιο με σχέσεις της αρεσκείας μου (όχι πολύ μακριές).
Φρένα δεν με απασχόλησαν οπότε καλά (όχι σαν κάτι άλλα on-off που τρομάζεις).
Συμπλέκτης δεν με απασχόλησε άρα πιάνει εκεί που περιμένω σωστά (όχι σαν κάτι άλλα).
Τιμόνι δεν με απασχόλησε, μάλλον γρήγορο, καλό.
Με ξένισε κάτι σαν γλύστρημα ή σαν να έχω ξεφούσκωτο λάστιχο που μου έκανε πότε πότε μέχρι που κατάλαβα ότι το έκανε όποτε πάταγα στεγνές λευκές λωρίδες οπότε υποπτεύτηκα ότι πρέπει να είναι κάποιο σύστημα για να σε κρατάει στη λωρίδα σου. Τραγικά ενοχλητικό για τις ελληνικές συνθήκες και τρόπο οδήγησης (γκάνγκστερ μπος, θα σας φάω όλους) και δρόμους. Πρέπει να βρω πως βγαίνει.
Επίσης πρέπει να βρω τι σημαίνουν τα διάφορα άλλα πράγματα με αρχικά που δηλώνουν ON στη οθονίτσα στο κέντρο του ταμπλώ. Λίγο που χάζεψα το εγχειρίδιο δεν εξηγεί ούτε τι έχει ούτε πως βγαίνουν…. Α, και αν έχει αυτόματο πιλότο, περιοριστή βρήκα μέχρι τώρα. Πιθανόν να έχει και καλό γιατί κάτι για ραντάρ είδα. Θα εμβαθύνω.

Χώροι, θέση οδηγησηςΤο τιμόνι κοντά και ψηλά, η θέση πάει αρκετά χαμηλά, μια χαρά. Αλλά η κολώνα τιμονιού ίσως βρίσκει στο γόνατο, η κεντρική κονσόλα λίγο πιο κοντά στο γόνατο, υποβραχιόνιο γιόκ οπότε ο μόνος κλειστός χώρος αποθήκευσης είναι το ντουλαπάκι.
Χώρος αποσκευών Μικρός αλλά χώρεσε τις 2 βαλίτσες στα πλάγια όρθιες που δεν χωράνε στο 207 ή 208 της αδελφής μου.

Προς το παρόν μου αρέσει πολύ και χαίρομαι να το οδηγώ. Αναμένεται συνέχεια.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#856722 Συνεχίζω για το νοικιάρικο Yaris 1,5 τώρα που το κυκλοφόρησα σε εθνικές οδούς, επαρχιακό και βουνά.

Ο κινητήρας θύμιζε παλιό μίνι GTI, καλός πολύστροφος ατμοσφαιρικός αλλά ακόμα καλύτερος, πιο ομοιογενής πιάνει από χαμηλά και ανεβάζει χωρίς ξεσπάσματα ούτε δισταγμούς. Τον βρήκα σαφώς πιο εύχρηστο από τα τουρμπάκια που συχνά έχουν ένα δισταγμό χαμηλά (αλλά βέβαια δεν έχει το "σμπρώξιμο" αυτών).
To κιβώτιο καλό, ιαπωνικού τύπου (πιο σφιχτή η διαδρομή και το κλείδωμα κάθε σχέσης) σχέσεις σχετικά κοντές που συνδυάζονται ωραία με το πολύστροφο κινητήρα. Δηλαδή θα ήταν κοντές με άλλο κινητήρα αλλά με αυτόν ξεκινάνε κοντές αλλά εφόσον ο κινητήρας δεν τελειώνει γίνονται πιο μακριές.
Το τιμόνι πολύ ελαφρύ αργά, απλά ελαφρύ πιο γρήγορα (αν και όλα ελαφριά μου φαίνονται μετά την Ε39) και κόβει καλά. Σε φόρτιση σε στροφή δε είναι κακό, έχει αίσθηση.
sebastian έγραψε:Με 6η στα 140+- πως ειναι απο θορυβο?
Στις 3500 στροφές με 6η έχει 145χλμ που τα έχει πολύ εύκολα και επίσης πολύ εύκολα ξεφεύγεις προς τα πάνω, το κινητηράκι θέλει να ανεβάζει, αρκετές φορές έπιανα τον εαυτό μου να πρέπει να αφήσω γκάζι. Από τα 125-130 και πάνω ακούγεται ο αέρας αλλά όχι ο κινητήρας. Το σχόλιο μου γίνεται με το ραδιόφωνο σβηστό, αν ήταν αναμμένο θα ήταν καλύτερα.
Γενικά σε δρόμο που ξέρω (πχ Λιβαδειά-Αράχωβα, ανηφορική διαδρομή) ακολουθούσα/προσπερνούσα αυτοκίνητα πολύ πιο γρήγορα και δυνατά που δεν πήγαιναν αργά.
Από καταναλώσεις δεν ασχολήθηκα αλλά παρόλο που του ρούφηξα το αίμα με πολύ στροφάρισμα και πολύ συχνές ανηλεείς επιταχύνσεις σε πόλη (όπου σε κάποια σημεία πήγα πιο γρήγορα από ποτέ) αλλά και εκτός πόλης, συνολικά ήταν κάτω από 7 (κάπου 6,8-6,9) που για μένα και το μικρό και καλοσχηματισμένο αλλά βαρύ δεξί μου πόδι είναι άθλος.

Οδική συμπεριφορά. Πολύ εύκολο και ευέλικτο και "χωστερό" αλλά κάτι περίεργο συμβαίνει στις στροφές με ταχύτητα. Από τη μία νιώθω ότι δε μασάει με σχετικά μεγάλο μεταξόνιο αλλά από την άλλη υπάρχει κάποια ασάφεια. Υποπτεύομαι συμβάλλει το ψηλό προφίλ των ελαστικών στις σιδερένιες ζάντες με τάσια που θα κάνει ασάφεια-μαγούλιασμα στις στροφές. Και δεν ξέρω τι τύπου ανάρτηση διαθέτει αλλά γενικά περίεργη ανάρτηση, μερικές τρύπες δεν τις καταλάβαινες καθόλου ενώ άλλες ανωμαλίες ήταν ενοχλητικές και σε αποσυντονίζουν (υποπτεύομαι πίσω άξονα). Ή απλά, η ανάρτηση δεν με γεμίζει εμπιστοσύνη αν και συμπεριφέρθηκε καλά. Γιατί ούτε κακές κλίσεις έχει ούτε μούτρα πετάει ούτε νευρικά οπίσθια έχει στο άσε.

Συμπεράσματα. Στην πόλη και σε επαρχιακό λόγω μεγέθους-βάρους και σπιρτάδας είναι πολύ ευχάριστο. Στο ταξίδι τίμιο και δυνατό. Γενικά χαίρεσαι να το οδηγάς και να το πιέζεις ξέροντας ότι δεν θα το πληρώσεις σε βενζίνη. Συνολικά ένα πολύ εύχρηστο και ευχάριστο αυτοκίνητο. Η διαφορά που κάνει ένας καλός κινητήρας σε μια καρότσα σουπερμίνι είναι ιδιαίτερα σημαντική και εύκολα μετατρέπει το αυτοκίνητο από πόλης σε ένα για όλες τις δουλειές. Το αισθητικό το ξεπερνάω αλλά θα ήθελα κάποιες επιπλέον ευκολίες εξοπλισμού (που δεν ξέρω αν διατίθενται σε άλλες εκδόσεις ή όχι).

Μερικά καλά
Ο αυτόματος πιλότος με κάμερα ήταν όλα τα λεφτά, φρέναρε μόνος του (αρκετά απαλά) όταν πλησίαζε στο άλλο αυτοκίνητο, εύκολα ρυθμίζεις το πόσο κοντά να είναι (νομίζω είναι σε χρόνο και όχι σε απόσταση) και επιταχύνει όταν φύγει ο εμπρός κλπ. Απλά μπορείς να ξεχαστείς στην δεξιά και να σε πάει ο μπροστινός με 110 ενώ το έχεις ρυθμίσει στο 130, πρέπει να το έχεις στο νου σου για να προσπερνάς.
Η οθόνη είναι και με κουμπιά και αφής.
Η φλασιά και οι προβολείς λειτουργούν σωστά στο λεβιέ, δηλαδή τράβηγμα πίσω=φλασιά, σπρώξιμο εμπρός κλειδώνει αναμμένο. (σε άλλα μόνο φλασιά=κλειδώνεις-ξεκλειδώνεις)
Διαθέτει κανονικό όργανο θερμοκρασίας (τείνει να εκλείψει σε πολλά αυτοκίνητα) ώστε να ξέρεις πότε να αρχίσεις να πιέζεις.
Για το πορτπαγκάζ που αν και μικρό χωράει 2 βαλίτσες συν άλλα πράματα το είπα πιο πριν.

Διάφορα αρνητικά
Με τίποτα δεν μπόρεσα να καταργήσω τελείως αυτό που επεμβαίνει για τα όρια λωρίδων και που βρίσκω πολύ εκνευριστικό. Αν δεν υπάρχει εύκολος τρόπος να βγει οφφ από τον οδηγό και για χρήση στην Ελλάδα θα ζητούσα να μου το καταργήσουν τελείως από την αντιπροσωπεία.
Δεν διέθετε start stop, υποθέτω θέμα νοικιάρικης έκδοσης.
Δεν έχει φωτισμό καμπίνας στη μέση ή πίσω, δεν ξέρω αν με καλύτερο εξοπλισμό έχει (υπάρχει ένα καπάκι στον ουρανό πίσω). Και αυτόν που έχει δύσκολο να βρεις το κουμπάκι του.
Δεν έχει φωτάκι στο ντουλαπάκι. Ήδη είπα ότι δεν έχει υποβραχιόνιο και οι τρύπες για μπουκάλια είναι πίσω από το χειρόφρενο δηλαδή πολύ πίσω.
Τη μπετούγια στην πόρτα από μέσα πάντα ψάχνω για να την βρω, είναι χωστά μέσα στο χερούλι της πόρτας.
Τα διακοπτάκια παραθύρων, κλειδώματος, καθρέφτη είναι όλα μαζί πολύ εμπρός και μόνο το κουμπί του παραθύρου φωτίζεται, όχι το κλείδωμα ούτε το παράθυρο του συνοδηγού (πίσω είχε χειροκίνητα παράθυρα)
Τα κουμπιά της έντασης στο τιμόνι δεν ήταν βολικά. Η εμπειρία του ραδιοφώνου κάπως πολύπλοκη, δύσχρηστη.
Δεν μπόρεσα να βρω ξανά που λέει τα συνολικά χλμ του αυτοκινήτου (στην παράδοση είδα ότι ο τύπος απλά πάτησε το κουμπάκι του reset πάνω στο ταμπλώ) ούτε πως να έχω TripA TripB, μόνο το Β είχα και διαλέγεις αν θα δείχνει ανά διαδρομή ή ανά τεπόζιτο ή συνολικό. Δεν είχε οθόνη να δείχνει αυτά που έχουν όλοι οι άλλοι μαζι (καταναλώσεις, μέση ταχύτητα κλπ)
Χάρτη δεν είχε, κάτι έλεγε για σύνδεση με bluetooth ή με USB αλλά επίσης δεν με απασχόλησε.
Όπως σε πολλά άλλα αυτοκίνητα το μαξιλαράκι των εμπρός καθισμάτων είναι τεράστιο (χάλια για την ορατότητα) και γέρνει προς τα εμπρός και δεν ρυθμίζεται εμπρός πίσω. Νομίζω το πρόβλημα το έχουν περισσότερο όσοι έχουν την πλάτη σχετικά όρθια ή είναι καλομαθημένοι και θέλουν να ακουμπάνε εκεί το κάτω μέρος του κεφαλιού τους (κάτι που δεν γίνεται αφού το μαξιλαράκι γέρνει προς τα εμπρός σου σπρώχνει το κεφάλι κάτω χωρίς να σε στηρίζει).
Επιβεβαιώνω ότι η κολώνα τιμονιού βρίσκει και στα δύο γόνατα αν μετακινηθούν προς τη μέση κι ας έχω το τιμόνι τέρμα επάνω και το κάθισμα αρκετά κάτω. Και δεν είμαι κανένας γίγαντας. Βέβαια δεν είναι προβλεπόμενη κίνηση αλλά δεν το έχω νιώσει ποτέ πριν.