Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#848485
fokion έγραψε:
Δυστυχώς τείνω να συμφωνήσω.... κι οχι μονο στα θεματα "αξιολογησης" που ειναι μια τεραστια κουβεντα απο μονη της, αλλα οσο αυτη η αξιολογηση εχει σχεση και με την παρεχόμενη υλικοτεχνική υποδομή ΑΛΛΑ ΚΑΙ την..... αυτονοητη υπαρξη των απαραίτητων καθηγητών!!!!

Τι διαολο αξιολογηση να υπαρξει οταν ΑΚΟΜΑ στο σχολειο της κορης μου λειπουν καθηγητες ή/και υπαρχουν διδασκοντες που διδασκουν μαθημα που δεν ειναι το "κυριο" τους....

ΠΧ "αγγλικου" κανει και φιλολογικά ελληψει φιλολόγου.. παλι καλα που δεν βάλανε και μαθηματικό να διδασκει εκθεση........

που θελω να καταληξω.
Αξιολογηση ???? ναι σαφως.
ΑΛΛΑ ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ εχει δωσει στο σχολείο ολα τα μεσα που απαιτούνται..... και ναι τοτε αν το παιδι μου ειναι στουρνος ας γινει....... νυχού......
( Προς θεου δεν υποτιμώ κανεναν ετσι....)

Για να αξιολογησεις καποιον πρεπει πρωτα να του εχεις δωσει ολα τα εργαλεια να κανει αυτο που θες. Ποσα δημοσια σχολεια εχουν γρηγορο ιντερνετ, αιθουσα υπολογιστων που να χωρα και τα 25 παιδια της ταξης;

Στο σχολειο του γιου ακομα δεν εχουν κανει φυσικη - χημεια στην Α λυκειου. Ο καθηγητης εχει σοβαρο προβλημα υγειας και εν εχει ερθει αντικαταστατης 14 μερες πριν τις διακοπες των Χριστουγεννων.

Τα δυο μαθηματα αυτα ειναι εξεταζομενα το καλοκαιρι με τραπεζα θεματων. Ποτε θα βγει η υλη οχι τσαπατσουλικα αλλα να την εμπεδωσουν τα παιδια;

Για να μην μιλησω για τα βιβλια που ειναι ....μη καλα, να το πω ηπια.

Αφου το ελληνικο σχολειο αξιολογειται χαμηλα ως παροχες, υποδομες, διδακτικο προσωπικο, ας φτιαξει πρωτα αυτα το υπουργειο και μετα ας αξιολογησει και τους καθηγητες
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#848502
g8777 έγραψε:
KiloMeater έγραψε:η ΟΛΜΕ για όλα αυτά βρήκε τη λύση της απεργίας …. Καλώς ήλθατε στο 1980

Αυτό το PISA η οποία κυβέρνηση έπρεπε να το έχει πλαναρει ως ευκαιρία , όχι να εκπλήσσεται .φτιαχνεις ένα σχέδιο με τολμηρές αλλαγές , περιμένεις να βγουν τα PISA αποτελέσματα (δε νομίζω να μην περίμενε τα αποτελέσματα κανείς …) και αντιδράς άμεσα να πιάσεις το momentum να περάσεις το οποιο σχέδιο

Και μετά ξύπνησα …


Όταν με το καλό ξυπνήσεις θα ήθελα πάρα πολύ να μας εξηγήσεις

- από πότε αυτή η κυβέρνηση χρειάστηκε την κοινωνική συναίνεση για να νομοθετήσει το οτιδήποτε.

- από πότε αυτή η κοινωνία απέτρεψε το οτιδήποτε νομοθέτησε αυτή η κυβέρνηση

-και από πότε οι εξετάσεις PISSA μετατράπηκαν στο benchmark αξιολόγησης ενός εκπαιδευτικού συστήματος


Ας μας εξηγήσεις επίσης γιατί ο βαθμός ικανοποίησης των μαθητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης είναι χαμηλός.

Έχουν γίνει σχετικές έρευνες. Τις μελέτησε κάποιος; Έκανε κάτι για να υπάρξει βελτίωση;
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#848526 Ο βαθμός ικανοποίησης των σοβαρών μαθητών κάθε βαθμίδας πρέπει να είναι στα τάρταρα. Ποιά η ευθύνη των εκπαιδευτικών σε αυτό ? ποια η ευθύνη του κράτους ?
Άβαταρ μέλους
By markvag
#848551
g8777 έγραψε:
KiloMeater έγραψε:η ΟΛΜΕ για όλα αυτά βρήκε τη λύση της απεργίας …. Καλώς ήλθατε στο 1980

Αυτό το PISA η οποία κυβέρνηση έπρεπε να το έχει πλαναρει ως ευκαιρία , όχι να εκπλήσσεται .φτιαχνεις ένα σχέδιο με τολμηρές αλλαγές , περιμένεις να βγουν τα PISA αποτελέσματα (δε νομίζω να μην περίμενε τα αποτελέσματα κανείς …) και αντιδράς άμεσα να πιάσεις το momentum να περάσεις το οποιο σχέδιο

Και μετά ξύπνησα …


Όταν με το καλό ξυπνήσεις θα ήθελα πάρα πολύ να μας εξηγήσεις

- από πότε αυτή η κυβέρνηση χρειάστηκε την κοινωνική συναίνεση για να νομοθετήσει το οτιδήποτε.

- από πότε αυτή η κοινωνία απέτρεψε το οτιδήποτε νομοθέτησε αυτή η κυβέρνηση

-και από πότε οι εξετάσεις PISSA μετατράπηκαν στο benchmark αξιολόγησης ενός εκπαιδευτικού συστήματος


+ το πως ακριβώς θα πρέπει να αντιδράσουν οι εργαζόμενοι στις μ@λ@κίες που τους βάζουν να κάνουν.


fokion έγραψε:Αξιολογηση ???? ναι σαφως.
ΑΛΛΑ ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ εχει δωσει στο σχολείο ολα τα μεσα που απαιτούνται.....


Και επιπλέον, ο στόχος δεν θα πρέπει να είναι η στέρηση πόρων, η τιμωρία δηλαδή σχολείων (και άρα μαθητών και οικογενειών) και διδασκόντων που δεν τα καταφέρνουν και τόσο καλά, αλλά η ενίσχυσή τους. Δηλαδή η αξιολόγηση θα πρέπει να είναι ένα όχημα βελτίωσης του συστήματος, αλλά οτιδήποτε έχω ακούσει μιλάει απλά για τιμωρία των κακών και άρα έχει ως στόχο τη δημιουργία ενός εκπαιδευτικού συστήματος δύο ταχυτήτων: Μπορείς να πληρώσεις; Όλα καλά, θα σε ενισχύσουμε. Δεν μπορείς; Στα @@ μας... πάνε πέσε στον Καιάδα.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#848552
kostis20 έγραψε:Εντωμεταξυ αυτό το Pisa δεν ήταν που είχε γίνει ολόκληρη φασαρία όρη είναι αναξιόπιστο κτλ?
Και να μην είναι , δίνει κάποιες ενδείξεις

Διάβαζα τις προάλλες περασμένα θέματα του για 15χρονα στα μαθηματικά
Αν δεν μπορούν να απαντήσουν τα πάντα εκεί μέσα μιλάμε για απελπισία για τη νέα γενιά
Μπορείς να λύσεις τα πάντα με μπακαλίστικη λογική και σκράπας να είσαι στην άλγεβρα πχ
Άβαταρ μέλους
By markvag
#848554
KiloMeater έγραψε:
kostis20 έγραψε:Εντωμεταξυ αυτό το Pisa δεν ήταν που είχε γίνει ολόκληρη φασαρία όρη είναι αναξιόπιστο κτλ?
Και να μην είναι , δίνει κάποιες ενδείξεις

Διάβαζα τις προάλλες περασμένα θέματα του για 15χρονα στα μαθηματικά
Αν δεν μπορούν να απαντήσουν τα πάντα εκεί μέσα μιλάμε για απελπισία για τη νέα γενιά
Μπορείς να λύσεις τα πάντα με μπακαλίστικη λογική και σκράπας να είσαι στην άλγεβρα πχ


Φυσικά, φταίνε οι μαθητές και όχι το ότι το όλο σύστημα είναι στημένο για να σε αποτρέψει από το να μάθεις οτιδήποτε. Βιβλία που δεν διαβάζονται, κτίρια που διαλύονται, προσωπικό που έχει αφεθεί στην τύχη του, εξετάσεις / διαγωνίσματα "να δω τι βαθμό θα σου βάλω", στόχος συστήματος να βγει μία ανούσια ύλη, χωρίς καμία έννοια για κατανόηση, εξετάσεις σε ύλη που δεν διδάχθηκε, ούτε καν στο πόδι, κτλ... Αλλά φταίνε οι μαθητές. :s_sarcastic :s_sarcastic


Πότε είπαμε έχεις δει τελευταία φορά ένα βιβλίο Α Λυκείου (για μαθητές 15 χρονών δηλαδή);;;
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#848555 Το ποιος φταίει είναι δίκη σου εκτίμηση .
Εγώ εκτίμησα τη δυσκολία των θεμάτων και την αντικειμενική ανικανότητα να απαντηθούν.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#848556
KiloMeater έγραψε:
kostis20 έγραψε:Εντωμεταξυ αυτό το Pisa δεν ήταν που είχε γίνει ολόκληρη φασαρία όρη είναι αναξιόπιστο κτλ?
Και να μην είναι , δίνει κάποιες ενδείξεις

Διάβαζα τις προάλλες περασμένα θέματα του για 15χρονα στα μαθηματικά
Αν δεν μπορούν να απαντήσουν τα πάντα εκεί μέσα μιλάμε για απελπισία για τη νέα γενιά
Μπορείς να λύσεις τα πάντα με μπακαλίστικη λογική και σκράπας να είσαι στην άλγεβρα πχ

Εσυ δεν εισαι 15χρονο για να ξερεις τι πρεπει να λυνεις. Εισαι ενας που σπουδασε, που οι μαθηματικες του γνωσεις ειναι πολυ πιο πανω απο τον 15χρονο. Μην μου πεις οτι θυμασαι τι εκανες στην Α λυκειου γιατι δεν το πιστευω. Επισης δεν θελουν οποιαδηποτε λυση εστω και μπακαλιστικη, θελουν αυτην που διδιασκει το σχολειο

Κι επειδη δεν ζεις εδω να σου πω κατι μηπως και το εξηγησεις διαφορετικα απο εμενα.
Σημερα στις δυο τελευταιες ταξεις του δημοτικου κανουν κλασματα, τα οποια ξανακανουν στην Α γυμνασιου και πολλα παιδια εχουν θεμα με τις μετρατοπες κλασματων. Μαζι με δεκαδικους, εξισωσεις πρωτου βαθμου, μεριδια, πσοσοτα.
Εγω λεω γιατι τα φορτωνουν απο νωρις να μαθουν πολλα, πασαλειμματικα , το μυαλο τους δεν τα κατανοει, δεν τα εμπεδωνει, με αποτελεσμα τελικα να μην μαθαινουν τιποτα.

Γιατι δεν αλλαζει αυτο; Αφου ολοι το βλεπουν οτι δεν δουλευει γιατι συνεχιζουν σε αυτο το μοντελο "πολλα μαζι και απο λιγο"
Άβαταρ μέλους
By markvag
#848557
KiloMeater έγραψε:Το ποιος φταίει είναι δίκη σου εκτίμηση .
Εγώ εκτίμησα τη δυσκολία των θεμάτων και την αντικειμενική ανικανότητα να απαντηθούν.


+

KiloMeater έγραψε:Αν δεν μπορούν να απαντήσουν τα πάντα εκεί μέσα μιλάμε για απελπισία για τη νέα γενιά
Μπορείς να λύσεις τα πάντα με μπακαλίστικη λογική και σκράπας να είσαι στην άλγεβρα πχ


=

Απελπισία με όσους κρίνουν και χαρακτηρίζουν χωρίς να γνωρίζουν τι λένε...

Δεν κρίνω εσένα, κρίνω τη δυσκολία του να εκφραστεί άποψη χωρίς να υπάρχει γνώση του θέματος.
Άβαταρ μέλους
By pro
#848558 Οι μαθητές σίγουρα φταίνε λιγότερο απ΄όλους. Σε κάθε περίοδο οι μαθητές προσαρμόζονται στο υπάρχον σύστημα και στη γενικότερη κοινωνική κατάσταση. Συμφωνώ ότι το σύστημα έχει πολλά προβλήματα και παθογένειες, αλλά μεγάλο μέρος ευθύνης έχουν και οι γονείς και οι καθηγητές / δάσκαλοι. Δυστυχώς έχουμε μπει σε ένα σπιράλ θανάτου του εκπαιδευτικού συστήματος, απαξίωση, απογοήτευση, αδιαφορία και ξανά από την αρχή - και ειλικρινά δεν ξέρω πως μπορεί να ανατραπεί αυτό, είναι βαθιά ριζωμένες εντελώς λανθασμένες αντιλήψεις σε κοινωνία, υπουργείο, καθηγητές και μαθητές.
Άβαταρ μέλους
By bebes
#848561
KiloMeater έγραψε:
kostis20 έγραψε:Εντωμεταξυ αυτό το Pisa δεν ήταν που είχε γίνει ολόκληρη φασαρία όρη είναι αναξιόπιστο κτλ?
Και να μην είναι , δίνει κάποιες ενδείξεις

Διάβαζα τις προάλλες περασμένα θέματα του για 15χρονα στα μαθηματικά
Αν δεν μπορούν να απαντήσουν τα πάντα εκεί μέσα μιλάμε για απελπισία για τη νέα γενιά
Μπορείς να λύσεις τα πάντα με μπακαλίστικη λογική και σκράπας να είσαι στην άλγεβρα πχ

Τα νέα παιδια, μπορεί να εχουν καποιες πολυ εξειδικευμένες γνώσεις σε συγκεκριμένα αντικείμενα, αλλά υπολείπονται πολύ σ'αυτο που λέμε "γενικές εγκυκλοπαιδικές γνώσεις".
Εχω πάρα πολλά παραδείγματα απο τα παιδια μου και τον κύκλο τους, ανήψια, παιδια φιλων κλπ.

Δυσκολεύονται πολύ να κανουν απλες πραξεις αριθμητικής (μπακαλική τέχνη), να μη μιλησω για ιστορία, γεωγραφία κλπ

Ελπίζω νζ κάνω λάθος και να ειναι απλη αδιαφορία, γιατι μιλάω για παιδια που γενικα είναι απο καλοί εως άριστοι μαθητες-φοιτητες (διαβαζουν δηλαδη), αλλά φαίνονται να εχουν μεγαλα κενα σε θεματα που εγω τουλαχιστον θεωρουσα δεδομενα :(
Άβαταρ μέλους
By mjacob
#848563
markvag έγραψε:Πότε είπαμε έχεις δει τελευταία φορά ένα βιβλίο Α Λυκείου (για μαθητές 15 χρονών δηλαδή);;;


http://ebooks.edu.gr/ebooks/v2/classcou ... sscode=K10

Αυτά εδώ δεν είναι;
Μαθηματικά λέμε δλδ αυτά: http://ebooks.edu.gr/ebooks/d/8547/2466 ... athiti.pdf

Δεν νομίζω ότι κάναμε κάτι (πολύ) διαφορετικό πάντως :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By fokion
#848564
markvag έγραψε:Και επιπλέον, ο στόχος δεν θα πρέπει να είναι η στέρηση πόρων, η τιμωρία δηλαδή σχολείων (και άρα μαθητών και οικογενειών) και διδασκόντων που δεν τα καταφέρνουν και τόσο καλά, αλλά η ενίσχυσή τους. Δηλαδή η αξιολόγηση θα πρέπει να είναι ένα όχημα βελτίωσης του συστήματος, αλλά οτιδήποτε έχω ακούσει μιλάει απλά για τιμωρία των κακών και άρα έχει ως στόχο τη δημιουργία ενός εκπαιδευτικού συστήματος δύο ταχυτήτων: Μπορείς να πληρώσεις; Όλα καλά, θα σε ενισχύσουμε. Δεν μπορείς; Στα @@ μας... πάνε πέσε στον Καιάδα.


γι αυτο ακριβως ειπα αξιολογηνη ναι αλλα...
και προφανως οχι τιμορητικά αλλα επικοδομητικά...