Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#834575 Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By drdino
#835364 Άθλια ανάλυση αλλά είπαμε, οι κάμερες της G20 δεν είναι κάτι το τρομερό...

Το είδα και σκέφτηκα τον @George_Prix
Εικόνα
Εικόνα

Και ένας μάλλον μερακλής σιτροενάκιας
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By edmond
#835561 Εικόνα

i7 X60 ή κάτι τέτοιο.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#836303 Το είναι αυτό, δεν πρόλαβα να δωΕικόνα
Άβαταρ μέλους
By edmond
#836331 ^^^
Σεβαστούλης ο κατάλογος του εξοπλισμού :lol:
Να κάνει άραγε μισό χαρτί;
Άβαταρ μέλους
By drdino
#836505 Εικόνα

Του έριξα και μερικές κολώνες μετά γιατί λόγω βροχής το πήγαινε πολύ μαλακοσά
Άβαταρ μέλους
By cmarin
#836538 ...γνωστός τοπικός που το πλένει στις βούρτσες...!ΕικόναΕικόνα

.
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#836699 Στην πρώτη φωτογραφία με την αντανάκλαση είναι σαν να έχει διάχυτη :-)
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#836713 Δεν θυμάμαι πιο δύσκολο αυτοκίνητο για να μπεις-βγεις από το i8. Ειδικά με κράνος (πίστα Σερρών γαρ), ήταν γελοίο το θέαμα!!!

ΥΓ: Θυμήθηκα χειρότερο. Elise με κλειστή την υφασμάτινη οροφή... :vava:
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#836735 Αν θυμάμαι σωστά, αντίθετα από το i3, το i8 δεν ήταν ηλεκτρικό, αλλά υβριδικό.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#836749 Το i8 είναι μόνο υβριδικό, το i3 έβγαινε και υβριδικό και αμιγώς ηλεκτρικό.


< >
Άβαταρ μέλους
By edmond
#836767 Για να μην μπερδεύουμε την έννοια υβριδικό, στο ι8 τα ηλεκτρομοτέρ δουλεύουν μαζί με μπετζίνα για να βγάλουν τα άλογα στο δρόμο. Στο ι3 δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο, ο ηλεκτρισμός είναι μόνο υπεύθυνος για την παραγωγή ροπής(sic), η μπετζίνα δουλεύει για να φορτίσει την μπαταρία που δίνει ρεύμα στο ηλεκτρομοτέρ.