Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By mirage
#819062 Μέτρια σε σχέση με τι ακριβώς;
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#819063 Σε σχέση με αυτα που γραφονταν τότε και σε σχέση με τη Ε39.Ακομα και το allroad ήταν καλύτερο στο δρόμο.Δε συζητάω τώρα για το Α5...
Εδιτ .Τωρα που το σκέφτομαι ακόμα και το cx30 τρομέρά καλύτερο και σε τιμόνι και σε κράτημα ...
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#819066 Θες να πεις Ε60 ή Ε46;
Μπερδεύτηκα λίγο.

Για τα συγκεκριμένα δεν έχω εικόνα αλλά για το νέο ζετέσσερο vs E85 τα ότι η παλιά είναι καλύτερη, ανόθευτη, υπέρτατη κλπ έχω να πω ότι είναι παπαριές (ειδικά αν μιλάμε για Μ40, οπότε πάει περίπτατο και το θέμα ήχος).
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#819068 E60 ή E39 δεν έχω οδηγήσει, θεωρώ όπως και να 'χει καλύτερες για την Ελλάδα και ειδικά την Αθήνα τις μικρότερες σειρές. Αλλά για την Ε90 και γενικά θα έλεγα τις 3άρες, είμαι αρκετά απόλυτος ( :lol: ): στο δρόμο, όταν δεν χαλάνει, δεν έχουν αντίπαλο, είναι εξαιρετικές, ακόμη και με τα μικρά μοτέρ (ΟΚ, το 1.6 είναι εντελώς οριακό, το 2.0 αντέχεται).
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#819089

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By markvag
#819095
kostis20 έγραψε:Καλά δεν είναι και Ferrari... :lol: :lol:


:lol: :lol: E, προφανώς, αλλά μιλάμε για την κατηγορία της και την τιμή της...

kostis20 έγραψε:Η Ε60 είναι μέτρια πχ.


Δεν την έχω οδηγήσει, οπότε δεν το ξέρω. Μιλάω για τη δικιά μου, την Ε90. Αν είχε 30-40 άλογα και 4-5kg ροπή παραπάνω (και 1-2 κύλινδρους επίσης καλό θα ήταν :lol: ) δεν θα με ξεκόλαγες από το τιμόνι της.

Αν δε ήταν και αξιόπιστη, δεν υπήρχε περίπτωση να το πουλήσω πριν πεθάνω...
Άβαταρ μέλους
By alexm
#819111 Παίζει τεράστιο ρόλο το μοτέρ, τελείως διαφορετικό αμάξι η 520 από την πχ 535 με τα διπλά τούρμπο η ακόμη και την 530.
Στα μικρά μοτέρ η w211 με τα 184 άλογα ήταν πολύ καλή και φυσικά αρκετά πιο αξιόπιστη.
Το a6 της εποχής είχε αρκετά θέματα αξιοπιστίας και στο δρόμο δεν έχει καμία σχέση ούτε με την 5αρα ούτε με την ε imho.
Jaguar, lexus, c6 πολύ left field choices και εκτός ελληνικής πραγματικότητας
Σχεδιαστικά πιστεύω ότι η e60 κρατιέται πολύ καλά και μέσα και έξω, μιλάμε για μοντέλο που λανσαρίστηκε 20 χρόνια πριν, το μόνο της εποχής ίσως μαζί με xf και cls.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#819115 Σχεδιαστικά η Ε60 είναι καταπληκτικό σχέδιο. Ακόμη και σήμερα κρατιέται πολύ καλύτερα από την Ε39 που δείχνει πολύ κλασική, με τον ίδιο τρόπο που ήταν παλαιότερα η Jaguar πχ.
Αλλά η αξιοπιστία είναι ένα τεράστιο θέμα και πολύς κόσμος τις έχει αλλάξει/παρατήσει/πετάξει λόγω αυτού.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#819121 Ναι οκ το σχέδιο είναι ωραίο αλλά τι να το κάνεις αμα διαλύεται όλο το αμάξι.Και η δικιά μας εξακύλινδρη ,τρίλιτρη καμία μεταμόρφωση απο τα τετρακύλινδρα μοντέλα δεν έχει.Η ανάρτηση πλαδαρή,το τιμόνι μέτριο λόγω active steering μάλλον τα φρένα μέτρια .Το μόνο που δεν είναι μέτριο είναι η αξιοπιστία η οποία είναι για τα μπάζα.
Η 39 ήταν παντού καλύτερή.
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#819201
EDDIE_147 έγραψε:

Εικόνα


Αρέσκω. Η πούροσάνγκουε του φτωχού.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#819292 Πραγματικά προσπαθώ να βρω σε ποιο επίπεδο προσομοιάζει η Purosangue με την BMW (5θυρο crossover vs 3θυρο coupe). Μήπως εννοείς την Lusso?
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#819763
Άβαταρ μέλους
By drdino
#819855 Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Τι τάνκερ ήταν αυτό... Η ιδιοκτήτρια έδωσε M6 για αυτό γιατί ήρθαν δίδυμα. Η εμπειρία ως συνοδηγός απλά επιβεβαίωσε ότι δεν θα μπορούσα ποτέ να ζήσω με ένα τέτοιο μαστοδοντο, καλύτερα ένα Transit
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#819859 X7, είδα καλά;
Δείχνει ακόμη και στις ΗΠΑ τεράστιο; Γιατί εκεί υπάρχουν και κάτι GMC Yukon XL ξέρω γω που πρέπει (ελπίζω!) να είναι ακόμη μεγαλύτερα.
Άλλη κλάση βέβαια, αν και νομίζω απευθύνονται στους ίδιους αγοραστές (the bigger the merrier κλπ κλπ).