Εδιτ .Τωρα που το σκέφτομαι ακόμα και το cx30 τρομέρά καλύτερο και σε τιμόνι και σε κράτημα ...
Μπερδεύτηκα λίγο.
Για τα συγκεκριμένα δεν έχω εικόνα αλλά για το νέο ζετέσσερο vs E85 τα ότι η παλιά είναι καλύτερη, ανόθευτη, υπέρτατη κλπ έχω να πω ότι είναι παπαριές (ειδικά αν μιλάμε για Μ40, οπότε πάει περίπτατο και το θέμα ήχος).
kostis20 έγραψε:Καλά δεν είναι και Ferrari...
E, προφανώς, αλλά μιλάμε για την κατηγορία της και την τιμή της...
kostis20 έγραψε:Η Ε60 είναι μέτρια πχ.
Δεν την έχω οδηγήσει, οπότε δεν το ξέρω. Μιλάω για τη δικιά μου, την Ε90. Αν είχε 30-40 άλογα και 4-5kg ροπή παραπάνω (και 1-2 κύλινδρους επίσης καλό θα ήταν ) δεν θα με ξεκόλαγες από το τιμόνι της.
Αν δε ήταν και αξιόπιστη, δεν υπήρχε περίπτωση να το πουλήσω πριν πεθάνω...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Στα μικρά μοτέρ η w211 με τα 184 άλογα ήταν πολύ καλή και φυσικά αρκετά πιο αξιόπιστη.
Το a6 της εποχής είχε αρκετά θέματα αξιοπιστίας και στο δρόμο δεν έχει καμία σχέση ούτε με την 5αρα ούτε με την ε imho.
Jaguar, lexus, c6 πολύ left field choices και εκτός ελληνικής πραγματικότητας
Σχεδιαστικά πιστεύω ότι η e60 κρατιέται πολύ καλά και μέσα και έξω, μιλάμε για μοντέλο που λανσαρίστηκε 20 χρόνια πριν, το μόνο της εποχής ίσως μαζί με xf και cls.
Αλλά η αξιοπιστία είναι ένα τεράστιο θέμα και πολύς κόσμος τις έχει αλλάξει/παρατήσει/πετάξει λόγω αυτού.
Η 39 ήταν παντού καλύτερή.
EDDIE_147 έγραψε:
Αρέσκω. Η πούροσάνγκουε του φτωχού.
(για τους ανόητους, δάσκαλος δεν είναι η λογική αλλά η συμφορά)
Τι τάνκερ ήταν αυτό... Η ιδιοκτήτρια έδωσε M6 για αυτό γιατί ήρθαν δίδυμα. Η εμπειρία ως συνοδηγός απλά επιβεβαίωσε ότι δεν θα μπορούσα ποτέ να ζήσω με ένα τέτοιο μαστοδοντο, καλύτερα ένα Transit
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Δείχνει ακόμη και στις ΗΠΑ τεράστιο; Γιατί εκεί υπάρχουν και κάτι GMC Yukon XL ξέρω γω που πρέπει (ελπίζω!) να είναι ακόμη μεγαλύτερα.
Άλλη κλάση βέβαια, αν και νομίζω απευθύνονται στους ίδιους αγοραστές (the bigger the merrier κλπ κλπ).