Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#805634 Εντάξει σωστά όλα αυτά
Αλλά η οδηγία ότι θέλει calibration κάθε φορά μου φάνηκε κάπως , καθώς δεν το χρειάστηκα ποτέ 4 χρόνια και σίγουρα έχω τσεκάρει την πίεση δεκάδες φορές .
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#805645 Νομίζω ότι όταν το κάνεις reset/calibrate, κρατάει αυτές τις πιέσεις σαν τη βάση και μετά ανάλογα το που είναι ρυθμισμένο να σε ενημερώνει για πιθανό θέμα (τουλάχιστον κάτι τέτοιο θυμάμαι να διάβασα στο Renault)
Άβαταρ μέλους
By skous
#805646 Και εγω νομιζω αυτη ειναι η λογικη.
Πχ βαζεις 2 μπαρ, calibrate.

Μετα το φορτωνεις αρα θα πας να βαλεις 2.2, ξανα calibrate να θεσει τα 2,2 ως βαση


< >
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#805647 Από το μάνιουαλ

Operating conditions
The system should be reset with a
pressure equal to that stated on the tyre
pressure label (refer to the information
on “Tyre Pressures” in section 4), otherwise it may not give a reliable warning
in the event of significant pressure loss.
Resetting should always be carried
out after checking the tyre pressure
of all four tyres when cold.
In the following situations, the system
risk coming into action late or not functioning correctly:
– system not reset after reinflation or
any operation on the wheels;
– system badly reset: different inflation
pressures from the recommended
pressures;
– significant change in load or distribution of load on one side of the vehicle;
– sporty driving with strong acceleration;
– driving on snowy or slippery surface;
– driving with snow chains;
– fitting a single new tyre;
– use of tyres not approved by the network


Resetting the standard level
for the tyre pressures
This should be done:
– after each re-inflation or resetting of
tyre pressure;
– after changing a wheel;
– after changing wheels around.
Tyre pressures must correspond to the
current usage of the vehicle (empty,
carrying a load, motorway driving, etc.).
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#808852 Εχω μια απορια, γενικης φυσεως, δεν ξερω, αν ειναι το καταλληλο τοπικο, ας μεταφερθει

Λογω παροχης νεου εταιρικου αυτοκινητου, το βασικο αυτοκινητο της οικογενειας Grandland X 1.2/130 σχεδον παροπλιζεται. Δλδ πλεον το κινω μονο καποια ΣΚ. Σπανια για καμια εκδρομη

Ειναι αυτη η σποραδικη κινηση αρκετη για να συντηρησει την μπαταρια?
Υπαρχει καποιο θεμα με την βενζινη που παραμενει στο τεποζιτο?
Γενικα καποιο αλλο σημειο που πρεπει να προσεχω?
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#808853 Αν το κινείς μια φορά στις 2 εβδομάδες, άντε 1 φορά το μήνα, είναι μια χαρά. Θέλει κίνηση όμως, όχι απλώς να το βάζεις εμπρός.
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#809409 Κι εγώ το έχω σε ακινησία από την Τρίτη και σίγουρα για άλλη μια εβδομάδα. Να βγάλω τον πόλο;
Άβαταρ μέλους
By g8777
#809418 Αν παραμείνει ακίνητο μέχρι 2 εβδομάδες καλό είναι να συνδέσεις χιαστί τους πόλους. Σε περίπτωση που ξεπεράσεις αυτό το χρονικό διάστημα, βγάλε τους πολους ΚΑΙ την μπαταρία από την θέση της.
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#810619 Επαναφερω το θεμα, καθως εχω περαιτερω ερωτηση. Αν ειναι ακινητο, αλλα με οπλισμενο το συναγερμο, εχει μια καποια καταναλωση ρευματος, σωστα?
μηπως θα επρεπε να το εχω να καθεται ανευ συναγερμου? (ειναι σε κλειστο γκαραζ)
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#810620 Ο συναγερμός έχει προφανώς μεγαλύτερη κατανάλωση ρεύματος. Ούτως ή άλλως υπάρχει κατανάλωση ρεύματος, κάθε επιπλέον συσκευή την αυξάνει κι άλλο.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#812928 Για OPEL ASTRA J SPORTS TOURER (P10) 1.6 CDTI (35) - 110 CV
σε θερμοστάτη τι προτείνουν οι γνώστες;
https://www.autodoc.co.uk/car-parts/the ... 5-1-6-cdti
Ο μαμά δυστυχώς ξεπούλησε https://vauxcentre.co.uk/products/oem-v ... 490715-new


Σε προθερμάνσεις έχω καταληξει σε https://www.autodoc.co.uk/beru/7608222 μαζί με γρασσο https://www.autodoc.co.uk/liqui-moly/9589029
Άβαταρ μέλους
By bill33
#813105 Τελικά δόθηκε παραγγελία στα παρακάτω. Αυτό το autodoc όλο αλλάζει τιμές ,τώρα είναι στις 20 λίρες φτηνότερο από το Σάββατο στην εφαρμογή,για να δούμε τι λέει και από ταχύτητα παράδοσης.Εικόνα