Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#810525 Σκέψου τι επιβάρυνση και πόσο επικίνδυνο είναι για τα χωριά, να περνάει όλη η κίνηση από τον κεντρικό τους δρόμο.
Άβαταρ μέλους
By glf
#810547 Μιλάμε για την ΕΟ Κοζάνης Λάρισας, φυσικά και δεν έχει λογική να περνάει μέσα από χωριά.

Η Λευκοπηγή καλύτερα είναι δηλαδή;
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#810551 Ναι αλλά από ότι καταλαβαίνω δεν έχει γίνει ακόμα. Υφίσταται αυτός ο δρόμος σήμερα;

Επίσης ξαναρωτάω μάλλον διέφυγε, μετά τον Πολύμυλο ο Γκούγκλης δίνει δρόμο για Ίμερα. Είναι άσφαλτος; Νομίζω πως όχι.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#810557 Ο δρόμος πρακτικά ξεκινά μόλις περάσεις την γέφυρα στο Ρύμνιο και φτάνει έξω από την Καισαριά. Εκεί λείπει το κομμάτι που έβαλα στο sceenshot, μέχρι τους Κήπους. Από εκεί και πάνω ο δρόμος είναι έτοιμος. Μια ευθεία μέχρι την Κοζάνη. Μπορείς να περάσεις εννοείται, απλά στην περιοχή που δεν έχει ολοκληρωθεί το έργο, χρησιμοποιείς το τοπικό επαρχιακό δίκτυο που δεν έχει σχεδιαστεί για τέτοια χρήση.
Άβαταρ μέλους
By glf
#810558
Corto Maltese έγραψε:Ναι αλλά από ότι καταλαβαίνω δεν έχει γίνει ακόμα. Υφίσταται αυτός ο δρόμος σήμερα;

Επίσης ξαναρωτάω μάλλον διέφυγε, μετά τον Πολύμυλο ο Γκούγκλης δίνει δρόμο για Ίμερα. Είναι άσφαλτος; Νομίζω πως όχι.


Πολύμυλος - Ίμερα ; Για ποιο λόγο να πας κατα κει; 99% χώμα είναι αν και δεν πάει κανείς από εκεί.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#810562 Τον έβγαλε το Γκουγκλ και έλεγα μην έγινε κανένα θαύμα
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#810565
Corto Maltese έγραψε:Τον έβγαλε το Γκουγκλ και έλεγα μην έγινε κανένα θαύμα

Αν κρίνω από τη κατάσταση του κομματιού Νεράιδα - φράγμα (άσφαλτος μεν, παρατημένος εδώ και πολλά χρόνια), ο δρόμος που λες πρέπει να είναι τα ίδια (στη καλύτερη περίπτωση) ή χειρότερα. Το google street view δείχνει ότι η άσφαλτος τελειώνει πριν τη Σκάφη. Είναι από το 2011, αλλά σιγά μην έχουν κάνει δουλειά εκεί.

bebes έγραψε:Τη διαδρομή "Φράγμα Ριζώματα Ελατοχώρι" θέλω απο πέρυσι να την κάνω με το μοτοσακό, απλά δεν έκατσαν καλά οι συγκυρίες.
Βέβαια ήθελα να ξεκινήσω με καφέ στη Νεράιδα, αλλά βλέπω οτι με το κλείσιμο της γέφυρας αυξάνεται πολύ ο χρόνος και τα χιλιομετρα αν θελω να περάσω απέναντι...

Να ξέρεις ότι έχει χώμα σε μερικά σημεία (2-3 χιλιόμετρα συνολικά). Με on-off ή street περνάς με προσοχή, αν έχεις ss θα σου γίνουν τα λάστιχα κώλος.
Άβαταρ μέλους
By glf
#810567 Έκατσα και έβαλα τις 2 διαδρομές από Κοζάνη για Λάρισσα σε ένα google map με λίγα σημεία που θέλουν προσοχή σε όποιον δεν είναι από τα μέρη μας, ιδίως τη νύχτα.
https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... sp=sharing
Άβαταρ μέλους
By Δημ.Φυλακτος
#811694
224v έγραψε:πολύ μπιμπελό μου μοιάζει, το grader!!!


Το 1ο σημαδι πως πλησιαζουν εκλογες ηταν στα χωρια μας οταν εμφανιζονταν το γκρεϊτερ,αν θυμαμαι καλα το ονομα του οδηγου ηταν Ηλιας.

Μολις το βλεπαμε να πιανει θεση για να αρχισει να ξυνει ττους δρομους τις επομενες ημερες ολοι οι μπαρμπαδες ελεγαν γελωντας στα καφενεια ''φανηκε ο Ηλιας, ερχονται εκλογες και μας καλοπιανουν".
Ασφαλτο πατησαμε περιπου στα μεσα του '80.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#812513 Εικόναpost image online free

Το έβαλε φίλη μου από Αγγλία. Δεν είναι μόνο ελληνικό φαινόμενο
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#812755 Μου κάνει εντύπωση πόσος κόσμος δεν γνωρίζει πως μπορεί να πληρώνει με κάρτα σε μηχάνημα αυτόματης πληρωμής.
Μετρημένα, είναι τουλάχιστον 3 φορές πιο γρήγορο, ενώ αν δεν ενδιαφέρει η απόδειξη, ίσως και 10 φορές πιο γρήγορο!
Αντίθετα, για μετρητά, αν έχεις κέρματα, πας πάλι σε μηχάνημα, τα πετάς όλα μαζί μέσα και είναι επίσης πολύ γρήγορο.
Σε χαρτονόμισμα, ο εισπράκτορας είναι σαφώς πολύ πιο γρήγορος.
Εννοείται, ό,τι καλύτερο είναι ο πομποδέκτης.
https://youtu.be/P03aO0bVNvY
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#812865 Μόνο προς Πελοπόννησο. Αθήνα - Θεσσαλονίκη μόνο μπασκετάκι.
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#812905 Θεσσαλονίκη - Λάρισα δεν έχει όντως στα μετωπικά διόδια, έχει μόνον στα πλευρικά . Μετά όμως η Νέα Οδός έχει βάλει πλέον παντού (μετωπικά και πλευρικά).
Το Πάτρα - Πύργος θα έχει σαν κύρια διαμόρφωση 3 αυτόματα μηχανήματα και δύο λωρίδες πομποδέκτη ανά κατεύθυνση με σκοπό να δουλεύει το περισσότερο δυνατόν χώρις εισπράκτορες.
Το θέμα όπως έχω ξαναπεί είναι καθαρά πολιτικό (αλλά όχι μόνον...), θα μπορούσαν να κάνουν την κατοχή πομποδέκτη υποχρεωτική για κάθε όχημα που φέρει πινακίδες κυκλοφορίας και να λυθεί το πρόβλημα, αλλά έχει πολιτικό και κοινωνικό κόστος να στείλεις ξαφνικά τόσο κόσμο στην ανεργία (και να υποχρεώσεις τις εταιρείες λειτουργίας να γράφουν λιγότερα έξοδα...).
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#812909 Χθες Εγνατία, στα πρώτα διόδια από Θεσσαλονίκη. Μόνο 4 δίοδοι η μια για πομποδέκτες, κόλλησε κάποιος που δεν του αναγνώρισε το μηχάνημα. Γεια σας. Πλέον η κατάσταση είναι 50/50 να συμφέρει να πας από κανονικό ταμείο.

Σημειωτέον ότι δεν ξέρω αν ισχύει παντού αλλά σίγουρα ισχύει στην Εγνατία αν δεν έχεις 2 ευρώ υπόλοιπο δε σε αφήνει να περάσεις. Με 1,90 υπόλοιπο είχα τον σταθμό της Ασπροβάλτας που είναι κάτι σεντς. Δεν ασχολήθηκα να βγάλω γιατί μου έφταναν. Αμ δε. Δε με άφηνε να περάσω.

HF από Σχηματάρι και πάνω εκεί που έχει το μπασκετάκι δεν έχει κάρτα εκτός αν έβαλαν τώρα τελευταία. Ακόμα και στα πλευρικά.