Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Manos
#810024 @drdino δεν έχει σημασία το ποσοστό μεταλλικών - ελαστικών σωλήνων. Ακόμα και 5εκ να είναι το απλό σε περίπτωση έντονης καταπόνησης αυτό θα διογκωθεί.
Επίσης σαν λαστιχένιο εξάρτημα χρειάζονται αντικατάσταση, τώρα θα μου πεις ποιος το κάνει...

@Ed_Poe Correct me if I am wrong αλλά με τη μετατροπή αυτή (μεγαλύτερα carriers, μεγαλύτεροι δίσκοι, ίδια δαγκάνα) δεν έχεις ένα μέρος της δισκόπλακας που δεν πατάνε τα τακάκια ?
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#810028 Τα μεταλλικά σωληνάκια, έχουν μέσα πλαστικό, αλλά έχουν και εξωτερικό μεταλλικό πουκάμισο που περιορίζει την όποια διόγκωση. Δεν είναι πλήρως μεταλλικά δηλαδή.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#810029 Φυσικά κι έχει σημασία, ποσοστιαία είναι πολύ μικρή η μεταβολή μεταξύ καινούριων και των braided. Αν τα σωληνάκια είναι παμπάλαια τότε αρκεί η αντικατάστασή τους. Όλα αυτά για δρομισια αμάξια.
Άβαταρ μέλους
By Ed_Poe
#810172
Manos έγραψε:@drdino δεν έχει σημασία το ποσοστό μεταλλικών - ελαστικών σωλήνων. Ακόμα και 5εκ να είναι το απλό σε περίπτωση έντονης καταπόνησης αυτό θα διογκωθεί.
Επίσης σαν λαστιχένιο εξάρτημα χρειάζονται αντικατάσταση, τώρα θα μου πεις ποιος το κάνει...

@Ed_Poe Correct me if I am wrong αλλά με τη μετατροπή αυτή (μεγαλύτερα carriers, μεγαλύτεροι δίσκοι, ίδια δαγκάνα) δεν έχεις ένα μέρος της δισκόπλακας που δεν πατάνε τα τακάκια ?



Αμελητέο.
Είναι μερικά χιλιοστά η διάφορα στην εξωτερική και εσωτερική πλευρά της πλάκας.
Δεν νομίζω πως επηρεάζει το φρενάρισμα σε κάποιο ουσιαστικό ποσοστό
Οπτικά δεν φαίνεται καν, πρέπει να ξύσεις την δισκοπλακα, πχ με το νύχι, για να το καταλάβεις.
Θα προσπαθήσω να σου βγάλω μια φωτο αργότερα, να δεις για τι μιλάμε.
Άβαταρ μέλους
By Ed_Poe
#810174
Anonymous Founder έγραψε:Τα μεταλλικά σωληνάκια, έχουν μέσα πλαστικό, αλλά έχουν και εξωτερικό μεταλλικό πουκάμισο που περιορίζει την όποια διόγκωση. Δεν είναι πλήρως μεταλλικά δηλαδή.


Αυτό δεν ισχύει για όλα τα σωληνάκια "αεροπορικού τύπου" ;
Δεν είναι του αντικειμένου μου, για αυτό ρωτάω.
Από όσο ξέρω, πρακτικά είναι το κλασικό σωληνάκι, ντυμένο εξωτερικά, όχι;
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#810177 Το οποιοδήποτε αυτοκίνητο έχει εντελώς μεταλλικά σωληνάκια μέχρι ενός σημείου (ουσιαστικά παντού, όπου ακουμπάνε το αμάξωμα). Μετά για να πάνε στον τροχό, ξεκινάνε τα μη μεταλλικά, που είναι ουσιαστικά ένας πλαστικός σωλήνας.
Τα μεταλλικά που αντικαθιστούν τα τελευταία, δεν είναι πλήρως μεταλλικά, είναι πλαστικά/λαστιχένια με ένα μεταλλικό μπλεντάζ εξωτερικά, για ν'αποτρέπουν την διαστολή τους. Καταχρηστικά λοιπόν λέγονται μεταλλικά, πιο σωστό είναι το υψηλής πίεσης.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#810181 τα σωληνακια αεροπορικου τυπου εχουν σωληνα απο τεφλον.Απο εξω το μεταλλικο πλεκτο περιβλημα για να μην μπορει να διογκωθει και να τραυματιστει.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#810185 Ακόμα και τα απλά ελαστικά σωληνάκια δεν είναι σκέτο λάστιχο, έχουν εσωτερική ενίσχυση. Όπως και τα αεροπορικού τύπου, απλά τα τελευταία έχουν και το εξωτερικό περίβλημα (για αντοχή στην φθορά από τριβή κλπ αλλά τεσπα). Σφίξτε με το χέρι ένα καινούριο μη μεταλλικό σωληνάκι ενώ κάποιος πατάει φρένο, δεν θα το νιώσετε να φουσκώνει δραματικά.

Edit:
https://www.autospeed.com.au/cms/a_2679/article

Μετρηση εξωτερικής διαμέτρου χωρίς και με 3500 psi (ψιλοτεράστιο νούμερο, δεν σηκώνει κανένα από τα αμάξια μας τέτοιες πιέσεις)
Παλιό ελαστικό: 2,4%
Καινούριο ελαστικό: 1,7%
Αεροπορικού τυπου: 1%
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#810186 Ασήμαντη διαφορά, που ενισχύει αυτό που είπα πως δεν παρατήρησα κάτι ιδιαίτερο με τα μεταλλικά. Την μεγάλη διαφορά (unpopular opinion βέβαια) την έχω παρατηρήσει με τα τακάκια. Εκεί είναι πάντοτε το πώς φρενάρει και πόσο αντέχει.
Άβαταρ μέλους
By Ed_Poe
#810191 Παιδιά ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
Τελικά δεν τα ήξερα, όπως νόμιζα!
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#810200
drdino έγραψε:Μετρηση εξωτερικής διαμέτρου χωρίς και με 3500 psi (ψιλοτεράστιο νούμερο, δεν σηκώνει κανένα από τα αμάξια μας τέτοιες πιέσεις)
Παλιό ελαστικό: 2,4%
Καινούριο ελαστικό: 1,7%
Αεροπορικού τυπου: 1%


Θα ήθελα να δω και τι απόδοση έχει ένα παλιό αεροπορικού τύπου. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#810202
saxon_747 έγραψε:
drdino έγραψε:Μετρηση εξωτερικής διαμέτρου χωρίς και με 3500 psi (ψιλοτεράστιο νούμερο, δεν σηκώνει κανένα από τα αμάξια μας τέτοιες πιέσεις)
Παλιό ελαστικό: 2,4%
Καινούριο ελαστικό: 1,7%
Αεροπορικού τυπου: 1%


Θα ήθελα να δω και τι απόδοση έχει ένα παλιό αεροπορικού τύπου. :hmmm:


δεν θα εχει διαφορα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#810203
Anonymous Founder έγραψε:Ασήμαντη διαφορά, που ενισχύει αυτό που είπα πως δεν παρατήρησα κάτι ιδιαίτερο με τα μεταλλικά. Την μεγάλη διαφορά (unpopular opinion βέβαια) την έχω παρατηρήσει με τα τακάκια. Εκεί είναι πάντοτε το πώς φρενάρει και πόσο αντέχει.

+1
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#810205 Προσωπικά δεν παρατήρησα διαφορά με τα σωληνάκια υψηλής πίεσης. Και συμφωνώ ότι με άλλο τακάκι βλέπεις διαφορά. Βασικά όταν μιλάμε για φρένο, το τακάκι παίζει ίσως τον πιο δραματικό ρόλο, παρέα με το υγρό φρένων και το αν θα βράσει ή όχι.

Δηλαδή για να βελτιώσεις ένα φρένο, βάζεις σκληρότερο τακάκι. Και κάπου εκεί αρχίζουν οι συμβιβασμοί. Τα πιο σκληρά τακάκια, θέλουν ζέσταμα. Η εμπειρία φρεναρίσματος με τακάκι που δεν έχει έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας, είναι τρομακτική.
Άβαταρ μέλους
By Manos
#810529 @Giuseppe Busso καλησπέρα, τώρα είδα την αναβάθμιση που έκανες με τις δαγκάνες cupra.
Επειδή ψάχνομαι για τα ίδια ακριβώς θέλεις να μου πεις από που έγιναν οι αγορές αυτές ?
(δαγκάνες κυρίως με ενδιαφέρουν αλλά και αν σου είναι εύκολο πες μου και για τα υπόλοιπα - δίσκοι - κιθάρες )

Ευχαριστώ προκαταβολικώς !!!