Αν μάλιστα καταλήξει στο ότι με θερμικό θα ήταν καλύτερα, θα του πούμε και μπράβο
< >
Ειτε μας αρεσει ειτε οχι, τα ηλεκτρικα ειναι το μελλον της αυτοκινησης, οποτε καλο ειναι να διαβαζουμε για την εμπειρια χρησης τους.
Scotch έγραψε:Νομίζω γενικά το λέει ο Dodger. Αν δηλαδή κάποιος τα περιγράψει σεμνά και ταπεινά, χωρίς να δείξει biased υπέρ των ηλεκτρικών, θα τον λυπηθούμε στην καζούρα.
Αν μάλιστα καταλήξει στο ότι με θερμικό θα ήταν καλύτερα, θα του πούμε και μπράβο
< >
Η καζουρα θα ερθει οταν γραφτει κατι σαν " τι χαναμε τοσα χρονια που δεν ταξιδευαμε με 85 χαω μεση" και "στασεις καθε 2 ωρες για ψιλο, μην μας παθει ο προστατης τιποτα"
Απο εκει και περα δεν με ενδιαφερει ποσες ωρες εκανε καποιος να παει Θεσσαλονικη με ηλεκτρικο. Εχω κανει 8,5 ωρες με ΙΧ λογω εργων και παρακαμψεων, οπως και 12,5 ωρες με τρενο, δεν με εντυπωσιαζει τιποτα.
Αλλα ταξιδι στο εξωτερικο που πας χαλαρα γιατι χαζευεις, σταματας σε αξιοθεατα, κανεις παρακαμψεις, κλπ, ναι θα με ενδιεφερε. Ειναι κριμα να μην γραφτει κατι στο φορουμ να υπαρχει. Σε 5 χρονια ξερω γω, θα ειναι ενα πολυ καλο σημειο συγκρισης με τα τοτε δεδομενα
Fiat Panda 7,6l/100km
George_Prix έγραψε:και να κανουν οση φιγουρα και οση καζουρα γουσταρουν στους χειτερς.
+8777
Όσο περισσότερες eddieπώσεις αποκομίζουμε, τόσο το καλύτερο. Είτε πρόκειται για προστατίτιδες, είτε για τα στέιμπιλάιζερς των λέπερντ, ό,τι μαθαίνεις καλό είναι.
Προσωπικά έχω συναρμολογήσει την εξής τουτουνική πορεία στο μυαλό μου: χρέπι -> ρόουτστερ -> ηλεκτρικό. Κατά συνέπεια, κάνω κάβα γνώσεων από τώρα.
Και στο τιμόνι:
glf έγραψε:Κάθε μαγαζί που πιάνει στραντζα οφείλει να το έχει παρκαρισμένο απ' έξω για διαφήμιση.
Ακριβώς αυτός είναι ο λόγος που είναι έτσι , μόνο στραντζες μπορούν να λυγίσουν το ειδικό ατσάλι που χρησιμοποιείται στην κατασκευή του , θα έσπαγαν οι πρέσες αν το έφτιαχναν με καμπύλες και φουσκώματα.
Το σχήμα και το ατσάλι του δίνει την δυνατότητα κάθε επιφάνεια να είναι σασί οπότε η Tesla ελπίζει ηλεκτροκίνητο με σοβαρή εμβέλεια και δυνατότητα ρυμούλκησης 4Χ4 να εχει ίδιο ή λιγότερο βάρος απο τα τέρατα με το χωριστό σασί και τους V8 , φυσικά 4-6 sec το 0-100 ανάλογα το φορτίο για πλάκα!
Dimsabas έγραψε:Πολύ σωστά! Σε πείραζα. Ήδη οι επιλογές μας περιορίζονται όλο και περισσότερο.
Τι λες ωρε Σαμπα? Εχει ξεσκιστει ολος ο ντουνιας να φτιαχνει ηλεκτρικα και οι επιλογες μας περιοριζονται ολο και περισσοτερο?
*είχα ξαναπάει για αξεσουάρ
< >