koubeast έγραψε:O hpe βγήκε το 2019, εσύ λογικά έχεις τον προηγούμενο quasar για να λες για 7 χρόνιαΟύτε στον hpe έχει αναφορά για μεγάλη κατανάλωση λαδιού. Ειδικά στο σκούτερ κλαμπ δε πρέπει να έχω διαβάσει ούτε ένα κάτοχο με τέτοιο θέμα. Μάλλον το μπερδεύεις με το sh300
nikos έγραψε:koubeast έγραψε:O hpe βγήκε το 2019, εσύ λογικά έχεις τον προηγούμενο quasar για να λες για 7 χρόνιαΟύτε στον hpe έχει αναφορά για μεγάλη κατανάλωση λαδιού. Ειδικά στο σκούτερ κλαμπ δε πρέπει να έχω διαβάσει ούτε ένα κάτοχο με τέτοιο θέμα. Μάλλον το μπερδεύεις με το sh300
Έχεις δίκιο. Έχει μια κατανάλωση γιατί διαφορετικά σχεδιασμενος. Δε το ήξερα
Ένα τυχαίο παράδειγμα. Απ' ότι βλέπω στην περιγραφή της αγγελίας και σε αυτόν τον κάτοχο πρότειναν αλλαγή κυλινδροπίστονου, όπως και σε φίλο μου με πολύ λίγα χλμ κι αυτός. Εν καιρώ θα σας αναφέρω αν θα έχει λυθεί το θέμα της κατανάλωσης λαδιού μετά την επισκευή.

Άλλωστε η Yamaha για το 2023 προχώρησε σε σημαντικές αλλαγές στη σειρά XMAX με πολλαπλές αναβαθμίσεις στον τομέα της ασφάλειας, της πολυτέλειας και της άνεσης.
Το νέο XMAX 125 κοστίζει 5.350 ευρώ, ενώ στην έκδοση Tech Max η τιμή ανεβαίνει στα 5.820 ευρώ. Το μεγαλύτερο XMAX 300 έρχεται πλέον στην τιμή των 6.790 ευρώ, ενώ στην έκδοση Tech Max η τιμή ανεβαίνει στα 7.390 ευρώ. Θυμίζουμε ότι τα νέα XMAX έρχονται με σύστημα συνδεσιμότητας, ενσωματωμένη πλοήγηση (Tech Max έκδοση) και έγχρωμη οθόνη TFT 4,2 ιντσών.
https://www.gazzetta.gr/gmotion/2187579 ... tin-ellada
όσο για την τιμή...ω καιροί, ω ήθη!