koubeast έγραψε:O hpe βγήκε το 2019, εσύ λογικά έχεις τον προηγούμενο quasar για να λες για 7 χρόνιαΟύτε στον hpe έχει αναφορά για μεγάλη κατανάλωση λαδιού. Ειδικά στο σκούτερ κλαμπ δε πρέπει να έχω διαβάσει ούτε ένα κάτοχο με τέτοιο θέμα. Μάλλον το μπερδεύεις με το sh300
nikos έγραψε:koubeast έγραψε:O hpe βγήκε το 2019, εσύ λογικά έχεις τον προηγούμενο quasar για να λες για 7 χρόνιαΟύτε στον hpe έχει αναφορά για μεγάλη κατανάλωση λαδιού. Ειδικά στο σκούτερ κλαμπ δε πρέπει να έχω διαβάσει ούτε ένα κάτοχο με τέτοιο θέμα. Μάλλον το μπερδεύεις με το sh300
Έχεις δίκιο. Έχει μια κατανάλωση γιατί διαφορετικά σχεδιασμενος. Δε το ήξερα
Ένα τυχαίο παράδειγμα. Απ' ότι βλέπω στην περιγραφή της αγγελίας και σε αυτόν τον κάτοχο πρότειναν αλλαγή κυλινδροπίστονου, όπως και σε φίλο μου με πολύ λίγα χλμ κι αυτός. Εν καιρώ θα σας αναφέρω αν θα έχει λυθεί το θέμα της κατανάλωσης λαδιού μετά την επισκευή.
Άλλωστε η Yamaha για το 2023 προχώρησε σε σημαντικές αλλαγές στη σειρά XMAX με πολλαπλές αναβαθμίσεις στον τομέα της ασφάλειας, της πολυτέλειας και της άνεσης.
Το νέο XMAX 125 κοστίζει 5.350 ευρώ, ενώ στην έκδοση Tech Max η τιμή ανεβαίνει στα 5.820 ευρώ. Το μεγαλύτερο XMAX 300 έρχεται πλέον στην τιμή των 6.790 ευρώ, ενώ στην έκδοση Tech Max η τιμή ανεβαίνει στα 7.390 ευρώ. Θυμίζουμε ότι τα νέα XMAX έρχονται με σύστημα συνδεσιμότητας, ενσωματωμένη πλοήγηση (Tech Max έκδοση) και έγχρωμη οθόνη TFT 4,2 ιντσών.
https://www.gazzetta.gr/gmotion/2187579 ... tin-ellada
όσο για την τιμή...ω καιροί, ω ήθη!
Αφού, όσο και αν με πονάει, αποκλείστηκε για πρακτικούς λόγους η αγορά "κανονικής" μοτοσυκλέτας, το shortlist έχει τα εξής:
Vespa 300 GTS (οδηγήθηκε, απίστευτο fun factor, υστερεί σε χώρους & δικάβαλη άνεση). Από φίλο, 3.5k, με διευκολύνσεις.
Piaggio Beverly (θα οδηγηθεί εντός της εβδομάδας). 5300+ βαλίτσα και υπάρχει μετάχειρο στα 4k.
SYM Joyride 16" 300cc (δεν ξέρω αν θα μπορεσω να βρω για test ride). 4800+βαλίτσα
Honda Forza 350cc (φοβερό, αλλά μάλλον θα απορριφθεί λόγω τιμής, εν όψει των ανωτέρω εναλλακτικών)
Kymco Downtown 350: απορρίπτεται λόγω εγγύτητας τιμής με το Forza και λόγω αναφερόμενου κόστους ανταλλακτικών.
Απορρίφθηκε το Xmax: για κάποιο λόγο, απλά δεν με βολεύει η σέλα, αλλά η αλήθεια είναι ότι είχα μηδενική εμπειρία όταν το πρωτοδοκιμάσα. Πάντως το Forza είναι πιο vfm σε σχέση με αυτό.
Ιδέες;
Στην τελική αν δεν σου ταιριάξει θα φύγει με την μικρότερη χασουρα.
.
Fiat Panda 7,6l/100km
Αληθεύει ότι το χόντα χτυπάει 7κ€+;;;;
ArrowsFA1 έγραψε:Αληθεύει. 7.190 τιμή καταλόγου στην έκδοση με τη βαλίτσα.
Αν μιλας για την μαμα βαλιτσα δεν θα την εβαζα. Πρωτον λογω του keyless εχει λιγοτερο χωρο, δευτερον ειναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ και 3ον δεν νομιζω οτι χρειαζεται καν σε αυτο το σκουτερ. Τωρα αν δεις οτι την χρειαζεσαι μπαινει με 300€ αλλου κατασκευαστη οποτε θες.
Η τιμης της vespa ειναι δελεαστικη, το bev μην το παρεις μεταχειρο αν δεν ξερεις τον κατοχο, καλυτερα καινουργιο. Ομως τοτε η διαφορα τους ειναι 2 χιλιαδες €. Πολλα λεφτα.
Επισης οταν πας σε αυτα τα λεφτα το Honda μπορει να κανει περισσοτερα απο το bev σε περιαστικη /εκδρομικη μετακινηση. Ασε που ειναι καλυτερο σε ολους τους τομεις.
Fiat Panda 7,6l/100km
Αυτό σε συνδυασμό με το γεγονός ότι πλεον τα 3.5k φαίνονται λίγα στον φίλο, μάλλον με οδηγεί σε άλλα μονοπάτια.
Πάντως, το fun factor και το "κόψιμο" της, νομίζω ότι δεν μπορείς να το βρεις πουθενά αλλού.
Forza, ΟΚ ωραίο αλλά δεν μου πάει η καρδιά να δώσω 7k για αυτό που ψάχνω.
Οπότε θα δω πολύ θερμά το Beverly και ας ελπίσουμε να βολέψει.
Όπως τα βλέπω, η έκδοση S και η απλή έχουν μόνο αισθητικές διαφορές, και για τη χρήση που ψάχνω μάλλον δεν υπάρχει λόγος να πάρω το 400αρι αντί για το 300αρι.