Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By nikos
#802240
koubeast έγραψε:O hpe βγήκε το 2019, εσύ λογικά έχεις τον προηγούμενο quasar για να λες για 7 χρόνια
Ούτε στον hpe έχει αναφορά για μεγάλη κατανάλωση λαδιού. Ειδικά στο σκούτερ κλαμπ δε πρέπει να έχω διαβάσει ούτε ένα κάτοχο με τέτοιο θέμα. Μάλλον το μπερδεύεις με το sh300
Άβαταρ μέλους
By nikos
#802250
nikos έγραψε:
koubeast έγραψε:O hpe βγήκε το 2019, εσύ λογικά έχεις τον προηγούμενο quasar για να λες για 7 χρόνια
Ούτε στον hpe έχει αναφορά για μεγάλη κατανάλωση λαδιού. Ειδικά στο σκούτερ κλαμπ δε πρέπει να έχω διαβάσει ούτε ένα κάτοχο με τέτοιο θέμα. Μάλλον το μπερδεύεις με το sh300


Έχεις δίκιο. Έχει μια κατανάλωση γιατί διαφορετικά σχεδιασμενος. Δε το ήξερα
Άβαταρ μέλους
By koubeast
#802510 https://www.car.gr/classifieds/bikes/vi ... uper-sport

Ένα τυχαίο παράδειγμα. Απ' ότι βλέπω στην περιγραφή της αγγελίας και σε αυτόν τον κάτοχο πρότειναν αλλαγή κυλινδροπίστονου, όπως και σε φίλο μου με πολύ λίγα χλμ κι αυτός. Εν καιρώ θα σας αναφέρω αν θα έχει λυθεί το θέμα της κατανάλωσης λαδιού μετά την επισκευή.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#802572 Εικόνα

Άλλωστε η Yamaha για το 2023 προχώρησε σε σημαντικές αλλαγές στη σειρά XMAX με πολλαπλές αναβαθμίσεις στον τομέα της ασφάλειας, της πολυτέλειας και της άνεσης.

Το νέο XMAX 125 κοστίζει 5.350 ευρώ, ενώ στην έκδοση Tech Max η τιμή ανεβαίνει στα 5.820 ευρώ. Το μεγαλύτερο XMAX 300 έρχεται πλέον στην τιμή των 6.790 ευρώ, ενώ στην έκδοση Tech Max η τιμή ανεβαίνει στα 7.390 ευρώ. Θυμίζουμε ότι τα νέα XMAX έρχονται με σύστημα συνδεσιμότητας, ενσωματωμένη πλοήγηση (Tech Max έκδοση) και έγχρωμη οθόνη TFT 4,2 ιντσών.

https://www.gazzetta.gr/gmotion/2187579 ... tin-ellada
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#802590 Σε κάτι φωτό που έχω δει, μου φαίνονται πολύ μικρές και δυσανάγνωστες οι digital οθόνες οργάνων/πλοήγησης. Και γενικά πολύ πιο όμορφη η αναλογική...
όσο για την τιμή...ω καιροί, ω ήθη!
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#808383 Ο καιρός ζυγώνει πραγματικά....

Αφού, όσο και αν με πονάει, αποκλείστηκε για πρακτικούς λόγους η αγορά "κανονικής" μοτοσυκλέτας, το shortlist έχει τα εξής:

Vespa 300 GTS (οδηγήθηκε, απίστευτο fun factor, υστερεί σε χώρους & δικάβαλη άνεση). Από φίλο, 3.5k, με διευκολύνσεις.
Piaggio Beverly (θα οδηγηθεί εντός της εβδομάδας). 5300+ βαλίτσα και υπάρχει μετάχειρο στα 4k.
SYM Joyride 16" 300cc (δεν ξέρω αν θα μπορεσω να βρω για test ride). 4800+βαλίτσα
Honda Forza 350cc (φοβερό, αλλά μάλλον θα απορριφθεί λόγω τιμής, εν όψει των ανωτέρω εναλλακτικών)


Kymco Downtown 350: απορρίπτεται λόγω εγγύτητας τιμής με το Forza και λόγω αναφερόμενου κόστους ανταλλακτικών.
Απορρίφθηκε το Xmax: για κάποιο λόγο, απλά δεν με βολεύει η σέλα, αλλά η αλήθεια είναι ότι είχα μηδενική εμπειρία όταν το πρωτοδοκιμάσα. Πάντως το Forza είναι πιο vfm σε σχέση με αυτό.

Ιδέες;
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#808392 Έτσι όπως τα λες, vespa.

Στην τελική αν δεν σου ταιριάξει θα φύγει με την μικρότερη χασουρα.

.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#808445
ArrowsFA1 έγραψε:Αληθεύει. 7.190 τιμή καταλόγου στην έκδοση με τη βαλίτσα.

Αν μιλας για την μαμα βαλιτσα δεν θα την εβαζα. Πρωτον λογω του keyless εχει λιγοτερο χωρο, δευτερον ειναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ και 3ον δεν νομιζω οτι χρειαζεται καν σε αυτο το σκουτερ. Τωρα αν δεις οτι την χρειαζεσαι μπαινει με 300€ αλλου κατασκευαστη οποτε θες.

Η τιμης της vespa ειναι δελεαστικη, το bev μην το παρεις μεταχειρο αν δεν ξερεις τον κατοχο, καλυτερα καινουργιο. Ομως τοτε η διαφορα τους ειναι 2 χιλιαδες €. Πολλα λεφτα.

Επισης οταν πας σε αυτα τα λεφτα το Honda μπορει να κανει περισσοτερα απο το bev σε περιαστικη /εκδρομικη μετακινηση. Ασε που ειναι καλυτερο σε ολους τους τομεις.
Άβαταρ μέλους
By koubeast
#808450 Vespa και να τσεκαρεις τη στάθμη λαδιού συχνά. Αφού είναι το πρώτο σου και παίζει σε αυτή την τιμή, αν σε 6 μήνες δε σου κάνει, το διώχνεις εύκολα στην ίδια τιμή χωρίς καθόλου χασουρα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#808452 Αν οι αποστάσεις που θα κάνεις είναι εντός πόλης, η Vespa είναι καλύτερη, πιο μανιτζέβελη και λόγω μεγέθους και τροχών. Επίσης όντως έχει πιο εύκολη μεταπώληση. Αν βγαίνεις περιφερειακό, τότε εγώ θα πήγαινα στο bev.
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#808494 Παλικάρια ευχαριστώ. Η Vespa θα ήταν ιδανική αν ήμουν μόνος (αλλά τότε θα ήταν ιδανική και μια μοτοσυκλέτα με συμπλέκτη, βέβαια), όμως στο δικάβαλο, παρά την περιορισμένη μου εμπειρία, ήταν εμφανώς πιο ιδιότροπη/λιγότερο άνετη από άλλα δίτροχα.

Αυτό σε συνδυασμό με το γεγονός ότι πλεον τα 3.5k φαίνονται λίγα στον φίλο, μάλλον με οδηγεί σε άλλα μονοπάτια.
Πάντως, το fun factor και το "κόψιμο" της, νομίζω ότι δεν μπορείς να το βρεις πουθενά αλλού.

Forza, ΟΚ ωραίο αλλά δεν μου πάει η καρδιά να δώσω 7k για αυτό που ψάχνω.
Οπότε θα δω πολύ θερμά το Beverly και ας ελπίσουμε να βολέψει.

Όπως τα βλέπω, η έκδοση S και η απλή έχουν μόνο αισθητικές διαφορές, και για τη χρήση που ψάχνω μάλλον δεν υπάρχει λόγος να πάρω το 400αρι αντί για το 300αρι.