Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By markvag
#796015 Αυτό που γίνεται με την υγεία είναι έγκλημα, που ήδη έχει κοστίσει τη ζωή χιλιάδων συνανθρώπων μας και θα κοστίσει τη ζωή σε πολύ περισσότερους.

Και το χειρότερο είναι πως αυτή η ομάδα του πληθυσμού που χρειάζεται πιο πολύ απ' όλους και πιο άμεσα ένα δυνατό και δημόσιο σύστημα υγείας (οι ηλικιωμένοι) ψηφίζουν το κόμμα που έχει δηλώσει από την αρχή πως θα το διαλύσει.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#825995 Πέτυχα μια μέρα ένα Tesla S Plaid. Να πω εδώ πως το Yoke είναι μια αστειότητα, αλλά για τα υπόλοιπα:
-Ακόμη και τόσα χρόνια μετά, αισθητικά είναι γαμάτο. Πολύ φαρδύ επίσης.
-Η επιτάχυνσή του με το που πέρασε τα διόδια της Κατεχάκη, είναι απλά συγκλονιστική. Αν δεν το δεις, απλά δεν μπορείς να το αντιληφθείς. Βέβαια μιλάμε για κάποια μέτρα, γιατί μετά έπεσε αμέσως σε κίνηση, αλλά και πάλι...

ΥΓ: Γενικώς, διαφωνώ στο παραπάνω πλήρως. Δεν υπάρχει καλύτερος κινητήρας από τον ηλεκτρικό, μιλάμε για απόδοση 100%, όταν η καλύτερη ΜΕΚ με υβριδικό σύστημα θα φτάσει το 50% (και μιλάμε τώρα για την Mercedes F1).
https://www.motorauthority.com/news/111 ... efficiency
Thermal efficiency is the potential energy burned in gasoline. Engines, therefore, must extract as much useful work, or power, from fuel as possible. Mercedes' recent dyno tests showed the 1.6-liter turbocharged V-6 scored in excess of 50 percent thermal efficiency; more than half of the available energy in the fuel is now doing useful work, not simply being wasted as heat and noise. Many engines only achieve around 35 percent thermal efficiency.

Owen says Mercedes spent a lot of time on the fundamental thermal dynamic principles such as gas exchange processes and combustion. From there, the team needed to reduce waste and losses through low friction. Oils were developed to reduce waste and friction, and exhaust waste heat is converted into electric power—the complete F1 power unit is also paired with two motor-generators. One of these aids the engine in driving the rear wheels while the other is used to spool up the turbocharger.


Και αυτό το πετυχαίνει υποθέτω λόγω του υβριδικού της, χωρίς αυτό, πάπαλα.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#829020
Anonymous Founder έγραψε:η καλύτερη ΜΕΚ με υβριδικό σύστημα θα φτάσει το 50% (και μιλάμε τώρα για την Mercedes F1).


Mazda's 'Skyactiv-3' Engine Could Be As Clean As Some Electrics With 56% Thermal Efficiency

https://jalopnik.com/mazdas-skyactiv-3- ... 1822516318
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#837024 Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#842149 Εικόνα