Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#795449 Μπορει καπου στην πορεια να φανηκε οτι δεν ειχε το ολο πακετο, αλλα ο Ρικ εχει προσφερει πολυ θεαμα στο λαο στην καριερα του. Ενα ωραιο βιντεακι με ομορφιες του γελαστου (μεχρι βλακειας :shifty: ) παιδιου :metalo:

WATCH: From Ricciardo with love – the Australian’s biggest sends during his time in F1

https://www.formula1.com/en/latest/arti ... vuMuj.html
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#795794 Παλι για το Ρικ ελαχε να πω. Μιλαμε μου στραμπουληξε το μυαλο το γελαστο παιδι :dizzy:

Ηταν πολυ πισω για 2 χρονια...
Γιατι με το που ειδε οτι ειναι πισω αρχισε να το αναλυει πολυ...
Και ο καθε ανθρωπος εχει συγκεκριμενο ποσο ενεργειας διαθεσιμο...
Οποτε απο την πολυ αναλυση, αδειαζαν οι μπαταριες και δεν εμενε πολυ διαθεσιμη ενεργεια για ξεζουμισμα!!!

Επρεπε να παλεψει το σουρσιμο του με αλλο τροπο δηλαδη. Να αφησει το θεο να του λυσει το προβλημα, χωρις υπεραναλυση.

Ricciardo sometimes "a little too lost" in McLaren F1 difficulties in 2022

https://www.motorsport.com/f1/news/ricc ... /10405964/

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#795949 Ο αλλος ο αγαθος πηγε και διαλεξε να εχει μια ζωη στην Φ1 το #2. Δε θα θελει και πολυ να του κολλησει η ρετσινια του #2 οδηγου σε καθε ομαδα που θα παει :lol:

Sargeant picks permanent race number for rookie F1 season

https://www.motorsport.com/f1/news/sarg ... /10406471/

Το μονο νουμερο απο τα 100 που δε θα διαλεγα ποτε. Ακομα και το 0 για τρολλια θα το εβαζα.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#796048 Στην Αμερική που τα νούμερα πάνε με το αμάξι και όχι με τον οδηγό (πχ λέει ο άλλος ότι θα πάω στην Arrow να οδηγήσω το 6), το 2 είναι το κλασσικό "καλό" αμάξι της Πένσκε τόσο στα Indy όσο και στα NASCAR. Newgarden στα Ίντι και μέχρι πέρσι Κεσλάουσκι στο NASCAR αμφότεροι πολύ δυνατά ονόματα και πριν από αυτούς πάντα ήταν αμάξια διεκδικητές.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#796115 Καλη ιδεα ακουγεται αυτο. Λενε μπας και με κινητα αεροδυναμικα βοηθηματα αλα DRS, κοβουν λιγο τη φορα του μπροστινου οταν τον πλησιαζει ο πισω σε συγκεκριμενη αποσταση. Ακομα και με τα νεα μονοθεσια που δεν αφηνουν τοσο "βρωμικο" αερα πισω τους, παλι βλεπουμε τρενακια γιατι οταν πλησιαζει ο πισω χανει κρατημα. Στην ουσια θελουν να εξαλειψουν το ντεσαβανταζ του πισω μονοθεσιου και να εχουμε ακομα περισσοτερες προσπερασεις!

F1’s active aero plans for 2026 could include ‘reverse DRS’

https://www.motorsport.com/f1/news/f1s- ... /10406751/

Ποιον καναπε του σπιτιου σου να πας ωρε Ρος. Κατσε εκει και κανε τους/μας ανθρωπους :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By Chris
#796119 Μπορουν απλα να βαλουν ενα συστημα να κοβει το γκαζι του μπροστινου στο 80% οταν ερχεται αλλος απο πισω και πεφτει κατω απο δευτερολεπτο. Τι παιδευονται με αυτα τα ημιμετρα τοσα χρονια. Που στελνω cv στη fia? Εχω και χρονια εμπειρια στο s&m
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#796120 Πάντως με κάτι drs και αν από πίσω έχει λίγο καλύτερο μονοθέσιο δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να παίξει άμυνα ο μπροστά. Οπότε το πλεονέκτημα είναι και μειονέκτημα ταυτόχρονα.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#796152 Αν μπορει να ακολουθει ενα μονοθεσιο στη στροφη 5 μετρα πισω απο τον μπροστινο αντι για 10 που ακολουθει τωρα (λεμε ενα τυχαιο νουμερο), ενδεχεται να μη χρειαζεται καν το ΝτιΑρΕς και να ειναι αρκετο το σλιπστριμινγκ για την προσπεραση στην επερχομενη ευθεια. Ή μπορει να βαλουν τη γραμμη ενεργοποιησης του ΝτιΑρΕς 100 μετρα πιο κατω στην ευθεια αν δουνε οτι παραειναι ευκολο το προσπερασμα. Γενικα ας υπαρχουν εξυπνα εργαλεια/μεθοδοι ωστε να "σβησουν" το πλεονεκτημα του μπροστινου και μπορουν να τα χρησιμοποιησουν συνδυαστικα αν θελουν.

Το καλο ειναι οτι καταλαβανε το ζητουμενο και κινουνται προς αυτη την κατευθυνση. Το ζητουμενο λοιπον ειναι οι μαχες ροδα με ροδα. Και στο παραδειγμα που ειπα πριν, τα 5 μετρα αποσταση στη στροφη αντι για 10 μετρα, δεν διευκολυνουν μονο την προσπεραση. Κανουν πολυ καλυτερο το θεαμα και για το ματι του θεατη :s_wink
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#796208 Κορτο ετοιμασου να ξηλωθεις. Ο ομορφαντρας βγαζει δικο του βιβλιο:

Haas F1 boss Steiner to release book ‘Surviving to Drive’ in April

https://www.motorsport.com/f1/news/haas ... /10406705/

:shifty:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#796219 Θα έχει ειδικό κεφάλαιο στον θρίαμβο της Haas φέτος στο πρωτάθλημα. :s_yes
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#796223 Αυτος δεν καταλαβε οτι ο κοσμος γουσταρει να βλεπει τα μουτρα του και να ακουει την αστεια προφορα του. Νομιζει οτι τον αγαπησαν για το πνευμα και τις επιτυχιες του :lol:

Μετα απο αυτο, περιμενουμε το βιβλιο του Λουη με τιτλο "Πως ξεζουμισα τον Κοβιντ" για να τελειωσουμε... ως αναγνωστες :shifty:
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#796397 Το ιδιο με μενα λεει ο Ρος. Οτι το βασικο ειναι να τρεχουν ροδα με ροδα τα μονοθεσια κι αν επιτευχθει αυτο, μπορει και να μη χρειαζεται καν ΝτιΑρΕς για να γινει η προσπεραση. Αν καταφερουν μια σχετικη επιβραδυνση του μπροστινου με "αντιστροφο" ΝτιΑρΕς μπορει να δουμε ακομα περισσοτερο θεαμα!

Μαλιστα αναφερει οτι πραγματι φετος παραγινανε ευκολες οι προσπερασεις, σε βαθμο χαλαστικο πολλες φορες. Εφοσον με τους νεους κανονισμους τα μονοθεσια ηταν αρκετα πιο κοντα σε σχεση με περσι, με το που πατουσαν το μαγικο κουμπακι περνουσαν πριν τη μεση της ευθειας και επιαναν και την ιδανικη γραμμη για την επομενη στροφη...

F1 should not be afraid to limit "ritualistic" DRS use from 2023, says Brawn

https://www.motorsport.com/f1/news/f1-s ... /10407041/
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#796532 Michelin Motorsport
@Michelin_Sport

extends its condolences to the family and friends of Patrick Tambay. The genial Frenchman raced on its tires at the highest level in Formula one (Talbot-Gitanes, Renault-Elf), at Le Mans (Renault-Alpine) and on the Paris-Dakar Rally.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#796535 Δυο φορές μέλος της Παγκόσμιας Πρωταθλήτριας Κατασκευαστών στις 2 του χρονιές στη Φερράρι. Δε βλέπω να το γράφουν