- 19 Ιαν 2023, 13:11
#801974
Προληπτικο σε σερβις δεν υπαρχει.
Τακακια, ιμαντας κλπ αναλωσιμα με μετρησιμη φθορα τα αλλαζεις οποτε προσταζει ο κατασκευαστης ή οποτε βρεθουν εκτος οριων.
Οπως και τα τακακια εχουν min thickness, ετσι και στον ιμαντα, το παχος του ειναι μεσα στο εγχειριδιο, ωστε να κρινεις αν πρεπει να τον αλλαξεις εφοσον ανοιχτει για ελεγχο το καπακι της μεταδοσης. Τα 10000 ειναι αστειο νουμερο. Ποτε δεν αλλαξα ιμαντα στις 10000! Με οριο τις 15000 παντα τον αφαιρουσα με "Ψωμι" ακομα συμφωνα με το παχος που οριζει το manual.
Λαδακια ναι, ας τα αλλαζεις και νωριτερα. 5000 ειναι ΟΚ.
Σχετικα με τα τρικυκλα, ναι μεν ειναι ασφαλεστερα αλλα δεν χωρας να περασεις στα σημεια που υπαρχει μποτιλιαρισμα. Θα αναστεναξεις. Επισης ειναι πολυ πιο δυσκινητα, με μεγαλυτερη καταναλωση και αρκετα βαρια, θα ξενερωσεις τελειως.
Οσα χρονια οδηγαω σκουτερ εκτιμησα με την παρακατω σειρα τα εξης:
1) ΧΩΡΟΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΛΑ. Η μπαγαζιερα ειναι μια λυση αλλα κοπαναει στις λακουβες, το βαρος πισω ειναι αισθητα ενοχλητικο, ανοιξε κλεισε κλειδωσε...
Διαρρηξη γινεται δυσκολοτερα στη σελα εφοσον μιλαμε για Xmax και ποιοτικα μηχανακια βεβαιως. Η μπαγαζιερα αν σε ενα εμπορικο η στο κεντρο αποφασισουν Hit&Run... ειναι ευκολη λεια.
Ξεκαβαλας, ανοιγεις σελα, πετας κρανος γαντια, κλεινεις και γεια σας.
Με μπαγαζιερα (που ΕΧΩ!) σαν μοναδικο αποθηκευτικο χωρο, θα χαλαστεις.
2) Προστασια απο καιρικα φαινομενα + Ανεμοκαλυψη.
Μηχανακι με φερινγκ εκτος τιμονιου, δηλαδη σωστο ανεμοθωρακα και "spoilers" για τον αερα ειναι MUST.
Ενα κλικ υποδεεστερο εξοπλισμο για χειμερινα γαντια μπουφαν κτλ. Ουσιαστικα περιφερειακο βγαινω με 4 εποχων! Αν βγω με τη μηχανη, που ειναι γυμνη, τραβαζω μεγαλο ζορι!
3) Χωρος για τα ποδια. Μηχανακια με πατωμα για να "φορτωνονται" τα θεωρω αστεια. Το πλατος τους, ειναι ωφελιμο για καμια σακουλα... τα ποδια προεξεχουν αριστερα-δεξια.
Αντε και κουβαλησες μια σακουλα σουπερμαρκετ στα ποδια και αλλες 2 σε μπαγαζιερα. Οταν σταματησεις σε ενα καταστημα να ψωνισεις κατι αλλο θα τα παρεις ολα μαζι σου;
Οσα εχουν πατωμα, ειναι για μικροκαμωμενους και νοιωθεις πως καθεσαι "αιωρουμενος". Στο Xmax εχεις στηριξη οταν φρεναρεις. Ειναι λιγοτερο κουραστικο στα σταματα-ξεκινα καθως δεν χρειαζεσαι καθε τρεις και λιγο να ανασηκωνεσαι για να κατσεις ξανα πιο πισω.
ΥΓ Ενα Sym οσο και να το φροντισεις δεν εχει την ποιοτητα της Piaggio, Honda, Yamaha κτλ... Ο,τι πληρωνεις παιρνεις πλεον. Δεν ζουμε στο 2010! Ειναι υποδεεστερα αν οχι σε κινητηρα, ΣΙΓΟΥΡΑ σε φινιρισμα, περιφερειακα και αντοχη αυτων.
Μιας και εισαι απο Θεσ/νικη, εαν χρειαστεις κατι απογευματινες ωρες και μπορω, με χαρα να σε βοηθησω!