Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By bebes
#786261
Asimov έγραψε:Το 2016 αγοράστηκε καινούργιο 108 1.0 , μεσαία έκδοση, 10.500 τελική τιμή.
Το aygo αντίστοιχη έκδοση έβγαινε 10.800 περίπου και το i10 10.200, ενώ έπαιζε προσφορά το swift 1.3 στα 10.700. Τα τρίδυμα vag έπαιζαν από 10 έως 11000.
Το panda 1.2 βασική έκδοση είχε πινακιδωμενα στα 9.000...
Ολα με το κλειδί στο χέρι.

τα ίδια αυτοκίνητα τα πουλανε τωρα σαν μεταχειρισμένα στα ίδια χρήματα, όσο τα αγόρασαν καινούρια πριν 5 χρόνια :dizzy: :rant:
και γιατι να μην τα πουλήσουν, οταν χθες μου ζήτησαν απο την ΚΙΑ 15.300€ για το πιο φτηνο Pikanto :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By JASON21_90
#789852 Γειά και πάλι!

Έχω δει κάμποσα μοντέλα και αυτά που με έχουν κερδίσει είναι τα :

Seat arona όπως είπα και στην αρχή του thread (ομορφιά και χώροι)
Dacia sandero stepway LPG (θα το έπαιρνα καθαρά λόγω εξοικονόμισης καυσίμου και χώρων)

Kia Stonic για τον ακριβώς ίδιο λόγο που είπατε και πιο πάνω (7 χρόνια εγγύηση ).


Για την Dacia μου έκανε εντύπωση ότι κυκλοφορούν πολλά Duster και stepway στο εξωτερικό, οπότε θεωρώ πως αρχίζει και παίρνει τα πάνω της!

Για το Arona, έχω διαβάσει ότι πονάει πολύ σε ανταλλακτικά και service γενικότερα και αν το έπαιρνα τελικά μόνο σε 6αρι tsi 110 ps.

Το Stonic θα με ενδιέφερε ή η έκδοση optimum στα 100ps ή η έκδοση hybrid 48v ( δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει να επενδύσω στην δεύτερη)

Σε κάθε περίπτωση θα ήθελα την γνώμη σας όσον αφορά τα παραπάνω μοντέλα, η αγορά θα γίνει σύντομα.

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#789868 Το ρωτάω γιατί υπάρχουν σημαντικές διαφορές. Η δική μου επιλογή θα ήταν το ΚΙΑ, αλλά δεν γνωρίζω σε τι τιμές τα βρίσκεις και πόσο θα χρειαστεί να περιμένεις. Κάποια έχουν παράδοση μετά από πολλούς μήνες και δεν έχουν καν εγγυημένη τιμή.
Σημαντικό επίσης είναι και το επίπεδο του εξοπλισμού που έχουν.
Άβαταρ μέλους
By JASON21_90
#789874
Anonymous Founder έγραψε:Το ρωτάω γιατί υπάρχουν σημαντικές διαφορές. Η δική μου επιλογή θα ήταν το ΚΙΑ, αλλά δεν γνωρίζω σε τι τιμές τα βρίσκεις και πόσο θα χρειαστεί να περιμένεις. Κάποια έχουν παράδοση μετά από πολλούς μήνες και δεν έχουν καν εγγυημένη τιμή.
Σημαντικό επίσης είναι και το επίπεδο του εξοπλισμού που έχουν.


19500 μέχρι 20500 όλα όσα ανέφερα πάνω κάτω. Ο χρόνος αναμονής είναι από 4 μέχρι 8 μήνες που δεν με πολυπειράζει μέχρι τόσο, παραπάνω όμως σίγουρα ναι.

από εξοπλισμό το Dacia είναι το lpg Expression: https://www.dacia.gr/cars/allnewsandero ... p_NBI.html

Seat arona opitmum:

https://www.seat.gr/carworlds/new-arona ... SEAT_Arona

και Kia Stonic : 1.0T 100ps GL Optimum iMT 48V Hybrid ή 1.2 84ps GLS Platinum AW16"

https://www.kia.com/gr/odigos-agoras/timokatalogos/


Υ.Γ Αν η Toyota πάντως είχε πιο άμεσα παράδοση θα πήγαινα εκεί αλλά το 13-14+ μήνες με ανοιχτή τιμή με έκανε να δώσω X απευθείας!
Άβαταρ μέλους
By dimik
#789877 Αν πήγαινα για το ΚΙΑ θα έδινα τα 700 παραπάνω για το αυτόματο ΚΙΑ 1.0T 100ps 7DCT GL Optimum, το κέρδος στην ευκολία χρήσης είναι πολύ μεγαλύτερο από το κέρδος του 48V.
Διαφορετικά στο 1.2 84ps GLS Platinum AW16" να γλιτώσεις σε χρήματα και να κερδίσεις σε εξοπλισμό εφόσον οι επιδόσεις δεν έχουν τόσο σημασία.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#789880 Το ΚΙΑ θα το έπαιρνα σίγουρα με τα 100 άλογα και όχι με τα 84. Ούτε που θ'ασχολιόμουν για τα 48V, η οικονομία είναι ελάχιστη και δεν βλέπω τον λόγο.
Το Dacia είναι λίγο ειδική επιλογή, ή σου αρέσει, ή δεν θέλεις να το βλέπεις. Το LPG για παράδειγμα, έχει ένα κουμπάκι στο εσωτερικό που δείχνει λες και έχει μπει aftermarket!
To Arona θα το είχα στην τρίτη θέση, απλώς δεν με έπεισε ποτέ σαν αυτοκίνητο. Σίγουρα το Stonic το θεωρώ καλύτερο, όπως και την ΚΙΑ πιο αξιόπιστη μάρκα.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#789890
Anonymous Founder έγραψε:Το ΚΙΑ θα το έπαιρνα σίγουρα με τα 100 άλογα και όχι με τα 84. Ούτε που θ'ασχολιόμουν για τα 48V, η οικονομία είναι ελάχιστη και δεν βλέπω τον λόγο.
Το Dacia είναι λίγο ειδική επιλογή, ή σου αρέσει, ή δεν θέλεις να το βλέπεις. Το LPG για παράδειγμα, έχει ένα κουμπάκι στο εσωτερικό που δείχνει λες και έχει μπει aftermarket!
To Arona θα το είχα στην τρίτη θέση, απλώς δεν με έπεισε ποτέ σαν αυτοκίνητο. Σίγουρα το Stonic το θεωρώ καλύτερο, όπως και την ΚΙΑ πιο αξιόπιστη μάρκα.


Συμφωνώ σε όλα.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#789945
JASON21_90 έγραψε:Για την Dacia μου έκανε εντύπωση ότι κυκλοφορούν πολλά Duster και stepway στο εξωτερικό, οπότε θεωρώ πως αρχίζει και παίρνει τα πάνω της!


Τα Dacia βασίζονται σε μηχανικά μέρη Renault συνήθως μία γενιά πίσω, που σημαίνει πως είναι δοκιμασμένα και αξιόπιστα και τυχόν προβλήματα έχουν διορθωθεί. Γενικά είναι αξιόπιστα και δεν βγάζουν προβλήματα. Προσωπικά τα θεωρώ πολύ τίμια αυτοκίνητα.

Προσωπικά θα ήμουν μεταξύ Sandero και S-Tonic από αυτά που λες, σίγουρα οι εκδόσεις με το turbo.

Αλλά μόλις είδα ότι πλέον το Sandero πιάνει τα 19 χιλιάρικα;;; :s_crazy :s_whiteflag Έχουν τρελαθεί τελείως οι τιμές των αυτοκινήτων... :s_shout
Άβαταρ μέλους
By JASON21_90
#789973
markvag έγραψε:
JASON21_90 έγραψε:Για την Dacia μου έκανε εντύπωση ότι κυκλοφορούν πολλά Duster και stepway στο εξωτερικό, οπότε θεωρώ πως αρχίζει και παίρνει τα πάνω της!


Τα Dacia βασίζονται σε μηχανικά μέρη Renault συνήθως μία γενιά πίσω, που σημαίνει πως είναι δοκιμασμένα και αξιόπιστα και τυχόν προβλήματα έχουν διορθωθεί. Γενικά είναι αξιόπιστα και δεν βγάζουν προβλήματα. Προσωπικά τα θεωρώ πολύ τίμια αυτοκίνητα.

Προσωπικά θα ήμουν μεταξύ Sandero και S-Tonic από αυτά που λες, σίγουρα οι εκδόσεις με το turbo.

Αλλά μόλις είδα ότι πλέον το Sandero πιάνει τα 19 χιλιάρικα;;; :s_crazy :s_whiteflag Έχουν τρελαθεί τελείως οι τιμές των αυτοκινήτων... :s_shout



Ναι γι' αυτό και είναι υποψήφιο, πολύ τίμιο αμάξι και από χώρους άνετο! Γι' αυτό προβληματίζομαι και αναρωτιέμαι αν αξίζει να δώσω τα 20 για το συγκεκριμένο (επειδή μέχρι πρότινος έπαιζε σε πολύ χαμηλές τιμές και είχε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα συγκριτικά με τον ανταγωνισμό, τώρα δεν ξέρω όμως)....

Υ.Γ Θα μου πεις βέβαια ότι και το δε LPG είναι γκολ από τα αποδυτήρια και θα κάνει τρομερή απόσβεση αν μείνει σταθερή η τιμή σε σχέση με την βενζίνη και το diesel.