Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#786125
markvag έγραψε:
saxon_747 έγραψε:
Για τα σωστά λάδια είχε προηγηθεί επικοινωνία με την αντιπροσωπεία και με την Hyundai Hellas γιατί είχα ακούσει και τελικά επιβεβαίωσα ότι χρησιμοποιούν λάδια εκτός προδιαγραφών! (API SN ILSAC GF5 αντί για API SP ILSAC GF6)


Συγνώμη, η ΒΕΛΜΑΡ αντιπροσωπεία δεν είναι;

Χρησιμοποιεί η αντιπροσωπεία λάθος λάδι;; :s_crazy :s_crazy :s_whiteflag :s_whiteflag

Μόλις μου έδωσες λόγο να μην πατήσω εκεί μέσα...
Σωστά κατάλαβες.

Μου δηλώσαμε εγγράφως ότι χρησιμοποιούν λάδια με κατώτερες προδιαγραφές.

Πριν 1-2 χρόνια έβαζαν και λάθος ιξώδες.

Τεσπα, είχα επικοινωνία με Hyundai hellas και λύθηκε το θέμα, απλά ξόδεψα λίγο χρόνο.

Γενικά στη Θεσσαλονίκη, υπάρχει δυσαρέσκεια και από τις δύο επίσημες αντιπροσωπείες.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#786137
saxon_747 έγραψε:
Επίσης βάλε ένα φίλτρο K&N και μην ασχοληθείς ξανά με αλλαγή.


Έ και τι θα κερδίσω μωρε... Βαριέμαι πλέον να τα καθαρίζω κτλ



Δεν χρειάζεται ειδική περιποίηση. Μια φορά το χρόνο το βγάζεις και το φυσάς. Και στα 50Κ χλμ πλύνε το.
Και θα κερδίσεις 1-3 άλογα και μισό κιλό ροπής. Και λεφτά στην τσέπη με τις αλλαγές.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#786139
Giuseppe Busso έγραψε:Μια φορά το χρόνο το βγάζεις και το φυσάς. Και στα 50Κ χλμ πλύνε το.

Τόσο αραιά; Εγώ στο smart το πλένω κάθε 7.500km (νομίζω έτσι λέει στις οδηγίες.... ίσως είναι άλλο το δικό μου).
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#786145
Scotch έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:Μια φορά το χρόνο το βγάζεις και το φυσάς. Και στα 50Κ χλμ πλύνε το.

Τόσο αραιά; Εγώ στο smart το πλένω κάθε 7.500km (νομίζω έτσι λέει στις οδηγίες.... ίσως είναι άλλο το δικό μου).


HOW OFTEN SHOULD I SERVICE MY K&N® FILTER?
The service interval for a drop-in replacement K&N® High-Flow Air Filter™ can vary greatly depending on the severity of driving conditions-from 100 miles in a desert-racing environment to up to 50,000 miles under normal highway driving conditions. K&N replacement air filters that fit in the factory air box can go up to 50,000 miles before cleaning is required (under normal highway driving conditions), and the larger conical filters included with K&N air intake systems can go up to 100,000 miles before needing to be cleaned (under normal highway driving conditions). Follow this link to view complete cleaning instructions.

https://www.knfilters.com/faq/
Άβαταρ μέλους
By markvag
#786177
saxon_747 έγραψε:Σωστά κατάλαβες.

Μου δηλώσαμε εγγράφως ότι χρησιμοποιούν λάδια με κατώτερες προδιαγραφές.

Πριν 1-2 χρόνια έβαζαν και λάθος ιξώδες.


:s_crazy :s_crazy :s_crazy :s_crazy :s_sarcastic :s_sarcastic :s_sarcastic :s_sarcastic

ΕΛΕΟC... Υποτίθεται γι' αυτό πάμε στην αντιπροσωπεία, για να μην ασχολούμαστε με τα βασικά τουλάχιστον... Και στο έδωσαν και γραπτώς κιόλας;; :s_shout :s_shout :s_shout Πολύ μεγάλα σαΐνια...

saxon_747 έγραψε:Γενικά στη Θεσσαλονίκη, υπάρχει δυσαρέσκεια και από τις δύο επίσημες αντιπροσωπείες.


Αναρωτιέμαι γιατί... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#786183 Ίσως για να ρίξουν το κόστος και να μη τους φεύγει ο πελάτης μετά την εγγύηση. 75e μόνο για λάδια κάθεται κάπως βαρύ. Κι αν προκύψει πρόβλημα αυτό θα γίνει μετά από πολλά χρόνια , πάλι κέρδος από τα ανταλλακτικά .
Εγώ στην τουότα πλήρωνα 9ε το λίτρο για το προβλεπόμενο δικό τους ACEA C2 5W30. μισή τιμή. ένας σωστός κατασκευαστής πρέπει να μεριμνά και για χαμηλό κόστος στη συντήρηση.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#786187 Ωπς λάθος, και στην τουότα άλλα ήταν τα προβλεπόμενα κι άλλα έβαζαν. Τα προβλεπόμενα ήταν 0W30 ACEA C2 , σαφώς πιο ακριβά . και τα 5W30 σύμφωνα με το μάνουαλ έμπαιναν σπάνια , σε περίπτωση που δεν έβρισκες τα 0W30 .
Αλλά στη ζεστή Ελλάδα ελάχιστη διαφορά θα δεις ανάμεσα στο 0W30 και το 5W30 σε κρύο κινητήρα. Το 0W30 θα σου δώσει 1% καλύτερη κατανάλωση το πρωί. :s_tongue
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#786194
Giuseppe Busso έγραψε:
saxon_747 έγραψε:
Επίσης βάλε ένα φίλτρο K&N και μην ασχοληθείς ξανά με αλλαγή.


Έ και τι θα κερδίσω μωρε... Βαριέμαι πλέον να τα καθαρίζω κτλ



Δεν χρειάζεται ειδική περιποίηση. Μια φορά το χρόνο το βγάζεις και το φυσάς. Και στα 50Κ χλμ πλύνε το.
Και θα κερδίσεις 1-3 άλογα και μισό κιλό ροπής. Και λεφτά στην τσέπη με τις αλλαγές.


Λαδιού δεν είναι το KN? Τι κερδίζεις με το να το φυσήξεις;
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#786201
panos2171 έγραψε:
Λαδιού δεν είναι το KN? Τι κερδίζεις με το να το φυσήξεις;


Ναι, λαδιού Πάνο. Το ψευτοκαθαρίζεις από τίποτα χοντράδια. Εγώ πχ κανονικό πλύσιμο με το κιτ που αγόρασα, φέτος έκανα και το φοράει το φίλτρο από την αρχή σχεδόν.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#786208 γενικως τα φιλτρα αερος δεν κανεις τιποτα εαν τα φυσας.Ειδικα τα λαδιου.
Παιζει να τα κανεις και χειροτερα.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#786212 Εγώ δεν εννοώ φύσημα με κομπρεσέρ. Το βγάζεις, το τινάζεις λίγο και αυτό ήταν. Γενικά εμένα όταν το έπλυνα, δεν ήταν τόσο βρώμικό.
Εν πάσει περιπτώσει, δεν θεωρώ ότι είναι μια χρονοβόρα διαδικασία, ούτε χρειάζεται συνέχεια. Ούτε καν 1 φορά το χρόνο πλύσιμο. Σε 3-4 χρόνια ναι.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#786216 Γι αυτό και η απορία μου, αφού είναι λαδιού και άρα το λάδι είναι αυτό που ουσιαστικά συγκρατεί τη σκόνη πως αυτή θα φύγει με ένα φύσημα ή έστω τίναγμα.
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#786242 Το φιλτρο γαζας θελει πλυσιμο καθε 10,000χμ το πολυ . Φυσημα δεν θελει, θα το καταστρεψεις . Τιναγμα οκ , επιβαλλεται (και πριν το πλυνεις το τιναζεις να φυγουν τα χοντρα)

Οσο για τις αντιπροσωπειες , πολλες βαζουν λαθος λαδια , δυστυχώς :rant:
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#795547 Οπελ Κορσα 1.4/90 του '18
μεγαλο service, λαδια, φιλτρα και μπουζι + δωρο οι υαλοκαθαριστηρες = 190ευρω

στα ευχαριστα, η συναντηση με Κ. Στεφανη που επεστρεφε το νεο Grandland σε διχρωμια κοκκινο-μαυρο, μαλλον θα παιξει σε καποιο επομενο Τραξιον