Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Y.V
#786197 Εγω δεν μιλησα για LIDAR.
Ειπα οτι μονο αν πιστοποιηθει κατι οτι ειναι ασφαλες σε καθε συνθηκη ακομα και δυσκολη μπορουμε να ειμαστε σιγουροι.
Το οτι βλεπει καλα, αριστα ή οτι δεν χρειαζεται να βλεπει και τοσο, ειναι ισχυρισμοι των κατασκευαστων που δεν εχουν σημασια. Ο καθενας οτι θελει και τον συμφερει λεει.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#786274
Anonymous Founder έγραψε:Αυτά που έχει άπειρα και τα μεγαλώνει η Tesla, και αυτά που οι άλλοι θα ιδρώσουν να τα βρουν μόνοι τους ή θα τα χρυσοπληρώσουν, αν τα βρουν.
Είναι ακριβώς αυτά που κάποιοι κοροϊδεύετε. Κάποιοι άλλοι βέβαια, δεν γελάνε καθόλου. :s_blush

Να αυτες τις υπερβολες γραφεις που ειναι αναπαραγωγη απο fanboyz...Ποιος σου εχει πει οτι οι αλλοι δεν εχουν datasets? Ποιος σου εχει πει οτι δεν συλλεγουν δεδομενα συνεχως? Συνεργαζονται με εταιριες που εχουν στολους οχηματων που κανουν ακριβως αυτη τη δουλεια. Ισα ισα ο τροπος που το κανει η Τεσλα ειναι ανευθυνος.


Εντωμεταξυ για τους αισθητηρες παρκαρισματος οπως ειπες, με λιγο αναζητηση θα δεις οτι τελικα και η Τεσλα τους χρησιμοποιει για το συστημα της. Προσφερουν συμπληρωματικα στοιχεια στις καμερες οπως πχ αυτοι στις γωνιες του προφυλακτηρα παρεχουν προσθετες πληροφοριες βαθους για το cross traffic alert. Επομενως μονο απελπισια δεν δειχνει το οτι εχουν συμπεριλαβει τετοιους και η αναφορα σε αυτους.

Το αστειο της υποθεσης τελικα παραμενει οτι η Τεσλα εχει πεισει τον κοσμο οτι εχει φουλ αυτονομη δυνατοτητα, ενω σε ολα της τα εντυπα αναφερει οτι δεν εχει, στο παρελθον εχει αναφερει οτι δεν προκειται να το καταφερει και ως εκ τουτου δεν προκειται και να το πιστοποιησει, πραγμα απαραιτητο για να διατεθει σε ευρεια χρηση. Ο μονος που το εχει κανει μεχρι στιγμης ειναι η Μερσεντες γι αυτη την περιορισμενη λειτουργια αυτονομης οδηγησης που προσφερει και μενει να δουμε αν ΘΑ το κανει και η Βολβο οπως ανακοινωσε, παλι για χρηση σε συγκεκριμενους αυτοκινητοδρομους κτλ κτλ.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#786279
Zeus έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Θα σχολιάσω μόνον τα του LiDAR: είναι ένα κλασικό ραντάρ επί τις ουσίας μόνο που είναι οπτικό με laser και όχι με ηλεκτρομαγνητικά κύματα, και γι'αυτό και πολύ πιο ακριβές. Το πλεονέκτημά του σε σχέση με μια κάμερα, είναι πως μπορεί να βλέπει με ΠΟΛΥ μεγαλύτερη ακρίβεια (κάτι που δεν είναι ιδιαίτερα χρήσιμο στην εφαρμογή που συζητάμε) και να λειτουργεί περίφημα και σε συνθήκες χαμηλής ορατότητας (ομίχλη, νύχτα, κλπ).
Και αυτό όμως για να δουλέψει, θέλει μια κάμερα, ένα χάρτη και ένα GPS, αλλιώς δεν μπορεί να καταλάβει που βρίσκεται και τι πρέπει να κάνει. Το LiDAR λοιπόν από μόνο του δεν κάνει τίποτε, μόνον συνδυαστικά. Επιπλέον, αν είχες κάμερες που μπορούσαν να βλέπουν την νύχτα (πχ με δυνατό IR) ή και θερμικές (για να εντοπίζεις με ακρίβεια και ανθρώπους και ζώα) παίζει να μην το χρειάζεσαι καθόλου.
Εννοείται δεν χρειάζεσαι καθόλου τους ultrasonic sensors, που είναι χρήσιμοι μόνον στο παρκάρισμα και επικουρικά με τις κάμερες. Γενικώς, το να μετράς τους ultrasonic σαν λύση στην αυτόνομη οδήγηση, είναι στα όρια του αστείου, είναι παντελώς αναξιόπιστοι και λειτουργούν μόνον σε πολύ μικρές αποστάσεις.
:s_biggrin
Από το βίντεο αυτό, όσο και γενικώς από αυτά που δείχνει η Volvo, απλούστατα είναι πολύ πίσω και προσπαθεί να κάνει catch up υποσχόμενη πως ΘΑ τα κάνει και ΘΑ πετύχει, once it has been verified κλπ κλπ.
Αυτό σημαίνει πως αυτή την στιγμή δεν έχει τίποτε έτοιμο που να πλησιάζει έστω αυτό που συζητάμε. Τουλάχιστον η Mercedes είναι κάπως καλύτερα με την Nvidia, ενώ η VW που κοπιάρει στα πάντα την Tesla, μπορεί να ελπίζει πως μπορεί κι αυτή να τα καταφέρει (δύσκολο, αλλά ας μην είμαι απόλυτος).
:s_blush

Ψαξε λιγο καλυτερα τη φαση με την NVidia...η μερκ βαζει ενα υποδεεστερο μοντελο γιατι η βολβο εχει πρωτοστατησει στην εξελιξη και θα βαλει πρωτη το τοπ, και μετα ολοι οι αλλοι.
Επισης, δεν αναφερουν πουθενα οτι θα βασιστουν μονο στο Lidar, δεν καταλαβαινω πως το διαβαζεις ετσι. Οπως επισης αγνοεις τα 5 ρανταρ και στεκεσαι στα Ultrasonic sensors...
Αυτο...
Anonymous Founder έγραψε:Από εκεί και μετά, μάλλον τα λέω όλα τα παραπάνω ως πικραμένος μη αγοραστής ενός καινούριου αυτοκινήτου από τους κορυφαίους κατασκευαστές, οπότε δεν χρειάζεται να μου δίνετε και σημασία, αφού ως γνωστόν παραληρώ, rant-άρω και δεν ξέρω εν γένει τι μου γίνεται σε κάτι τέτοια.


Ειναι καποια μορφη εξυπναδας? Ειναι καποιο αστειο που θα πρεπει να το καταλαβουμε? Σου την ειπε καποιος γιατι δεν αγοραζεις καινουριο αυτοκινητο? Σε ειπανε ασχετο? Δεν σε πιανω και λογο και γνωριμιας πιστευα το αντιθετο....

Θα τα γράψω μια τελευταία φορά, και τα υπόλοιπα ας τα πούμε σε ένα τηλέφωνο μπας και συνεννοηθούμε κάποια στιγμή! :lol:
Στο βασικό ερώτημα του spoiler:
Zeus έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Θεωρώ πως σήμερα η Toyota είναι πολύ πιο ενδιαφέρουσα εταιρεία από την BMW για παράδειγμα, έτσι για να μην λέμε μόνον για τα ηλεκτρικά και κλέβουμε εκκλησίες. Και σαφώς και έχει και πιο σκληροπυρηνικά σπορ αυτοκίνητα, ξεκινώντας από το Yaris ακόμη.

Σαφως πιο ομορφη συνολικα η Κορολα πχ απο την 1, αλλα να φτασουμε να πουμε οτι ειναι πιο ενδιαφερουσα ολη η τουοατα απο τη bmw ειναι εντελως ατοπο...δηλαδη επειδη yaris sport που μεταξυ μας σιγα τον κουβα, ξεχναμε ολες τις σπορ μπεμβε? Μηπως επειδη δεν μπορουμε να τις παρουμε?

viewtopic.php?p=780500#p780500
Επειδή ρωτήθηκα λοιπόν, απάντησα. :)
Εκτός αν παρεξήγησα, οπότε ζητώ συγνώμη. :s_whiteflag

Για να λύσω λοιπόν άπαξ και δια παντός την όποια παρεξήγηση, και πέρα από την όποια πλάκα:
ΠΡΟΦΑΝΩΣ και δεν έχω λεφτά να πάρω αυτοκίνητο. Όχι μόνον BMW, ούτε Toyota, ούτε Dacia. Τουλάχιστον με τους δικούς μου όρους, γιατί σε επενδύσεις, βάζω τους δικούς μου όρους. Δεν γίνεται να πάρω δάνειο με 10%+ για αμάξι, όταν έχω ήδη ένα δάνειο με 5% για σπίτι. Είναι παράλογο στο δικό μου μυαλό. Καλώς ή κακώς, έχω κάνει μια επιλογή, να επενδύσω σε ένα σπίτι, το οποίο μέχρι και σήμερα δεν το έχω μετανιώσει. Υποθέτω πως θα μπορούσα αντί να δώσω τα 10Κ στο δάνειο του σπιτιού, να τα έδινα προκαταβολή και να έβαζα τα υπόλοιπα 40Κ δόσεις για να πάρω μια 3άρα. Δεν θα το έκανα ποτέ όμως, γιατί δεν θεωρώ πως αξίζει να το κάνω και να χρεωθώ έτσι για το οποιοδήποτε αμάξι.
:lol:
Σε ό,τι αφορά λοιπόν την οικονομική μου κατάσταση, το έχω εξηγήσει πολλές φορές (και δεν έχω λόγο να ντρέπομαι) έχω κάνει μια επιλογή οι βασικές μου αποταμιεύσεις του παρελθόντος και του άμεσου μέλλοντος να πάνε σε συγκεκριμένο σημείο. Άρα, ναι, δεν θα δώσω λεφτά για αμάξι, αλλά η γνώμη μου δεν έχει να κάνει με αυτό: και λεφτά να είχα, δεν θα τα έδινα ποτέ για Χ1 (γιατί δεν μου αρέσει), ούτε για 3άρα (που πλέον δεν μου αρέσει και εμφανισιακά), γιατί στα ίδια λεφτά θα έπαιρνα Tesla M3. Έχω εξηγήσει πάρα πολλές φορές τους λόγους, δεν θα το κάνω ξανά.

Ας πάρουμε όμως το πράγμα διαφορετικά, πως εγώ είμαι κάποιος άλλος και πως δεν έχω βάλει τα λεφτά μου σε ένα σπίτι και θέλω να πάρω αμάξι. Ενώ κάποτε ξεροστάλιαζα και μου έτρεχαν τα σάλια βλέποντας τις διάφορες BMW, αναφέρω τυχαία E8x, E9x, Z4 Coupe, αυτοκίνητα που στα μεταχειρισμένα 1-2 άντε 3 ετών τ'αγόραζες τότε με 30 άντε 35Κ σε καλές εκδόσεις, και ήταν χρήματα που μόνος μου αποταμίευα σε 2-3 χρόνια, σήμερα σε αυτά τα λεφτά παίρνεις βασικές εκδόσεις της 1, Χ1,Χ2. Αυτοκίνητα που στο δρόμο, δεν έχουν να πουν τίποτε μπροστά στα άλλα που ανέφερα, και δεν χρειάζεται να οδηγήσω κανένα για να βγάλω το συμπέρασμα που συζητάμε. Θα μου πεις, ας έβγαζα περισσότερα να πάρω καλύτερη BMW, αλλά ποια; Ή θα είναι απρόσωπα κουτιά, ή θα είναι πολύ βαριές και τεράστιες, ή θα είναι άσχημες, ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο.

Ακόμη και να οδηγήσω, που είναι πανεύκολο απλώς κλείνω ένα test drive, τι ακριβώς καταπληκτικό θα δω που δεν βρίσκω σε ένα Peugeot, Renault, Opel, VW, Skoda, Toyota, KIA, Hyundai, κλπ κλπ; Μαλακά πλαστικά, δέρματα, LED; Έχουν όλοι. NVH έχουν όλοι, και στο δρόμο πλέον, ηλεκτρονικά και κράτημα, έχουν επίσης ΟΛΟΙ.
Πουθενά δεν κάνει κάτι ιδιαίτερα καλύτερα η BMW, στα μικρά της μοντέλα από τους υπόλοιπους. Ούτε έχει καλύτερη τεχνολογία από τους υπόλοιπους, η Toyota για παράδειγμα, είναι πολύ ανώτερη, κι ας μην έχει τρίχρωμες ραφές Μ στα... καθίσματα! Για να μην μιλήσω για αξιοπιστία...
:lol:
Όταν λοιπόν βρεθεί κάποιος στην αγορά για να πάρει αμάξι, γιατί να πάρει BMW που δεν είναι καλύτερη στο δρόμο, είναι ακριβότερη στην αγορά, και χαλάει περισσότερο; Γιατί είναι BMW; Προσωπικά, πλέον (γιατί κάποτε μπορεί να με ενδιέφερε) δεν δίνω δεκάρα. Βρίσκω πιο τίμια και ελκυστικά άλλα αυτοκίνητα. Χωρίς να τα οδηγήσω επίσης.
Γιατί δεν χρειάζεται να οδηγήσω όλα τα εμπροσθοκίνητα hatchback για να αποφασίσω πως το δικό μου πισωκίνητο το προτιμώ. Αυτό δεν πρόκειται ν'αλλάξει. Μου φαίνεται αυταπόδεικτο επίσης. Αντίστοιχα θα προτιμούσα τετρακίνητο από εμπροσθοκίνητο. Επίσης αυταπόδεικτο, στο δικό μου τρόπο σκέψης αν θέλεις. Γιατί είμαι βέβαιος πως θα προτιμούσα σίγουρα ένα MX5 ακόμη και με το μικρό μοτέρ, παρά το οποιοδήποτε εμπροσθοκίνητο με τα διπλά άλογα. Χωρίς να οδηγήσω οποιοδήποτε εκ των δύο κιόλας.
:s_hang

Πάμε τώρα και στο υπόλοιπο και πιο τεχνικό. Αυτό που πρέπει να καταλάβουμε όλοι, είναι πως το να συνεργαστείς με την Nvidia είναι καλό, αλλά είναι απλώς το πρώτο , πολύ πολύ αρχικό, βήμα. Η Nvidia έχει βγάλει τα Xavier και τα Nano για εφαρμογές με computer vision γενικώς και όχι μόνον στο automotive. Είδε πως οι κατασκευαστές είναι πολύ πίσω και είδε φως και μπήκε. Η Tesla, ΔΕΝ την έχει ανάγκη, γιατί έχει το δικό της hardware και κυρίως έχει και πάρα πολλά δεδομένα, χάρη στα διασυνδεμένα συστήματά της.
Το να έχεις το τελευταίο hardware, ΔΕΝ λέει από μόνο του ΤΙΠΟΤΕ.
H όλη μάχη έχει να κάνει στα datasets που θα χρησιμοποιήσεις με στόχο να εκπαιδεύσεις κατάλληλα τους αλγόριθμούς σου και να τους κάνεις πιο ικανούς και έξυπνους. Το αν έχεις γρήγορο ή πιο αργό hardware, μικρή έως καθόλου διαφορά κάνει. Όσο πιο μεγάλο το dataset, τόσο πιο μικρή η ανάγκη να κάνεις edge processing (γιατί αν μιλάμε για αυτόνομη οδήγηση, όλο το processing γίνεται εκεί, και όχι τόσο στο cloud, γιατί δεν υπάρχει χρόνος. Το cloud είναι ο βοηθός μόνον, αναγκαστικά).
Το Nvidia hardware το γνωρίζω, το χρησιμοποιούμε κι εμείς, δεν μπαίνω σε λεπτομέρειες, γιατί είναι και λίγο fail να μιλάω για την δουλειά εδώ πέρα (ελπίζω σύντομα ν'αρχίσετε να τα βλέπετε εκεί έξω και να το κουβεντιάσουμε τότε...). Γνωρίζω σίγουρα όμως την δυσκολία και πόσο δύσκολο είναι να πάρεις αξιόπιστα δεδομένα και πόσο (πάρα) πολύ δύσκολο είναι να βάλεις μια κάμερα να δει τι γίνεται γύρω της. Κι αυτό που γνωρίζω, είναι πως αυτό το πράγμα, είναι εντελώς διαφορετικό με ό,τι έκαναν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων μέχρι σήμερα, και γι'αυτό και είναι εντελώς έξω από τα νερά τους και ψάχνουν βοήθεια αλλού. Ό,τι μα ό,τι κι αν υπόσχεται σήμερα ο οποιοσδήποτε κατασκευαστής, να το περνάς από μεγάλη κρησάρα, και να κρατάμε πολύ μικρό καλάθι. Ειδικά γιατί ουσιαστικά οι περισσότεροι έχουν λίγα πράγματα έτοιμα σε αυτό το επίπεδο και απλώς ελπίζουν να κάνουν catch-up κάποια στιγμή.

Και κάτι τελευταίο: τόσα χρόνια στα φόρουμ, πραγματικά καλά λόγια έχω πει για πολύ λίγα αυτοκίνητα και για ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ εντελώς ΔΙΚΟΥΣ ΜΟΥ λόγους. Έχω θάψει ή απορρίψει τα περισσότερα. Το αυτό και για εταιρείες. Με τα χρόνια, αλλάζουμε γούστα, απόψεις, προτεραιότητες. Σήμερα βρίσκω παράλογο να πάρω Χ1, αλλά πολύ λογικό να κοιτάξω στην Cupra για το Formentor. Ή και στην Skoda (ω ναι!). Η δική μου άποψη όμως, είναι ΔΙΚΗ ΜΟΥ και δεν επηρεάζει (ή δεν θα έπρεπε να επηρεάζει) τον οποιονδήποτε. Εγώ θέλω την δική μου 1 για να παίρνω τις πλατείες της Ηλιούπολης με το πλάι και δεν με ενδιαφέρει να πάρω την καινούρια 1 που έχει 2 οθόνες και την υπερστροφή ισχύος θα την μάθει από το λεξικό.
Έχω κάθε δικαίωμα λοιπόν να θεωρώ απαράδεκτες τις σημερινές μικρές BMW, είτε τις έχω οδηγήσει, είτε όχι, γιατί έχω μια συγκεκριμένη άποψη και είναι ΔΙΚΗ ΜΟΥ και δεν ψάχνω και συμμάχους σ'αυτήν, αλλά δεν είναι ότι ξαφνικά τρελάθηκα ή οφείλω να οδηγήσω εμπροσθοκίνητη BMW για να δω το φως το αληθινό.

Αυτά, και επιμένω, ο προτελευταίος λόγος που θέλω να... τσακωθώ με οποιονδήποτε, είναι για τ'αυτοκίνητα. Ο τελευταίος είναι τ'αθλητικά, γιατί έχω απόλυτη άγνοια!
:lol:
Το σεντόνι είναι μια απέλπιδα προσπάθεια να εξηγήσω κάποια πράγματα, έχω την εντύπωση πως και πάλι απέτυχα, αλλά τουλάχιστον προσπάθησα!
:s_whiteflag
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#786297 Κανεις δεν ασχολείται ούτε ζητάει να αιτιολογήσεις το πως αποφασίζεις να ξοδέψεις τα χρήματα σου. Αν θεώρησες κάτι τέτοιο απο το προηγούμενο σχόλιο μου που παραθέτεις, το διαβάζεις λάθος. Είναι όπως βλεπεις στον πληθυντικό γιατί βάζω τους περισσότερους συμπολίτες μας και τον εαυτό μου μεσα που καλώς ή κακώς και να θέλαμε δεν μπορούμε να αγοράσουμε σοβαρή μπεμβε στα χρηματα που πλέον αυτές διατίθενται. Το σχολιο μου άλλωστε ήταν προς απάντηση του γιατί δεν είναι συνολικά πιο ενδιαφέρουσα σαν εταιρία η τουοτα με τα πιο σκληροπυρηνικά σπορ αυτοκίνητα της :dizzy: σε σχέση με την Μπεμβε, όχι γιατί δεν αγοράζεις καινούριο αυτοκίνητο, κάτι που εσύ επαναλαμβάνεις σε κάθε σου σχόλιο!

Για το αν είναι καλύτερη ή όχι μια μπροστιοκινητη μπεμβε από τον ανταγωνισμό, καλό είναι πριν καταλήξεις σε αυθαίρετα συμπεράσματα να οδηγήσεις μια. Σαφώς και δεν είναι δύσκολο..σιγά τα εξοτικ! Δεν είπε κανείς ότι με το ζόρι θα ενθουσιαστείς αλλά οταν λες υπερβολές τύπου δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από ένα ΚΙΑ δείχνει πλήρη άγνοια. Με αυτή τη λογική κάποιος μπορεί αντίστοιχα να ισχυριζεται οτι όλα τα αυτοκίνητα που έχουν 4 πόρτες (άλλο ένα τεχνικό χαρακτηριστικό) είναι ίδια, ή και 4 ρόδες γιατί όχι :dizzy: Δεν ειναι, τι να κανουμε και δεν εχει να κανει με τα |λογοκρισία| πλαστικα.

Επίσης το ότι μια καινούρια είναι ΣΥΝΟΛΙΚΑ καλύτερη από μια παλαιότερη ακόμα κι αν είναι μπροστιοκινητη είναι αυταπόδεικτο... λέγεται εξέλιξη! Κι αυτό ισχύει, και επιμένω, ειδικά στις βασικές εκδόσεις. Δεν ξέρω σε τι βαθμό μπορεί να συγκριθεί μια 135 σήμερα με μια προηγούμενη...πιθανόν στα οδηγικά να μην μπορεί, αλλά και πάλι ΣΥΝΟΛΙΚΑ μάλλον καλύτερη θα είναι.


Για τα υπόλοιπα, παρουσιάζεις τον τροπο με τον οποίο εξελίσσουν νέες τεχνολογίες εδώ και χρόνια οι αυτοκινητοβιομηχανίες ως κάτι νεο το οποίο δείχνει ότι ψάχνουν βοήθεια από έξω. Πάντα έτσι ήταν, πάντα έτσι δούλευαν, δεν άλλαξε κάτι. Κανείς δεν έχει τα resources να τα κανει ολα μονος του, απλα δεν γινεται. Φαινεται αλλωστε και στην τεσλα που πασχει σε θεματα κατασκευαστικά, ποιοτητας και γενικά θέματα τα οποία οι άλλοι έχουν λύσει εδώ και δεκαετίες!

Επαναλαμβάνεις συνεχώς δεν είναι τίποτα το Lidar, το Nvidia χωρις software κτλ οταν κανεις δεν ισχυριστηκε το αντιθετο. Αυτο που παρουσιαζει η Τεσλα το εξυψωνεις χωρις τελικα να ειναι αυτο που υποσχεται και παρουσιαζεις την προσπαθεια των υπολοιπων λες και ειναι τιποτα βοσκοι! Των υπολοιπων που ακολουθουν πρεπουσες τελικα διαδικασιες και λαμβανουν και την πιστοποιηση που απαιτειται για να παρεχουν στους πελατες τους αυτο που τους πουλησαν, κι οχι μονο υποσχεσεις.


ΥΓ: Το Formentor γαμαει...τουλαχιστον εμφανισιακα δηλαδη μου αρεσει πολυ
Άβαταρ μέλους
By Serf
#786394
Tesla announces it’s moving away from ultrasonic sensors in favor of ‘Tesla Vision’

Tesla announced today that it is moving away from using ultrasonic sensors in its suite of Autopilot sensors in favor of its camera-only “Tesla Vision” system.

Last year, Tesla announced it would transition to its “Tesla Vision” Autopilot without radar and start producing vehicles without a front-facing radar.

Originally, the suite of Autopilot sensors – which Tesla claimed would include everything needed to achieve full self-driving capability eventually – included eight cameras, a front-facing radar, and several ultrasonic sensors all around its vehicles.

The transition to Tesla Vision means shifting to only use camera-based computer vision in the Autopilot system instead of inputs from both cameras and radars.

You would think that more data would be better, but Tesla’s idea is that the roads are designed for humans who navigate them using a vision-based system – the natural neural nets in their brains. The automaker believes it best to try to replicate that purely with cameras and artificial neural nets and not let the radar data pollute the system.


This shift resulted in some Autopilot features being limited in vehicles without radar. For example, Tesla limited the Autosteer speed of Tesla Vision vehicles to only 75 mph until May of this year.

Now Tesla is announcing that it is going a step further and removing ultrasonic sensors and replacing them with its Tesla Vision technology:

Today, we are taking the next step in Tesla Vision by removing ultrasonic sensors (USS) from Model 3 and Model Y. We will continue this rollout with Model 3 and Model Y, globally, over the next few months, followed by Model S and Model X in 2023.


The ultrasonic sensors were primarily used for short-range object detections in applications like auto-park and collision warnings.

Tesla explains how its vision neural nets are replacing the USS:

Along with the removal of USS, we have simultaneously launched our vision-based occupancy network – currently used in Full Self-Driving (FSD) Beta – to replace the inputs generated by USS. With today’s software, this approach gives Autopilot high-definition spatial positioning, longer range visibility and ability to identify and differentiate between objects. As with many Tesla features, our occupancy network will continue to improve rapidly over time.


Tesla confirmed that moving toward a camera-only approach will again result in some feature limitations:

Εικόνα

Over time, Tesla will push new software updates to improve features and release Park Assist, Autopark, Summon, and Smart Summon using its occupancy network.

Electrek’s Take
While this shift might be perceived as another cost-cutting effort by Tesla, which now will not have to embed ultrasonic sensors in its body panels, the automaker truly believes that its vision system is a better approach.

Unfortunately, Tesla again decided to roll out the change before being ready to replace all the features.

It’s going to be interesting to track the progress of Tesla vehicle features without USS over the next few months.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#786802

Μαρκοβαγκο θα σου δωσω 350 ευρω αν ΔΕΝ σχολιασεις .
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#786805
Serf έγραψε:
Tesla announces it’s moving away from ultrasonic sensors in favor of ‘Tesla Vision’

Tesla announced today that it is moving away from using ultrasonic sensors in its suite of Autopilot sensors in favor of its camera-only “Tesla Vision” system.

Last year, Tesla announced it would transition to its “Tesla Vision” Autopilot without radar and start producing vehicles without a front-facing radar.

Originally, the suite of Autopilot sensors – which Tesla claimed would include everything needed to achieve full self-driving capability eventually – included eight cameras, a front-facing radar, and several ultrasonic sensors all around its vehicles.

The transition to Tesla Vision means shifting to only use camera-based computer vision in the Autopilot system instead of inputs from both cameras and radars.

You would think that more data would be better, but Tesla’s idea is that the roads are designed for humans who navigate them using a vision-based system – the natural neural nets in their brains. The automaker believes it best to try to replicate that purely with cameras and artificial neural nets and not let the radar data pollute the system.


This shift resulted in some Autopilot features being limited in vehicles without radar. For example, Tesla limited the Autosteer speed of Tesla Vision vehicles to only 75 mph until May of this year.

Now Tesla is announcing that it is going a step further and removing ultrasonic sensors and replacing them with its Tesla Vision technology:

Today, we are taking the next step in Tesla Vision by removing ultrasonic sensors (USS) from Model 3 and Model Y. We will continue this rollout with Model 3 and Model Y, globally, over the next few months, followed by Model S and Model X in 2023.


The ultrasonic sensors were primarily used for short-range object detections in applications like auto-park and collision warnings.

Tesla explains how its vision neural nets are replacing the USS:

Along with the removal of USS, we have simultaneously launched our vision-based occupancy network – currently used in Full Self-Driving (FSD) Beta – to replace the inputs generated by USS. With today’s software, this approach gives Autopilot high-definition spatial positioning, longer range visibility and ability to identify and differentiate between objects. As with many Tesla features, our occupancy network will continue to improve rapidly over time.


Tesla confirmed that moving toward a camera-only approach will again result in some feature limitations:

Εικόνα

Over time, Tesla will push new software updates to improve features and release Park Assist, Autopark, Summon, and Smart Summon using its occupancy network.

Electrek’s Take
While this shift might be perceived as another cost-cutting effort by Tesla, which now will not have to embed ultrasonic sensors in its body panels, the automaker truly believes that its vision system is a better approach.

Unfortunately, Tesla again decided to roll out the change before being ready to replace all the features.

It’s going to be interesting to track the progress of Tesla vehicle features without USS over the next few months.

Πάλι βιάζεται λοιπόν η Tesla. Προφανώς και μπορείς να πετάξεις τους αισθητήρες παρκαρίσματος και να το κάνεις με κάμερες, αλλά να το κάνεις όταν είσαι έτοιμος, όχι πιο πριν. Το κόστος των αισθητήρων είναι αστείο, πιο πολύ κοστίζει να περάσεις τα καλώδια στους προφυλακτήρες και η δυσκολία στην κατασκευή που συνεπάγεται κάτι τέτοιο, παρά τα 5-10δολάρια του κόστους των ανταλλακτικών (μπορεί να λέω και πολλά, ας με διορθώσει ο drdino).

Πάντως, αφού κατήργησε το ραντάρ (και εκεί εννοείται υπάρχει σημαντικό κέρδος και στο hardware) ήταν επόμενο να καταργήσει και τα ultrasonic sensors, που ούτως ή άλλως αντικαθίστανται και πιο εύκολα. Αλλά πάλι δίνει την εντύπωση πως κάνει βιαστικές κινήσεις, και αυτό εννοείται δεν είναι ό,τι καλύτερο.
g8777 έγραψε:

Μαρκοβαγκο θα σου δωσω 350 ευρω αν ΔΕΝ σχολιασεις .

Στο ενδιάμεσο έχουν βγάλει και άλλοι. Με πρόβλημα την αστεία αυτονομία βέβαια, που δεν ξέρω και σε ποιους απευθύνεται.
Εικόνα
https://www.scania.com/group/en/home/pr ... truck.html
Άβαταρ μέλους
By otso
#786808 Σκεφτομαι αυτον που θα περιμενει στο Βερολινο να φτασουν οι ντοματες κρητης με το ηλεκτρικο σκανια
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#786811
otso έγραψε:Σκεφτομαι αυτον που θα περιμενει στο Βερολινο να φτασουν οι ντοματες κρητης με το ηλεκτρικο σκανια

Από Κρήτη, συνήθως δεν στέλνουν μόνον την καρότσα; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Y.V
#786814 Και φτανει στον προορισμο της αυτοκινουμενη... :lol:
Άβαταρ μέλους
By otso
#786815 τα ηλεκτρικα ηταν πρωτοπορεια μεταξυ 1832 1900 μετα ξεπεραστηκαν και ανηκουν στο χρονοντουλαπο . Υδρογονο ιδιως για μεταφορες
Αυτο ειναι το μελλον
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#786819 Μακάρι να ήταν τόσο απλό. Η παραγωγή υδρογόνου είναι δύσκολη και χρειάζεται πολλή ενέργεια. Είναι η λύση μάλλον για τα βαριά οχήματα, αλλά μόνον γι'αυτά λογικά. Δύσκολα να πάει αλλού.
Σίγουρα βέβαια το υδρογόνο θα έχει τεράστιο ρόλο στα ενεργειακά πλάνα του μέλλοντος, ήδη γίνονται τεράστιες επενδύσεις. H Σαουδική Αραβία έχει βαλθεί να έχει τον πρώτο ρόλο και σ'αυτό τον τομέα.
https://www.csis.org/analysis/saudi-ara ... l-strategy
Άβαταρ μέλους
By g8777
#786822
otso έγραψε:Σκεφτομαι αυτον που θα περιμενει στο Βερολινο να φτασουν οι ντοματες κρητης με το ηλεκτρικο σκανια



Μια χαρα! Ετσι που τις συλλεγουν τις ντοματες, θα φτασουν σε πληρη ωριμανση στους Γερμανους.

Ο,τι και οσο προλαβουν βεβαια, τωρα με το Τεσλα Τρακ ολοι θα εκμηδενισουν τις αποστασεις. :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#786864 Να πω την αλήθεια μου, είχα μείνει με την εντύπωση πως το Tesla Semi είχε τόσα πολλά προβλήματα, που είχα θεωρήσει πως δεν θα το έβγαζε ποτε. Τώρα λέει πως το βγάζει, και πως εγκαθιστά και Megachargers ενώ τα στοιχεία για το κόστος κίνησης, είναι πολύ εντυπωσιακά αν ισχύουν:
Tesla Semi has real potential to change the game in the trucking industry with its useful 500-mile range and efficiency of less than 2 kWh per mile. At $0.20 per kWh, that’s a $0.40 cost of operation per mile. That’s about half the cost of operation of a diesel truck.

Considering companies can spend up to $80,000 on fuel per year per truck, you can imagine how it could be really attractive to go electric. If successful, it could quickly electrify the trucking industry and significantly cut emissions from freight transport.

https://electrek.co/2022/10/06/tesla-se ... ic-trucks/

Μπορεί κάποια από αυτά να μην ισχύουν στον ίδιο βαθμό στην Ευρώπη, όπου το ρεύμα έγινε ακριβότερο λόγω Ρωσίας, αλλά θα έχει πραγματικά μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε πόσο κοντά στην πραγματικότητα είναι, τώρα που θα αρχίσει να κυκλοφορεί κανονικά και να κάνει πραγματικά δρομολόγια.