Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#312 Για αρχάριους, ψαγμένους μέχρι και πειραγμένους.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#847 MacPherson Geometry Calculator
http://www.racingaspirations.com/apps/m ... calculator

Βάλτε τον κέρσορα στο κέντρο του αμαξώματιος ή στους τροχούς και μετακινείστε τον παρακολουθώντας τις αλλαγές τις ανάρτησης και τη μετακίνηση των ελαστικών.

Αν πχ γνωρίζουμε τις διαστάσεις πχ των ψαλιδιών μας, την από σταση από το έδαφος, το μήκος των γονάτων κλπ λεπτομέρειες, μπορούμε να δούμε το καμάρι μας τι αλλαγές παθαίνει στην ανάρτηση του και πόσο αλλάζουν οι διάφορες γωνίες της, έτσι σαν παιγνίδι δείτε το.
Τελευταία επεξεργασία από 21 quadra και 08 Σεπ 2014, 08:45, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#7795 Σκέφτομαι να κάνω μια custom ανάρτηση για το yaris του 2013 στον Κυρλαγκίτση . Στόχος είναι η βελτίωση της άνεσης και όχι το χαμήλωμα. Με 1,5 χιλιάρικο τι μπορώ να περιμένω; Θα..."σιδερώνει¨το δρόμο ;
Άβαταρ μέλους
By BOYT
#7815
popolaros έγραψε:κανεις πλακα τωρα....

το ευχομαι.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#7822
popolaros έγραψε:κανεις πλακα τωρα....


όχι , η άλλη επιλογή είναι να το πουλήσω .
Άβαταρ μέλους
By BOYT
#7828 ανεση και μικρο αυτοκινητο δεν πανε μαζι συνηθως...τωρα ο κυρλακιτσης εχω περιεργεια τι σου ειπε.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#7832 παντως εβο φιλου Θεσσαλονικιου που οδηγησα σε γνωστη μου διαδρομη με Bilstein απο Κυρλαγγιτση ηταν πολυ καλο.Αυτο που δεν ηταν καλο ηταν η αντοχη στο χρονο.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#7842
mousatos έγραψε:
popolaros έγραψε:κανεις πλακα τωρα....


όχι , η άλλη επιλογή είναι να το πουλήσω .


ότι και να κάνεις, το μικρό μεταξόνιο, ο ημιάκαμπτος και το χαμηλό βάρος πίσω δε θα σε αφήσουν.

dimviii έγραψε:παντως εβο φιλου Θεσσαλονικιου που οδηγησα σε γνωστη μου διαδρομη με Bilstein απο Κυρλαγγιτση ηταν πολυ καλο.Αυτο που δεν ηταν καλο ηταν η αντοχη στο χρονο.


Evo Vs Yaris? :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#7845
saxon_747 έγραψε:
Evo Vs Yaris? :s_biggrin


δεν ειναι εβο vs yaris,απλα με εντυπωσιασε η λειτουργια της σε σχεση με το 90% των αναρτησεων που κυκλοφορει στην αγορα.
Eαν υπολογισουμε και το κοστος(που ηταν πολυ χαμηλοτερο) καθως και η δυνατοτητα αλλαγης σεταπ/fine tuning οποτε θελησεις,αρχιζει και εχει σημαντικα πλεονεκτηματα.Βεβαια μια δουλεια εχω δει,οποτε δεν μπορω να βγαλω ασφαλη συμπερασματα.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#7852 Βασικά με ενδιαφέρει να εξαφανίσω το κούνημα-jiggling που περιγράφεται στο 3:20-3:30 του βίντεο:
Άβαταρ μέλους
By popolaros
#7856 και εγω αυτο καταλαβα. μαλακο ελατηριο / σκληρο αμορτισερ ( ή το αντιθετο;;; :s_scratchhead :s_scratchhead )


οπως και να εχει, αποψη μου ειναι να δεις βασικα αν υπαρχουν διαφορες στο setup αναμεσα στο 1.300αρη γιαρις και στο diesel. αν ναι, προσπαθησε να δεις το 1.300 αν εχει το ιδιο θεμα.

δες και το facelift yaris που ερχεται οπου να ναι αν βελτιωθηκε στο συγκεκριμενο τομεα και δες αν μπορεις να αντικατασταστησεις με το λιγοτερο δυνατο κοστος.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#7860
BOYT έγραψε:ανεση και μικρο αυτοκινητο δεν πανε μαζι συνηθως...τωρα ο κυρλακιτσης εχω περιεργεια τι σου ειπε.


Δεν μιλήσαμε ακόμη.

Πάντως αν είναι να γλιτώσω από το "even more disappointing is the ride which seems to amplify every bump" στο 0:28 δίνω και 2 χιλιάρικα.