http://www.racingaspirations.com/apps/m ... calculator
Βάλτε τον κέρσορα στο κέντρο του αμαξώματιος ή στους τροχούς και μετακινείστε τον παρακολουθώντας τις αλλαγές τις ανάρτησης και τη μετακίνηση των ελαστικών.
Αν πχ γνωρίζουμε τις διαστάσεις πχ των ψαλιδιών μας, την από σταση από το έδαφος, το μήκος των γονάτων κλπ λεπτομέρειες, μπορούμε να δούμε το καμάρι μας τι αλλαγές παθαίνει στην ανάρτηση του και πόσο αλλάζουν οι διάφορες γωνίες της, έτσι σαν παιγνίδι δείτε το.
popolaros έγραψε:κανεις πλακα τωρα....
όχι , η άλλη επιλογή είναι να το πουλήσω .
mousatos έγραψε:popolaros έγραψε:κανεις πλακα τωρα....
όχι , η άλλη επιλογή είναι να το πουλήσω .
ότι και να κάνεις, το μικρό μεταξόνιο, ο ημιάκαμπτος και το χαμηλό βάρος πίσω δε θα σε αφήσουν.
dimviii έγραψε:παντως εβο φιλου Θεσσαλονικιου που οδηγησα σε γνωστη μου διαδρομη με Bilstein απο Κυρλαγγιτση ηταν πολυ καλο.Αυτο που δεν ηταν καλο ηταν η αντοχη στο χρονο.
Evo Vs Yaris?
saxon_747 έγραψε:
Evo Vs Yaris?
δεν ειναι εβο vs yaris,απλα με εντυπωσιασε η λειτουργια της σε σχεση με το 90% των αναρτησεων που κυκλοφορει στην αγορα.
Eαν υπολογισουμε και το κοστος(που ηταν πολυ χαμηλοτερο) καθως και η δυνατοτητα αλλαγης σεταπ/fine tuning οποτε θελησεις,αρχιζει και εχει σημαντικα πλεονεκτηματα.Βεβαια μια δουλεια εχω δει,οποτε δεν μπορω να βγαλω ασφαλη συμπερασματα.
οπως και να εχει, αποψη μου ειναι να δεις βασικα αν υπαρχουν διαφορες στο setup αναμεσα στο 1.300αρη γιαρις και στο diesel. αν ναι, προσπαθησε να δεις το 1.300 αν εχει το ιδιο θεμα.
δες και το facelift yaris που ερχεται οπου να ναι αν βελτιωθηκε στο συγκεκριμενο τομεα και δες αν μπορεις να αντικατασταστησεις με το λιγοτερο δυνατο κοστος.
BOYT έγραψε:ανεση και μικρο αυτοκινητο δεν πανε μαζι συνηθως...τωρα ο κυρλακιτσης εχω περιεργεια τι σου ειπε.
Δεν μιλήσαμε ακόμη.
Πάντως αν είναι να γλιτώσω από το "even more disappointing is the ride which seems to amplify every bump" στο 0:28 δίνω και 2 χιλιάρικα.