Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#777151
dimviii έγραψε:[


Όχι δεν ήταν έτσι πάντα.
Εάν δεν μπορείς να αντιληφθείς την διαφορά στη λειτουργία του αυτοματου σαζμαν του 78 με το dsg μάλλον δεν ξέρεις να οδηγάς.


Φίλτατε οι ασφαλιστικές εταιρίες ξέρουν εάν γνωρίζω οδήγηση αφού 50 χρόνια τις πληρώνω χωρίς να με πληρώσουν δραχμή,
Προσωπικά με ενδιαφέρει η επιτάχυνση,0 και η C3 του 75 που οδήγησα εκει στη Μ.Ανατολη τότε με τα 7.5 τα 0-100 με κάλυπτε και ας μην υπήρχε τότε το dsg!!!. Εσύ που είσαι καλός οδηγος, προφανώς, σε αυτοκινητοδρομο νοιώθεις διαφορά μεταξύ μετατροπέα ροπής σε 6λιτρο αμερικανικό και σε dsg?? κανοντας μεγάλες διαδρομές???

.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#777152
REALZEUS έγραψε:Μπορείς να έχεις και χειροκίνητο έλεγχο κ. Θρασύβουλε. Στο δικό μου αυτοματάκι πολλές φορές το γυρνάω στο manual, με τα κουμπιά πάνω στο τιμόνι.
Ναι φυσικά μπορείς αλλά στο Α3 τότε μόλις σταματαγες την πίεση στο πεντάλ έβλεπες την 6η!! Ενώ ήθελες να συνεχισεις να έχεις την 3η πχ ωστε να ολοκληρωσεις τον ελιγμο. Ε ΑΥΤΟ ήταν σπάσιμο για μένα.

.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#777161
224v έγραψε:
dimviii έγραψε:[


Όχι δεν ήταν έτσι πάντα.
Εάν δεν μπορείς να αντιληφθείς την διαφορά στη λειτουργία του αυτοματου σαζμαν του 78 με το dsg μάλλον δεν ξέρεις να οδηγάς.


Φίλτατε οι ασφαλιστικές εταιρίες ξέρουν εάν γνωρίζω οδήγηση αφού 50 χρόνια τις πληρώνω χωρίς να με πληρώσουν δραχμή,
Προσωπικά με ενδιαφέρει η επιτάχυνση,0 και η C3 του 75 που οδήγησα εκει στη Μ.Ανατολη τότε με τα 7.5 τα 0-100 με κάλυπτε και ας μην υπήρχε τότε το dsg!!!. Εσύ που είσαι καλός οδηγος, προφανώς, σε αυτοκινητοδρομο νοιώθεις διαφορά μεταξύ μετατροπέα ροπής σε 6λιτρο αμερικανικό και σε dsg?? κανοντας μεγάλες διαδρομές???

.


δυστυχως δεν νιωθεις απο οδηγηση,δεν εχει νοημα να συνεχισω την κουβεντα.
Ακου τι λεει, αν νιωθω διαφορα απο αυτοματο του 75 με dsg. :lol:
Άβαταρ μέλους
By 224v
#777180 Συμφωνώ μαλλον και εγώ με σένα αντιστοιχα, αλλά δικαιολογώ το γεγονός ότι δεν έχεις οδηγήσει αμερικανικό V8 εκείνης της εποχής που είχαν μέχρι και 7 λτρα μοτερ με μετατροπεα...

.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#777181 Έγω που έχω οδηγήσει παλι δεν καταλαβαίνω τι λες αλλα ΟΚ. Its groundhog day again.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#777189
224v έγραψε:Συμφωνώ μαλλον και εγώ με σένα αντιστοιχα, αλλά δικαιολογώ το γεγονός ότι δεν έχεις οδηγήσει αμερικανικό V8 εκείνης της εποχής που είχαν μέχρι και 7 λτρα μοτερ με μετατροπεα...

.

Πήγαινε παρέδωσε το δίπλωμα οδήγησης.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#777200
dimviii έγραψε:
224v έγραψε:Συμφωνώ μαλλον και εγώ με σένα αντιστοιχα, αλλά δικαιολογώ το γεγονός ότι δεν έχεις οδηγήσει αμερικανικό V8 εκείνης της εποχής που είχαν μέχρι και 7 λτρα μοτερ με μετατροπεα...

.

Πήγαινε παρέδωσε το δίπλωμα οδήγησης.
Σε 20χρονια ίσως...

.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#777201
mirage έγραψε:Έγω που έχω οδηγήσει παλι δεν καταλαβαίνω τι λες αλλα ΟΚ. Its groundhog day again.
Απλώς με άπειρη ροπή και μετατροπέα οι τρεις σχέσεις σου δίνουν επιτάχυνση να φάνε και οι κότες!!! Γιατι να έχεις 7- 8 σχέσεις με το γερμανικό που έκαναν και 4 χρόνια να το κάνουν trouble free??? Υπάρχει βέβαια και το DDCT της φιατ αλλά δεν γνωρίζω εάν έχουν λύσει τα θέματα του.

.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#777232
mirage έγραψε:Δεν υπάρχει Fiat πλεον οπότε τι μας νοιάζει;
Stellantis τότε όλα τα δικα τους, ΦΙΑΤ, Jeep, dodge, κλπ φοράνε το ddct αλλά, για τους γράφοντες εδω μεσα, δεν τα αγοράζουν γιατι.... χαλανε!!!
Ενώ τα bmw όχι.

.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#777233 Ρε συ 224 δε σε πιστευω οτι τα λες σοβαρα αυτα τα πραγματα :s_crazy

Απο τα παλιακα τα αυτοματα που ειχα δοκιμασει ειχα κολλησει μια ζωη και σκεφτομουνα "μακρια απο μενα αυτα τα γυναικωτα κιβωτια ταχυτητων".

Πριν λιγα χρονια που εκατσε και δοκιμασα ενα DSG αισθανθηκα λες και βρηκα τη γυναικα της ζωης μου.

Τοσο εξω επεσα ρε πστη μου :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#777268
mousatos έγραψε:Είχες δοκιμάσει 7λιτρο V8?


Οχι. Αυτο το δοκιμασε ο Μιραζ και τον πιστευω περισσοτερο απ' οτι πιστευω την αλλη τη μερια :rtfm: