Serf έγραψε:Δυστυχώς "παίζει" πολύ το βαρίδι στο τιμόνι για να ξεγελιέται το σύστημα ότι ο οδηγός το κρατάει.
Ακριβως....και παιζει και με απλα lane keeping οπως εκεινο το διασημο με το πεζο που καταληγει εκτος δρομου.
Απο τοτε που πηρα το αυτοκινητο (2018) εχει κανει πανω απο 10 αναβαθμισεις λογισμικου. Ειμαι 100% πεπεισμενος οτι σε τουλαχιστον 2 απο αυτες μειωθηκαν οι δυνατοτητες του συστηματος. Ειχε πολυ καλυτερο lane centering και ηταν μακραν πιο ομαλο ακομα και σε κλειστες στροφες. Δεν αποκλειεται να το εκαναν ωστε να αποτρεψουν τον χρηστη να επαφιεται σε αυτο..
Εσύ θεωρείς πολύ σημαντικό το Level 4 σε συγκεκριμένους αυτοκινητόδρομους, εγώ καθόλου.
Εσύ μου λες πως δεν είναι Level 2 το T-roc, όταν το άρθρο που έβαλα, λέει το αντίθετο. Και τα βιντεάκια που έχεις βάλει, να είσαι σίγουρος πως γίνονται άνετα και με το υποδυέστερο(;) σύστημα του Τ-roc, πίστεψέ με, δεν είδα καμία διαφορά.
Εξήγησα πως θεωρώ θα δουλεψει το πράγμα και εξήγησα τελικά γιατί όλοι όσοι πιστεύουν την Tesla, δεν είναι βλάκες και fan boys.
Από εκεί και μετά, είμαι βέβαιος πως ό,τι και να πούμε, δεν θα συμφωνήσουμε. Γιατί εσύ θεωρείς πως είμαι ένα fan boy του Elon, όταν επανειλημμένα έχω γράψει για την τεχνολογία αυτή, πώς δουλεύει και γιατί θεωρώ πως στο τέλος μόνον αυτός ο τρόπος μπορεί να δώσει αποτελέσματα. Επικίνδυνο; Μπορεί, γιατί δεν είναι όλοι προσεκτικοί. Αλλά δεν είναι και ο μόνος κίνδυνος στο δρόμο εξάλλου, υπάρχουν πολλοί άλλοι που τους αποδεχόμαστε.
Anonymous Founder έγραψε:Εγώ θέλω να κάνουμε διάλογο προφανώς, αλλα αποκλείεται να συμφωνήσουμε, γιατί ξεκινάμε από άλλη βάση. Εσύ πιστεύεις πως μπορεί να γίνει η δουλειά με εξομείωση και κλειστές πίστες, και εγώ λέω πως δεν γίνεται.
Εσύ θεωρείς πολύ σημαντικό το Level 4 σε συγκεκριμένους αυτοκινητόδρομους, εγώ καθόλου.
Εσύ μου λες πως δεν είναι Level 2 το T-roc, όταν το άρθρο που έβαλα, λέει το αντίθετο. Και τα βιντεάκια που έχεις βάλει, να είσαι σίγουρος πως γίνονται άνετα και με το υποδυέστερο(;) σύστημα του Τ-roc, πίστεψέ με, δεν είδα καμία διαφορά.
Εξήγησα πως θεωρώ θα δουλεψει το πράγμα και εξήγησα τελικά γιατί όλοι όσοι πιστεύουν την Tesla, δεν είναι βλάκες και fan boys.
Το Lane Assist του T-Roc δεν είναι το ίδιο με το autosteer της Tesla ή το αντίστοιχο της Volvo στα βίντεο. Το Lane Assist επεμβαίνει μόνο όταν ανιχνεύσει ότι το αυτοκίνητο φεύγει εκτός λωρίδας. Από την άλλη, το autosteer "οδηγεί"-κρατάει διαρκώς το αυτοκίνητο κεντραρισμένο στη λωρίδα.
What does VW Lane Assist do?
If lane markings are detected, this camera-based lane-keeping assistant ensures that the Volkswagen driver stays in lane. If the vehicle veers towards another lane although the direction indicators have not been operated by the driver, the system automatically intervenes by steering back into line.
Anonymous Founder έγραψε:Εσύ πιστεύεις πως μπορεί να γίνει η δουλειά με εξομείωση και κλειστές πίστες, και εγώ λέω πως δεν γίνεται.
Συλλεγουν και real time στοιχεια απλως απο ειδiκα εξοπλισμενα οχηματα και οδηγους...γιατι το προσπερνας?
Anonymous Founder έγραψε:Εσύ θεωρείς πολύ σημαντικό το Level 4 σε συγκεκριμένους αυτοκινητόδρομους, εγώ καθόλου.
Το Industry το θεωρει σημαντικο γιατι ειναι το επομενο βημα...the next big thing! Aν εσενα δεν σου λεει τιποτα ειναι αλλη κουβεντα..κι εγω δεν θα τρεξω να το αγορασω!
Anonymous Founder έγραψε:Εσύ μου λες πως δεν είναι Level 2 το T-roc, όταν το άρθρο που έβαλα, λέει το αντίθετο. Και τα βιντεάκια που έχεις βάλει, να είσαι σίγουρος πως γίνονται άνετα και με το υποδυέστερο(;) σύστημα του Τ-roc, πίστεψέ με, δεν είδα καμία διαφορά.
Αληθεια? Tοτε μπραβο στη vw που καταφερε να κανει οτι η Tesla, η Volvo κτλ χωρις την πολυπολοκοτητα των τοσων αισθητηρων/συστηματων. To bmw 118 με ιδια με το T-Roc συστηματα δεν πλησιαζει καν το active steering του βολβο...
Anonymous Founder έγραψε:Εξήγησα πως θεωρώ θα δουλεψει το πράγμα και εξήγησα τελικά γιατί όλοι όσοι πιστεύουν την Tesla, δεν είναι βλάκες και fan boys.
Βλακα δεν ειπα κανενα...αλλα πες μου οτι δεν ειναι φανμποισμος να θεωρεις οτι μονο η Τεσλα μπορει να πετυχει level 5, και πρωτοπορει της συγκεκριμενης τεχνολογιας επειδη το λεει η ιδια. Γιατι οταν αλλες εταιρειες ειναι ετοιμες να παρουν πιστοποιηση για level 4 κι εσυ εισαι στο level 2 δεν μπορει να θεωρεισαι πρωτοπορος. Εκτος αν εχεις πεισθει απο τον Ελον οτι οι πιστοποιηση δεν εχει κανενα νοημα, που και παλι στο ιδιο συμπερασμα καταληγεις!
Μεγαλε Ελον.