Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#773109 Το δικό μου έχει και στους δυο. Νομίζω όμως ότι το είχα πληρώσει 150€ (standard ηταν μόνο ο κεντρικός).
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#773114
drdino έγραψε:Είχαν και οι δύο μέχρι μια χρονιά στην F30 και μετά κόπηκε ο του συνοδηγού για cost save... Έκτοτε δεν υπάρχει.

Δεν το καταλαβαινω. Στα μοντελα που το προσφερει στο βασικο εξοπλισμο, γλιτωνει καποια σεντ ανα οχημα, οκ. Θα μπορουσε ομως και παλι να το προσφερει σαν εξτρα. Υπαρχει καποιο αλλο κοστος εξελιξης ή κοστος για την παραμετροποιηση ή κατι αλλο?

Στην 1 ειναι εξτρα το πακετο καθρεπτων. Θα μπορουσε να το χρεωνει λιγο παραπανω και να το εχει!
Άβαταρ μέλους
By drdino
#773115 Αν τα focus groups λένε ότι δεν τους νοιάζει/ενοχλεί τόσο όσο η μεριά του οδηγού τότε όλα τα άλλα δεν έχουν και πολλή σημασία :lol: Κάποια σεντς επειδή δεν υπάρχει το κρύσταλλο και το καλώδιο, κάποια σεντς επειδή δεν χρειάζεται να γίνεται διαχείριση του στοκ κλπ κλπ. Για tooling δεν νομίζω να γλυτώνει κάτι γιατί είτε είναι του οδηγού σε αριστεροτίμονο είτε του συνοδηγού σε δεξιοτίμονο, το κρύσταλλο αυτό καθεαυτό πρέπει να σχεδιαστεί/παραχθει. Σε παραμετροποίηση σίγουρα, αντί να κάνεις δοκιμές για 2 μαζί κάνεις μόνο το 1, οπότε σίγουρα κερδίζεις κάτι ψιλά κι από κει.
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#773167
GTS έγραψε:Μου εβγαλε μηνυμα το κλειδι να αλλαξω την μπαταρια. Ξερει καποιος ποσο θα αντεξει μεχρι να νεκρωσει τελειως;

Αγορασα μπαταριες CR2450 αλλα ειναι 2, νομιζω μονο μια χρειαζομαι (το 2ο κλειδι σπανια το χρησιμοποιω).

Μηπως θελει καποιος μια μπαταρια?
Πολύ λίγες μέρες έχει ακόμα. Κατά πάσα πιθανότητα θα σου χαλάσει και το δευτερο ταυτόχρονα. Αν πας να το χρησιμοποιήσεις θα βγει μήνυμα και γι'αυτό οπκτε άλλαξε τα και τα δύο.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#773173 εγω με το που εφερνα τα κλιο,η πρωτη δουλεια ηταν να παω σε ενα Γερμανο να μου αλλαξει τις μπαταριες στα κλειδια.2 ευρω καθε κλειδι,κατι τετοιο.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#773174
dimviii έγραψε:εγω με το που εφερνα τα κλιο,η πρωτη δουλεια ηταν να παω σε ενα Γερμανο να μου αλλαξει τις μπαταριες στα κλειδια.2 ευρω καθε κλειδι,κατι τετοιο.

:lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#773175
Scotch έγραψε:
dimviii έγραψε:εγω με το που εφερνα τα κλιο,η πρωτη δουλεια ηταν να παω σε ενα Γερμανο να μου αλλαξει τις μπαταριες στα κλειδια.2 ευρω καθε κλειδι,κατι τετοιο.

:lipsealed:


με μπαταριες fabrique au japon :rtfm: :x
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#773209
dimviii έγραψε:
Scotch έγραψε:
dimviii έγραψε:εγω με το που εφερνα τα κλιο,η πρωτη δουλεια ηταν να παω σε ενα Γερμανο να μου αλλαξει τις μπαταριες στα κλειδια.2 ευρω καθε κλειδι,κατι τετοιο.

:lipsealed:


με μπαταριες fabrique au japon :rtfm: :x

Σε γαλλικο αμαξι, ο γερμανος, εβαλε τζαπαν μπαταριες... Καλα θα παει αυτο.. :s_tongue

TOTAL, Valeo, Rayovac ( ελβετικες αυτες αλλα γαλλοφωνες ) επρεπε να βαλεις. 100% αξιοπιστια και συμβατοτητα
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#773215 Πολύ καλές Ελβετικές είναι οι Renata.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#773557 Μεγειά στους καινούργιους και να τα χαρείτε.
Μια χαρά χρώμα είναι η 330 και κούκλα μέσα έξω.

Κάνω μια ερώτηση για ένα πρόβλημα στην Ε39 μου εκεί, αν έχετε καμιά φώτιση να εξηγήσετε το φαινόμενο.
viewtopic.php?f=13&t=86&p=773552#p773552
Άβαταρ μέλους
By dimik
#774814 Τελικά με τα μπουζί μειώθηκε το πρόβλημα με τα ψιλοκοψιματα κατά 80-90% αλλά δεν εξαφανίστηκε.

Αλλαχθηκαν και οι πολλαπλασιαστες, με την εύκαιρια αλλαχθηκαν και τα μπροστινά top mounts που είχα κάνει την βλακεια να ξεχάσω να αλλάξω όταν άλλαξα αναρτήσεις, αλλαχθηκαν και 2 ψαλίδια, επισκευαστηκε και το διαφορικό ξανά που έκανε θόρυβο.

Τώρα δεν ακούγεται τίποτα από πουθενά, μόνο θόρυβος από τα 18ρια και τις Bilstein που είναι λογικό.

200 ευρώ μπουζί και μπεκ μόνο ανταλλακτικά
360 όλα τα υπόλοιπα
Αυτά για φέτος... ελπίζω

< >
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#774865 Δε νομίζω ότι θα σταματήσει να χαλάει.

< >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#775800 Φυσικά και δεν θα σταματήσει να χαλάει το σαράβαλο... :lol:

Ήμασταν 1 βδομάδα διακοπές... Ο συναγερμός βαρούσε συνέχεια μόλις έπεφτε λίγο ήλιος στο αμάξι (=> εκεί που ήμουν από τις 9 το πρωί μέχρι τις 8 το βράδυ) :inlove: Αποτέλεσμα; Το είχα ξεκλείδωτο όλη τη μέρα. :inlove: Γιατί τα σαΐνια της BMW δεν προέβλεψαν κάποιος να θέλει να το κλειδώσει χωρίς να βάλει συναγερμό... :lol: :metalo: Είτε με το κλειδί, είτε με το τηλεχειριστήριο, αν το κλειδώσεις ο συναγερμός θα μπει. Και η ασφάλεια της πόρτας του οδηγού ΔΕΝ κλείνει με ανοιχτή την πόρτα (στο 206 έκλεινε και μπορούσες μετά να κλείσεις την πόρτα με το αμάξι κλειδωμένο). :inlove:

Και το κερασάκι, που βγήκε δειλά δειλά την μέρα που ξεκινήσαμε (και μέσα σε 1 βδομάδα έγινε μόνιμο και ενοχλητικό)... Ο αισθητήρας που λέει αν το καπώ είναι κλειστό, έχει χαλάσει και κάποιες φορές κάνει επαφή, κάποιες όχι (το γιατί και το πως δεν το έχω καταλάβει, είναι χαοτικό φαινόμενο) :inlove: Αποτέλεσμα; Κινείσαι στην πόλη; Ανά κάποια δευτερόλεπτα ο αισθητήρας πιάνει επαφή (οπότε σβήνει το λαμπάκι) και αμέσως μετά τη χάνει (οπότε ανάβει το λαμπάκι με το σπαστικό μπιπ) :inlove: Και μετά το ίδιο ακριβώς :inlove: Εις τη νιοστή :inlove: Ανεξάρτητα από λακούβες ή την οδήγηση γενικά... Ευτυχώς για κάποιον λόγο που δεν έχω καταλάβει, σε πιο υψηλές ταχύτητες (από πχ 60-70 και πάνω) ο αισθητήρας αποφασίζει είτε το ένα είτε το άλλο και στη χειρότερη απλά έχεις προειδοποιητικό λαμπάκι, αλλά όχι το σπαστικό μπιπ όλη την ώρα... :inlove:

Και φυσικά είναι ωραίο να είσαι στην εθνική με το λαμπάκι που σου λέει ότι έχεις ανοιχτό καπώ αναμμένο συνέχεια... Και να λες... Βρε λες η μ@λ@κία να μην έχει χαλάσει τελικά και ξαφνικά το καπώ να πετάξει; :inlove:

Το χειρότερο είναι πως δεν το έκλεψε το μπουρδέλο όσες μέρες ήταν ξεκλείδωτο στις διακοπές στη Χαλκιδική (Σάντυ Χαλκιδική δεν έχει).


Συμπέρασμα; Δεν έχει σαν τη Γερμανική πχιότητα. Αντέχουν για 80-100Κ χλμ, μετά διαλύονται. :inlove:
Άβαταρ μέλους
By kovathe
#775802 Γερμανική υπεροχή, ποιότητα και πολυτέλεια....