Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#775524
Serf έγραψε:Δυστυχώς "παίζει" πολύ το βαρίδι στο τιμόνι για να ξεγελιέται το σύστημα ότι ο οδηγός το κρατάει.

Ακριβως....και παιζει και με απλα lane keeping οπως εκεινο το διασημο με το πεζο που καταληγει εκτος δρομου.

Απο τοτε που πηρα το αυτοκινητο (2018) εχει κανει πανω απο 10 αναβαθμισεις λογισμικου. Ειμαι 100% πεπεισμενος οτι σε τουλαχιστον 2 απο αυτες μειωθηκαν οι δυνατοτητες του συστηματος. Ειχε πολυ καλυτερο lane centering και ηταν μακραν πιο ομαλο ακομα και σε κλειστες στροφες. Δεν αποκλειεται να το εκαναν ωστε να αποτρεψουν τον χρηστη να επαφιεται σε αυτο..
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#775526 Εγώ θέλω να κάνουμε διάλογο προφανώς, αλλα αποκλείεται να συμφωνήσουμε, γιατί ξεκινάμε από άλλη βάση. Εσύ πιστεύεις πως μπορεί να γίνει η δουλειά με εξομείωση και κλειστές πίστες, και εγώ λέω πως δεν γίνεται.
Εσύ θεωρείς πολύ σημαντικό το Level 4 σε συγκεκριμένους αυτοκινητόδρομους, εγώ καθόλου.
Εσύ μου λες πως δεν είναι Level 2 το T-roc, όταν το άρθρο που έβαλα, λέει το αντίθετο. Και τα βιντεάκια που έχεις βάλει, να είσαι σίγουρος πως γίνονται άνετα και με το υποδυέστερο(;) σύστημα του Τ-roc, πίστεψέ με, δεν είδα καμία διαφορά.
Εξήγησα πως θεωρώ θα δουλεψει το πράγμα και εξήγησα τελικά γιατί όλοι όσοι πιστεύουν την Tesla, δεν είναι βλάκες και fan boys.

Από εκεί και μετά, είμαι βέβαιος πως ό,τι και να πούμε, δεν θα συμφωνήσουμε. Γιατί εσύ θεωρείς πως είμαι ένα fan boy του Elon, όταν επανειλημμένα έχω γράψει για την τεχνολογία αυτή, πώς δουλεύει και γιατί θεωρώ πως στο τέλος μόνον αυτός ο τρόπος μπορεί να δώσει αποτελέσματα. Επικίνδυνο; Μπορεί, γιατί δεν είναι όλοι προσεκτικοί. Αλλά δεν είναι και ο μόνος κίνδυνος στο δρόμο εξάλλου, υπάρχουν πολλοί άλλοι που τους αποδεχόμαστε.
Άβαταρ μέλους
By Serf
#775534
HighFidelity έγραψε:Εγώ θέλω να κάνουμε διάλογο προφανώς, αλλα αποκλείεται να συμφωνήσουμε, γιατί ξεκινάμε από άλλη βάση. Εσύ πιστεύεις πως μπορεί να γίνει η δουλειά με εξομείωση και κλειστές πίστες, και εγώ λέω πως δεν γίνεται.
Εσύ θεωρείς πολύ σημαντικό το Level 4 σε συγκεκριμένους αυτοκινητόδρομους, εγώ καθόλου.
Εσύ μου λες πως δεν είναι Level 2 το T-roc, όταν το άρθρο που έβαλα, λέει το αντίθετο. Και τα βιντεάκια που έχεις βάλει, να είσαι σίγουρος πως γίνονται άνετα και με το υποδυέστερο(;) σύστημα του Τ-roc, πίστεψέ με, δεν είδα καμία διαφορά.
Εξήγησα πως θεωρώ θα δουλεψει το πράγμα και εξήγησα τελικά γιατί όλοι όσοι πιστεύουν την Tesla, δεν είναι βλάκες και fan boys.


Το Lane Assist του T-Roc δεν είναι το ίδιο με το autosteer της Tesla ή το αντίστοιχο της Volvo στα βίντεο. Το Lane Assist επεμβαίνει μόνο όταν ανιχνεύσει ότι το αυτοκίνητο φεύγει εκτός λωρίδας. Από την άλλη, το autosteer "οδηγεί"-κρατάει διαρκώς το αυτοκίνητο κεντραρισμένο στη λωρίδα.

What does VW Lane Assist do?
If lane markings are detected, this camera-based lane-keeping assistant ensures that the Volkswagen driver stays in lane. If the vehicle veers towards another lane although the direction indicators have not been operated by the driver, the system automatically intervenes by steering back into line.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#775536
HighFidelity έγραψε:Εσύ πιστεύεις πως μπορεί να γίνει η δουλειά με εξομείωση και κλειστές πίστες, και εγώ λέω πως δεν γίνεται.

Συλλεγουν και real time στοιχεια απλως απο ειδiκα εξοπλισμενα οχηματα και οδηγους...γιατι το προσπερνας?

HighFidelity έγραψε:Εσύ θεωρείς πολύ σημαντικό το Level 4 σε συγκεκριμένους αυτοκινητόδρομους, εγώ καθόλου.

Το Industry το θεωρει σημαντικο γιατι ειναι το επομενο βημα...the next big thing! Aν εσενα δεν σου λεει τιποτα ειναι αλλη κουβεντα..κι εγω δεν θα τρεξω να το αγορασω!

HighFidelity έγραψε:Εσύ μου λες πως δεν είναι Level 2 το T-roc, όταν το άρθρο που έβαλα, λέει το αντίθετο. Και τα βιντεάκια που έχεις βάλει, να είσαι σίγουρος πως γίνονται άνετα και με το υποδυέστερο(;) σύστημα του Τ-roc, πίστεψέ με, δεν είδα καμία διαφορά.

Αληθεια? Tοτε μπραβο στη vw που καταφερε να κανει οτι η Tesla, η Volvo κτλ χωρις την πολυπολοκοτητα των τοσων αισθητηρων/συστηματων. To bmw 118 με ιδια με το T-Roc συστηματα δεν πλησιαζει καν το active steering του βολβο...

HighFidelity έγραψε:Εξήγησα πως θεωρώ θα δουλεψει το πράγμα και εξήγησα τελικά γιατί όλοι όσοι πιστεύουν την Tesla, δεν είναι βλάκες και fan boys.

Βλακα δεν ειπα κανενα...αλλα πες μου οτι δεν ειναι φανμποισμος να θεωρεις οτι μονο η Τεσλα μπορει να πετυχει level 5, και πρωτοπορει της συγκεκριμενης τεχνολογιας επειδη το λεει η ιδια. Γιατι οταν αλλες εταιρειες ειναι ετοιμες να παρουν πιστοποιηση για level 4 κι εσυ εισαι στο level 2 δεν μπορει να θεωρεισαι πρωτοπορος. Εκτος αν εχεις πεισθει απο τον Ελον οτι οι πιστοποιηση δεν εχει κανενα νοημα, που και παλι στο ιδιο συμπερασμα καταληγεις!
Άβαταρ μέλους
By g8777
#775749

:s_howdy :s_howdy

Μεγαλε Ελον. :inlove:
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#775759
g8777 έγραψε:

:s_howdy :s_howdy

Μεγαλε Ελον. :inlove:
Εικόνα(Απευθείας λινκ στην εικόνα)

Μόλις περάσει το κοπάδι από τη γειτονιά μου θα τρέξω να ενσωματωθώ πάντως...
Άβαταρ μέλους
By mirage
#775796
Zeus έγραψε:
HighFidelity έγραψε:Εσύ πιστεύεις πως μπορεί να γίνει η δουλειά με εξομείωση και κλειστές πίστες, και εγώ λέω πως δεν γίνεται.

Συλλεγουν και real time στοιχεια απλως απο ειδiκα εξοπλισμενα οχηματα και οδηγους...γιατι το προσπερνας?

HighFidelity έγραψε:Εσύ θεωρείς πολύ σημαντικό το Level 4 σε συγκεκριμένους αυτοκινητόδρομους, εγώ καθόλου.

Το Industry το θεωρει σημαντικο γιατι ειναι το επομενο βημα...the next big thing! Aν εσενα δεν σου λεει τιποτα ειναι αλλη κουβεντα..κι εγω δεν θα τρεξω να το αγορασω!

HighFidelity έγραψε:Εσύ μου λες πως δεν είναι Level 2 το T-roc, όταν το άρθρο που έβαλα, λέει το αντίθετο. Και τα βιντεάκια που έχεις βάλει, να είσαι σίγουρος πως γίνονται άνετα και με το υποδυέστερο(;) σύστημα του Τ-roc, πίστεψέ με, δεν είδα καμία διαφορά.

Αληθεια? Tοτε μπραβο στη vw που καταφερε να κανει οτι η Tesla, η Volvo κτλ χωρις την πολυπολοκοτητα των τοσων αισθητηρων/συστηματων. To bmw 118 με ιδια με το T-Roc συστηματα δεν πλησιαζει καν το active steering του βολβο...

HighFidelity έγραψε:Εξήγησα πως θεωρώ θα δουλεψει το πράγμα και εξήγησα τελικά γιατί όλοι όσοι πιστεύουν την Tesla, δεν είναι βλάκες και fan boys.

Βλακα δεν ειπα κανενα...αλλα πες μου οτι δεν ειναι φανμποισμος να θεωρεις οτι μονο η Τεσλα μπορει να πετυχει level 5, και πρωτοπορει της συγκεκριμενης τεχνολογιας επειδη το λεει η ιδια. Γιατι οταν αλλες εταιρειες ειναι ετοιμες να παρουν πιστοποιηση για level 4 κι εσυ εισαι στο level 2 δεν μπορει να θεωρεισαι πρωτοπορος. Εκτος αν εχεις πεισθει απο τον Ελον οτι οι πιστοποιηση δεν εχει κανενα νοημα, που και παλι στο ιδιο συμπερασμα καταληγεις!

Στο μεταξύ in a galaxy not so far away
https://www.caranddriver.com/news/a4079 ... d-network/
Άβαταρ μέλους
By markvag
#775803
HighFidelity έγραψε:Για να το κλείσω από πλευράς μου (wishful thinking, ξέρω...) θα πω το εξής: όσοι περιμένετε πιστοποίηση για Level 5 full self driving σύστημα για κάθε δρόμο, θα περιμένετε πολύ. Δεν πρόκειται να γίνει. Θα γίνει για λόγους marketing για συγκεκριμένους δρόμους, Είναι πρακτικά αδύνατον να εγγυηθεί σήμερα ή στα προσεχή χρόνια κάποιος πως ένα τέτοιο σύστημα θα δουλέψει τέλεια και θα πιστοποιηθεί με ακρίβεια πως θα δουλέψει τέλεια σε κάθε συνθήκη. Και τα δύο είναι πρακτικά αδύνατα.


Ο Έλον έλεγε πως θα το έχουμε... πριν 5 χρόνια :whistlink: :lol:

Ένα ακόμα από τα άπειρα ψέμματα του Έλον ΚΑΙ της Τέσλα (που μέχρι πριν λίγο καιρό είχε στο site της ένα βιντεάκι με ένα Τέσλα που υποτίθεται πήγαινε κάπου μόνο του, μέχρι που αποδείχθηκε πως το βίντεο ήταν ψεύτικο).

Γενικά, πλέον θεωρώ την Τέσλα φουλ αναξιόπιστη εταιρεία.

Και, αν ο μόνος τρόπος για να βγει το level 5 είναι να μοιράζουμε δοκιμαστικά προϊόντα σε αδαείς και άσχετους, καλύτερα να μην βγει ποτέ. Δεν είναι βέβαια ο μόνος τρόπος, είναι Ο ΠΙΟ ΦΘΗΝΟΣ τρόπος και γι' αυτό το κάνει η Τέσλα, δείχνοντας για άλλη μία φορά πόσο ανόητους θεωρεί τους πελάτες της. Οι εταιρείες που σέβονται τους πελάτες τους και τους υπόλοιπους ανθρώπους βγάζουν στρατιές δοκιμαστών και αυτοκινήτων στους δρόμους (υπό τον έλεγχο έμπειρων δοκιμαστών πάντα όμως), προκειμένου να συλλέξουν αξιόπιστα δεδομένα υπό πραγματικές συνθήκες, με το μικρότερο δυνατό ρίσκο στο κοινό. Η Τέσλα προτιμάει να αφήνει τα κορόιδα να το κάνουν τζάμπα (βασικά να πληρώνουν χρυσάφι κιόλας), θέτοντας ταυτόχρονα σε κίνδυνο τους πάντες. :inlove:

Έχω την πολύ ισχυρή εντύπωση πως ο μόνος στόχος του Έλον είναι να κάνει pump την μετοχή της Τέσλα (γι' αυτό και όλα τα ψέμματα και το τεράστιο hype για πράγματα που είτε είναι πολύ μακρυά από την αγορά, είτε δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να δουλέψουν) και γι' αυτό προσπάθησε να αγοράσει μία κανονική εταιρεία (πουλώντας μετοχές Τέσλα μεταξύ άλλων), και πιστεύω πως σύντομα θα προσπαθήσει κάτι παρόμοιο... Καθώς είναι πολύ καλό να πουλήσεις χαρτάκια και να αγοράσεις κάτι που έχει πραγματική αξία... Βέβαια το Twitter πιθανώς να το ήθελε για να συντηρεί το hype... Ή απλά να πέταξε μία κουράδα και να την πάτησε αυτή τη φορά... :lol:
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#775928 Πάντως, η Tesla έφαγε καταγγελία για τη χρήση των όρων Autopilot και Full Self Driving, καθώς και για το τι περιγράφει ότι κάνουν τα παραπάνω συστήματα. Γιατί πέρα από την κατηγοριοποίηση ως Level 2 ή 3, υπάρχει και το λεκτικό κομμάτι. Βάζω ένα λινκ που βρήκα τυχαία, πλιζ μην το σβήσετε, νομίζω ότι ταιριάζει με την όλη κουβέντα.

https://cartalk.gr/tesla-katangelia-gia ... -odigisis/
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#775929
Dimsabas έγραψε:Βάζω ένα λινκ που βρήκα τυχαία, πλιζ μην το σβήσετε, νομίζω ότι ταιριάζει με την όλη κουβέντα.



Σου έχουν ήδη εξηγήσει 2 άνθρωποι τους λόγους που έχουν φύγει κάποια μηνύματα.
Δυσκολεύεσαι να τους κατανοήσεις ή μας θεωρείς ηλίθιους?
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#775931
Dimsabas έγραψε:Πάντως, η Tesla έφαγε καταγγελία για τη χρήση των όρων Autopilot και Full Self Driving, καθώς και για το τι περιγράφει ότι κάνουν τα παραπάνω συστήματα. Γιατί πέρα από την κατηγοριοποίηση ως Level 2 ή 3, υπάρχει και το λεκτικό κομμάτι. Βάζω ένα λινκ που βρήκα τυχαία, πλιζ μην το σβήσετε, νομίζω ότι ταιριάζει με την όλη κουβέντα.

https://cartalk.gr/tesla-katangelia-gia ... -odigisis/

Η καταγγελία δεν είναι από κανέναν μπάρμπα, είναι από επίσημο φορέα της Καλιφόρνια, οπότε έχει ψωμί.

Αν και προβλέπω κωλοτουμπες :lol:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#775991
Serf έγραψε:Αναφορά από το ανατολικό μέτωπο... Ρεύμα δωρεάν στους ταχυφορτιστες Tesla σε Βουλγαρία - Σερβία - Ουγγαρία!


Το Νότιο μέτωπο είναι αυτό. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By Serf
#776003 Φτάσαμε Ουγγαρία!!! Οπότε "πιάσαμε" και ανατολικό μέτωπο.
Τελευταία επεξεργασία από Serf και 07 Αύγ 2022, 10:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά