Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Serf
#764218 Tesla Impact Report 2021

Από τη σελίδα 55 και μετά ξεκινάνε τα σχετικά με το περιβάλλον (βλ. εκπομπές ρύπων) και έχουν αρκετό ενδιαφέρον.

Από τη σελίδα 76 και μετά ξεκινάνε τα σχετικά με τα προϊόντα, κόστος κατοχής/χρήσης, κ.ά.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#769236 Νομίζω ότι αξίζει στην είδηση να μπει κι εδώ:

Αδιανόητη αύξηση των πωλήσεων του Tesla Model 3 για το 2021, ήδη μέσα στην πρώτη δεκάδα παγκοσμίως και με το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης όλων των μοντέλων μέχρι το Top-40.

https://cartalk.gr/tesla-model-3-sto-to ... seon-2021/
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#769260

I crashed my Tesla Model S Plaid after massive brake failure at 170mph!

Let me start off by saying Thank You to everyone who helped me on scene, in transport, at the hospital and to my loving family and friends who have wished me well and had me in their prayers. Although i walked away i did break a few things that kept me down for the last couple of weeks, But now I'm happy to say i'm back up getting around slowly. You live on and do better and I will explain everything in the next video when I give you a full break down of what exactly happened. In the mean time please do not jump to conclusions about this brake failure and blame Unplugged Performance That couldn't be farther from the truth. Thank you all again your kindness has kept my spirits high and will surely shorten my recovery! God Bless You All


Οπότε περιμένουμε το επόμενο βίντεο να μάθουμε ποιανού η μακακία φταίει
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#769262
BARHonda έγραψε:

I crashed my Tesla Model S Plaid after massive brake failure at 170mph!

Let me start off by saying Thank You to everyone who helped me on scene, in transport, at the hospital and to my loving family and friends who have wished me well and had me in their prayers. Although i walked away i did break a few things that kept me down for the last couple of weeks, But now I'm happy to say i'm back up getting around slowly. You live on and do better and I will explain everything in the next video when I give you a full break down of what exactly happened. In the mean time please do not jump to conclusions about this brake failure and blame Unplugged Performance That couldn't be farther from the truth. Thank you all again your kindness has kept my spirits high and will surely shorten my recovery! God Bless You All


Οπότε περιμένουμε το επόμενο βίντεο να μάθουμε ποιανού η μακακία φταίει


εδιτ:

Unplugged Performance brakes were not the cause of this brake failure. It literally boils down to the stock tesla dot3 brake fluid. I will explain in depth next video. Tesla also likes to say this is a passenger sedan not meant for track use…it has and was in “Track Mode” if this car has no place on a track and is not to be pushed on a track then why have a track mode? A recall needs to be made now before more people get hurt and eventually killed by this under performing brake system and recall the inferior Dot3 fluid to be more specific. Remember, it failed on me before on my first track day but luckily i had plenty of run off unlike this time. 1000hp warrants 1000ph safety. No i did not have a helmet on and i will explain why in the next video as well. One last thing for thought…Take a 5lb helmet without full neck support and I would have broken my spine at approx 20g’s when my neck became the fulcrum point. Not saying I shouldnt have had a helmet on but if I did I know would never have walked away from this one. Again Thank You everyone your love and support has been humbling and I promise to do better and set a better safety standard in the future. GB


Τι, το track mode δεν σου μετατρέπει ως δια μαγείας τα DOT3 υγρά φρένων σε DOT4?

Έχω μεγάλη περιέργεια να δω τι γράφει το user manual για τα φρένα. Σαν κλασσικός Αμερικάνος, τον έχω ικανό να ζητήσει αποζημίωση
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#769264 CHEROKEE AUTO GROUP CHEROKEE AUTO GROUP
CHEROKEE AUTO GROUP CHEROKEE AUTO GROUP
4 hours ago (edited)
Glad you walked away! These cars are no joke! I may be incorrect but I thought Unplugged had a high temp racing-track brake fluid upgrade? When you upgraded brakes?



Chillin’ with Chet
Chillin’ with Chet
3 hours ago
@CHEROKEE AUTO GROUP CHEROKEE AUTO GROUP yup and i didnt do a full flush i only filled up what i lost during the process. They recommend getting rid of the stock fluid completely and now we all know exactly why.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#769265 Αμφιβάλλω ότι φοράει από μαμά dot 3 υγρά φρένων.
Εδώ και χρόνια όλα όσα έχω δει είναι με dot 4.
Εδώ το μαζουτοκλιο απαιτεί dot 4 plus
Άβαταρ μέλους
By Serf
#769313 Με τις αλλαγές στα φρένα τον κόβω να πληρώνει αποζημίωση για συκοφαντική δυσφήμιση στην Tesla... ,Δεν φορούσε κράνος ενώ έπρεπε, δεν άλλαξε υγρά ενώ του το πρότειναν, κτλ...

Edit: Τώρα είδα το βίντεο... Από τη μια φαίνεται ότι έχει γδύσει το αμάξι για να το ελαφρύνει, κι από την άλλη φαίνεται να είναι με τα εργοστασιακά όχι μπάκετ καθίσματα με την απλή ζώνη τριών σημείων...
Άβαταρ μέλους
By Serf
#769317 Σε άλλα νέα:

Tesla CEO Elon Musk said the company's new factories in Texas and Germany are "gigantic money furnaces," according to an interview released on Wednesday

https://www.google.com/amp/s/amp.dw.com ... a-62226578

Νομίζω προχθεσινή δήλωση. Τι θα περίμενε κανείς από τη μετοχή της εταιρείας; Καμία σχέση:



Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By markvag
#769458
Serf έγραψε:Σε άλλα νέα:

Tesla CEO Elon Musk said the company's new factories in Texas and Germany are "gigantic money furnaces," according to an interview released on Wednesday

https://www.google.com/amp/s/amp.dw.com ... a-62226578

Νομίζω προχθεσινή δήλωση. Τι θα περίμενε κανείς από τη μετοχή της εταιρείας; Καμία σχέση:



Εικόνα



Σε συνέχεια αυτού:

Elon Musk says he's worried about keeping Tesla out of bankruptcy


Tesla faces billions of dollars in losses from its new plants, supply chain problems and Covid lockdowns — enough for CEO Elon Musk to mention the possibility of bankruptcy in a recent interview.
"The past two years have been an absolute nightmare of supply chain interruptions, one thing after another," Musk said in an interview with a Tesla owners group. "We're not out of it yet. That's overwhelmingly our concern is how do we keep the factories operating so we can pay people and not go bankrupt."


ΟΚ, κλασσικός Μασκ, στην υπερβολή πάντα...

Αλλά σίγουρα η Τέσλα, ως νεα σχετικά εταιρεία, είναι θεωρώ πιο ευάλωτη στις αναταρράξεις που ζούμε αυτό το διάστημα...

Σε ότι αφορά την μετοχή της εταιρείας (όχι ότι αυτό σημαίνει πολλά), είναι γύρω στα 750$ από 1200+ που ήταν πριν από 7-8 μήνες.
Άβαταρ μέλους
By Serf
#769462 Γενικότερα κι εγώ πιστεύω ότι έχει δυναμική να ανέβει. Αλλά όχι δύο μέρες μετά από τέτοιες δηλώσεις!!

@mirage : Είμαι δίκαιος :D

https://www.teslarati.com/tesla-berlin- ... es-defect/
Άβαταρ μέλους
By markvag
#769480
Serf έγραψε:Γενικότερα κι εγώ πιστεύω ότι έχει δυναμική να ανέβει. Αλλά όχι δύο μέρες μετά από τέτοιες δηλώσεις!!


Δεν είπα ότι πιστεύω πως θα ανέβει :lol: :lol:

Ίσα ίσα, θεωρώ πως συνεχίζει να είναι υπερβολικά υπερτιμημένη η μετοχή. Δεν μπορεί μια εταιρεία που πουλάει 1εκ αμάξια να έχει χρηματιστηριακή αξία όσο αθροιστικά εταιρείες που πουλάνε συνολικά 30-40εκ αμάξια... (Απλά το έβαλα ως μία ακόμα ένδειξη των δυσκολιών της εταιρείας)

Πάντως, δεν νομίζω να τίθεται θέμα να χρεοκοπήσει... στα κοντά τουλάχιστον...
Άβαταρ μέλους
By Serf
#772047
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#772673 Κλαψ λυγμ! Αύριο θα παραλάμβανα το δημοσιογραφικό Model Y Long Range για δύο βράδια. Καθώς όμως έχω υπόψη μου τα αδιανόητα κοστολόγια φανοποιίας (καλή ώρα: https://cartalk.gr/apistefto-kostologio ... sla-model/), λέω δε ρωτάω αν έχει μικτή. Το θεωρούσα δεδομένο, όπως κι όλα τα άλλα πολυτελείας που έχω πάρει κατά καιρούς.
Τσου, η επίσημη απάντηση. Global strategy, με λέει. Για αυτό κι υπογράφετε ένα κάρο χαρτιά, πριν το παραλάβετε.
Δηλαδή σε περίπτωση στραβής, στρέφεστε εναντίον του δοκιμαστή;
Γιες, με λέει.
Φιλάκια, δε ρισκάρω με τέτοια κόστη και τόσο γκάζι. Στο κάτω-κάτω, το μοντέλο έχει ήδη δοκιμαστεί και παρουσιαστεί εδώ και τέσσερις μήνες (τις ευχαριστίες μου στον Σπύρο).
https://cartalk.gr/y/

To νου σας όσοι πάτε κι οδηγάτε τα test drive μοντέλα, γιατί παίζει να μην έχουν ούτε εκείνα μικτή. Κι επειδή τα μισάωρα ανά πελάτη δεν επαρκούσαν, πλέον αθροίζουν τέσσερις ενδιαφερόμενους σε δίωρα. Άντε να είσαι με άλλους τρεις αγνώστους, σε έναν πύραυλο με 3.7" για το 0-100 (τώρα δίνουν το MY Performance) για δοκιμή ιδιώτη και να γίνει η στραβή. Αν και κάτι μου λέει, ότι το αν έχει μικτή ή όχι θα είναι το τελευταίο που θα σε απασχολεί υπό αυτές τις συνθήκες.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#772677 :s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl


Εξαιρετική αντιπροσωπεία! :s_shout :s_shout :s_shout


Να σε προϊδεάζει και για το after sales δηλαδή... :s_sarcastic
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#772679
Dimsabas έγραψε:
To νου σας όσοι πάτε κι οδηγάτε τα test drive μοντέλα, γιατί παίζει να μην έχουν ούτε εκείνα μικτή. Κι επειδή τα μισάωρα ανά πελάτη δεν επαρκούσαν, πλέον αθροίζουν τέσσερις ενδιαφερόμενους σε δίωρα. Άντε να είσαι με άλλους τρεις αγνώστους, σε έναν πύραυλο με 3.7" για το 0-100 (τώρα δίνουν το MY Performance) για δοκιμή ιδιώτη και να γίνει η στραβή. Αν και κάτι μου λέει, ότι το αν έχει μικτή ή όχι θα είναι το τελευταίο που θα σε απασχολεί υπό αυτές τις συνθήκες.

Δηλαδη δεν μπορουσαν να εχουν μικτη με απαλλαγη καποιο ποσο ωστε να σε βαλει στην διαδικασια να προσεξεις λιιιγο παραπανω , οπως κανουν αλλες εταιριες;

Επρεπε κι εδω να διαφερουν;

Τεσπα, μικρη αξια εχει, δεν προβλεπεται να αγορασω εκτος αν κερδισω το λαχειο, που δεν παιζω :lol: