- 23 Μάιος 2022, 09:16
#764393
blinkys έγραψε:Zorz έγραψε:blinkys έγραψε:Για το ότι δεν έχει νόημα η κουβέντα έχεις δίκιο. Εδώ άνθρωποι που δεν έχουν ανέβει ποτέ σε μοτοσυκλέτα έχουν άποψη για το τι κάνει και πως αντιδρά, παρόλο που τους λέει άνθρωπος που γύρισε όλη την Ευρώπη καβάλα το αντίθετο. Κι επιμένουν κιόλας.
blinkys, γράφεις επιεικώς χαζαμάρες. Κι αν με αποκαλέσεις κουτάκια, θα σου φέρω στο κεφάλι τα roadbooks από τα 36ωρα που έχω κρατημένα. Να είμαστε ξηγημένοι.
Πρώτον, η γνώμη σου δεν μετράει διότι πρέπει να έχεις σοβαρά ψυχολογικά θέματα για να κάνεις 36ωρα. Πρέπει να έχεις τάσεις αυτοκτονίας ή κάτι παρόμοιο. Χαίρομαι πάντως που είσαι ακόμα ζωντανός κόντρα στην ακλόνητη στατιστική του petrolheads.
Δεύτερον, μαθηματικοί αγνοούν τον ορισμό της πιθανότητας, βγάλαμε εδώ μέσα πρώτη φορά στα χρονικά αρνητική πιθανότητα (το Νόμπελ περιμένει στην γωνία), βάλαμε την μοτοσυκλέτα να αποφεύγει Transit που σέρνει από πίσω την Δημητρούλα (το πλοίο του Αγούδημου ντε) την ώρα που στρίβει με 67 μοίρες κλίση πάνω σε λάδια, αλλά αυτά δεν είναι χαζΑμάρες. Εγώ τις γράφω.
Τρίτον, ποστάρουμε ένα ράντομ ατύχημα = ΟΙ ΜΗΧΑΝΕΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΔΙΑΔΩΣΤΕ 111!!. Δεν μας νοιάζει αν αυτοί που καβαλούσαν το θανατηφόρο μηχάνημα πήδηξαν πάνω από τη μηχανή φωνάζοντας "εγκαταλείψτε το πλοίο". Δεν μας νοιάζει αν δεν έπαθαν τίποτα κι από τα νεύρα τους κουτούλησαν το παρμπρίζ του |λογοκρισία| που πήγε να τους φάει τα νιάτα. Δεν μας νοιάζει αν ήταν ζωσμένοι με εκρηκτικά. ΟΙ ΜΗΧΑΝΕΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ. Αλλά είπαμε. Εγώ γράφω χαζΑμάρες.
Λοιπόν, η τελευταία απόπειρα από μεριά μου. Τί σημαίνουν τα στατιστικά (που φυσικά και είναι σωστά)... Ποια στατιστικά; Αυτά που λένε πως μία μηχανή έχει 55 θανάτους / 1 δισ. χλμ και το αμάξι έχει 1,1 (στο Μούρικα).
Σύμφωνα με αυτά τα νούμερα , αν πάρουμε 1εκ μοτοσυκλετιστές και τους βάλουμε να κάνουν μία διαδρομή 1.000χλμ (άρα έχουμε 1 δισ χλμ) και κάνουμε το ίδιο με 1εκ οδηγούς αυτοκινήτων, αναμένουμε ότι θα πεθάνουν 55 μοτοσυκλετιστές από τροχαία και 1 περίπου οδηγός αυτοκινήτου. Τί σημαίνει αυτό; Μα, ότι με τη μηχανή είναι 55 φορές πιο πιθανό να σκοτωθείς σε τροχαίο σε σχέση με ένα αυτοκίνητο. Τί ΔΕΝ σημαίνει;; Ότι θα πεθάνουν όλοι οι μοτοσυκλετιστές. Από τους 1εκ μοτοσυκλετιστές αναμένουμε ότι θα πεθάνουν 55 και θα είναι μια χαρά οι 999.945 (η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ δηλαδή). Και ΠΑΛΙ βέβαια, το αυτοκίνητο είναι 55 φορές ασφαλέστερο. ΔΕΝ σημαίνει ΦΥΣΙΚΑ ότι μπορούμε να προβλέψουμε τι θα πάθει ένας συγκεκριμένος μοτοσυκλετιστής, αλλά μόνο το τι θα συμβεί στο σύνολο. ΔΕΝ σημαίνει ακόμα ότι το νούμερο αυτό είναι σταθερό εις τον αιώνα τον άπαντα, αλλάζει και βελτιώνεται ή χειροτερεύει (αν και ποτέ δεν έχει πλησιάσει καν αυτό για τα αυτοκίνητα).
Επίσης δεν σημαίνει οτι στα επόμενα χίλια χλμ η πιθανότητα να πεθάνει ένας μοτοσυκλετιστής αυξάνεται. Παραμένει ίδια.
ΦΥΣΙΚΑ, ΠΟΤΕ δεν θα δούμε αυτό το νούμερο με μία επανάληψη του πειράματος αυτού. Εάν μπορούσαμε να επαναλάβουμε το πείραμα πολλές φορές, τη μία φορά θα είχαμε 50 θανάτους, την άλλη 60, κάποιες φορές πιθανώς και κανέναν, άλλες φορές και πάνω από 100. Κατά μέσο όρο όμως περιμένουμε να δούμε αυτά τα νούμερα, δηλαδή ο μέσος όρος των θανάτων / επανάληψη του πειράματος θα είναι κάπου στο 55 για τις μοτοσυκλέτες και στο 1,1 για τα αυτοκίνητα. Και σημειώνω, πως
οι Αμερικάνοι οδηγούν περίπου 2,5τρις χλμ / έτος (δεν ξέρω αν είναι αυτοκίνητα ή μοτοσυκλέτες ή και τα δύο, φαντάζομαι πως είναι και τα δύο, αν και δεν μας κάνει ιδιαίτερη διαφορά), δηλαδή κάθε χρόνο αυτό το πείραμα επαναλαμβάνεται κατά κάποιον τρόπο 2.500 φορές (παραπάνω από αρκετές για να βγάλουμε ασφαλές συμπέρασμα).
(παρακαλώ παραβλέψτε το μακάβριο αντικείμενο του πειράματος)
panos2171 έγραψε:
Όσες πιθανότητες υπάρχουν να γίνει ένα ατύχημα για έναν οδηγό με μηχανή άλλες τόσες υπάρχουν να γίνει και με ένα αυτοκίνητο. Και αυτό φαντάζομαι είναι εύπεπτο για όλους.
.
Δεν ισχύει αυτό, αναφέρθηκαν σχετικά νούμερα σε προηγούμενη σελίδα.
Peugeot 206 1.6 110ps => not any more... bye bye...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα