Forum για τη Formula 1

Ποιος θα είναι ο νικητής;

3
30%
1
10%
1
10%
0
N/A
4
40%
0
N/A
1
10%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
Άβαταρ μέλους
By g8777
#764183
Αλλα αν το δεις πιο σφαιρικα καλο ειναι αυτο.
Γιατι την επομενη φορα μπορει να κανει και 2ο λαθος και να μεινει p10. :s_wink


:slap:

Ε ωρε Γκεακο.

Βλέπεις, προσπαθούμε. Τί προσπαθούμε, Σισσυφειο αγώνα κάνουμε.

Κουνα και συ το χέρι σου. :s_hang

Αλλα στην φερραρι δεν ειναι χαζοι. Θα καλυψουν την εσωτερικη και αυτο ηταν. Μετα δεν εχει Μαιαμι για να περασεις...


Μπα; Δεν έχουμε εδώ τα περσινά αφηγήματα; Δεν θα έρθει το νούμερο 2 να εμβολίσει τον μπεμπινο; :lol:

Μια χαρά προσπεράσεις γίνονται φέτος τα μονοθέσια μπορεί να είναι κολλημένα με τον μπροστά.

Μακάρι ξαναλέω να πρυτανεύσει η λογική και να νικήσει ο καλύτερος.
Άβαταρ μέλους
By Sijune21
#764184 Η μερκ θα παίξει για βάθρο,διαχείριση πρέπει να κάνει ο λεκλερ τόσο όσο αν μείνει πρώτος,μέχρι να βάλουν σκληρότερη γόμα.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#764186 Η Μέρκ ακόμα και αν έχει βελτιώσει κατά πολύ την αεροδυναμική του μονοθεσίου (και τα προβλήματα ταλαντώσης ) υπολείπεται καμιά δεκαριά άλογα από την ferrari σε μοτορι, οπότε... σβου και να κοιτάξει το 2023.
Άβαταρ μέλους
By cmarin
#764200 Τα πράγματα είναι θολά για αύριο. Ακόμη και αν ο Λεκλερ είναι γρηγορότερος στα κλειστά κομμάτια, δεν είναι σίγουρο ότι μπορεί να ξεφύγει από το DRS, αλλά και να μπορέσει θα έχει να αντιμετωπίσει γρηγορότερα τη φθορά των ελαστικών....
Για να δούμε...

Βλέπω Russel να κερδίζει τον 7κις

don't panic
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#764202 Το ότι η Ferrari είναι ταχύτερη στον ένα γύρο είναι προφανές και από τις poles ως τώρα (4-2). Το θέμα είναι να δούμε αύριο αν θα είναι και το ταχύτερο μονοθέσιο στον αγώνα, κυρίως στο θέμα της "λαστιχοφαγίας". Το θέμα με την τελική φαίνεται ότι διορθώθηκε, μένει να αποδειχτεί.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#764203
REALZEUS έγραψε:Το θέμα με την τελική φαίνεται ότι διορθώθηκε, μένει να αποδειχτεί.





:s_howdy
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#764206 Τζιάκο 'μ δεν μίλησα για δύναμη κινητήρα, η δύναμη πάντα εκεί ήταν φέτος. Στις μετρήσεις GPS, στα προηγούμενα GP, φαίνονταν ότι η Ferrari επιτάχυνε ταχύτερα, απλά έπεφτε σε "αεροδυναμικό τοίχο" στο τέλος της ευθείας και με την βοήθεια του DRS η πολύ πιο slippery RBR μπορούσε να προσπεράσει. Σε αυτόν τον αγώνα η Ferrari έφερε νέα sidepods (δεν ξέρω απλά αν τα κράτησαν και μετά τα FPs) και πίσω πτέρυγα, με σκοπό την ελαχιστοποίηση του drag, χωρίς να χαθεί downforce. Οι μετρήσεις τελικής φαίνεται ότι επιβεβαιώνουν ότι υπήρξε βελτίωση. Θέλω βέβαια να το δω αύριο στον αγώνα αυτό, πριν χαρώ.

Geo, διαφωτιστικό το βίντεο που έβαλες! :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#764210 Για βελτίωση μίλησα, όχι ισοφάριση. Βλέπεις πάντως πως η Ferrari ενώ ξεκινάει στην ευθεία από πολύ πιο κάτω, καταφέρνει και κλείνει την διαφορά στην επιτάχυνση (θέμα κινητήρα), μέχρι τα τελευταία μέτρα, όπου φαίνεται ότι είναι πάλι λίγο καλύτερη η RBR (λόγω drag). Λίγο όμως (3 χ.α.ω.), όχι 20 χ.α.ω, όπως στο Miami!!! :help: Το θέμα είναι αν θα μπει ο Max στο DRS για να περάσει στο τέλος της ευθείας.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#764247 Tην καλυτερη θεση του γκριντ επιασε η γρια αλεπου. :iconcool:

Ποιος αλλος να τα σκεφτει αυτα. :s_howdy


*********************************



Εικόνα



Εικόνα

+

Άβαταρ μέλους
By Sijune21
#764248 Ο ALO πληρωνει την αρνητικη κριτικη για την FIA,του γυρισε μπουμεραγκ,παει για 1 πιτ στοπ καμικαζι.Πιθανοτητες αληταρχη εκει στο S που εκανε τετ α κε χτες ο λεκλερκ?