https://carselectric.gr/renault-scenic- ... a-gallika/
< >
Ότι λένε τα αυτοκόλλητα. Μπροστά έμοιαζε με λονδρέζικο ταξί!
Με τον ηλεκτρισμό θα δούμε κι άλλα "περίεργα" thats for sure.
Scotch έγραψε:Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα.
https://cartalk.gr/afksisi-22-stin-timi ... pivarynsi/
edmond έγραψε:Ότι λένε τα αυτοκόλλητα. Μπροστά έμοιαζε με λονδρέζικο ταξί!
Με τον ηλεκτρισμό θα δούμε κι άλλα "περίεργα" thats for sure.
Βασίζεται στο ίδιο μοντέλο, γι αυτό.
https://www.autocar.co.uk/car-news/new- ... n-revealed
https://www.4troxoi.gr/agora/i-ellada-y ... x-kai-vn5/
Εστιάζουμε κι αντιγράφουμε τα συμπεράσματά τους:
“Το ταξίδι με ηλεκτρικό μπορεί να γίνει υπό τις εξής δύο προϋποθέσεις: Να έχεις αυτοκίνητο με μπαταρία τουλάχιστον 70 kWh που έχει αυτονομία σε αυτοκινητόδρομο κοντά στα 350 χλμ. κι εκεί που θα πας, να μπορείς να φορτίσεις.
Προγραμματισμός το Α και το Ω. Δεν ξεκινάς ταξίδι αν δεν έχεις σχεδιάσει ακριβώς που θα φορτίσεις. Δύο σχετικές συμβουλές είναι πρώτον πως θα πρέπει να έχεις και εναλλακτικό πλάνο, αν π.χ. κάποιος φορτιστής δεν λειτουργεί και δεύτερον υπολόγισε τις χρεώσεις ώστε να μην βγεις εκτός μπάτζετ.
Να υπολογίσεις το χρόνο της φόρτισης. Υπολογίστε συν μια ώρα για κάθε στάση κατά μ.ο.. Δεν είναι τόσο, αλλά μπορεί φορτίζει άλλος πριν από εσένα. Συμβουλή: Αν δεις άλλο ηλεκτρικό όχημα στο δρόμο, θα θέλει να φορτίσει σίγουρα. Προσπέρασέ το να προλάβεις τον φορτιστή.
Την ώρα που "τρέχει" τέσλας με 110χαω στην ΕΟ, πλησιάζει ev6 ξέρωγω και ωσαν άλλος Βέγγος σε φάση "ξέρεις από βέσπα;" κατεβάζει παράθυρο και ξεκινά ουρλιαχτά "ΠΑΣ ΓΙΑ ΦΟΡΤΙΣΗ?" Και απαντά ο άλλος " άσε, έχω κλείσει ερκοντίσιο και βγάζει-δε βγάζει 10km ακόμα!!"
Ντιμβι εσυ τι υπολογίζεις στο κλιό; αν σε βγάζει 900 ή 1000κμ το μαζούτ;
Εντωμεταξύ κάπου στο ταξίδι...
Λίγο πριν την πρώτη στάση μας στην Αταλάντη ξεκίνησε η καταρρακτώδης βροχή. Κανένα πρόβλημα για εμάς, οι αυτόματοι γυαλοκαθαριστήρες έκαναν τη δουλειά τους, ωστόσο η βροχή προκάλεσε ένα μικρό black-out στην περιοχή. Πρώτη ατυχία, η δεύτερη ήταν πως ήδη υπήρχε άλλο όχημα που ήθελε να φορτίσει… Αναμονή λοιπόν μία ώρα περίπου
Την ιδια στιγμη , εξω απο μια μαντρα στο Λεβερκουζεν:
" ΠΟΥ ΙΝΙ ΤΑΜΑΞ;"
edmond έγραψε:Την ώρα που "τρέχει" τέσλας με 110χαω στην ΕΟ, πλησιάζει ev6 ξέρωγω και ωσαν άλλος Βέγγος σε φάση "ξέρεις από βέσπα;" κατεβάζει παράθυρο και ξεκινά ουρλιαχτά "ΠΑΣ ΓΙΑ ΦΟΡΤΙΣΗ?" Και απαντά ο άλλος " άσε, έχω κλείσει ερκοντίσιο και βγάζει-δε βγάζει 10km ακόμα!!"
προσπερνωντας τον τεσλα με 100.001χαω
g8777 έγραψε:
την κοιτας μια γρηγορη, σκεφτεσαι πως μαλλον ειναι η καλυτερη φωτο ολων των εποχων, αλλα σε εχει ξεγελασει η σακουλα, δεν εχει το σημα του πασοκ πανω
ΟΥΡΙΣΤΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΑΜΑΞ. ΜΙΤΡΑΤΙ ΤΑ.
Οποτε υπο αυτο το context, ειναι η καλυτερη φωτογραφια του συμπαντος.
Ειναι για τα λιανωματα.
g8777 έγραψε:Σαμπας, 26 ημερες πριν την αναχωρηση για Λουτρακι:
Την ιδια στιγμη , εξω απο μια μαντρα στο Λεβερκουζεν:" ΠΟΥ ΙΝΙ ΤΑΜΑΞ;"
Dimsabas, βλέπω να αργεί το μεταχειρισμένο Enyaq στα 15 χιλιάρικα. Σίγουρα δεν θέλεις να σου φέρει κανένα περιποιημένο Cliάκι o dimviii μέχρι τότε;
Η χαμηλή προσφορά σε λίθιο ανεβάζει την τιμή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.Το λίθιο που ακρίβυνε περίπου 500% (!) σε σχέση με το 2021 λόγω του ισοζυγίου προσφοράς και ζήτησης, εξαλείφει τις ελπίδες για μείωση της τιμής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
...Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Bloomberg, αυτό όχι μόνο δεν θα επιτρέψει στις αυτοκινητοβιομηχανίες να μειώσουν το κόστος αγοράς των ηλεκτρικών μοντέλων τους, αλλά αναμένεται να προσθέσει κατά μέσον όρο πάνω από 1.000 δολάρια στο κόστος αγοράς τους.
https://www.drive.gr/news/kosmos/i-hamili-prosfora-se-lithio-anebazei-tin-timi-ton-ilektrikon-aytokiniton