Asimov έγραψε:Απλά να θυμίσω για τους "εμένα δεν μου έχει τύχει" ή τους "μπορεί να πέσει τούβλο στο κεφάλι την ώρα που περπατάς" κλπ ότι υπάρχει ένα χρήσιμο εργαλείο που λέγεται στατιστική.Δεν είναι απλά ένα χρήσιμο εργαλείο. Ερμηνεύει το τι συμβαίνει γύρω μας καθημερινά.
Όταν λες πως οδηγάω μηχανή/οδηγάει ο ξάδερφος μου και δεν έπαθε τίποτα, δεν είναι επιχείρημα. Όταν λες πως έπαθε όμως είναι. Fuck logic.
Στατιστικά πρώτη αιτία θανάτων πάντως είναι οι ανακοπές. Οπότε ελπίζω να ποστάρετε εδώ τρέχοντας και όχι καθιστοί σε μια καρέκλα. Κι επειδή βάση πολλών στατιστικών θα έπρεπε να έχω πεθάνει ήδη τρεις φορές από 5 διαφορετικές αιτίες μάλιστα, τείνω να συμφωνήσω με τον Mark Twain. There are three kinds of lies: Lies, Damned Lies, and Statistics.
Στη προκειμένη περίπτωση, μηχανη vs αμαξι τα δεδομενα για την ασφαλεια ειναι αδιαμφισβήτητα πως να το κανουμε. Αν καποιος θελει να την καβαλαει με γεια του με χαρα του, απλα θα πρεπει να εχει υπόψη τον αυξημενο κινδυνο και να τον αποδεχθεί, οχι να τον αγνοει η να τον αμφισβητεί. Αλλιως ειναι ανοητος, ειτε γιατι δεν τον κοβει, ειτε γιατι εθελοτυφλει (δε ξερω τι ειναι χειροτερο).
blinkys έγραψε:Να προσθέσω εδώ πως αν ο Νίκος Παππάς καθόταν σε ένα αποστειρωμένο δωμάτιο αντί να γυρνοβολάει με την μηχανή δεν θα είχε πάθει τίποτα. Επίσης αν οδηγούσε ελικόπτερο μπορεί να είχε γίνει κιμάς κι αν καβαλούσε κανέναν πύραυλο όπως το κογιότ όταν κυνηγούσε το μπιπ μπιπ μπορεί να μας έγραφε τώρα από την Σελήνη.
Όταν λες πως οδηγάω μηχανή/οδηγάει ο ξάδερφος μου και δεν έπαθε τίποτα, δεν είναι επιχείρημα. Όταν λες πως έπαθε όμως είναι. Fuck logic.
Στατιστικά πρώτη αιτία θανάτων πάντως είναι οι ανακοπές. Οπότε ελπίζω να ποστάρετε εδώ τρέχοντας και όχι καθιστοί σε μια καρέκλα. Κι επειδή βάση πολλών στατιστικών θα έπρεπε να έχω πεθάνει ήδη τρεις φορές από 5 διαφορετικές αιτίες μάλιστα, τείνω να συμφωνήσω με τον Mark Twain. There are three kinds of lies: Lies, Damned Lies, and Statistics.
Καταλαβαίνεις ότι συγκρίνεις μήλα με κλωστή ραπτικής, έτσι; Ούτε καν φρούτα μεταξύ τους.
Ανακοπή μπορούν να πάθουν ΟΛΟΙ γιατί όλοι έχουν καρδιά. Να πεθάνουν ως οδηγοί μηχανής μπορούν ΜΟΝΟ οι οδηγοί μηχανής.... Μαγικό, σωστά;
blinkys έγραψε:Να προσθέσω εδώ πως αν ο Νίκος Παππάς καθόταν σε ένα αποστειρωμένο δωμάτιο αντί να γυρνοβολάει με την μηχανή δεν θα είχε πάθει τίποτα. Επίσης αν οδηγούσε ελικόπτερο μπορεί να είχε γίνει κιμάς κι αν καβαλούσε κανέναν πύραυλο όπως το κογιότ όταν κυνηγούσε το μπιπ μπιπ μπορεί να μας έγραφε τώρα από την Σελήνη.
Όταν λες πως οδηγάω μηχανή/οδηγάει ο ξάδερφος μου και δεν έπαθε τίποτα, δεν είναι επιχείρημα. Όταν λες πως έπαθε όμως είναι. Fuck logic.
Στατιστικά πρώτη αιτία θανάτων πάντως είναι οι ανακοπές. Οπότε ελπίζω να ποστάρετε εδώ τρέχοντας και όχι καθιστοί σε μια καρέκλα. Κι επειδή βάση πολλών στατιστικών θα έπρεπε να έχω πεθάνει ήδη τρεις φορές από 5 διαφορετικές αιτίες μάλιστα, τείνω να συμφωνήσω με τον Mark Twain. There are three kinds of lies: Lies, Damned Lies, and Statistics.
Δηλαδή ο αριθμός θάνατοι / χλμ για όσους οδηγούν δίκυκλο είναι ίδιος με όσους οδηγούν αυτοκίνητο;
Εγώ βλέπω για παράδειγμα πως στο UK (με πολύ καλύτερη οδηγική παιδεία και συμπεριφορά από την μέση χώρα) έχουν, 25,47 θανάτους / 100εκ. χλμ, ενώ γενικά στον δρόμο (περιλαμβάνονται και δίκυκλα δηλαδή), σύμφωνα με αυτό, οι θάνατοι στο νησί είναι 3,4 / 1δισ χλμ.
Δηλαδή κάνοντας αναγωγή σε δισ χλμ, οι θάνατοι με μοτοσυκλέτα είναι 254,7 και με όλα τα οχήματα είναι 3,4. Μιλάμε για χοντρικά 75 φορές μεγαλύτερη πιθανότητα θανάτου από τον Μ.Ο.
Οπότε στην συγκεκριμένη περίπτωση, δεν μιλάμε για παραπλανητικά στατιστικά, μιλάμε για προφανέστατη και τεράστια διαφορά εις βάρος των δικύκλων. Και σημειώνω επίσης, πως η Ελλάδα είναι η χειρότερη σε ατυχήματα / θανάτους από δίκυκλα σε όλη την ΕΕ...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
markvag έγραψε:blinkys έγραψε:Να προσθέσω εδώ πως αν ο Νίκος Παππάς καθόταν σε ένα αποστειρωμένο δωμάτιο αντί να γυρνοβολάει με την μηχανή δεν θα είχε πάθει τίποτα. Επίσης αν οδηγούσε ελικόπτερο μπορεί να είχε γίνει κιμάς κι αν καβαλούσε κανέναν πύραυλο όπως το κογιότ όταν κυνηγούσε το μπιπ μπιπ μπορεί να μας έγραφε τώρα από την Σελήνη.
Όταν λες πως οδηγάω μηχανή/οδηγάει ο ξάδερφος μου και δεν έπαθε τίποτα, δεν είναι επιχείρημα. Όταν λες πως έπαθε όμως είναι. Fuck logic.
Στατιστικά πρώτη αιτία θανάτων πάντως είναι οι ανακοπές. Οπότε ελπίζω να ποστάρετε εδώ τρέχοντας και όχι καθιστοί σε μια καρέκλα. Κι επειδή βάση πολλών στατιστικών θα έπρεπε να έχω πεθάνει ήδη τρεις φορές από 5 διαφορετικές αιτίες μάλιστα, τείνω να συμφωνήσω με τον Mark Twain. There are three kinds of lies: Lies, Damned Lies, and Statistics.
Δηλαδή ο αριθμός θάνατοι / χλμ για όσους οδηγούν δίκυκλο είναι ίδιος με όσους οδηγούν αυτοκίνητο;
Εγώ βλέπω για παράδειγμα πως στο UK (με πολύ καλύτερη οδηγική παιδεία και συμπεριφορά από την μέση χώρα) έχουν, 25,47 θανάτους / 100εκ. χλμ, ενώ γενικά στον δρόμο (περιλαμβάνονται και δίκυκλα δηλαδή), σύμφωνα με αυτό, οι θάνατοι στο νησί είναι 3,4 / 1δισ χλμ.
Δηλαδή κάνοντας αναγωγή σε δισ χλμ, οι θάνατοι με μοτοσυκλέτα είναι 254,7 και με όλα τα οχήματα είναι 3,4. Μιλάμε για χοντρικά 75 φορές μεγαλύτερη πιθανότητα θανάτου από τον Μ.Ο.
Οπότε στην συγκεκριμένη περίπτωση, δεν μιλάμε για παραπλανητικά στατιστικά, μιλάμε για προφανέστατη και τεράστια διαφορά εις βάρος των δικύκλων. Και σημειώνω επίσης, πως η Ελλάδα είναι η χειρότερη σε ατυχήματα / θανάτους από δίκυκλα σε όλη την ΕΕ...
Τα στοιχεία για τις μηχανές είναι από ΗΠΑ.
Κανεις;
Ε τοτε προς τι ολη αυτη η προσπαθεια να ανακαλυψετε τον τροχο;
Οι μοτοσυκλετες μπορει να μην εχουν παθητικη ασφαλεια αλλα εχουν ενεργητικη, καλυτερη απο αυτοκινητου. Ετσι εξισορροπουν την αδυναμια τους στην παθητικη και ετσι εξηγειται οτι ολοι εμεις που καβαλαμε μηχανες ειμαστε ακομα ζωντανοι......
Επισης στην μηχανη πρεπει να οδηγεις αμυντικα, προσεκτικα, με εξοπλισμο προστασιας και φρονηση, αλλιως ....ραδικια αναποδα!
Οι περισσοτεροι μηχανοβιοι που ξερω ΔΕΝ κανουν ποδηλατο σε δρομο. ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ! Γιατι εχει ολα τα αρνητικα μιας μηχανης συν μερικα ακομη, δεν εχει φωτα, φρενα, δεν εχει γκαζι, δεν στριβει και ο εξοπλισμος ασφαλειας δεν παρεχει ασφαλεια, εκτος αν τα λικρα εχουν προστασιες αντιστοιχες της κορντουρα ή τα αστεια κρανη που φορανε προστατευουν σοβαρα , δεν μιλαω για mips αλλα για αυτα που φορανε οι περισσοτεροι, αν φορανε.
Την ιδια στιγμη βεβαια ολα τα κρανη μηχανης καλυπτουν την ECE 22-05.
Στο τελος τελος, δεν σας ειπαμε να καβαλησετε αν δεν θελετε η αν φοβαστε. Οπως δεκαδες αλλα πραγματα καποιοι τα κανουν και καποιοι οχι.
Fiat Panda 7,6l/100km
Νίκος Παππάς έγραψε:, δεν εχει γκαζι, δεν στριβει
Λόγω βάρους και όγκου στρίβει και ελίσσεται πολύ καλύτερα από μια μηχανή . το ότι δεν έχει γκάζι σημαίνει οτι οι ταχύτητες δεν είναι μεγάλες και αν δεν πέσει κάποιο όχημα επάνω σου , στις υπόλοιπες περιπτώσεις α) θα ζήσεις , β) θα τη γλυτώσεις συνήθως με μώλωπες.
mousatos έγραψε:Νίκος Παππάς έγραψε:, δεν εχει γκαζι, δεν στριβει
Λόγω βάρους και όγκου στρίβει και ελίσσεται πολύ καλύτερα από μια μηχανή . το ότι δεν έχει γκάζι σημαίνει οτι οι ταχύτητες δεν είναι μεγάλες και αν δεν πέσει κάποιο όχημα επάνω σου , στις υπόλοιπες περιπτώσεις α) θα ζήσεις , β) θα τη γλυτώσεις συνήθως με μώλωπες.
Μουσατε, σταματα να λες μ@λ@κιες! Ελεος! Δοκιμασε να φρεναρεις απο τα 30 χαω με μια μηχανη ταυτοχρονα και μετρα ποσα μηκη θα σταματησεις μετα. Δοκιμασε οποιον ελγμο αποφυγης μαζι με φρενο και μετρα τουμπες.
Δεν ειναι κακο να μην ξερεις, ειναι κακο να εχεις αποψη οντας ασχετος
Fiat Panda 7,6l/100km
Νίκος Παππάς έγραψε:Οι μοτοσυκλετες μπορει να μην εχουν παθητικη ασφαλεια αλλα εχουν ενεργητικη, καλυτερη απο αυτοκινητου.
link;
Καλύτερη ενεργητική από ποδηλάτου οκ, από αυτοκίνητου όμως; Δυσκολεύομαι να το πιστέψω.
Scotch έγραψε:Νίκος Παππάς έγραψε:Οι μοτοσυκλετες μπορει να μην εχουν παθητικη ασφαλεια αλλα εχουν ενεργητικη, καλυτερη απο αυτοκινητου.
link;
Καλύτερη ενεργητική από ποδηλάτου οκ, από αυτοκίνητου όμως; Δυσκολεύομαι να το πιστέψω.
Δεν εχω λινκ, θα πρεπει να αρκεστεις στην εμπειρια μου
Καλυτερα φρενα, αμεσο αρπαγμα στο γκαζι ( σαν ηλεκτρικο ενα πραγμα ), επιδοσεις ( τα 7 δευτερολεπτα στο 0-100 για μηχανη ειναι αργαααα πολυ αργαααα ), μικροτερο πλατος αρα ο ελιγμος μπορει να ειναι μικρος και αποτελεσματικος, καθεσαι ψηλοτερα αρα βλεπεις καλυτερα και πιο μακρια.
Το αυτοκινητο ειναι καλυτερο μετα την συγκρουση, η μηχανη πριν.
Fiat Panda 7,6l/100km
Την είδαμε και την ενεργητική ασφάλεια της μηχανής έξω απ'τη βουλή.
By the way αυτό : "σταματα να λες μ@λ@κιες! Ελεος!" σε τι διαφέρει απ'αυτό που πήρε warn ?
EDDIE_147 έγραψε:Αν και το να το γράφεις εσύ είναι σαν άνοστη τρολιά.
Το άμεσο άρπαγμα στο γκάζι και οι επιδόσεις, οκ, μικρή διαφορά προσφέρουν στην ενεργητική ασφάλεια.
Στο μικρότερο πλάτος συμφωνώ.
Ψηλότερα κάθεσαι και σε suv.
Καλά είναι τα παραπάνω για να χρυσώσουν λίγο το χάπι σε όσους καβαλάνε μηχανές, αλλά ο κίνδυνος παραμένει και είναι τεράστιος. Εγώ έτσι το βλέπω τουλάχιστον και δεν είναι απαραίτητο να συμφωνήσουμε