Forum για τα πρωταθλήματα rally, WRC, ERC, Dakar
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#749132
Yugo_para_siempre έγραψε:Δεν έγραψες ότι αν είχε έβγα θα ξεφτιλιζόταν μόνο επειδή δε θα παραδεχόταν το λάθος του.

Αλλά ότι θα ξεφτιλιζόταν επειδή θα έκανε την έβγα της χρονιάς ενώ κυνηγούσε τον 48χρονο συνταξιούχο.

Δηλαδή η ξεφτίλα του εστιαζόταν στην ίδια την έβγα, όχι στην συμπεριφορά του μετά από αυτήν.


Δλδ εαν υποθετικα ερχοταν ο Σουμαχερ σημερα και ετρεχε εναν αγωνα με 1 μερα δοκιμων και περναγε τον Χαμιλτον στα ισια δεν θα ηταν ξεφτυλισμος? Η απλα ετσι θα το ηθελε η μοιρα?
Το οτι ειναι ξεφτυλας το εχει επιβεβαιωσει ο ιδιος πολλες φορες με την συμπεριφορα του.
Τι να πρωτοθυμηθουμε? το επιτελους υπηρξε δικαιοσυνη οταν επιασε λαστιχο τον Λεμπ? τα κλειστα σπλιτ στο Ακροπολις λεγωντας ψεματα λαιβ ?

Yugo_para_siempre έγραψε:Σου λέω λοιπόν ότι και ο Λεμπ έχει κάνει έβγες λόγω Οζιέ και ειδικά αυτή του 2013 που ήταν φρέσκος ακόμα και χάλασε τη φιέστα στη Γαλλία ήταν δυνατή. Κορσική 2018 κτλ.

Δε χάθηκε ο κόσμος, ούτε ξεφτιλίστηκε, ούτε μειώνει την αξία του Λεμπ.
Το μόνο που συνέβη είναι πως αποδείχτηκε ότι αυτοί οι δύο φτάνουν στα όρια ο ένας τον άλλο και ότι τέτοια μάχη δεν έχει υπάρξει άλλη. Είναι τιμή μας να βλέπουμε μάχες τους.

Μα δεν μιλαμε για μια περιπτωση που ειναι και οι δυο ενεργοι.Εδω μιλαμε για 48 ετων αποσυρμενο οδηγο,που εχει 10 χρονια απο πληρη εμπλοκη.
δεν θυμαμαι αντιστοιχο γεγονος να εχει συμβει ποτε σε κανενα αθλημα.
Δλδ γυρναει ο Ροσσι στα 48 του και περναει στα ισια τον 8 φορες παγκοσμιο πρωταθλητη,και ετσι απλα ετυχε και το ηθελε η μοιρα?
Και βεβαια δεν μπορει να μπει στο ιδιο τσουβαλι με μια οποιαδηποτε εβγα/εγκαταλειψη/κλαταρισμα οταν ηταν ενεργοι και μαχονταν μεταξυ τους.

Yugo_para_siempre έγραψε:Τέλος για μένα, επιμένω, δε σημαίνει ότι ένα κλατάρισμα είναι πάντα λάθος αυτού που το παθαίνει.
Κάποιες φορές είναι ξεκάθαρο λάθος, κάποιες συζητήσιμο λάθος, κάποιες ίσως και άτυχη στιγμή.

τα κλαταρισματα δεν συμβαινουν γιατι ετυχε.
Ναι μπορει να ειναι και τυχαιο,αλλα αυτες οι πιθανοτητες ειναι πολυ μικρες,οποτε δεν μπορουμε να τις παιρνουμε σαν κανονα.
Στα 100 κλαταρισματα αντε να πουμε τα 5-10? τυχαια,τα αλλα δεν ειναι τυχαια.
Στην περιπτωση μας και απο τα ονμπορντ δεν δειχνει να ηταν τυχαια.Οι μπουκες που επελεξε που δινουν δεκατα εδω και εκει εχουν και το κοστος τους.Και οταν εχεις γλυτωσει 2 φορες το γκρεμι απο καθαρη τυχη,δεν χωρανε μοιρες και λοιπον πιπες.
Γιατι το ετσι το ηθελε η μοιρα ,μειωνει την υπερεπιδοση που εκανε ο αντιπαλος ,στα 48 του με τα παντα καινουρια και αδοκιμαστα.
Βγαινεις και λες συγχαρητηρια στον Λεμπ,ηταν καλυτερος,οπως εκανε και αυτος οταν κερδιζες.
Αλλα με τον σκατοχαρακτηρα που εχει,αυτο δεν ηταν δυνατον.Παντα ετσι ηταν.Παντα εψαχνε τις δικαιολογιες,τα λαστιχα,η σειρα εκκινησης,ο θορυβος,η μοιρα κλπ.
Απο την αρχη της καριερας του παντα ετσι ηταν.Εδω ο αλλος ειχε 4-5 παγκοσμια,και ηθελε ιση μεταχειρηση με αυτον.
Ειχε περασει ο Λεμπ τον ΧιρβονενΛατβαλα 2 λεπτα,και ειχες τον οζιε να τον πιεζει μεχρι την τελευταια ειδικη που ηταν 2ος πισω απο τον Λεμπ οντας ομοσταυλοι.Εκλεινε τα σπλιτ,για να μην μπορει να κοντρολαρει ρυθμο ο Λεμπ.
Και ερχοταν το τελος της χρονιας και πρωταθλητης ο Λεμπ.Με πολεμο μεσα απο την ομαδα του,με αντιπαλους,καθαριζωντας τον δρομο,με πολεμο απο τον γελιο Κεσνελ,με την ευθυνη να φερει τα πρωταθληματα στη σιτροεν με ολα πανω του.
Ολα αυτα δημιουργησαν κομπλεξ στον Οζιε.Δεν μπορουσε να το χωνεψει.
Η ψυχουλα του ηταν απο τα πρωτα χρονια βιασμενη.Εξ ου και η σκατοσυμπεριφορα του.
Οποτε με ολη αυτη την προιστορια,εχει πολυ μεγαλη σημασια η προχθεσινη νικη του Μαεστρου.
Δεν ειναι μια οποιαδηποτε νικη.Ειναι μια νικη που τον σφραγισε σαν τον καλυτερο εβερ οδηγο.
Δεν εσπασε ακομα και οταν εμεινε πισω,ηταν αλανθαστος ολο το 3ημερο,σε αντιθεση με τον αλλο που εκανε πολλα λαθη.
Τη γλυτωσε 2 φορες,ε την 3η δεν την γλυτωσε.
να σημειωσουμε εδω γιατι δεν εχει αναφερθει, οτι ο Λεμπ ειχε το πιο αδυναμο αυτοκινητο στο Μοντε.Βιντεο με τελικες ταχυτητες απο 2 διαφορετικους απλοαντερς σε διαφορα σημεια των 180+χλμ/ωρα ,δειχνουν τα φορντ να ειναι με 10 χλμ μικροτερη τελικη απο τα χιουνται,και 5 χλμ μικροτερη απο τα τογιοτα.



Yugo_para_siempre έγραψε:ΥΓ: Α και δεν λέω ότι κέρδιζε λόγω Σιτροέν. Θα κέρδιζε με όποιο καλό αυτοκίνητο του ταιριάζε σχετικά στο στιλ.
Αποδείχτηκε με τη Χιουντάι και όχι μόνο για τον Λεμπ αλλά για τον οποιοδήποτε.
Αν δεν ταιριάζει σε κάποιον το αμάξι μπορεί να είναι λεπτά πίσω, ενώ ο ομοσταυλος να παίρνει νίκες, ακόμα και αν μιλάμε για το Λεμπ, που δε χωράει αμφιβολία ότι είναι καλύτερος του Νεβίλ.


απο ολους ηταν καλυτερος.Δεν υπαρχει οδηγος να μπορει να συγκριθει μαζι του.
Να θυμισω πιπες περι Σορδο που δεν τον αφηναν να κερδισει γιατι βοηθαγαν τον Λεμπ?
Τα υπεραυτοκινητα της σιτροεν? Ναι ειδαμε και οταν πηγε ο Χιρβονεν τι εκανε με το υπεραυτοκινητο που ειχε ο Λεμπ.
τι να πρωτοθυμηθουμε απο τετοιες πιπες.
Πλεον δεν υπαρχει καμια δικαιολογια,ειναι GOAT.
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#749166 Έρχεται ο Λεμπ πίσω για κάποιους αγώνες στα 44, 45, 46, 48.

Αν δεν είναι τόσο γαματος όσο ήταν στα 38 ή αν αποδίδει άσχημα έως μέτρια με το Χιουντάι, όχι μόνο σε σχέση με τον Οζιέ αλλά ακόμα και σε σχέση με ομόσταυλους, δεν πειράζει γιατί είναι μεγάλος.

Αν του ταιριάζει το αμάξι, δείξει την απίστευτη ποιότητα του και πάει πολύ καλά, δηλαδή μετά από κοντινή κόντρα κερδίζει τον Οζιέ, δε μιλάμε για λεπτά διαφοράς, τότε τον ξεφτιλίζει.

Πραγματικά πότε ο Οζιέ θα πάρει ένα μπράβο;
Γιατί όπως το βλέπω αυτά που δικαιούται είναι.
Αν κερδίζει τον Λεμπ, ότι ήταν αναμενόμενο, Λεμπ παππούς ή δεν του ταίριαζε το αμάξι
Αν χάνει έστω και για λίγο, ξεφτιλίστηκε.

Αν το αντιλαμβάνομαι σωστά μόνο αν ο Οζιέ του ρίχνει 3-4 λεπτά σε ΚΑΘΕ αγώνα, ενώ ξέρουμε ότι το αμάξι ταιριάζει στο Λεμπ, ίσως να ψιλοπάρει ένα μπράβο;
Γιατί αν δεν ταιριάζει το αμάξι στο Λεμπ πάλι αναμενόμενο να είναι 3-4 λεπτά πίσω...

Ο Λεμπ σίγουρα, δεν είναι ακριβώς ο Λεμπ που ήταν πριν 10 χρόνια.
Όμως όλα αυτά τα χρόνια πάντα αγωνίζεται σε διάφορες μορφές αγώνων, είναι σε εξαιρετική φυσική και πνευματική κατάσταση, είναι κοντά σε τιμόνι πάντα.
Οπότε, όπως φαίνεται, όταν κάποιος του κορυφαίου επιπέδου του και του ανταγωνιστικού πνεύματος του, κρατάει επαφή με τους αγώνες και δε νιώθει συνταξιούχους συνεχίζει να είναι σε πάρα πολύ υψηλό επίπεδο ακόμα και 10 χρόνια μετά, λίγο κάτω από αυτό που ήταν στα ντουζένια του.
Στα ράλλυ, που δεν είναι πίστα και κρατάνε λίγο περιθώριο από το απόλυτο, είναι πιο εφικτό να είσαι κοντά στον παλιό σου εαυτό ειδικά αν είσαι ο Λεμπ και ακόμα καυλωμένος.

Ακόμα και αν βγάλεις τα χρόνια του Λεμπ με τη Χιουντάι, που όντως δεν του πήγαινε άρα δεν τον κρίνουμε, στους αγώνες που έχει κάνει με άλλα αυτοκίνητα μετά το σταμάτημα πλήρους εμπλοκής του, ο Οζιέ έχει πάρει περισσότερους βαθμούς, μετά από κόντρα βέβαια, ενώ ο Λεμπ έχει κάνει και λάθη.
Τι σημαίνει αυτό;
Ότι όντως ο Λεμπ είναι λίγο κάτω από τον παλιό του εαυτό, αλλά λίγο, το τονίζω.
Αν ήταν φουλ στα ντουζένια του θα είχε πάρει και πιο άνετες νίκες απέναντι στον Οζιέ και ισάξιους ή και περισσότερους βαθμούς.

Άλλωστε και ο ίδιος δε θα γύριζε πίσω τόσες φορές αν πίστευε ότι το έχει χάσει πολύ.
Έχει ανταγωνιστική φύση, βλέπει από τις δοκιμές ότι δεν το έχει χάσει πολύ και θέλει να τεστάρει τον εαυτό του σε σχέση με το μεγάλο του αντίπαλο και τους νέους.

Για μένα λοιπόν ο Λεμπ δεν είναι ένας παππούλης που αγωνίζεται αλλά μια οδηγική μηχανή, που έχει διατηρήσει επαφή με το τιμόνι και βρίσκεται λίγο κάτω από τα παλιά του στάνταρ.

Ας τους θαυμάσουμε, είναι ό,τι πιο ποιοτικό έχουμε δει ποτέ.
Δεν χρειάζεται να περιμένουμε κάποιον από τους δύο στη γωνία για να πούμε ξεφτιλίστηκε.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#749179
Yugo_para_siempre έγραψε:Ας τους θαυμάσουμε, είναι ό,τι πιο ποιοτικό έχουμε δει ποτέ.
Δεν χρειάζεται να περιμένουμε κάποιον από τους δύο στη γωνία για να πούμε ξεφτιλίστηκε.


αυτος που ξεφτυλιζετε ειναι ο ιδιος ο Οζιε.
Σαφως και θα τους απολαυσουμε,αλλα δικαιολογιες δεν ειμαστε διατεθημενοι να ακουμε.
Ουτε μοιρες,ουτε ελαστικα που εχουν θεμα και δεν τα βελτιωνουν ουτε τιποτα.
Εχασες απο εναν συνταξιοδοτημενο,που ο τελευταιος αγωνας του ηταν 1,5 χρονο πριν,με ολα καινουρια.
Εχασες απο αργοτερο αυτοκινητο,και με λαθος επιλογη ελαστικων απο τον κοντο,αυτο που σου επετρεψε να πλησιασεις.Και εχασες ενω το φορντ ειχε θεμα για 2 ειδικες με το χυμπριντ.Αλλος ενας λογος που πλησιασες.Του Οζιε δεν ειχε κανενα θεμα τετοιο.
Αυτο που λες οτι ο Λεμπ τρεχει εδω και εκει τι θελεις να πεις? οτι ειναι πλεονεκτημα μετα απο 20 μερες στο Ντακαρ να ερθεις χωρις ξεκουραση και να μπεις σε αγωνιστικο για δοκιμες,στο καπακι να γραψεις 3 μερες,και να ξεκινησεις Μοντε ειναι πλεονεκτημα στα 48 ετη?
Παλι δικαιολογιες οτι ειναι ενεργος οδηγικα ξεχνωντας οτι επι 20 μερες οδηγουσε νονστοπ χωρις ξεκουραση?
Υπαρχει αλλος που το εχει κανει τα τελευταια 100 χρονια σε οποιοδηποτε αθλημα?
Γιατι βλεπω να περναει στο ντουκου,και αυτο.
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#749189 Απλά σου λέω ότι ο Λεμπ είναι οδηγικά ενεργός όλα αυτά τα χρόνια, σε διάφορες μορφές αγώνων.
Δεν έχει χάσει επαφή με το τιμόνι, είναι σε άψογη φυσική και πνευματική κατάσταση, νιώθει ανταγωνιστικά και δεν είναι ένας αφημένος παππούς.
Επομένως δεδομένου ότι τα ράλλυ δεν είναι πίστα που θέλει το απόλυτο, είναι μεν πιο κάτω σε απόδοση από πριν 10 χρόνια, αλλά όχι πολύ μακριά.
Δεν είπα ότι είχε και πλεονέκτημα που οδήγησε στο Ντακάρ, προς θεού.

Όσον αφορά τις δοκιμές και ο Οζιέ, 2 φορές έκανε δοκιμές, επειδή δεν κάνει όλο το πρωτάθλημα κατά βάση δοκίμαζαν Έβανς και Ροβάνπερα, όχι αυτός.
Αντίστοιχα ο Λεμπ έκανε 2 φορές, στην Ισπανία σε στεγνή άσφαλτο το Νοέμβριο και πριν το Μόντε.

Όσον αφορά τα αυτοκίνητα, νομίζω δεν μπορούμε να κρίνουμε καθαρά ποιο ήταν, αν ήταν, κάποιο καλύτερο.
Σίγουρα ήταν ανταγωνιστικά και καλύτερα του Χιουντάι και τα δύο.
Κρίνω ότι Μπριν - Γκρινσμιθ δεν είναι στο επίπεδο Έβανς - Ροβάνπερα αυτή τη στιγμή.
Ακόμα και έτσι ο Γκρινσμιθ πήρε ειδική και ήταν πολύ κοντά στο Μπριν πριν τα προβλήματα. Ο οποίος Μπριν πήγαινε συντηρητικά σε όλον τον αγώνα γιατί είχε πολλά χρόνια να κάνει Μόντε και σκεφτόταν το πρωτάθλημα μιας που κάνει πλήρη σεζόν, όμως και πάλι τερμάτισε μπροστά από το Ροβάνπερα.
Ο Φορμω εκεί που πήγε να δείξει ταχύτητα το έκανε 737, πάλι καλά που δεν έπαθε τίποτα.
Οπότε για τα αμάξια γενικά και κυρίως για το πόσο ταιριάζουν στον καθένα δε μπορούμε να κρίνουμε καθαρά.

Δε θέλω να κουράσω άλλο.
Θα χαιρόμουν να ακούσω και τις γνώμες άλλων.
Κορτο, g, prix, ripper.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#749194
dimviii έγραψε:στο 5,13


Αυτό όμως παίζει να το έχει και διαβασμένο, σαν τα ακουμπήματα στο χιόνι που κάνουν στη Σουηδία
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#749200
Yugo_para_siempre έγραψε:Απλά σου λέω ότι ο Λεμπ είναι οδηγικά ενεργός όλα αυτά τα χρόνια, σε διάφορες μορφές αγώνων.
Δεν έχει χάσει επαφή με το τιμόνι, είναι σε άψογη φυσική και πνευματική κατάσταση, νιώθει ανταγωνιστικά και δεν είναι ένας αφημένος παππούς.
Επομένως δεδομένου ότι τα ράλλυ δεν είναι πίστα που θέλει το απόλυτο, είναι μεν πιο κάτω σε απόδοση από πριν 10 χρόνια, αλλά όχι πολύ μακριά.
Δεν είπα ότι είχε και πλεονέκτημα που οδήγησε στο Ντακάρ, προς θεού.

ναι εχει τρεξει σποραδικα στο wrc,αν και ο τελευταιος αγωνας ειναι 1,5 χρονο πριν.
Τρεχει και στα raid τυπου dakar 2 φορες το χρονο
ετρεξε και στο wtcc 2 χρονια.
Ο αλλος εχει ασταματητη εμπλοκη με το wrc.
Δεν ειναι καθολου ιδιο,και μην το εξωμειωνεις με το ''ναι αλλα ο Λεμπ ειναι ενεργος''
τι σχεση εχει το wtcc με το wrc? τι σχεση εχει το dakar με το wrc?

Yugo_para_siempre έγραψε:Όσον αφορά τις δοκιμές και ο Οζιέ, 2 φορές έκανε δοκιμές, επειδή δεν κάνει όλο το πρωτάθλημα κατά βάση δοκίμαζαν Έβανς και Ροβάνπερα, όχι αυτός.
Αντίστοιχα ο Λεμπ έκανε 2 φορές, στην Ισπανία σε στεγνή άσφαλτο το Νοέμβριο και πριν το Μόντε.

ναι αλλα στην ισπανια ηταν πολυ πρωιμο το τεστ του Λεμπ,και δεν ειχε σχεση με το τελειωμενο πουμα που ειδαμε στο Μοντε.
Αρα και στις δοκιμες ειχε μειονεκτημα ο Λεμπ.
Να αναφερουμε οτι δουλεψε με μηχανικο που δεν ειχαν ξανασυνεργαστει,να αναφερουμε για την ελλειψη δεδομενων της ομαδας σε σχεση με τις προτιμησεις του σε αναρτησεις/διαφορικα/φρενα/αντιλαγκ κλπ μιας και δεν εχουν συνεργαστει ποτε.
Απο την αλλη ο Οζιε ηταν απο τους αρχικους δοκιμαστες εξελιξης του γιαρις.

Yugo_para_siempre έγραψε:Όσον αφορά τα αυτοκίνητα, νομίζω δεν μπορούμε να κρίνουμε καθαρά ποιο ήταν, αν ήταν, κάποιο καλύτερο.
Σίγουρα ήταν ανταγωνιστικά και καλύτερα του Χιουντάι και τα δύο.
Κρίνω ότι Μπριν - Γκρινσμιθ δεν είναι στο επίπεδο Έβανς - Ροβάνπερα αυτή τη στιγμή.
Ακόμα και έτσι ο Γκρινσμιθ πήρε ειδική και ήταν πολύ κοντά στο Μπριν πριν τα προβλήματα. Ο οποίος Μπριν πήγαινε συντηρητικά σε όλον τον αγώνα γιατί είχε πολλά χρόνια να κάνει Μόντε και σκεφτόταν το πρωτάθλημα μιας που κάνει πλήρη σεζόν, όμως και πάλι τερμάτισε μπροστά από το Ροβάνπερα.
Ο Φορμω εκεί που πήγε να δείξει ταχύτητα το έκανε 737, πάλι καλά που δεν έπαθε τίποτα.
Οπότε για τα αμάξια γενικά και κυρίως για το πόσο ταιριάζουν στον καθένα δε μπορούμε να κρίνουμε καθαρά.

καλυτερο δεν ξερουμε,αλλα ισχυροτερο ξερουμε πιο ηταν τουλαχιστον στο Μοντε.
και ο Λεμπ ειχε το λιγοτερο ισχυρο μοτερ,σε σχεση με Οζιε.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#749201
Corto Maltese έγραψε:Αυτό όμως παίζει να το έχει και διαβασμένο, σαν τα ακουμπήματα στο χιόνι που κάνουν στη Σουηδία


δεν παιζει αυτο Κορτο.Αλλο το χιονι,αλλο η μπαριερα.

Παραμιλανε ολοι.
Εικόνα



εντιτ κοιταξτε πτηση ο Φορμο

https://twitter.com/CrazyLeoNet/status/ ... 2108527618
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#749202 https://www.facebook.com/video83/videos ... 73909/?t=2 :superman: :superman: :metalo:
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#749205 Δεν την στούκαρε όμως, ακούμπημα έκανε σε υπερστροφή, σίγουρα είχε στο νου του ότι αν χάσω κώλο εκεί θα έχω μία βοήθεια ας χωθώ με πιο πολλά.

Πάντως Yugo το mindset από τη μία μορφή αγώνων στην άλλη είναι τελείως διαφορετικό, δεν είμαι σίγουρος ότι ήταν πλεονέκτημα αυτό για τον Λεμπ. Το Extreme E πχ είναι σπριντ, σου δημιουργεί μία συγκεκριμένη αγωνιστική συμπεριφορά. Αν πας έτσι στο Μόντε ή στο Ντακάρ πάει στούκαρες.
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#749208 Δε λέω ότι ήταν πλεονέκτημα που έκανε άλλες μορφές αγώνων, ούτε λέω ότι είναι το ίδιο με το να είχε πλήρη εμπλοκή στο WRC, δεν εξισώνονται.

Λέω ότι σαν οδηγός πιάνει τιμόνι, είτε σε πίστα, είτε σε Rally Cross, είτε σε Ντακάρ, είτε σε Extreme E, είτε σε 15 αγώνες WRC, είτε σε ασφάλτινα της Γαλλίας.

Δείχνει δηλαδή ότι έχει καύλα, κίνητρο, αίσθημα ανταγωνιστικότητας, ότι είναι πίσω από ένα τιμόνι συνέχεια όχι μόνο για βόλτα.

Επομένως δεδομένου και του απίστευτου ταλέντου του, δεν είναι μεν αυτός που ήταν πριν 10 χρόνια, είναι όμως λίγο κάτω από αυτό.
Δεν είναι παραιτημένος παππούς που τον νοιάζει μόνο να οδηγήσει τις ειδικές. Ακόμα μυρίζει αίμα, οδηγεί και για τον ανταγωνισμό και πιστεύει ότι δεν το έχει χάσει πολύ.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#749214
Yugo_para_siempre έγραψε:Δε λέω ότι ήταν πλεονέκτημα που έκανε άλλες μορφές αγώνων, ούτε λέω ότι είναι το ίδιο με το να είχε πλήρη εμπλοκή στο WRC, δεν εξισώνονται.

Λέω ότι σαν οδηγός πιάνει τιμόνι, είτε σε πίστα, είτε σε Rally Cross, είτε σε Ντακάρ, είτε σε Extreme E, είτε σε 15 αγώνες WRC, είτε σε ασφάλτινα της Γαλλίας.
.


το περιεργο ειναι οτι βλεπεις μονο αυτο(πιανει τιμονι δεν ειναι παρατημενος) αλλα δεν πιανεις το αλλο.
οτι εκανε 8500 χλμ Ντακαρ,πηρε αεροπλανο,μολις εφθασε πηγε για δοκιμες,μολις εκανε τις δοκιμες πηγε να γραψει τις ειδικες 3 μερες,και καπακι αγωνα 3 μερες,δλδ αλλα 3-4000 χλμ. καιολα αυτα στα 48 του.
Πως το βλεπεις ολο αυτο,ηταν στα υπερ του γιατι ''πιανει τιμονι δεν ειναι παρατημενος?''

Αυτο που εχεις ειναι λογικη Οζιε,ψαχνουμε δικαιολογιες εκει που δεν υπαρχουν για να μειωσουμε την επιδοση του Λεμπ.

Τελευταιο επειδη πιστευω το εξαντλησαμε το θεμα.
Αυτο που εκανε ο Λεμπ δεν εχει ξανασυμβει,δεν υπαρχει αθλημα/σπορ που να ερθει ενας 48χρονος πρωην πρωταθλητης και να ειναι σε τοσο υψηλο επιπεδο με τους ενεργους παγκοσμιους/αθλητες.
Αυτα δεν εχουν ξανασυμβει ποτε,απο το ταβλι και τα μηχανοκινητα,μεχρι το μποξ και το ποδοσφαιρο.
Δεν ειναι μονο τα σταστιτικα που δεν υπαρχουν πουθενα,σε οτι θελεις να μετρησεις.
Ειναι και η εν γενει συμπεριφορα του ολα αυτα τα 20 χρονια.
Προσγειωμενος,λιγομιλητος,ποτε με εξαρση,παντα τα ευσημα τους αντιπαλους του,παντα φερπλει,ποτε δικαιολογιες οποτε εχανε,ποτε μιρλα για το αν τον βολεβαν η οχι οι κανονισμοι.

η συγκριση ειναι αναποφευκτη με τον Οζιε,και κατι αναμενομενο για τον οποιδηποτε οπαδο/θεατη.
Και οπως βλεπεις η αποδοχη τους απο τον κοσμο,δεν εχει σχεση του ενος με του αλλου.
Υποδειγμα αθλητη και οδηγου.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#749215
Corto Maltese έγραψε:Δεν την στούκαρε όμως, ακούμπημα έκανε σε υπερστροφή, σίγουρα είχε στο νου του ότι αν χάσω κώλο εκεί θα έχω μία βοήθεια ας χωθώ με πιο πολλά.

πως ειναι σιγουρη η βοηθεια,και οχι το κλαταρισμα εαν ακουμπησεις το πλαινο του ελαστικου στο κολονακι της μπαριερας,ή πως θα ξερεις ποσοκαλα χωμενο ειναι το κολονακι καιδεν θα υποχωρησει? Δεν το ρισκαρει κανεις αυτο.
Αλλωστε οπως ειδαμε δεν ηταν ενα απλο ξακρισμα,αλλα στο αυτοκινητο η προσφυση ειχε χαθει και επανηλθε απο την μπαριερα.

Corto Maltese έγραψε:Πάντως Yugo το mindset από τη μία μορφή αγώνων στην άλλη είναι τελείως διαφορετικό, δεν είμαι σίγουρος ότι ήταν πλεονέκτημα αυτό για τον Λεμπ. Το Extreme E πχ είναι σπριντ, σου δημιουργεί μία συγκεκριμένη αγωνιστική συμπεριφορά. Αν πας έτσι στο Μόντε ή στο Ντακάρ πάει στούκαρες.


σωστο και αυτο.
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#749218 Ντιμ δεν έχω λογική Οζιέ ούτε προσπαθώ να μειώσω τον Λεμπ.
Αυτό που έκανε, ακόμα και 2ος να έβγαινε ήταν μοναδικό, εξαιρετικό.

Αυτό που προσπαθώ να σου πω, είναι ότι εστιάζεις στο ότι ο Οζιέ ξεφτιλίστηκε, βγάζεις ένταση εναντίον του και είναι άδικο. Νιώθω ότι τον περιμένεις στη γωνία σε κάθε ανάλογη περίπτωση.

Εγώ είδα μια εξαιρετική μάχη, μεταξύ δύο τεράστιων οδηγών και δε θεωρώ ότι ο Λεμπ είναι βιολογικό ράκος αλλά σε πολύ υψηλό επίπεδο ακόμα, όχι βέβαια σε αυτό που ήταν.
Ο Οζιέ έπαθε κλατάρισμα υπό τις συνθήκες που ανέφερα, οπότε δε θεωρώ ότι είναι τόσο σίγουρο ότι έφταιγε, μπορεί και να έφταιγε, γιατί εσύ το θεωρείς σίγουρο, διαφωνούμε.

Δεν μειώνω τον Λεμπ αν διαφωνώ στο ότι θεωρείς πως ξεφτιλίστηκε ο Οζιέ.

Καλή καρδιά, τουλάχιστον βρήκαμε κάτι να συζητήσουμε. :s_drinks
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#749294 θελει εγγραφη theo