Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#747571

:inlove:
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#749207 Δεν έχω δει ακόμα λογοπαίγνιο με τα λευκά Clio του dimvii και ανησυχώ!!

< Note 8 >
Άβαταρ μέλους
By edmond
#750003 https://cartalk.gr/karta-hands-free-apo-renault-20-chronia-kainotomias-sto-cheri-sas/
Μετά από 16 χρόνια συντροφιάς με την κάρτα (η πρώτη πάνω στο άρθρο), θα μου φαινόταν εξαιρετικά άβολο να πάρω αμάξι που να ψάχνω να βάλω το κλασικό κλειδί στην μίζα.
Σχετικοάσχετα, πρόσφατα μόλις ανακάλυψα πως οι φθηνότερες εκδόσεις του hybrid, έχουν κλασικό κλειδί (ok το γνωστό αναδιπλούμενο) εν αντιθέσει με το δικό μου που απλά μπαίνεις μέσα και πατάς το Power. Το ίδιο και στο μεγκάν βέβαια όπου στην αμέσως επόμενη έκδοση μπορούσες να βάλεις μπρός χωρίς τοποθέτηση κάρτας. Τέλοσπάντων κλειδί-κολώνα τιμονιού νιέντε, πάπαλα ρε παιδί μου. :lol:
Από τις ευκολίες που ιμο θα έπρεπε να έχουν εξαπλωθεί περισσότερο.
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#750005 Η αλήθεια είναι ότι και το κουμπί να πατήσω να κλειδωδω/ξεκλειδώσω μετά την εμπειρία του hands free Captur μου φαίνεται αγγαρεία.

< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#751343 ουτε και εγω το γνωριζα.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#751391 Μήπως ήταν ένα κίτρινο που του έμοιαζε;
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#751437 Νομίζω έχω δει kangoo καρότσα αλλά όχι Μ αυτά τα εντελώς αντιεργονομικα κέρατα για πίσω φώτα, που έχει!

< Note 8 >
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#751449 Δεν θυμάμαι κι εγώ κέρατα, αλλά δεν βρήκα άλλη φωτό χωρίς!
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#758198 Ενδιαφέρον και πλέον πιο όμορφο από το Qasqhai στα δικά μου μάτια. Μάλλον θα βγει πιο ακριβό, ενώ το υβριδικό δείχνει μηχανικά πολύπλοκο.
https://www.carandmotor.gr/nea/renault- ... tin-ellada
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#758311 Δείχνει πιο ωραίο νομίζω. Τα πίσω φώτα παραμένουν λίγο μιεχ, αλλά στις υπόλοιπες όψεις, είναι πολύ καλό, ενώ και το εσωτερικό δείχνει πολύ πολύ ωραίο!
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#758322 Έχω την αίσθηση πως και το Kadjar ήταν πολύ καλύτερο από το QQ. Είχε αρκετά μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, πιθανότατα καλύτερη συναρμογή από την άθλια του QQ, ενώ κατά καιρούς ήταν και πιο φτηνό από το QQ.
Το QQ κέρδιζε μόνο σε εμφάνιση, κάτι που φαίνεται να έχει αντιστραφεί πλέον. Το Austral είναι πολύ πιο δυναμικό (ειδικά το εμπρός μέρος), ενώ το QQ μοιάζει απλά με μια εξέλιξη του προηγούμενου.
Το υβριδικό σύστημα μοιάζει αντίστοιχο με αυτό των Clio και Captur. Πολύπλοκο και τιμολογιακά μη ανταγωνιστικό σε σχέση με άλλα υβριδικά.
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#758326 Εμένα το Kadjar μου είχε φανεί μια χαρά στο εσωτερικό στην έκθεση που το είδα, και όντως ο χώρος αποσκευών ήταν πολύ καλός. Το μόνο που θα μπορούσε να χαλάσει κάποιον ήταν τα παρωχημένα γραφικά και οι οθόνες, ενώ δεν έχω ιδέα πόσο καλό είναι το infotainment, μιλώ για ευκολία χρήσης, γιατί και των VAG σαν ήχος είναι απαράδεκτο, αλλά ο χειρισμός του είναι πολύ καλός.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα του Kadjar ήταν η μη δυνατότητα να το πάρεις με συστήματα ασφαλείας, χωρίς να υπερβείς λογικά χρήματα. Το αυτόματο με τον 1.3 με συστήματα ασφαλείας έβγαινε πάνω από 30Κ, κάνοντας το T-roc να φαίνεται ευκαιρία!
Να δούμε και την τιμή του Austral, που είναι και σχεδόν κατηγορία Tiguan βέβαια σε διαστάσεις.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#758347 OK, απλά εγώ έκανα την σύγκριση με το αντίστοιχο QQ, που δεν είχε καν οθόνη στον πίνακα οργάνων (έστω ως extra), ενώ η βασική έκδοση δεν είχε ούτε infotainment. Παρόλα αυτά, το QQ τα πήγε πολύ καλύτερα στις πωλήσεις!