993cc έγραψε:Ναι, ο κύριος λόγος είναι η αποζημίωση σε περίπτωση σοβαρού ατυχήματος. Ασφαλισμένο σαν απλά παλαιό αυτοκίνητο σε περίπτωση μεγάλης ζημιάς μπορεί να σου πουν πάρε ένα 1000άρικο δώσε μας το αμάξι (ολική καταστροφή με μη συμφέρουσα την επισκευή του κατ'αυτούς) και στο καλό, ενώ αν εγγραφεί στο μητρώο σαν ιστορικό θα αποζημιωθεί με βάση την πραγματική του αξία.
Αυτό ισχύει για όλες τις ασφαλιστικές ή για αυτές που έχουν συνάψει συμφωνία οι σύλλογοι;
Όσον αφορά τον σύλλογο δείχνουμε προτίμηση σε συγκεκριμένο ή οποιον να ναι;
rocsta έγραψε:Δηλαδή mx5 πιάνει παραπάνω από χιλιάρικο;
Αν είναι ειδική έκδοση μόνο για γνώστες ναι.
panos2171 έγραψε:
Αν είναι ειδική έκδοση μόνο για γνώστες ναι.
Όλες δεν είναι;;
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Ήθελα να κάνω μια ερώτηση σχετικά με ένα κλασσικό.
Βρήκα για αγορά ένα off road του 1990 άριστη εργοστασιακή κατάσταση σχεδόν πέρα λίγα εχτρα και σύστημα αερίου με επαγγελματική άδεια.
Θέλω να το πάρω με τις νέες ιστορικές πινακίδες για κανονική κυκλοφορία μιας και δεν μπορώ να το δικαιολογήσω σαν επαγγελματικό
Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει κάποιο θέμα και πόσο εφικτό είναι ;
https://www.caranddriver.gr/eidiseis/ar ... o-7820257/
Μιλάμε για ένα wrangler YJ με άδεια αγροτικού.
Προσπαθώ να μιλήσω με την ΦΙΛΠΑ από χθες αλλά μάταια για να κλείσω ραντεβού να κοιτάξουν το αμάξι
Είναι 2.4 ή 4.0 λίτρα το μοτέρ;
Θα προσπαθήσω να επικοινωνήσω με την ΦΙΛΠΑ που εκδίδει το πιστοποιητικό ιστορικού σχετικά με το σύστημα lpg να μου πουν πόσο αυστηρά είναι τα κριτήρια
Και τα δύο με ενδιαφέρουν η τσέπη μου λέει το 2500 η καρδιά λέει το 4000
Μέχρι στιγμής έχω βάλει στο μάτι ένα 2500