dimviii έγραψε:
Πωπω παλαβή ροπή.
Έχω γράψει και στο παρελθόν επανειλημμένα για τα ελαστικά όπως λέει ο GTS.
Θα μιλήσω για τα δικά μου Michelin Pilot Sport 4. Είναι άλλο ελαστικό κρύο και μεταμορφώνει το αμάξι όταν έχουν θερμοκρασία λειτουργίας.
Πόσο μάλλον εικάζω κάνα Michelin Cup 2 που ίσως φορούσε η Pista.
Vagnar έγραψε:Εντελώς off το TC να φανταστώ;
προφανως+ κρυα ελαστικα επιπεδου cup οπως ειπε και ο Μπουσσο ,+ απο τις πιο κρυες μερες του χειμωνα βραδυ+ 2 χλμ ευθειας μολις+ ανετοιμος οδηγος με καινουριο αυτοκινητο= το αποτελεσμα που ειδαμε.
axel12p έγραψε:mirage έγραψε:Τι σχέση έχει η δύναμη με την πιθανότητα να χαθεί ο έλεγχος;
Δηλαδή αν βυθίσεις το γκάζι σε ένα Fiat Panda και μια Ferrari 488 Pista, θεωρείς ότι έχουν την ίδια πιθανότητα να χάσουν τον έλεγχο;
Πόσο πρέπει να πατήσεις το γκάζι σε ένα προσθιοκίνητο με 60 άλογα και πόσο σε ένα πισωκίνητο με 760 άλογα για να χαθεί ο έλεγχος;
Αν θεωρείς ότι είναι το ίδιο εύκολο να χαθεί ο έλεγχος και στα δύο και ότι η δύναμη δεν επηρεάζει την πιθανότητα ατυχήματος, πάω πάσο!
Ακριβώς αυτό. Είναι ασύλληπτη η "κλωτσιά" που μπορεί να σου δώσουν αυτά τα αυτοκίνητα και να σε στείλουν
Επίσης με τα ηλεκτρονικά πάνω, ολα στο φουλ, τα πράγματα είναι σαφώς καλύτερα.
< >
ΥΓ τα είπαμε , έχει ξεφύγει λίγο η κατάσταση με τη δύναμη πλέον θεωρώ. Δεν ξέρω αν θέλει μια νέα συμφωνία κυρίων, ένας νέος περιορισμός ταχύτητας στα 180km/h ή στα 300 για μοτό ή μια ιπποδύναμη στους 100 για μοτό αλλά θέλει επανεξέταση
Η απορία μου είναι πως γίνεται να υπάρχει περιορισμός στις χωρητικότητες των κινητήρων και στις ιπποδυνάμεις στην F1 και στο WRC όπου μιλάμε για επαγγελματίες οδηγούς και από την άλλη να επιτρέπεται να οδηγείς σε δημόσιους δρόμους μια Ferrari 700+ ίππων, έχοντας απλά ένα δίπλωμα που βεβαιώνει ότι ξέρεις να παρκάρεις και να κάνεις οπισθογωνεία με το Starlet του δασκάλου οδήγησης (και αυτό αν δεν πλήρωσες για να το πάρεις!).
Όταν τα Group-B είχαν γίνει πολύ επικίνδυνα, είχαν καταργηθεί, δεν θα έπρεπε να υπάρχει αντίστοιχα ένας περιορισμός στις ιπποδυνάμεις των αυτοκινήτων που είναι για χρήση σε δημόσιους δρόμους; Δεν θα έπρεπε η Pista να είναι μόνο για την πίστα;
Στους αγώνες οι περιορισμοί υπάρχουν για άλλους λόγους, βλεπε κοινοί όροι για ολους για να έχει ενδιαφέρον. Περιορισμός ιπποδύναμης δεν υπάρχει ούτε στην F1 ουτε στο WRC.
< >
Αυτή την στιγμή ένα μονοθέσιο έχει ιπποδύναμη λίγο πάνω από 1000 ίππους, κινείται σε απόλυτα ελεγχόμενες συνθήκες και το οδηγεί ένας πιλότος F1. Την ίδια στιγμή έχουμε μια πισωκίνητη Ferrari, με 720 άλογα, να κινείται στην παραλιακή, και στην θέση του οδηγού να βρίσκεται ένας ελεύθερος επαγγελματίας από την Μύκονο!
Βασικά, ακόμη και όλα να τα κρατήσουμε από το τελευταίο παράδειγμα, αν αλλάξουμε την παραλιακή με μία πίστα, το ατύχημα ίσως να μην είχε συμβεί, ή ακόμη και αν είχε συμβεί δεν θα είχε αυτές τις συνέπειες.
Sorry, αλλά εξακολουθώ να πιστεύω πως αυτοκίνητα με τέτοιες ιπποδυνάμεις δεν πρέπει να είναι για τους δημόσιους δρόμους.
< >
Από εκεί και πέρα τετοια αμαξια κυκλοφορούν πολλά και δεν καταλήγουν σε τοίχους, δέντρα και χαντάκια καθημερινά.
Για να μην πιάσω αυτοκτονικους ποδηλάτες, με ηλεκτρικα ποδήλατα με βγαλμένος κοφτες, πατίνια, μηχανές μεγάλου κυβισμού και πολλά ακομα
Και περιορισμό στο ύψος για να βλέπω καλύτερα με τη μηχανή.
Δεν μπορω να καταλαβω τι εχει γινει εδω..Φαινεται οτι υπαρχει η γυναικα στην θεση του οδηγου απο το ποδι και το παπουτσι.
Γιατι οι διασωστες κοβουν το πισω μερος,ενω η καμπινα του οδηγου ειναι αθικτη.Μηπως αποκεφαλιστηκε?
Ο αεροσακος του τιμονιου δεν εχει ανοιξει γιατι δεν ειχε συγκρουση απο μπροστα.
Ολη η συγκρουση φαινεται οτι ειναι απο την πλευρα του συνοδηγου.
axel12p έγραψε:Όταν σου ορίζει την χωρητικότητα του κινητήρα στα 1.6 λίτρα και καθορίζει ακόμη και την ροή καυσίμου, προφανώς και υπάρχει εκ των πραγμάτων περιορισμός ιπποδύναμης στην F1.Με μηδέν βοηθήματα όμως τα αγωνιστικά όταν ένα πολιτικό αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας έχει ρύθμιση ακόμα και για κίνηση σε βρεγμένο. Μπορεί να έχει 700 άλογα αλλά έχει και επιλογές να τα περιορίσεις.
Αυτή την στιγμή ένα μονοθέσιο έχει ιπποδύναμη λίγο πάνω από 1000 ίππους, κινείται σε απόλυτα ελεγχόμενες συνθήκες και το οδηγεί ένας πιλότος F1. Την ίδια στιγμή έχουμε μια πισωκίνητη Ferrari, με 720 άλογα, να κινείται στην παραλιακή, και στην θέση του οδηγού να βρίσκεται ένας ελεύθερος επαγγελματίας από την Μύκονο!
Βασικά, ακόμη και όλα να τα κρατήσουμε από το τελευταίο παράδειγμα, αν αλλάξουμε την παραλιακή με μία πίστα, το ατύχημα ίσως να μην είχε συμβεί, ή ακόμη και αν είχε συμβεί δεν θα είχε αυτές τις συνέπειες.
Sorry, αλλά εξακολουθώ να πιστεύω πως αυτοκίνητα με τέτοιες ιπποδυνάμεις δεν πρέπει να είναι για τους δημόσιους δρόμους.
Δε θεωρώ ότι πρέπει να υπάρξει όριο στα άλογα γιατί και τα 240 του S2000 ήταν επίσης επικίνδυνα αν δεν ήξερες να το χειριστείς.
.