Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By markvag
#747031 Μου θύμισες τις παλιές κακές εποχές με το Golf IV της μάνας μου, που κάθε μήνα είχες τον προβληματισμό του τι θα χαλάσει αυτή τη φορά... Κανένας διακόπτης; Κανένα καλώδιο; Κανένα παράθυρο θα πέσει στην πόρτα; Τί;
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#747054 Nαι ,αν τα προσθέσεις και στο θέμα με τα λάδια που έχει... :( Δε ξέρει τι να κάνει ....Να το φτιαξει ή να το δώσει σε τιμη σκραπ :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#747576 Μου είχε κάνει εντύπωση όταν έγραψες για κιβώτιο, γενικά δεν σκορπιζουν αυτά.

Τα διαφορικά όμως είναι άλλη ιστορία...

< >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#747578
kostis20 έγραψε:Τελικά δεν ήταν το κιβώτιo αλλά το xdrive ...

Α, είναι και 4κινητη, ωραία ! Σίγουρα μιλάμε για πολλά 1000άρικα αν χρειαστεί αντικατάσταση.
:lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By GTS
#747583 Mια καλη ερωτηση ειναι γιατι πηρε 4κινητη 5αρα οντως στην Αθηνα που εχει καλοκαιρι 10 μηνες τον χρονο και χιονιζει 4 μερες καθε 3 χρονια και μονο στα Β. προαστεια μενει χιονι στον δρομο.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#747640 Τα διαφορικά θέλουν στοργή και προδέρμ. Κυρίως θέλει να ελέγχεις τακτικά πιέσεις στα ελαστικά, ώστε οι ρόδες στον ίδιο άξονα να έχουν ίδιες πιέσεις.
Συμβαίνουν και στα ΚΙΑ και παντού.

Το αμάξι αγοράστηκε από Ελλάδα ή από το εξωτερικό;
Από την εμπειρία μου, όποιο αμάξι αγοράστηκε στην Ελλάδα έβγαζε συνέχεια προβλήματα. Εγκέφαλοι, κτλ.


< >
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#747693 Από Αυστρία καινουριο.Ειναι η γυναίκα του από εκεί.
Τόσα προβλήματα που έχει βγάλει δε με παραξένεψε που χάλασε και το xdrive.Απλα δεν είναι κανονικό διαφορικό είναι πολυδισκο Χιλιαδες αμάξια κυκλοφορουν με παρόμοια συστηματα.Καμια ιδιαίτερη συντήρηση και φροντιδα δε χρειαζονται.Επισης δε νομίζω να το επηρεάζουν τόσο οι πιέσεις ειδικά μεταξύ ελαστικών του ίδιου άξονα .Περισσότερο μπρος πισω θα ήταν το προβλημα σε ότι αφορά το xdrive.Αν και δεν είναι άσχετος το προσεχε το αμάξι.Θα τον ρωτήσω πάντως

< >
Άβαταρ μέλους
By 224v
#747705 Από διαστροφή προσωπική διαβάζω αυτό το τοπικό, και χρόνια τωρα επιβεβαιωνω τη στάση μου για αυτή τη μάρκα, μόνο ΧΧΧΧ της αξίζει.
Τίποτα ιταλικό δεν έβγαλε τέτοιες βλάβες, ούτε στην Ελλάδα ούτε στη Μ. Ανατολή.... η Thesis 3.0, διαδρομές από Ντουμπαι σε Ντόχα 750 χλμ στην ερημική περιοχή και 50 βαθμούς θερμοκρασία...

.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#747706 Μια αλλαγή στα λάδια του transfer case μια στο τόσο δεν κάνει κακό γενικα. Θεωρώ δυσκολο να βγηκε τοσο χοντρή ζημια χωρίς να προειδοποίηση πάντως. Ειναι επισης γνωστό πως τα xdrive δεν γουστάρουν ανόμοια ελαστικά και ανόμοιες πιέσεις.
Επίσης επειδή είμαι κυριολεκτικά περικυκλωμενος απο BMW διαφόρων ηλικιών και χιλιομέτρων ολα αυτα που διαβάζω εδώ δεν τα έχω ακούσει. Μπορει να ειναι τυχεροί βεβαια, δεν ξέρω.

< >
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#747707 Το είχε πάει στο συνεργείο για το θέμα των λαδιών τη μέρα που πήγα και εγω τη 5αρα δηλαδή κανένα μήνα πριν.Κανενα πρόβλημα δε φαινόταν.
@224v συμφωνώ και από εμένα έχει φάει Χ.
< >
Άβαταρ μέλους
By mirage
#747709 Αυτά συνηθως ακούγονται πριν διαλυθούν. Τεσπα δεν ξέρω μαλλον πρέπει να αισθάνομαι τυχερός που η δικιά μου 200k χλμ κοντά το μόνο που ζήτησε ηταν 2 λάμπες DRL και μια αλλαγή που έκανα στα υγρα του αυτοματου κιβωτίου.

< >
Άβαταρ μέλους
By 224v
#747761 Ίσως είναι και ο τρόπος που οδηγεί κάποιος!!!. Εάν πχ το πλακώνει και είναι κρύο!!!, απότομα γκαζόζα χωρίς λόγο πχ μέσα σε κίνηση τι νόημα ΈΧΟΥΝ???
Τώρα το χειμώνα πχ ο λεβιές του biturbo είναι σκληρός μέχρι να ζεσταθεί... δεν θα του ζητήσω ζόρι
Η βάζουν λάδια βαλβολινες άσχετες κλπ.

.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#747768 Ό,τι έχει γραφεί είναι απολύτως ακριβές, οι BMW είναι ζημιάρικα αυτοκίνητα. Δεν φταίνει οι ιδιοκτήτες, ήμαρτον κιόλας. Αν πάτε σε ένα σοβαρό συνεργείο BMW θα σας πουν και οι ίδιοι. Πχ στο συνεργείο που πηγαίνω εγώ την δική μου, μου έχουν πει πως όλα όσα έχω αλλάξει, είναι όλα "γνωστά" προβλήματα. Άρα, τα έχουν αλλάξει κι άλλοι, και δεν μπορεί όλοι να είμαστε σιδηροφάγοι.
Ειδικά η δική μου, με περίπου 150Κ που έχει σε σχεδόν 15 χρόνια, είναι και αστείο να συζητάμε πως θέλει στοργή και προδέρμ κι άλλο, έχοντας ευλαβική συντήρηση όλα αυτά τα χρόνια, με τα σέρβις της νωρίτερα από το κανονικό, λάδια κάθε χρόνο και ποτέ περισσότερο από 15Κ χλμ, κλπ κλπ.
Είναι απλώς αναξιόπιστα αυτοκίνητα, γιατί η BMW είτε δεν φρόντισε να τα φτιάξει, είτε άλλαξε πχ το μοτέρ και έπαψε ν'ασχολείται. Και κυρίως, επειδή πάνω απ όλα, εξακολουθεί να πουλάει καλά.
Θεωρώ βέβαια, πως τα σημερινά της μοντέλα, ελάχιστα πλεονεκτήματα έχουν από τον ανταγωνισμό, αλλά ευτυχώς που ο ανταγωνισμός (βλέπε VAG) είναι κι αυτός της πολύ γνωστής καταπληκτικής αξιοπιστίας...
Θα γελάσω ακόμη περισσότερο βέβαια, γιατί θεωρώ σίγουρο πως κάποια στιγμή ο κόσμος θα σταματήσει ν'αγοράζει πανάκριβα λεντάκια και πλαστικούλια, και θα κοιτάξει την ουσία: την τεχνολογία, και το πώς είναι στο δρόμο.
Elon, μην τους λυπηθείς καθόλου όμως! :metalo: