Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#747516
Serf έγραψε:Τι εστί "ωραίος τύπος"; Εγώ βλέπω ότι μάλλον δεν έβαλε μυαλό:

https://www.newsit.gr/ellada/tzortzis-m ... i/3447010/

Το τροχαίο έγινε στην επαρχιακή οδό που συνδέει τον Πλατύ Γιαλό με την Ψαρρού. Ο Τζώρτζης ήταν οδηγός και ο φίλος του συνεπιβάτης. Κανένας από τους δυο δεν φορούσε κράνος. Ο Τζώρτζης είχε αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα και έχασε τον έλεγχο της μηχανής. Ο φίλος του πετάχτηκε στον αέρα, «απογειώθηκε» για 5 μέτρα και κατέληξε σε μια πινακίδα. Ο θάνατός του ήταν ακαριαίος. 



Αυτό που συνεχώς λένε για κάποιον ότι ήταν λάτρης της ταχύτητας πολύ με εκνευρίζει. Σχεδόν όλοι ήμαστε λάτρεις της ταχύτητας απλά κάποιοι είτε έχουν άγνοια κινδύνου είτε άγνοια ικανότητας.


.
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#747534
Serf έγραψε:Τι εστί "ωραίος τύπος"; Εγώ βλέπω ότι μάλλον δεν έβαλε μυαλό:

https://www.newsit.gr/ellada/tzortzis-m ... i/3447010/

Το τροχαίο έγινε στην επαρχιακή οδό που συνδέει τον Πλατύ Γιαλό με την Ψαρρού. Ο Τζώρτζης ήταν οδηγός και ο φίλος του συνεπιβάτης. Κανένας από τους δυο δεν φορούσε κράνος. Ο Τζώρτζης είχε αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα και έχασε τον έλεγχο της μηχανής. Ο φίλος του πετάχτηκε στον αέρα, «απογειώθηκε» για 5 μέτρα και κατέληξε σε μια πινακίδα. Ο θάνατός του ήταν ακαριαίος. 

-----------

Κι εμφανίζεται η ντροπή της ανθρωπότητας και δηλώνει τα εξής:

https://www.newsit.gr/ellada/tzortzis-m ... u/3447067/

Ήταν εξαιρετικός οδηγός – Θα διερευνήσουμε τις ακριβείς συνθήκες του τροχαίου

< Note >


Ρε γμτ δεν μπορουν να διασταυρωσουν μια πληροφορια?

Εδω λεει
Ο φίλος του Τζώρτζη, που δεν φορούσε κράνος χτύπησε σε κολώνα, με τέτοια δύναμη που προκλήθηκαν συντριπτικά κατάγματα σε όλο του κορμί. Αποτέλεσμα ο ακαριαίος θάνατός του.
Ο Τζώρτζης Μονογυιός φορούσε κράνος και σώθηκε γιατί εκτός από το κράνος, στη θέση που βρισκόταν δεν πετάχτηκε στον αέρα με τις όποιες συνέπειες, παρά, σύρθηκε στην άσφαλτο.

https://www.protothema.gr/greece/articl ... ihani-tou/
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#747538 Να προσθεσω στα οσα γραψατε.

Οτι χθες το βραδυ εκεινη την ωρα, το πολυ να ειχε 4-4.5 βαθμους.
Αυτος μολις ειχε ξεκινησει απο το παρκινγκ ελαχιστα πριν συμβει.
Οποτε με λαστιχα κουτσουρα και εντελως κρυα, σε αυτο το οδοστρωμα με 700 τουρμπατα αλογα, ειναι πανευκολο να συμβει ακομα και στην ευθεια με καλη γκαζια.
Δεν ξερουμε και ποια ρυθμιση ειχε το stability control του αυτοκινητου, αν ηταν στο συντηρητικο ή στο παιχνιδιαρικο...

Οπως και να εχει αυτα ειναι υποθεσεις, μπορει να πηγαινε πολυ γρηγορα χωρις να εχει χασει τον ελεγχο, να του πεταχτηκε κατι και στην προσπαθεια να το αποφυγει να εχασε τον ελεγχο.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#747569 Παιδιά οι πιθανότητες να μην φταίει ο οδηγός είναι μηδαμινές. Κάτι έκανε λάθος. Έτρεχε ,γκάζωσε δε ξέρω. Και να του πετάχτηκε κάτι μπροστά του ,αν δεν έτρεχε δε θα συνέβαινε αυτό που συνέβη. Απο ότι λένε μάλλον αιτία θανάτου ήταν οι κακώσεις οπότε με 70 χαω δεν πήγαινε...
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#747573 Με τέτοια αυτοκίνητα δεν μου φαίνεται πολύ δύσκολο να έχουμε αυτού του τύπου τα ατυχήματα.

Δες εδώ τι ζημιά έπαθε η Lambo, με μια γκαζιά του οδηγού από στάση. :lipsealed:



Τα τεστ που κάνει το EuroNCAP στο side pole crash είναι με μόλις 32Kmh. Αν ο άλλος σκάσει με 80Kmh πάνω στο δέντρο δεν είναι πολύ πιθανό να χάσει την ζωή του; Ο MadClip έλεγαν ότι με τόσα έσκασε στο δέντρο.

Δεν νομίζω σε αυτά τα ατυχήματα ότι έχουμε τόσο να κάνουμε με "υπερβολική" ταχύτητα, όσο ότι μιλάμε για αυτοκίνητα που λόγω δύναμης είναι πολύ εύκολο να χαθεί ο έλεγχος τους.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#747575 Τι σχέση έχει η δύναμη με την πιθανότητα να χαθεί ο έλεγχος; Ποιος ελέγχει την δύναμη που βαζει το αυτοκίνητο στο δρόμο; Ποιος γνωρίζεις τις συνθήκες και επιλέγει την ταχύτητα κίνησης του; Γενικα τι θα πει υπερβολική ταχύτητα;


< >
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#747577
axel12p έγραψε:Με τέτοια αυτοκίνητα δεν μου φαίνεται πολύ δύσκολο να έχουμε αυτού του τύπου τα ατυχήματα.

Δες εδώ τι ζημιά έπαθε η Lambo, με μια γκαζιά του οδηγού από στάση. :lipsealed:



Τα τεστ που κάνει το EuroNCAP στο side pole crash είναι με μόλις 32Kmh. Αν ο άλλος σκάσει με 80Kmh πάνω στο δέντρο δεν είναι πολύ πιθανό να χάσει την ζωή του; Ο MadClip έλεγαν ότι με τόσα έσκασε στο δέντρο.

Δεν νομίζω σε αυτά τα ατυχήματα ότι έχουμε τόσο να κάνουμε με "υπερβολική" ταχύτητα, όσο ότι μιλάμε για αυτοκίνητα που λόγω δύναμης είναι πολύ εύκολο να χαθεί ο έλεγχος τους.

Και εδώ πάλι ο οδηγός φταίει...Έκανε βλακεία.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#747584 Το Φερραρι πρεπει να δουν τι λαστιχα ειχε. Λογικα θα ειχε καλοκαιρινα που σε θερμοκρασιες κατω απο 10 βαθμους δεν αποδιδουν, θελεις χειμερινα. Μετα σε τι θεση ηταν το συστημα ευασταθειας. παντως και ανοιχτο να ηταν το συστημα ευσταθειας επηδη ειχε χαμηλς θερμοκρασιες ενα αποτομο κοψιμο στο τιμονι με λιγο γκαζι πρεπει να ειναι αρκετα για να βγαλουν το αμαξι αυτο απο τον δρομο. Σιγουρα το λαθος ειναι οτι πιθανον δεν ειχε χειμερινα.

Επηδη ειναι αλουμινενιο ειδατε οτι δεν εμεινε τιποτα μετα την φωτια.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#747586
kostis20 έγραψε:
axel12p έγραψε:Με τέτοια αυτοκίνητα δεν μου φαίνεται πολύ δύσκολο να έχουμε αυτού του τύπου τα ατυχήματα.

Δες εδώ τι ζημιά έπαθε η Lambo, με μια γκαζιά του οδηγού από στάση. :lipsealed:



Τα τεστ που κάνει το EuroNCAP στο side pole crash είναι με μόλις 32Kmh. Αν ο άλλος σκάσει με 80Kmh πάνω στο δέντρο δεν είναι πολύ πιθανό να χάσει την ζωή του; Ο MadClip έλεγαν ότι με τόσα έσκασε στο δέντρο.

Δεν νομίζω σε αυτά τα ατυχήματα ότι έχουμε τόσο να κάνουμε με "υπερβολική" ταχύτητα, όσο ότι μιλάμε για αυτοκίνητα που λόγω δύναμης είναι πολύ εύκολο να χαθεί ο έλεγχος τους.

Και εδώ πάλι ο οδηγός φταίει...Έκανε βλακεία.


Ειχε βγαλει το συστημα ευσταθειας σιγουρα σε αυτο το ανοιγμα λογω βλακειας.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#747588
mirage έγραψε:Τι σχέση έχει η δύναμη με την πιθανότητα να χαθεί ο έλεγχος;

Δηλαδή αν βυθίσεις το γκάζι σε ένα Fiat Panda και μια Ferrari 488 Pista, θεωρείς ότι έχουν την ίδια πιθανότητα να χάσουν τον έλεγχο;
Πόσο πρέπει να πατήσεις το γκάζι σε ένα προσθιοκίνητο με 60 άλογα και πόσο σε ένα πισωκίνητο με 760 άλογα για να χαθεί ο έλεγχος;
Αν θεωρείς ότι είναι το ίδιο εύκολο να χαθεί ο έλεγχος και στα δύο και ότι η δύναμη δεν επηρεάζει την πιθανότητα ατυχήματος, πάω πάσο!
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#747589
Giuseppe Busso έγραψε:Εικόνα

Τάκαρος να τον πιεις στο ποτήρι :inlove:


Ο οποίος ΤΠ είπε ότι τέτοια αυτοκίνητα θα πρέπει να τα οδηγούν άνθρωποι με πιστοποίηση των αντίστοιχων οδηγικών ικανοτήτων.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#747590
axel12p έγραψε:
mirage έγραψε:Τι σχέση έχει η δύναμη με την πιθανότητα να χαθεί ο έλεγχος;

Δηλαδή αν βυθίσεις το γκάζι σε ένα Fiat Panda και μια Ferrari 488 Pista, θεωρείς ότι έχουν την ίδια πιθανότητα να χάσουν τον έλεγχο;
Πόσο πρέπει να πατήσεις το γκάζι σε ένα προσθιοκίνητο με 60 άλογα και πόσο σε ένα πισωκίνητο με 760 άλογα για να χαθεί ο έλεγχος;
Αν θεωρείς ότι είναι το ίδιο εύκολο να χαθεί ο έλεγχος και στα δύο και ότι η δύναμη δεν επηρεάζει την πιθανότητα ατυχήματος, πάω πάσο!

Αρα δεν φταιει η δυναμη, αλλα αυτος που παταει το γκαζι. Αυτο λεει κι ο mirage.

Δεν σου λεει η δυναμη "πατα με" ουτε σου λενε τα ηλεκτρονικα "βγαλε με", ο οδηγος επιλεγει να το κανει.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#747591 Ειναι αλλο αμαξι το 488, θελει προσοχη, το ιδιο και το 812, γιατι ευκολα χανουν προσφυση στους πισω τροχους.

Αν ειχες πχ C63 με 700 αλογα δεν θα ειχες αυτο το αποτελεσμα ή ενα RS6.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#747592
axel12p έγραψε:
mirage έγραψε:Τι σχέση έχει η δύναμη με την πιθανότητα να χαθεί ο έλεγχος;

Δηλαδή αν βυθίσεις το γκάζι σε ένα Fiat Panda και μια Ferrari 488 Pista, θεωρείς ότι έχουν την ίδια πιθανότητα να χάσουν τον έλεγχο;
Πόσο πρέπει να πατήσεις το γκάζι σε ένα προσθιοκίνητο με 60 άλογα και πόσο σε ένα πισωκίνητο με 760 άλογα για να χαθεί ο έλεγχος;
Αν θεωρείς ότι είναι το ίδιο εύκολο να χαθεί ο έλεγχος και στα δύο και ότι η δύναμη δεν επηρεάζει την πιθανότητα ατυχήματος, πάω πάσο!


Άρα οπως λες και εσυ φταίει ο οδηγός. Και δεν ειναι μονο το βύθισμα αλλα και σε τι οδόστρωμα είσαι, σε τι θέση είναι τα ηλεκτρονικά κλπ κλπ. Άρα παλι καταλήγουμε στον οδηγό.

< >