Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#467066
Dimsabas έγραψε:Τωρινό. Τι εννοείς;


Εννοεί ότι από τότε τα standards άλλαξαν 3-4 φορές! Το Grande Punto τότε είχε πάρει 5 αστέρια. http://www.theaa.com/allaboutcars/ncap/ ... 2005-09-01 Με τα σημερινά standards το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο πήρε...0!!!

Από τότε που άρχισες το ποδήλατο δεν νιώθεις αυτοκινητιστικά... :lol:
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#467105 Σύντροφοι, συμφωνώ ότι δεν είναι πλέον petrolhead κι ότι το όνειρό μου (επταθέσιο με πολύ χαμηλή κατανάλωση) ξενερώνει τους υπόλοιπους.
Υπάρχει κάποια επικαιροποιημένη λίστα με το πώς τοποθετούνται τα προηγούμενα μοντέλα απέναντι στα σημερινά;
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#467109 όχι, και θα είναι και άχρηστη γιατί όλα θα βγουν με 0 αστέρια... :lol:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#467113
Dimsabas έγραψε:Σύντροφοι, συμφωνώ ότι δεν είναι πλέον petrolhead κι ότι το όνειρό μου (επταθέσιο με πολύ χαμηλή κατανάλωση) ξενερώνει τους υπόλοιπους.
Υπάρχει κάποια επικαιροποιημένη λίστα με το πώς τοποθετούνται τα προηγούμενα μοντέλα απέναντι στα σημερινά;
Όχι και δεν υπαρχει λογος γιατι δεν παραγονται πλεον. Επισης οταν δοκιμαστηκαν δεν υπηρχαν ολα αυτα τα βοήθηματα διαθεσιμα.Το Grande Punto ομως παραγεται ακομα.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#467126
Dimsabas έγραψε:Θα βγουν με μηδέν αστέρια γιατί ξεπεράστηκαν τόσο πολύ σε αντοχή καμπίνας ή για τα βοηθήματα;
Θα βγουν μηδέν γιατί οι κανονισμοί προβλέπουν ότι αν πάρει σε μια κατηγορία μηδέν, μηδενίζεται συνολικά. Προφανώς δομικά δεν έγιναν ξαφνικά τσιγαροχαρτα

Στάλθηκε από το HUAWEI VNS-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#467148 Ρε σεις, πού τα ξέρετε όλα αυτά; Έχετε τους κανονισμούς του Euro NCAP κάτω από το μαξιλάρι σας, όπως ο Αχιλλέας την Ιλιάδα κι ο Μακρυγιάννης το Ευαγγέλιο;
Άβαταρ μέλους
By mirage
#467151 Τα λεει στο site. Αναλυτικα και με τροπο κατανοητο ακομα και για τελειως ασχετους με το θεμα. Απαραίτητη προϋπόθεση η γνωση αγγλικών ή χρησης Google translate.


Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By gianik
#467152
Dimsabas έγραψε:Ρε σεις, πού τα ξέρετε όλα αυτά; Έχετε τους κανονισμούς του Euro NCAP κάτω από το μαξιλάρι σας, όπως ο Αχιλλέας την Ιλιάδα κι ο Μακρυγιάννης το Ευαγγέλιο;




ασχετο και οφ τοπικ , αλλά έβαλες αέριο? :(
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#467222
Dimsabas έγραψε:Ρε σεις, πού τα ξέρετε όλα αυτά; Έχετε τους κανονισμούς του Euro NCAP κάτω από το μαξιλάρι σας, όπως ο Αχιλλέας την Ιλιάδα κι ο Μακρυγιάννης το Ευαγγέλιο;


Ο Αχιλλέας να είχε την Ιλιάδα λίγο δύσκολο πάντως. Ο Αλέξανδρος ναι... :lol:
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#467239 Χαχαχα, σωστός! Διάβαζε το σενάριο, για να δει αν θα πάρει μέρος στο έργο.
Γιάννη, έβαλα. Πολύ ευχαριστημένος. Αν θες πληροφορία, σου στέλνω το κινητό μου.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#671520 Ψάχνοντας κάτι άσχετο πέτυχα μια λεπτομέρεια, από το 2020 και μετά άλλαξε το εμπρόσθιο τεστ και χρησιμοποιούν το Mobile Progressive Deformable Barrier και η ταχύτητα του αμαξιού είναι στα 50 χλμ/ώρα αντί για τα 64 χλμ/ώρα που είχε το προηγούμενο Offside Deformable Barrier.

Λόγος αλλαγής:
https://www.researchgate.net/publication/337224180_Euro_NCAP_-New_Frontal_Impact_Test_with_Mobile_Progressive_Deformable_Barrier_MPDB
In 2015 Euro NCAP announced that the current offset deformable barrier frontal impact test procedure would be revised and a frontal impact working group was setup to develop the new procedure. The aim was to bring together individual research efforts by FIMCAR [1], ADAC and other organisations [2,3] on the development of a 'moving barrier to vehicle' frontal impact test and derive common specifications for the new Euro NCAP test and assessment procedure from this.


Ψάχνω να καταλάβω τι διαφορές υπάρχουν πρακτικά και γιατί διάλεξαν την μικρότερη φαινομενικά* αυτή ταχύτητα.
Ενδεικτικά:
https://www-esv.nhtsa.dot.gov/proceedings/24/files/24ESV-000254.PDF

*Φαινομενικά γιατί στην εξήγηση του ODB αναφέρουν πως η σύγκρουση με τα 64 χλμ/ωρα προσομοιάζει σύγκρουση με 50 χλμ/ώρα:
...the car is driven at 64km/h and with 40 percent overlap into a deformable barrier which represents the oncoming vehicle. The test replicates a crash between two cars of the same weight, both travelling at a speed of 50km/h
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#684615
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#747585