- 16 Ιαν 2022, 11:17
#747768
Ό,τι έχει γραφεί είναι απολύτως ακριβές, οι BMW είναι ζημιάρικα αυτοκίνητα. Δεν φταίνει οι ιδιοκτήτες, ήμαρτον κιόλας. Αν πάτε σε ένα σοβαρό συνεργείο BMW θα σας πουν και οι ίδιοι. Πχ στο συνεργείο που πηγαίνω εγώ την δική μου, μου έχουν πει πως όλα όσα έχω αλλάξει, είναι όλα "γνωστά" προβλήματα. Άρα, τα έχουν αλλάξει κι άλλοι, και δεν μπορεί όλοι να είμαστε σιδηροφάγοι.
Ειδικά η δική μου, με περίπου 150Κ που έχει σε σχεδόν 15 χρόνια, είναι και αστείο να συζητάμε πως θέλει στοργή και προδέρμ κι άλλο, έχοντας ευλαβική συντήρηση όλα αυτά τα χρόνια, με τα σέρβις της νωρίτερα από το κανονικό, λάδια κάθε χρόνο και ποτέ περισσότερο από 15Κ χλμ, κλπ κλπ.
Είναι απλώς αναξιόπιστα αυτοκίνητα, γιατί η BMW είτε δεν φρόντισε να τα φτιάξει, είτε άλλαξε πχ το μοτέρ και έπαψε ν'ασχολείται. Και κυρίως, επειδή πάνω απ όλα, εξακολουθεί να πουλάει καλά.
Θεωρώ βέβαια, πως τα σημερινά της μοντέλα, ελάχιστα πλεονεκτήματα έχουν από τον ανταγωνισμό, αλλά ευτυχώς που ο ανταγωνισμός (βλέπε VAG) είναι κι αυτός της πολύ γνωστής καταπληκτικής αξιοπιστίας...
Θα γελάσω ακόμη περισσότερο βέβαια, γιατί θεωρώ σίγουρο πως κάποια στιγμή ο κόσμος θα σταματήσει ν'αγοράζει πανάκριβα λεντάκια και πλαστικούλια, και θα κοιτάξει την ουσία: την τεχνολογία, και το πώς είναι στο δρόμο.
Elon, μην τους λυπηθείς καθόλου όμως!
BMW 120i (E81)