Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#747538 Να προσθεσω στα οσα γραψατε.

Οτι χθες το βραδυ εκεινη την ωρα, το πολυ να ειχε 4-4.5 βαθμους.
Αυτος μολις ειχε ξεκινησει απο το παρκινγκ ελαχιστα πριν συμβει.
Οποτε με λαστιχα κουτσουρα και εντελως κρυα, σε αυτο το οδοστρωμα με 700 τουρμπατα αλογα, ειναι πανευκολο να συμβει ακομα και στην ευθεια με καλη γκαζια.
Δεν ξερουμε και ποια ρυθμιση ειχε το stability control του αυτοκινητου, αν ηταν στο συντηρητικο ή στο παιχνιδιαρικο...

Οπως και να εχει αυτα ειναι υποθεσεις, μπορει να πηγαινε πολυ γρηγορα χωρις να εχει χασει τον ελεγχο, να του πεταχτηκε κατι και στην προσπαθεια να το αποφυγει να εχασε τον ελεγχο.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#747569 Παιδιά οι πιθανότητες να μην φταίει ο οδηγός είναι μηδαμινές. Κάτι έκανε λάθος. Έτρεχε ,γκάζωσε δε ξέρω. Και να του πετάχτηκε κάτι μπροστά του ,αν δεν έτρεχε δε θα συνέβαινε αυτό που συνέβη. Απο ότι λένε μάλλον αιτία θανάτου ήταν οι κακώσεις οπότε με 70 χαω δεν πήγαινε...
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#747573 Με τέτοια αυτοκίνητα δεν μου φαίνεται πολύ δύσκολο να έχουμε αυτού του τύπου τα ατυχήματα.

Δες εδώ τι ζημιά έπαθε η Lambo, με μια γκαζιά του οδηγού από στάση. :lipsealed:



Τα τεστ που κάνει το EuroNCAP στο side pole crash είναι με μόλις 32Kmh. Αν ο άλλος σκάσει με 80Kmh πάνω στο δέντρο δεν είναι πολύ πιθανό να χάσει την ζωή του; Ο MadClip έλεγαν ότι με τόσα έσκασε στο δέντρο.

Δεν νομίζω σε αυτά τα ατυχήματα ότι έχουμε τόσο να κάνουμε με "υπερβολική" ταχύτητα, όσο ότι μιλάμε για αυτοκίνητα που λόγω δύναμης είναι πολύ εύκολο να χαθεί ο έλεγχος τους.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#747575 Τι σχέση έχει η δύναμη με την πιθανότητα να χαθεί ο έλεγχος; Ποιος ελέγχει την δύναμη που βαζει το αυτοκίνητο στο δρόμο; Ποιος γνωρίζεις τις συνθήκες και επιλέγει την ταχύτητα κίνησης του; Γενικα τι θα πει υπερβολική ταχύτητα;


< >
Άβαταρ μέλους
By GTS
#747584 Το Φερραρι πρεπει να δουν τι λαστιχα ειχε. Λογικα θα ειχε καλοκαιρινα που σε θερμοκρασιες κατω απο 10 βαθμους δεν αποδιδουν, θελεις χειμερινα. Μετα σε τι θεση ηταν το συστημα ευασταθειας. παντως και ανοιχτο να ηταν το συστημα ευσταθειας επηδη ειχε χαμηλς θερμοκρασιες ενα αποτομο κοψιμο στο τιμονι με λιγο γκαζι πρεπει να ειναι αρκετα για να βγαλουν το αμαξι αυτο απο τον δρομο. Σιγουρα το λαθος ειναι οτι πιθανον δεν ειχε χειμερινα.

Επηδη ειναι αλουμινενιο ειδατε οτι δεν εμεινε τιποτα μετα την φωτια.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#747591 Ειναι αλλο αμαξι το 488, θελει προσοχη, το ιδιο και το 812, γιατι ευκολα χανουν προσφυση στους πισω τροχους.

Αν ειχες πχ C63 με 700 αλογα δεν θα ειχες αυτο το αποτελεσμα ή ενα RS6.