Οτι χθες το βραδυ εκεινη την ωρα, το πολυ να ειχε 4-4.5 βαθμους.
Αυτος μολις ειχε ξεκινησει απο το παρκινγκ ελαχιστα πριν συμβει.
Οποτε με λαστιχα κουτσουρα και εντελως κρυα, σε αυτο το οδοστρωμα με 700 τουρμπατα αλογα, ειναι πανευκολο να συμβει ακομα και στην ευθεια με καλη γκαζια.
Δεν ξερουμε και ποια ρυθμιση ειχε το stability control του αυτοκινητου, αν ηταν στο συντηρητικο ή στο παιχνιδιαρικο...
Οπως και να εχει αυτα ειναι υποθεσεις, μπορει να πηγαινε πολυ γρηγορα χωρις να εχει χασει τον ελεγχο, να του πεταχτηκε κατι και στην προσπαθεια να το αποφυγει να εχασε τον ελεγχο.
Δες εδώ τι ζημιά έπαθε η Lambo, με μια γκαζιά του οδηγού από στάση.
Τα τεστ που κάνει το EuroNCAP στο side pole crash είναι με μόλις 32Kmh. Αν ο άλλος σκάσει με 80Kmh πάνω στο δέντρο δεν είναι πολύ πιθανό να χάσει την ζωή του; Ο MadClip έλεγαν ότι με τόσα έσκασε στο δέντρο.
Δεν νομίζω σε αυτά τα ατυχήματα ότι έχουμε τόσο να κάνουμε με "υπερβολική" ταχύτητα, όσο ότι μιλάμε για αυτοκίνητα που λόγω δύναμης είναι πολύ εύκολο να χαθεί ο έλεγχος τους.
< >
Επηδη ειναι αλουμινενιο ειδατε οτι δεν εμεινε τιποτα μετα την φωτια.
Fiat Panda 7,6l/100km
Αν ειχες πχ C63 με 700 αλογα δεν θα ειχες αυτο το αποτελεσμα ή ενα RS6.