Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#746488 Ναι το καταλαβαίνω. Λογικό .Διάβασα οτι μετα τις 5000km ανοίγει και άλλο ο κινητήρας. Επίσης ξέχασα να γράψω οτι το ρεζερβουαρ είναι μικρό .50 στο FWD ,το τερακίνητο 47 με 48. Φτάνει για αυτονομία 440 με 480 km μέχρι να ανάψει η ρεζέρβα.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#746507 Είναι ένας λόγος που χαιρόμουν το μεγκάν. Με 60άρι ρεζερβουάρ ξεκίναγα από άθενς και έφτανα πχ. Καστοριά ή Δράμα κρουζάροντας και ακόμα είχα ρέστα. Για χωριό -πολάκης :shifty: επαληθευόμενο- πήγαινα, έκανα τα ντόπια γυρολόγια, γύρναγα και έβγαζα 1 εβδομάδα πήγαινέλα στην δουλειά. Με το 36άρι πλέον του χάιμπριντ έχω "ζοριστεί", τουλάχιστον εκτός Αθηνών μιας και είμαι περισσότερο εκτεθειμένος στις τιμές των πρατηρίων της επαρχίας. Εντός, απλά ξεχνάω να γεμίσω, ίσως και 1 φορά τον μήνα.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#746510 Ναι και το Α5 είχε 65 λίτρα...Μια φορά είχα κάνει 690 km μέχρι τη ρεζέρβα.Που για βενζινοκίνητο ήταν σημαντικό νούμερο.Μετα ήρθαν και αυτά τα μέτρα που ήθελαν το ρεζερβουάρ 10% γεμάτο στις μετρήσεις ρύπων (αυτό καταργήθηκε νομίζω),ήρθαν και τα hybrid που θέλουν χώρο και τα ρεζερβουάρ μίκρυναν αρκετά.Εγω βέβαια έχω πέσει και κατηγορία μεγέθους οπότε λογικό να έχω μικρότερο ρεζερβουάρ.

Sent from my AC2003 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#746575
kostis20 έγραψε:Ναι το καταλαβαίνω. Λογικό .Διάβασα οτι μετα τις 5000km ανοίγει και άλλο ο κινητήρας. Επίσης ξέχασα να γράψω οτι το ρεζερβουαρ είναι μικρό .50 στο FWD ,το τερακίνητο 47 με 48. Φτάνει για αυτονομία 440 με 480 km μέχρι να ανάψει η ρεζέρβα.


Κάτι δε μου κολλάει. Αν πούμε ότι η ρεζέρβα σου δίνει 100χλμ που είναι πολλά βέβαια τα 50λ σου βγάζουν περίπου 580χλμ; Πάνω από 8.5l είναι η κατανάλωσή σου;
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#746585 Δεν έκανα και μέτρηση στην αντλία...Χοντρικά τα έγραψα .Δεν το έχω μάθει ακόμα το αμάξι.
Το ρεζερβουάρ δεν είναι 50 Lt πάντως ,είναι 47 ή 48.

Sent from my AC2003 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#747197 Οι θύρες USB δίνουν ρεύμα όταν τα αυτοκίνητο είναι σβηστό? Πειράζει να έχω ένα USB καλώδιο συνέχεια πάνω?
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#747224 Μπορείς να συνδέσεις το κινητό σου να δεις αν δίνει ρεύμα ή όχι, ΧΩΡΙΣ κλειδί.
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#747228 Και αν δίνει αρχικά, περίμενε λίγα λεπτά, γιατί μπορεί να δίνει για λίγο και μετά να κόβει.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#747231 Και να δίνει στο τηλέφωνο πχ αν το αποσύνδεση και μείνει μόνο το καλώδιο ,υπάρχει περίπτωση να καταναλώνει πάλι?
Ρωτάω γιατί θέλω να έχω το καλώδιο μόνιμα συνδεδεμένο στη θύρα του αυτοκινήτου ,χωρίς να φορτίζει κάτι.

Sent from my AC2003 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By mirage
#747233 Μόνο με καλώδιο δεν υπάρχει θέμα.
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#747261 Α, τώρα είδα πως μιλάμε μόνον για καλώδιο! Εννοείται πως το αφήνεις, δεν παίζει να καταναλώνει όπως και να 'χει.
Άβαταρ μέλους
By Chris
#747300 Αν καταναλωνει το καλωδιο θα το καταλαβεις, γιατι θα βρεις το αυτοκινητο καμμενο. Καπου πρεπει να παει η ενεργεια :lol:
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#747570 Σωστό.. :lol:
Ο συντονισμός που λέγαμε στις 2500σαλ εξαφανίστηκε μόλις έβαλα βενζίνη από το πρατήριο που βάζω... :hmmm: