Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#742714 ευχαριστω Πανο,σχεδον ετσι φαινονται και στα κλιο οπως στο βιντεο. :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#742779
dimviii έγραψε:για ποιον λογο δεν ειναι uv τα εργοστασιακα Δια?

George_Prix έγραψε:Γιατι το λες αυτο? Τα πληρωνεις χρυσαφι ενω με μια καλη ζελατινα κανεις την ιδια δουλεια?

Τα πλαινα και το πισω τζαμι είναι tempered glass, αυτο που για ασφαλεια οταν σπαει θρυματιζεται και επισης ειναι πολυ φθηνοτερο. Αυτος ο τυπος τζαμιου προσφερει προστασια μονο σε UV-B&C και εχει σχεδον 100% διαπερατότητα σε UV-A, που είναι και η πιο επιβλαβής για τον άνθρωπο (μαζί με την Β). Τα εργοστασικα φιμέ είναι απλά χρωματισμένα tempered και δεν προσφερουν τιποτα αλλο περαν της σκιασης, γι αυτο και οι κατασκευαστες τα αναφερουν ως privacy glass.
Αντίθετα το παρμπρίζ (και οι πανοραμικές) επειδή είναι laminated βαση προδιαγραφών ασφαλείας (έχουν δηλαδή ένα φιλμ ενδιάμεσα) προσφέρουν προστασία σε UV-A σε ποσοστό μέχρι 98%.

George_Prix έγραψε:Να φανταστω οτι σαν απολυτη λυση προτείνεις ηχομονωτικά και μετα περασμα φιμε ζελατινας?

Τα ηχομονωτικά έχουν και αυτά ένα φιλμ ενδιάμεσα επομένως προσφέρουν και κάποια προστασία σε UV-A, αλλά πλήρη προστασία μόνο οι μεμβράνες μπορούν να παρέχουν.


*Το ενδιάμεσο φιλμ δεν το λέω με απόλυτη βεβαιότητα ότι το έχουν όλα τα ηχομονωτικά. Στο βολβό είναι διακριτό όταν κατεβάζεις το τζαμί (θα ανεβάσω μια φωτό να δείτε), αλλά ίσως να έχει να κάνει και με το γεγονός ότι είναι άθραυστα για προστασία από κλοπές. Τα διαφημίζει έτσι, κι έχουν και τα ανάλογα σηματα στο ταμπελάκι τους.. :s_dunno
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#747195 Αδερφικός φίλος θέλει βοήθεια. Αποφάσισε να καθαρίζει μόνος του το αυτοκίνητο του, μια και μετακόμισε σε σπίτι με αυλή, οπότε έχει τη δυνατότητα για πιεστικό, σκούπα, κτλ. Μου ζήτησε να του πω/βρω τι αφρό να αγοράσει για να χρησιμοποιεί με το πιεστικό του (σαμπουάν έχει της Sonax, αλλά θέλει και ενεργό αφρό, όταν βαριέται να βάζει κουβά), θέλει να μάθει τι μπορεί να κάνει για το πορτ-μπαγκάζ που έχει θολώσει το χρώμα από άλατα (μάλλον έχει κάποιο πλαστικό κομμάτι εκεί, δε μου το διευκρίνησε) και φυσικά τι προϊόντα να χρησιμοποιήσει για γυάλισμα-κέρωμα (δεν έχει αλοιφαδώρο, αλλά δράπανο με ρύθμιση στροφών).
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#747481 Έτσι μου είπε, αυτό σας λέω :roll: Δηλαδή καλύτερα αλοιφαδόρος; Του έστειλα τα προϊόντα
Άβαταρ μέλους
By postruck
#747541 Φυσικά αλοιφαδόρος,αλλα χρειάζεται και λίγο εξάσκηση και γνώση,ανάλογα και την κατάσταση του κάθε αυτοκινήτου.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#747542 Αν είναι για δράπανο καλύτερα χέρι, λιγότερη ταλαιπωρία θα είναι.
Άβαταρ μέλους
By g47
#748951 Μπηκε μολις και το δικο μου για κεραμικη.
Επιλεχθηκε μονιμη με ceramic pro υλικα.
Θα γινει και βιολογικος εσωτερικα με αφαιρεση των καθισματων και καθαρισμος κινητηρα, τροχων, θολων, ξεθαμπωμα στα φαναρια κλπ.
Σε μιε εβδομαδα θα εχω feedback αν και στη μεση της διαδικασιας θα επισκευθω ξανα, να δω πως παει.
Άβαταρ μέλους
By g47
#748989 1.1k συνολικα.
Δωθηκαν οδηγιες για το σηκωμα του οχηματος (θα βγουν να καθαριστουν οι τροχοι και θα περαστουν και αυτοι) γιατι το σημειο σηκωματος ειναι νευρο και πρεπει να χρησιμοποιηθει λαστιχενιος τακος, για το ψησιμο του κεραμικου με τις λαμπες γιατι το ταμπλω απο τη μερια του συνοδηγου ειναι ευαισθητο σε σκασιματα λογω θερμοκρασιας και ακτινοβολιας, για το πλυσιμο του κινητηρα με προσοχη σε πολλ/στες και εγκεφαλο και για ολες γενικα τις παραξενιες του.
Θα περαστουν και τα πλαστικα και τα χρωμια και περασμα ψιλη και κεραμικη στο σκαλοπατι της πορτας.
Το παιδι που το εχει φαινεται πολυ καλος και πολυ συνεργασιμος. Γνωστης ειναι, για αυτο εγινε και η επιλογη του καταστηματος.
Στα αλουμινια θα γινει λιγο λιγοτερο κατεβασμα γιατι οπως ειχα πει και παλιοτερα ειναι οριακο και το συμφωνησαμε, δεν με πειραζει να μην ειναι το αποτελεσμα στο 100%.
Τωρα για περισσοτερα θα δουμε, προς το παρον δεν εχω καποιο παραπονο αλλα εννοειται δεν εχω κανενα προβλημα να το πω, οπως λεω και για το ιδιο το αυτοκινητο. :lol:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#748991 Άουτς... Μακάρι να έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα για το κόστος. Αναμένω φωτογραφίες.
Άβαταρ μέλους
By g47
#748994 Δεδομενο οτι θελω να κρατησω το εργοστασιακο χρωμα.
Ειναι τσιμπημενο ναι, αλλα απο την αλλη και το φθηνοτερο μονιμο που εχω βρει (ουσιαστικα μου εκαναν δωρο τον βιολογικο ο οποιος εχει δουλεια σε δερματα, ουρανους, πλαστικα κλπ και θα βγουν τα καθισματα εμπρος και πισω).
Μονιμο με 3πλο περασμα και ψησιμο, οχι στο ποδι. Φαινεται σοβαρο και εννοειται θα επανελθω με φωτο και κριτικη.
Μια μικρη ιδεα ετσι ειναι το χρωμα παντου και κατα τοπους χειροτερο με καποια μικρα θαμπωματα.

https://www.facebook.com/nemodetailingf ... 2351586080
Άβαταρ μέλους
By dimik
#748995 Όντως το βερνίκι είναι σε οριακά επίπεδα στο 8ρι από εμπειρία σε φίλου και κάνει σημάδια με τον αλοιφαδορο για πλάκα, ειδικα στο μπλε-μωβ που έχει. Επίσης η πίσω αεροτομή καλό είναι να βγει και να γυαλίσει ξεχωριστά.

Μετρούσαμε μια μέρα με το μηχάνημα του ότι αυτοκίνητο βρίσκαμε έξω από συνεργείο δίπλα στο σπίτι του και τα ιαπωνικά γενικά ήταν χαμηλά.

Στο BMW πχ έπαιρνε και γυαλόχαρτο
Γενικά η κατάταξη ήταν γερμανικά με πολύ πάχος, μέτριο τα υπόλοιπα ευρωπαϊκά από Γαλλία και Ιταλία και χαμηλά τα ιαπωνικά.

Sent from my IN2023 using Tapatalk