Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By uncle_nontas
#746587 ΕΚΟ/ΒΡ που πλέον έβγαλαν 98αρα, έχουν αρχίσει όντως την προώθηση την αντίστοιχη με τη Shell. Στο σημείο αυτό, κι επειδή το 106 έχει θέμα με πειράκια, να πω πως με ΕΚΟ 98αρα υπάρχει σαφής βελτίωση. Όχι είναι λύση αυτό βέβαια.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#746608 Κατανάλωση και υπολειπόμενη αυτονομία, ύστερα από μια εκδρομή στην Έδεσσα (σύνολο 150Km). Οδήγηση χαλαρή, αλλά όχι πιο αργή σε σχέση με την κίνηση του δρόμου.
Που να είχα και το Clio του Dimviii που έχει και χαμηλότερο βάρος και μικρότερη μετωπική επιφάνεια. :thumbsup:
Diesel power! :metalo:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#746610 θυμισε μας αυτοκινητο/μοτερ
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#746872 Εικόνα

337.9 διανυθέντα χιλιόμετρα με πρόγραμμα.
Γέμισα 30.02 λίτρα 100αρα ΒΡ.
Αυτό βγάζει 8.88λτ/100χλμ ΜΟ.
Το αμάξι έγραψε 8.8.

Μικτή οδήγηση εντός πόλης. Εξάλλου φαίνεται και από τη μέση ταχύτητα.
Το 95% των χιλιομέτρων είναι με την χαμηλή πίεση.

Να μου έλεγαν ότι θα κυκλοφορείς με 220+ άλογα και θα έχεις τέτοια κατανάλωση, τούμπες θα έκανα.
Πολύ ευχαριστημένος. Μένει να κάνω ένα ταξίδι κιόλας.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#746891
axel12p έγραψε:Qashqai 1.5 diesel. Για αυτό ανέφερα τα Clio!

απιστευτο για το βαρος του. :lipsealed: :metalo:
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#746898 Η φάση είναι πως όταν ξεκίνησα, η εκτιμώμενη αυτονομία ήταν κάτω από 1000Km, και ύστερα από 150Km μου έδειχνε 1008Km :lol:

Λογικά θα βλέπεις ακόμη χαμηλότερες καταναλώσεις στο Clio. Εμείς κατά μέσο όρο ύστερα από 150.000Km είμαστε γύρω στα 5.5lt/100Km, όλα με VPower diesel.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#746899 εχουμε πολυ λιγα χλμ ακομα για σοβαρες ενδειξεις.
Επισης εμεις μπορει να μην πιασουμε ποτε τετοιες καταναλωσεις μεσα στο λεκανοπεδιο Αττικης.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#747416 Εντυπωσιακό το 3,8. Που δείχνει τι μπορεί να πετύχει ένας σύγχρονος ντιζελοκινητήρας αν δεν έχει σταμάτα ξεκίνα (που μετράει το βάρος) και αυξημένες ταχύτητες (που μετράει η αεροδυναμική) και απλά πηγαίνεις ήσυχα και σταθερά. Και βενζινοκινητήρας καλά θα τα πήγαινε αλλά το 3,8 δείχνει αλλιώς.

Giuseppe Busso έγραψε:Να μου έλεγαν ότι θα κυκλοφορείς με 220+ άλογα και θα έχεις τέτοια κατανάλωση, τούμπες θα έκανα.
Πολύ ευχαριστημένος. Μένει να κάνω ένα ταξίδι κιόλας.
Χμ... ξέρεις πολύ καλά ότι αν τα κυκλοφορήσεις τα 220 άλογα θέλεις πολύ, πολύ παραπάνω καύσιμο. Όταν είσαι στα 8,8 το πολύ πολύ να τα αμόλησες 2-3 φορές στιγμιαία, δεν τα κυκλοφόρησες. :lol:

Και στις 2 παραπάνω περιπτώσεις βλέπουμε τα άλματα που έχει κάνει η τεχνολογία στον τομέα των κινητήρων.
Άβαταρ μέλους
By Chris
#747518
Chris έγραψε:
Chris έγραψε:megane cc 2006 2.0 135hp auto lifetime 9.31lt/100, συνολο 462lt 4973km, λειπουν 3-4 γεμισματα που δεν καταγραφηκαν

audi a3 2019 1.0 dsg7 6.91lt/100 στο πρωτο γεμισμα

Ιδια χρηση και στα 2, περιαστικη θα την χαρακτηριζα


Δευτερο γεμισμα, 6.95lt/100. Αντι να πεσει ανεβαινει, μου αρεσει πολυ το κιβωτιο και παταω σε καθε ευκαιρια :oops:


Τριτο γεμισμα, 6.09lt/100. Εβγαλε 750χμ μεχρι να αναψει το λαμπακι. Σχεδον αποκλειστικα σε οδους ταχειας κυκλοφοριας με ~100χμ/ωρα και ελαχιστη κινηση. Αρκετο air con για ξεθαμπωμα. Ισως να μπορει να πεσει και οριακα κατω απο τα 6lt/100
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#747935 Μπορεί και λίγο λιγότερο. :)

Διαδρομή από δουλειά σπίτι, τα μισά χλμ εντός πόλης, τα μισά στη Μουδανιών. Χωρίς κίνηση, χωρίς Start stop.

Καλή φάση αλλά δεν μπορώ να οδηγάω πάντα τόσο χαλαρά...

(Hyundai i30 1.0 T-GDI)Εικόνα