- 01 Δεκ 2021, 19:48
#739434
Ακολουθεί μακροσκελής δημοσίευση, η οποία όμως θα ΜΟΥ κάνει πολύ μεγάλη διαφορά, οπότε σας εκλιπαρώ γονυπετής να αφιερώσετε λίγο χρόνο και να βοηθήσετε τον ενδεή συνάνθρωπο (ναι, εμένα).
Πρώτο ερώτημα:
Ας πούμε ότι θα μπορούσατε να σχεδιάσετε το ιδανικό site αυτοκινήτου. Τι θα θέλατε να περιλαμβάνει; Πέρα από δοκιμές, νέα, ρεπορτάζ, δοκιμές μακράς διαρκείας, τι άλλο θα θέλατε; Τι λείπει σήμερα από τον ελληνικό χώρο;
Δεύτερο ερώτημα: ποια μορφή σελίδας σάς βολεύει;
1. Η Ισμήνη Φαμπιάτου έχει ένα πολύ συγκεκριμένο μοτίβο: εισαγωγή-εξωτερική εμφάνιση-εσωτερικό-χώροι/άνεση-κινητήρες-ανάρτηση/φρένα-στην πόλη-στον αυτοκινητόδρομο-στρίβοντας-συμπέρασμα, υπέρ και κατά, αλλά καθόλου βαθμολογία και πίνακα τεχνικών χαρακτηριστικών.
https://autoholix.com/2021/10/09/mini-cooper-se-countryman-all4-dokimi-test-drive/2. Το Drive έχει ένα ρέον κείμενο και το διακόπτει από φωτογραφίες
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-seat-arona-10-tsi-110-ps3. Το GoCar έχει επίσης ρέον κείμενο, αλλά διακόπτεται από ενδιάμεσους τίτλους, που όμως δε χωρίζουν το κείμενο σε συγκεκριμένες θεματικές ενότητες. Ούτε βαθμολογία, ούτε πίνακα τεχνικών χαρακτηριστικών, ούτε υπέρ-κατά.
https://www.gocar.gr/test-drives/first-drive/37708,Odhgoyme_thn_adamasth_Ford_Mustang_Mach-.html4. Το Car and Driver έχει ρέον κείμενο, αλλά βάζει και βαθμολογία με άριστα το 10
https://www.caranddriver.gr/review/arthro/2021_skoda_scala_1_0_g_tec_test_drive_dokimazoume_to_pio_euryxoro_oxima_tis_katigorias_me_kostos_ligotero_apo_6_euro_ana_100_km-7804750/5. To αγγλικό EVΟ ξεκινάει με αστεράκια στην κορυφή, οπότε δίνει σαφή αξιολόγηση από την πρώτη στιγμή. Ακριβώς από κάτω έχει τα υπέρ και τα κατά, ακολουθεί ρέον κείμενο χωρίς υποκατηγορίες
https://www.evo.co.uk/porsche/porsche-taycan/204396/porsche-taycan-gts-2022-review-is-this-finally-a-fun-to-drive-ev6. To αγγλικό Car έχει πάλι άμεση πληροφορία από την αρχή (με περισσότερα αστεράκια κι ερωτήσεις στην αρχή που ιντριγκάρουν) και με κάποιες υποτυπώδεις υποενότητες στο κείμενο.
https://www.carmagazine.co.uk/car-reviews/mercedes-benz/eqb-suv/7. To ελληνικό Car δεν έχει καμία από τις παραπάνω πληροφορίες, έχει ρέον κείμενο που διακόπτεται συνέχεια από τεράστιες φωτογραφίες. Μόνο πίνακα τεχνικών χαρακτηριστικών στο τέλος. Νομίζω ότι είναι λίγο κουραστικό.
https://www.newsauto.gr/test-drive/dokimi-toyota-rav4-plug-in-hybrid/8. Το ελληνικό Autocar δεν έχει μορφή σελίδας, αλλά ηλεκτρονικού περιοδικού. Βολεύει;
https://issuu.com/drive-media-group/docs/autocar_1939. To αγγλικό Autocar δίνει αμέσως τη γενική αξιολόγηση, ένα συμπέρασμα και μετά ρέον κείμενο, με τον πίνακα των τεχνικών χαρακτηριστικών στη μέση κι όχι στο τέλος.
https://www.autocar.co.uk/car-review/ford/mustang-mach-e-gt10. Οι 4Τροχοί έχουν ρέον κείμενο με σχετικά παλιομοδίτικη σχεδίαση σελίδας, αλλά παραθέτουν όλες τις τιμές στο τέλος της δοκιμής. Κάτι χρήσιμο για όποιον όντως ψάχνει για αμάξι, αλλά ουσιαστικά αδιάφορο για τον πωρωμένο, που ενημερώνεται από γούστο κι όχι από ανάγκη.
https://www.4troxoi.gr/dokimes/test/odigoyme-to-dacia-duster-1-0-tce-lpg/11. To Carwow είναι προσανατολισμένο στον αγοραστή, όχι στον μερακλή, αλλά δεν μπορούμε να αρνηθούμε ότι έχει πολλή πληροφορία.
https://www.carwow.co.uk/volvo/xc4012. O Στέφου έχει υποενότητες, δίνει σαφή βαθμολογία (αν και μου φαίνεται λίγο τραβηγμένη, π.χ. 8,7 στα 10) και συμπέρασμα, αλλά στο τέλος. Αν κι αποτελείται από ένα άτομο, μάλλον είναι η πιο καλοστημένη προσπάθεια από τις ελληνικές, η πιο επαγγελματική.
https://trcoff.gr/odhgoume/driven-kia-xceed/Ποια διάταξη βολεύει περισσότερο; Μπορείτε να συνδυάσετε στοιχεία από περισσότερες σελίδες, δηλαδή για παράδειγμα: το ιδανικό θα ήταν να υπάρχει η πληροφόρηση που φαίνεται να δίνουν οι Άγγλοι (αστεράκια στην κορυφή, υπέρ και κατά, κάποιο μικρό συμπέρασμα) με την πλήρη καταγραφή των εκδόσεων και τιμών που έχουν οι 4Τροχοί.
Τρίτο ερώτημα:
μήπως όλα τα παραπάνω είναι περιττά κι ο κόσμος χρειάζεται απλώς περισσότερα βιντεάκια στο YouTube; Τι αντιπροσωπεύουν οι σελίδες και τι το YouTube στην ενασχόλησή σας με τα αυτοκίνητα;
Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο και τον κόπο σας.