Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#735342
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#739509
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#740085
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#747081 Μου δόθηκε η ευκαιρία για ένα ΠΣΚ με μια Alfa Romeo Stelvio 2,2 d Veloce 210 ps.Εκανα πάνω από 500Κm τόσο σε Εθνική οδό αλλά και σε ορεινό δρόμο στην Εύβοια και στη Βοιωτία. Δε τη δοκίμασα καθόλου εκτός δρόμου. Το κείμενο το έχω γράψει 1 χρόνο πριν περίπου.

Να θυμίσω εδώ ότι η veloce ηλεκτρονική ρυθμιζόμενη ανάρτηση σε δύο θέσεις.Soft & Sport.

Αρχίζοντας από την εξωτερική εμφάνιση θα έλεγα ότι προσωπικά μου αρέσει πάρα πολύ ειδικά με τις μαύρες λεπτομέρειες της veloce.Οι φθηνότερες εκδόσεις θέλουν λίγο προσοχή στο συνδυασμό χρώματος αμαξώματος και ζαντών γιατί ορισμένες που έχω δει στο δρόμο φαίνονται αρκετά φτωχές. Γενικά νομίζω ότι το αυτοκίνητο αρέσει ενώ μιας και δεν κυκλοφορούν και πολλές ούτε υπάρχουν αλλά SUV στη γκάμα της εταιρείας που να μοιάζουν ,αποπνέει μια μοναδικότητα.

Το εσωτερικό είναι αρκετά ευρύχωρο, και το Πορτ μπαγκαζ πολύ μεγάλο .Η ποιότητα του εσωτερικού με άφησε απόλυτα ικανοποιημένο ,όπως και η εργονομία ενώ ο εξοπλισμός είναι αρκετά πλούσιος. Το νέο infotainment αρκετά καλό ,αν και δε μου πολυάρεσε ότι συνήθως χωρίζεται σε δύο ή τρία κάθετα μέρη για να δώσει τις πληροφορίες. Επίσης η reverse camera ήταν επιεικώς μέτρια. Δε ξέρω αν προσφέρεται σύστημα 360 μοιρών αλλά δε θα έλεγα όχι στη παρουσία του μιας και το αμάξι είναι αρκετά φαρδύ σε σημείο που δυσκολεύτηκα αρκετά σε ορισμένα στενά... Άλλο ένα σημείο που δε μου άρεσε ήταν η απουσία LED στα φώτα. Εχει ακόμα Xenon.H επίσημη δικαιολογία της εταιρείας είναι ότι η προσθήκη LED θα χάλαγε το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου.

Πάμε τώρα στα πιο σημαντικά. Ο κινητήρας πολύ καλός και αθόρυβος ,συνεργάζεται αψογα με το κιβώτιο και με το DNA στο Dynamic τα κατεβάσματα γίνονται ακόμα γρηγορότερα κάτι που χρειάζεται ,ειδικά σε ανηφορικές διαδρομές ανεβαίνοντας προς Στενή ή Αρβανίτσα πχ. Γιατί καλός ο diesel αλλά θα ήθελα παραπάνω δύναμη και κυρίως εκρηκτικότητα. Κάτι που φαίνεται και σε ταχύτητες πάνω από τα 150 που δυσκολεύεται να επιταχύνει όσο θα ήθελα .Ίσως η βενζινοκίνητη να εχει καλύτερη αίσθηση αλλά και τα 9,5 lt/100km της diesel (Πήρα και μια ωραιότατη κλήση για υπερβολική ταχύτητα εκείνο το ΣΚ)μάλλον θα ανεβαίνουν αρκετά.

Οδική συμπεριφορά τώρα .Πολύ καλή αίσθηση σε κλειστές στροφές με το ,ελαφρύ, τιμόνι να σου μεταδίδει τελικά πολύ περισσότερη πληροφόρηση από ότι νόμιζες στην αρχή. Υποστροφή δεν είδα πουθενά ακόμα και με πολύ γκάζι πριν την κορυφή της στροφής και με «άτσαλες» τιμονιές. Ένιωθα τη τετρακίνηση να δουλεύει σε τέλεια συνεργασία με την ανάρτηση. Επίσης όμως ένιωθα το soft πολύ μαλακό και τη σκληρότερη ρύθμιση περισσότερο σκληρή από ότι ήθελα.
Να σημειώσω βεβαία ότι δε πίεσα υπερβολικά μιας και είχα όλη την οικογένεια μέσα.

Με το DNA στο Dynamic οι αναρτήσεις σκληραίνουν .Αυτό είναι και καλό και κακό. Γιατί ναι μεν εκμηδενίζονται οι κλίσεις αλλά το αυτοκίνητο μερικές φορές παρουσιάζει αναπηδήσεις στις ανωμαλίες μέσα στη στροφή που λίγο χαλάνε την πολύ ωραία αίσθηση. Βέβαια μπορείς με ένα κουμπί να ξαναγυρίσεις τις αναρτήσεις στο Soft και να μείνει κινητήρας –κιβώτιο –τιμόνι στο Dynamic.Στην εθνική τώρα με υψηλές ταχύτητες δε μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα το ίδιο. Περίμενα μεγαλύτερη ευστάθεια και στιβαρότητα στις στροφές της Υλίκης πχ, όπου αναγκαστικά θα πας στο dynamic για να μπει η σκληρή ρύθμιση στην ανάρτηση ,το ζητάει το αμάξι. Βέβαια έτσι αυξάνονται και οι αναπηδήσεις που λέγαμε πριν… Μάλλον θα έπρεπε να έχουν και μια ενδιάμεση σκληρότητα(Normal πχ)
Αυτό όμως που με χάλασε περισσότερο ήταν ο πολύ αυξημένος θόρυβος κύλισης πάνω από τα 150 km/h .Ήταν πολύ αισθητός σε σημείο που η σύζυγος ανέβαζε την ένταση της μουσικής για να ακούγεται. Δε ξέρω αν έφταιγαν τα λάστιχα αλλά αν φορούσε RF δικαιολογούνται κάπως και οι αναπηδήσεις που λέγαμε προηγουμένως.
Σε γενικές γραμμές μου άρεσε αρκετά το αυτοκίνητο αν και μάλλον θα πήγαινα στη 280αρα.Το θέμα είναι ότι το αμάξι που οδήγησα έκανε περίπου 67.000 euro χωρίς να υπάρχουν καν θερμαινόμενα καθίσματα πχ, τα οποία θεωρώ αρκετά χρήματα ενώ σε αυτές τις τιμές ο γερμανικός ανταγωνισμός είναι πανταχού παρόν και μάλιστα με PHEV εκδόσεις που μπορεί να αποδειχθούν αρκετά δελεαστικές για αγορά ή leasing…Μια λογικότερη έκδοση είναι η Sprint που φοράει το βενζινοκινητήρα των 200 ίππων και με πολύ λιγότερο εξοπλισμό σε σχέση με τη veloce και φτάνει περιπου 52 με 54.ΟΟΟ.
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#747107 Είναι πολύ ωραίο αυτοκίνητο, αλλά δυστυχώς εκτός εποχής, ειδικά στην χώρα μας.
Οι περισσότεροι δυνητικοί αγοραστές θα πάνε σε κάποιο PHEV όπως σωστά λες.
Η Alfa τα παθαίνει αυτά γιατί αργεί πολύ να παρουσιάσει ένα μοντέλο και κατόπιν δεν δίνει λεφτά για να το κρατήσει επίκαιρο. Δυστυχώς.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#747121 Έχω να πω ότι στο δρόμο το βράδυ, όσες φορές έχω πετύχει (δυστυχώς λίγες), έχει wow-factor. Πραγματικά ξεχωριστή.
Η επιλογή μου στην κατηγορία όμως θα ήταν η BMW X3 αν και θα ήθελα να δω την ανανεωμένη GLC.