Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#739108 Επίσης, thanasis και bussos βολέψτε καμια βραδυνή συνάντηση για καμια άξια tracking φωτογράφιση ... Άντε να σας δω.
Άβαταρ μέλους
By thanasisr16
#739443
JimClark έγραψε:Επίσης, thanasis και bussos βολέψτε καμια βραδυνή συνάντηση για καμια άξια tracking φωτογράφιση ... Άντε να σας δω.

Όταν κατέβω Αθήνα με μεγάλη μου χαρά
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#745465 Θέλω να κάνω ένα update για το αυτοκίνητο.

Καταρχάς θέλησα να του δώσω περισσότερο αέρα στη μετόπη.


Εικόνα

Στην παραπάνω εικόνα στο κάτω κάτω μέρος, εκεί που στέκεται η ράβδος του καπό, υπάρχει ένα μαύρο κάλυμμα. Αν το ξεβιδώσεις αυτό, θα βρεις από κάτω αυτό που θα δείτε στις επόμενες εικόνες.


Έτσι είναι όπως κοιτάς τη μούρη του αυτοκινήτου.

Εικόνα

Αυτή εδώ η πλευρά, ήταν ανοιχτή και εισερχόταν ο αέρας από την αριστερή πλευρά όπως κοιτάμε πρόσωπο με πρόσωπο το αμάξι (πλευρά συνοδηγού) και κατευθυνόταν προς τα δεξιά που είναι η πλευρά του φιλτροκουτιού. Επίσης σε αυτή την πλευρά τοποθέτησα το παρακάτω πλαστικό:

Εικόνα

Αυτό το πλαστικό είναι το λεγόμενο block-off και μπλοκάρει τον αέρα από το να πάει πίσω και τον στέλνει όλον προς την εισαγωγή. Είναι plug n play ανταλλακτικό από το Golf GTE και κόστισε περίπου 15+ ευρώ.

Εικόνα



Αυτή εδώ η πλευρά, ήταν κλειστό πλαστικό εμπρός και ανοιχτό πίσω. Έκοψα 3 κουτάκια και άνοιξε από εμπρός. Έτσι μπαίνει κατευθείαν ψυχρός αέρας προς την εισαγωγή. Οπότε τώρα γενικά η εισαγωγή λαμβάνει πολύ περισσότερο φρέσκο αέρα.

Αυτή η μόντα προσομοιώνει την εισαγωγή της Volkswagen Racing, την R600

Εικόνα


Το αμάξι σχεδόν από την πρώτη στιγμή, φοράει ελεύθερο φίλτρο συρμάτινο-υφασμάτινο της K&N και εντός του φιλτροκουτιού έχει αφαιρεθεί και ο πνίχτης-σίτα.



Το αμάξι πριν πάει για επαναπρογραμματισμό, μετρήθηκε με draggy


Εδώ είναι στοκ πρόγραμμα αλλά με φίλτρο και ανοιχτή εμπρός εισαγωγή με το block-off.
60-160 km/h
Εικόνα


Το αμάξι πάει για custom πρόγραμμα και βγάζει στον υπολογιστή του προγραμματιστή τα παρακάτω νούμερα:

Εικόνα

183 άλογα και 287Nm ροπής μαμά.
246 άλογα και 390Nm ροπής μετά.

Δουλεύει με 2 χάρτες κατόπιν επιθυμίας μου. Με μικρή πίεση και με μεγάλη που τα δίνει όλα. Η μικρή πίεση είναι περίπου 220+ άλογα. Και δουλεύει με μέγιστη πίεση σχεδόν 1bar.

Η μεγάλη πίεση δουλεύει με 1.2+ bar.
Στο πρόγραμμα του OBD έχω δει ως τώρα 1.24bar. Δείτε την παρακάτω εικόνα στην άνω δεξιά πλευρά με πορτοκαλί γράμματα το maximum

Εικόνα



Ενόσω έγιναν αυτά όμως, είχα ήδη παραγγείλει κάτι επιπλέον στην εισαγωγή που θα έδινε μεγαλύτερη ανάσα στο τούρμπο.
Ένα turbo inlet & silicone hose του οίκου MST Performance. Και από τη μαμά διατομή των 70mm πήγαμε στα 76mm. Το εν λόγω turbo inlet είναι συμβατό τόσο με την IHI IS12 τουρμπίνα που φοράω, όσο και με την IHI IS20 των Golf GTi & IHI IS38 των Golf R/S3/Cupra σε περίπτωση αναβάθμισης τούρμπο.

Εικόνα

Εικόνα


Εδώ έχει αφαιρεθεί το inlet (μερικά λαδάκια αναθυμιάσεων)

Εικόνα

Και το αποτέλεσμα είναι το παρακάτω:

Εικόνα

Εικόνα

Σύμφωνα με την εταιρία αυτό μπορεί να δώσει 8-10 άλογα, ταχύτερο σπουλάρισμα και ήχο
https://www.mst-performance.shop/detail ... cle/114181


Το αυτοκίνητο αυτή τη στιγμή πρέπει να είναι άνω των 250 ίππων και των 400Nm ροπής.

Κάποιες μετρήσεις που έγιναν μετά αλλά χωρίς να έχω βάλει το τούρμπο inlet:

Έγιναν στο ίδιο σημείο και με παρόμοια θερμοκρασία. Δεν με νοιάζει τόσο το τελικό νούμερο όσο το να είχα σημείο αναφοράς με το μαμά

Εικόνα

Κατέβασε το 60-160 κατά 1.7 δευτερόλεπτα.
Έκανα το 0-100 σε 6.6 δευτερόλεπτα με μαλακισμένη εκκίνηση, σε κακή για το σημείο άσφαλτο με φουλ γκάζι (στις 3800rpm το κόβει σαν launch control τύποις) και άφημα. Πολύ σπινιάρισμα. Το αμάξι σε καλό δρόμο, με ζεστά ελαστικά και προσεκτική εκκίνηση κάνει κάτω από 6sec το 0-100.
Το συγκλονιστικό όμως είναι το 100-200 που είναι κάτω από 13sec. Όταν μαμά έκανε άνω των 22-23 δευτερολέπτων!
Αυτά τα νούμερα είναι πριν βάλω το MST inlet και τη σωλήνα. Διότι άργησαν σχεδόν 2 μήνες να μου έρθουν και υπολόγιζα να βάλω πρώτα αυτά και έπειτα να πάω για πρόγραμμα.




Τέλος, την προηγούμενη εβδομάδα έκανα άλλη μια μικρή βελτίωση στο κιβώτιο ταχυτήτων.
Έβαλα το ΟΕΜ sport short shifter της Audi από το TT:

Εδώ είναι το μαμά shifter κουμπωμένο

Εικόνα


και εδώ κρατάω το νέο και πιο κοντό

Εικόνα

Εικόνα

οι διαδρομές του λεβιέ μειώθηκαν κατά 11.5%




Αυτά σε γενικές γραμμές...
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#745466 κοστος επαναπρογραμματισμου Γιαννη? πηρε αρκετα παντως συμφωνα με τους χρονους 100-200
σαν αισθηση πως ειναι?
το 2ο προγραμμα απο που ενεργοποιειται?
σαν στοκ τη πιεση δουλευε στο τουρμπο?
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#745467
dimviii έγραψε:κοστος επαναπρογραμματισμου Γιαννη? πηρε αρκετα παντως συμφωνα με τους χρονους 100-200
σαν αισθηση πως ειναι?
το 2ο προγραμμα απο που ενεργοποιειται?
σαν στοκ τη πιεση δουλευε στο τουρμπο?


Θα σε πάρω τηλ για την τιμή.

Σαν αίσθηση το αμάξι είναι σαν μαμά αλλά πολύ απελευθερωμένο. Είναι γραμμικό κυρίως. Οι επιδόσεις του πρέπει να είναι σαν στοκ Leon Cupra 280 ίππων, ίσως και καλύτερες αν σκεφτείς την καμπύλη ροπής χαμηλά.

Το πρόγραμμα ενεργοποιείται από τα προφίλ οδήγησης. Στο Eco & Normal, δουλεύει τη μικρή πίεση. Στο Sport δουλεύει τη μεγάλη πίεση. Έτσι κάνεις και οικονομία καυσίμου αλλά και δεν ζορίζεις το τούρμπο συνέχεια.

Στοκ πίεση το αμάξι ήταν στα 0.7 over και 0.55 σταθερή στον κόφτη αν θυμάμαι καλά.
Στη μεγάλη πίεση το αμάξι δουλεύει 1.1 σταθερή μέχρι κόφτη.
Βασικά δεν δουλεύει σταθερές πιέσεις στο overboost αλλά όσο αυτό κρίνει αναλόγως συνθηκών, θερμοκρασιών, φορτίου, σχέσης κλπ.

Έτσι έχω δει 1.24 όπως έδειξα, αλλά και στο ίδιο πρόγραμμα πχ 1.17. Αναλόγως το σημείο που πατάς και που κρίνει το πρόγραμμα.
Πάντως το AFR από το 15 περίπου μαμά, δηλαδή φτωχό μίγμα, κατέβηκε στο 12.2 περίπου σε υψηλές rpm σε 3η και 4η σχέση.


Στα πρώτα 300 χιλιόμετρα έπαθα ένα διπλό σοκ. Το πρώτο ήταν από την ωμή δύναμη. Το δεύτερο από την κατανάλωση. Ρούφαγε αλλά το πατούσα κιόλας.
Τις πρώτες ημέρες είχα κάπου στα 13 λτ/100χλμ κατανάλωση.

Εκ τότε έστρωσε. Πήραν τιμές οι λάμδα. Σε πολύ χαλαρή οδήγηση και στα Eco & Normal, το αμάξι παίζει μεταξύ 6-8 λτ/100χλμ. Στο σπορ πας για πλάκα +2λτ.

Το αμάξι έχει αναβαθμίσει και το στρίψιμο. Είναι πολύ δυνατό πλέον μιας και μιλάμε για 41-42 κιλά ροπής.


Επίσης άλλες 2 παραμέτρους που πρόσθεσα στο πρόγραμμα είναι ένα ήπιο launch control με το Antispin/ESC off, ενώ πριν κόφτιαζε.
Και το πιο γαμάτο είναι το break boost. Πχ οδηγείς στο δρόμο, τσιμπάς απαλά το φρένο με το αριστερό πόδι και το αμάξι σηκώνει πίεση και φεύγει σαν ακίνητος από εκκίνηση με κλωτσιά.
Επίσης ξέχασα να αναφέρω ότι το αμάξι σαν μαμά είχε κόφτη στα 250km/h. Πλέον έχει στα 320. Μιας και χτυπάει ήδη 260km/h στο κοντέρ.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#745473 Με 4.11% κατωφερεια η μέτρηση είναι προφανώς άκυρη.

Just saying
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#745482 @GB
Με γεια! Στο δρόμο πώς είναι; Δεν εννοώ σαν δύναμη, λογικά είναι τεράστια η διαφορά με πριν, αλλά στις στροφές, πόσο κρατημένα πρέπει να πας το γκάζι;
Έχει XDS; Αυτό δεν είναι το ηλεκτρονικό μπλοκέ;
Άβαταρ μέλους
By thanasisr16
#745486
red_monster έγραψε:Με 4.11% κατωφερεια η μέτρηση είναι προφανώς άκυρη.

Just saying

Βρε καλώς τον και ας άργησε.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#745487
Anonymous Founder έγραψε:@GB
Με γεια! Στο δρόμο πώς είναι; Δεν εννοώ σαν δύναμη, λογικά είναι τεράστια η διαφορά με πριν, αλλά στις στροφές, πόσο κρατημένα πρέπει να πας το γκάζι;
Έχει XDS; Αυτό δεν είναι το ηλεκτρονικό μπλοκέ;


Στο δρόμο είναι άλλο αυτοκίνητο. Είναι πλέον αμάξι όχι απλά μιας κατηγορίας πάνω, αλλά δύο μη σου πω.
Αν δηλαδή το μια κατηγορία πάνω, είναι το Golf GTi Performance 245ps mk7, θεωρώ ότι είναι κάτι μεταξύ αυτού και του Cupra.
Θέλει πλέον άλλο τρόπο οδήγησης με την έννοια ότι πρέπει να είσαι πιο φυλαγμένος. Επίσης η δύναμη βάζει τη μούρη μέσα. Καύλα λέμε.
Βέβαια η προσαρμογή που λέω, έχει να κάνει με το πως πρέπει να εισέλθεις, για να μην χρειαστεί απότομο άφημα γκαζιού. Ξέρεις τι σημαίνει αυτό :iconcool:

Έχει XDS. Στην περίπτωση του Leon του Θανάση, τα πράγματα είναι δραματικά καλύτερα λόγω της Β14 ανάρτησης μιας και δουλεύει πολύ λίγο ως καθόλου.
Οι επιδόσεις είναι καταιγιστικά ανώτερες.

Επίσης ένα άλλο θετικό που δεν ανέφερα, που μέχρι τώρα ήταν αρνητικό, όσοι θυμάστε το review, είναι η κλιμάκωση του σασμάν.
Εκεί που σε αμάξι δίχως πρόγραμμα το αμάξι ήταν και φαινόταν θεόμακρο, τώρα με το πρόγραμμα έγινε πλεονέκτημα μιας και η δύναμη απλώνεται θεσπέσια.


George_Prix έγραψε:Ωραιος Μπουσσε! Ποσο πηγε το μαλλι?


Turbo Inlet & Hose 245€
https://www.itspower.com/index.php?rout ... d=0&page=3
πλέον έχει 260.

Το block off ΟΕΜ πλαστικό έχει κάπου 17-18€ αρχική.

Το φίλτρο Κ&Ν έχει ένα 80άρι.

Το πρόγραμμα με όλα τα features που ήθελα και το multi-map, έχει τιμή 550€, αλλά το πήρα λίγο πιο κάτω.

Το sport short shifter, που είναι ΟΕΜ ανταλλακτικά έχει 46€.


Τα εργατικά τα έκανα όλα με τα χέρια μου και με τα εργαλεία μου.


Επίσης να τονίσω ότι υπάρχει ήδη αναβάθμιση στα μπουζί που πλέον αντί για πλατίνα, είναι ιριδίου για Audi RS7 της NGK, και είναι μια κλίμακα πιο ψυχρά.


Τι έχω σκοπό να κάνω στο μέλλον:

- Αναβάθμιση στους πολλαπλασιαστές με μια 4άδα της APR για καλύτερα ρεύματα μέχρι τον κόφτη στροφών. Ο οποίος πλέον αντί για 6900 είναι στις 7000rpm. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να πας εκεί πια, αλλά πάει εύκολα.

- Ίσως αγορά και του airbox της MST Performance για να έχω πλήρως άλλη εισαγωγή. Ήδη ο ήχος έχει αγριέψει και η μαμά σκάστρα ακούγεται συνέχεια.

- Ανάρτηση είτε Bilstein B14, είτε η ρυθμιζόμενη ST-XA της ST-Suspension που είναι θυγατρική της KW
https://www.st-suspensions.net/shop?c_m ... suspension

- Αναβάθμιση στα φρένα. Αρχικά σκέφτομαι για σετ σωληνάκια υψηλής με Brembo 312x25 coated τρυπητούς και πιο σπορ τακάκι αλλά στο βάθος του μυαλού σκέφτομαι τα 340x30mm από Cupra. Μπαίνουν plugNplay δίχως αποστάτες στις 18άρες μου.


Αυτά τα ολίγα.




@red_monster

Θα κάνω ένα κόπο να σου απαντήσω αν και δεν το αξίζεις. Στα παπάρια μου τα νούμερα. Τα έβαλα μόνο και μόνο για το πριν και το μετά. Με ενδιέφερε να δω τι πήρε το αμάξι αφενός. Αφετέρου χρόνου φείδου, με δανεικό draggy, δεν είχα την πολυτέλεια για να κάνω μετρήσεις σε καλύτερο σημείο. Οπότε έθεσα ένα σημείο αναφοράς και θερμοκρασίας για να πάρω νούμερα κάπου κοντά μου που να είναι ασφαλές το περιβάλλον μετρήσεων. Οπότε μια που τα είδες, μια ξέχασέ τα.


@HF & GP

Σας ευχαριστώ πολύ :iconcool:


ΥΓ: 1050 διανυθέντα χιλιόμετρα με τα νέα λάδια της Mobil και δεν δείχνει καμία κατανάλωση λαδιού. Τα μισά και βάλε είναι με το πρόγραμμα.

ΥΓ2: Το πρόγραμμα είναι ρυθμισμένο για Stage 1 Sport, δηλαδή για 100άρα βενζίνη.
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#745489 Και αυτό ειναι το πρώτο ποστ από και γω δεν ξέρω πότε που κάποιος ασχολείται διεξοδικά με ιπποδυνάμεις και όχι κιλοβατώρες ανά σταθμούς διοδίων.

Υπάρχει ελπίδα... :inlove: :metalo:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#745490
red_monster έγραψε:Με 4.11% κατωφερεια η μέτρηση είναι προφανώς άκυρη.

Just saying


καθολου ακυρη απο τη στιγμη που ξαναμετρησε στο ιδιο σημειο μετα τον επαναπρογραμματισμο.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#745491
dimviii έγραψε:
red_monster έγραψε:Με 4.11% κατωφερεια η μέτρηση είναι προφανώς άκυρη.

Just saying


καθολου ακυρη απο τη στιγμη που ξαναμετρησε στο ιδιο σημειο μετα τον επαναπρογραμματισμο.



100% άκυρη
Άβαταρ μέλους
By g8777
#745492 Γιατι ειναι ακυρη ;;; :hmmm: